Milrab - Total vurdering basert på 27 anmeldelser
Erfaring videoer
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (27)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøpte jakke på nett
Bestilte en jakke på nett forrige uke og betalte ekstra for rask levering. Ifølge ordrebekreftelsen skulle jakken sendes samme dag, men den har fremdeles ikke kommet. Har prøvd å kontakte kundeservice flere ganger, men ingen har svart. Jeg er veldig skuffet over manglende respons og treg levering.
Kjøp av hodelykt
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med kundeservicen deres. Personen jeg snakket med var veldig kunnskapsrik og ærlig i svarene sine. Jeg fikk god veiledning om hvilken hodelykt jeg burde kjøpe, og det var enkelt å bestille produktet på nettet. Eneste utfordringen var da jeg prøvde å legge til en rabattkode, men det ble raskt fikset av supporttjenesten deres. Alt i alt var jeg veldig fornøyd med kundebehandlingen jeg fikk hos dere.
To bestillinger
Jeg må si, denne opplevelsen var virkelig bedre enn forventet. Jeg pleier egentlig ikke å skrive anmeldelser, men denne gangen følte jeg virkelig at jeg måtte gi skryt der det fortjenes. Jeg har nå bestilt fra dere to ganger, og begge gangene har vært fantastiske. Leveringen var veldig rask, og alt var på lager. Det tok bare noen få dager før pakken var klar til henting i en butikk nær meg, og betalingen med Klarna gikk veldig greit. Gratis frakt over kr 1000 og enkel retur er virkelig et pluss. Plaggene jeg har mottatt, som T-skjortene og dunbuksa, er av veldig god kvalitet og behagelige å ha på seg. Prisen er rimelig og jeg føler virkelig at jeg har fått valuta for pengene mine. Jeg kommer definitivt tilbake for flere kjøp!
Kjøp av vintersko på Black Friday
Jeg fikk tak i et par vintersko på Black Friday, og jeg må si at opplevelsen var helt fantastisk. Bestillingen gikk kjapt og enkelt, og varene kom allerede etter 2 dager. Alt var helt riktig, og jeg er kjempefornøyd med produktet. Kundeservicen var veldig hyggelig og profesjonell, og jeg følte meg virkelig godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Prisene var også veldig rimelige med tanke på kvaliteten. Totalt sett var det en veldig positiv opplevelse å handle hos dere, og jeg kommer definitivt til å handle her igjen i fremtiden.
Bestilte ekstra rask levering
Jeg bestilte ekstra rask levering, men det tok fortsatt flere dager før pakken min endelig kom fram. Jeg prøvde å kontakte kundeservice på chat, men det fungerte ikke. Heldigvis fikk jeg svar via e-post dagen etter, og endelig kom pakken min fram. Synes det er irriterende å betale ekstra for rask levering og likevel ikke få det prioritert.
Kjøperfornøyd med levering, ordreprosess og kundeservice
Jeg er kjempefornøyd med opplevelsen min hos dere. Leveringen kom fort, nettsiden var lett å bruke, og bestillingsinformasjonen var tydelig. Det var også enkelt å returnere varer, noe som var viktig for meg. Kundeservicen var fantastisk, spesielt da jeg brukte chat-funksjonen for å få samme pris etter at prisen hadde endret seg. Jeg fikk veldig god hjelp og ble møtt med profesjonalitet og vennlighet. Produktene jeg kjøpte var av høy kvalitet, og jeg er totalt sett kjempefornøyd med hele kjøpsprosessen.
Kjøp av friluftsutstyr
Jeg prøvde å kontakte kundeservice angående en reklamasjon, men det var vanskelig å få tak i dem. Etter å ha sendt en e-post med beskrivelse og bilder av reklamasjonen, har jeg ennå ikke mottatt bekreftelse på at reklamasjonen er mottatt etter 2 uker. Da jeg undersøkte nærmere, fant jeg ut at noen leverandører, som Garmin i mitt tilfelle, burde ha tatt ansvar for reklamasjonen direkte. Jeg synes det er skuffende at Milrab ikke har svart på henvendelsen, og det virker som om de fraskriver seg ansvaret for produktene de selger.
Støvler - reklamasjon
De passer kjempebra og er veldig gode om vinteren, men til min store skuffelse røk lissefestet. Jeg tok kontakt angående reklamasjon, og fikk raskt svar angående garantivilkårene. Jeg har nå sendt tilbake skoene med returlapp og venter spent på de nye støvlene.
Bestilte varer
Min opplevelse med bestillingen min hos Milrab var veldig bra. Selv om det var noen problemer med leveringen, løste de det på en god måte. Pakken kom i deler og en av varene manglet, men etter å ha kontaktet kundeservice ble alt fikset på en ordentlig måte. Det virket som om problemene kunne ha vært på grunn av koronarestriksjonene, men jeg ble imponert over hvordan de håndterte det. Kundeservicen var både vennlig og profesjonell, og jeg ble til og med takket med en liten gest. Alt i alt, en positiv opplevelse hos Milrab.
Mitt siste kjøp
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med selskapet. Har prøvd å få tak i dem, men det eneste telefonnummeret jeg fant virker ikke. Og har ventet lenge på en tilbakemelding angående en retur uten å høre noe. Så nå er det slutt på shoppingen der for min del.
Garmin klokke
Jeg bestilte en Garmin klokke fra denne nettbutikken og ble positivt overrasket. Jeg hadde lest noen dårlige anmeldelser, men opplevde at leveringstiden var rask og prisen konkurransedyktig. Jeg følte meg nesten lurt av de negative omtalene, men er glad for at jeg bestemte meg for å prøve det ut. Nettbutikken var lett å bruke og jeg fant det jeg lette etter uten problemer. Alt i alt var det en veldig god opplevelse.
Kjøpte fjellsko på Milrab
Jeg bestilte et par fjellsko og ble veldig fornøyd med kvaliteten. Etter noen uker begynte sålen å løsne, så jeg tok kontakt med kundeservice for å be om hjelp. De var veldig hyggelige og sendte meg en returlapp slik at jeg kunne få skoene fikset. Etter kort tid fikk jeg tilbake de reparerte skoene, og de har holdt seg fine siden den gang.
Sko med feil
Jeg bestilte noen sko, men når jeg fikk dem, var det en feil med dem. Dessverre kunne jeg ikke bytte dem fordi de var utsolgt, noe som ikke ble opplyst på nettsiden da jeg kjøpte dem. Selgeren var veldig hyggelig og prøvde å løse problemet ved å kontakte produsenten for å bestille en erstatningsdel. Jeg fikk også delvis refusjon av beløpet, så det var bra å få noe tilbake.
Min bestilling av luksusprodukter
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservicen. Etter å ha kjøpt en dyr premiumvare, fant jeg ut at det var umulig å få kontakt med kundesupport. De svarte ikke på telefonen, og det var veldig vanskelig å få hjelp via chat, spesielt for eldre mennesker. Da jeg ba om en kvittering, fikk jeg bare tilsendt en faktura. Jeg kommer aldri til å handle der igjen på grunn av den dårlige kundebehandlingen.
Bestilling av fjellstøvler
Jeg bestilte et par fjellstøvler 22.05 i riktig størrelse, men ble skuffet over at varen ikke var på lager som lovet. Etter å ha fått bekreftelse på bestillingen og fått sporingsinformasjon, var jeg skuffet over at skoene ikke ble sendt som forventet. Jeg tok kontakt for å få mer informasjon, og da fikk jeg beskjed om at skoene ikke var tilgjengelige på grunn av en "teknisk feil". Dette førte til at jeg gikk glipp av tilbudene jeg hadde sett fram til.
Kjøpte sko som jeg returnerte
Jeg kjøpte noen sko som ikke passet meg, så jeg sendte dem tilbake. Jeg fikk bekreftelse på at de har mottatt pakken, men de har ikke behandlet returen ennå. Nå må jeg kontakte dem for å utsette Klarna-fakturaen, fordi Klarna stresser meg. Jeg har prøvd å maile Milrab, men de svarer ikke!
Hiking boots purchase
Jeg hadde en kjempegod opplevelse med nettsiden da jeg bestilte mine nye marsjstøvler. Alt gikk veldig greit og enkelt fra start til slutt. Produktbeskrivelsene var informative og nøyaktige, så det var lett å finne det jeg trengte. Betalingsprosessen var også enkel og trygg. Jeg ble veldig imponert over hvor raskt varene ble levert. Støvlene var av god kvalitet og akkurat det jeg var ute etter. Alt i alt var dette en veldig positiv opplevelse med denne nettbutikken.
Return process
Jeg sendte tilbake en vare til dere for en måned siden, men jeg har fortsatt ikke fått tilbake pengene mine. Synes det er dårlig service og alt tar altfor lang tid. Jeg kommer aldri til å handle fra dere igjen!
Kjøpte en jakke på salg
Kjøpte en jakke på salg hos dere, og jeg var ikke helt fornøyd med størrelsen. Gikk tilbake dagen etter for å bytte den, men ble møtt med en veldig lite vennlig tone. Etter å ha lett litt fikk jeg beskjed om at de ikke hadde riktig størrelse og at de ikke tillot bytte, noe som virker veldig absurd for meg. Ble skuffet og irritert over den dårlige kundebehandlingen jeg fikk. Men må si at utvalget av produkter er stort og virker veldig spennende.
to kjøp, rask levering
Jeg har hatt en kjempefin opplevelse med denne nettbutikken. Produktene jeg har bestilt har vært av veldig bra kvalitet, og prisene har vært rimelige. Leveringstiden har vært utrolig rask, og jeg har vært veldig fornøyd med servicen jeg har fått. Jeg kommer helt sikkert til å handle her igjen i fremtiden.
Mest stemmer anmeldelse
Elendig kundeservice
Har i dag opplevde noe av det som muligens er Norges dårligste kundeservice. Dama har kjøpt seg en Garmin vivoactiv 4 for 2 måneder siden den holder ikke på batteriet var kun 2 ... Les merDør: Jan Erik Ekerhovd