Backcountry - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Snowboard pants and jacket
Jeg bestilte snowboard-buksene og jakken min i begynnelsen av januar, men det har bare vært trøbbel. Bestillingen min ble delt av selskapet, og selv om de sa jeg skulle få den andre delen, har jeg fortsatt ikke fått den. Det er to måneder senere nå, og jeg har fortsatt ikke alt jeg bestilte. Jeg har sendt over 12 e-poster, og når de svarte, var det bare unnskyldninger fra "gearheads"-teamet. De har ikke gitt den beste kundeservicen. Bedre å unngå dette selskapet, sparer tid og penger det.
Ski boots
Jeg kan ikke tro dette firmaet! Bestilte ski støvler og de kom til meg skitne og ødelagte, som om de hadde blitt brukt hele en sesong allerede. Prøvde å kontakte dem, men ingen brydde seg. Hold deg unna dette stedet!
Bait and switch
Avmazh - De brukte en lokke og skifte-annons for å trekke til seg kunder, bare for å finne ut at rabatten ikke gjelder. Veldig skuffet over trikset deres.
Jakker til skisesongen
Jeg bestilte fire jakker fra Backcountry for å prøve dem til den kommende skisesongen. Dessverre kom aldri pakken frem, så nå har jeg vært i en konflikt med Backcountry angående et beløp på 1,434 dollar i fire uker. Jeg har snakket med 5 ulike representanter, og alle har sagt at det er over grensen for tilbakebetaling. Nå er jeg midt i en konflikt med kredittkortet mitt, og jeg vil virkelig ikke anbefale å bestille fra Backcountry. Det er bedre å bestille fra et annet selskap på grunn av den forferdelige kundeservicen deres.
Utveksling av vare
Jeg har sittet og ventet i 30 minutter på "Chat" og i telefonkø. Jeg gjorde en retur og de sa at den skulle bli sendt for to uker siden. Ringte dem 1. mai og da sa de at den ville bli sendt om to dager. Men den har fortsatt ikke kommet. Og nå har jeg en annen retur som heller ikke blir behandlet. De svarer heller ikke. Jeg lurer på hva som foregår der.
Kjopte sekk
Jeg kjøpte en sekk og det tok så lang tid før de sendte den. De svarte ikke på meldingene mine, og jeg måtte true med å kansellere bestillingen før de sendte den. Dårlig kundeservice, ingen tvil!
Kjopte hjelm
Flere ganger når jeg har handlet sportsutstyr, har jeg oppdaget at butikken har de beste tilbudene. Jeg endte opp med å kjøpe en hjelm som var for liten, men returprosessen var veldig enkel. Personalet er vennlig, de svarer raskt på meldinger, og leveringen skjer så fort at varene er her før jeg rekker å lukke datamaskinen. Jeg kommer definitivt til å fortsette å handle her!
Min bestilling inkluderte friluftsklær
Jeg bestilte noen friluftsklær fra nettbutikken, og opplevelsen var skikkelig bra! Produktene var skikkelig gode og passet perfekt. Jeg satte veldig pris på den nøyaktige beskrivelsen og størrelsesguiden som hjalp meg å finne riktig størrelse. Leveringen gikk også raskt og smidig, og pakkene ble levert direkte til riktig adresse uten problemer. Kundeservicen var utrolig hjelpsom og profesjonell, de svarte fort på alle mine spørsmål. Alt i alt, en virkelig god handel og en positiv opplevelse.
Trash nettbutikk
Ææsj, æ har kjøpt masse ting her før, men nå er alt bare dårlig. Prisene er altfor høye, det er søppelprodukter overalt, leveringen tar altfor lang tid, og kundeservicen er bare tull. Så irriterende! Anbefaler ikke å handle her.
Hat purchase
Jeg bestilte en lue i går, men da jeg fikk en e-post med et bilde av en helt annen lue som ble sendt, ble jeg irritert. Jeg ringte kundeservice og de beskrev hatten i forsendelsen, men da jeg spurte om en tredje lue, ble jeg forvirret. Forrige gang jeg bestilte fra dem, endte jeg opp med en sykkeldel i stedet for en T-skjorte, og de forventet at jeg skulle betale for å returnere den. De har virkelig rotet skikkelig til det, så mitt råd er å holde seg unna dem!
Sale items
Jeg kjøpte noen varer på salg fra dem, men fikk aldri en bekreftelses-e-post. Jeg skrev imidlertid ned ordrebekreftelsesnummeret. Da jeg ringte for å sjekke, sa de at det ikke var noen ordre registrert. Jeg lot det gå. Etter 6 uker fikk jeg plutselig en regning for ordren, men en av varene var ikke på lager og kunne ikke sendes. Jeg måtte ringe dem for å kansellere bestillingen, noe jeg egentlig ikke hadde ventet siden jeg allerede hadde kjøpt varene et annet sted da ordren min ikke ble bekreftet. I tillegg nektet de å matche prisen på et annet tilbud. Jeg synes ikke dette er et pålitelig selskap og kommer ikke til å handle med dem igjen.
Kjøp av ubrukte sko
Jeg bestilte et par sko som jeg ikke engang hadde brukt, men da jeg prøvde å returnere dem i henhold til deres returpolicy, prøvde de å finne unnskyldninger for å avvise returen. Utrolig skuffende kundebehandling.
Jakke og støvler
Jeg bestilte en jakke og støvler fra nettstedet, og fikk det levert i postkassen min. Men så skjedde det at pakken ble kastet inn i naboens hage av feil leverandør, og hundene deres dro den rundt og rev opp innholdet. Støvlene var fullstendig skitne og jakken hadde til og med noen deler som manglet. Da jeg kontaktet kundeservice om dette, var de lite hjelpsomme og tilbød meg bare 10 kroner avslag på min neste bestilling. Dårlig service, synes jeg!
Snowboard boots
Som en ny kunde opplevde jeg et fantastisk kundeservice da jeg ringte for å plassere en ordre på nettet. Jacob var utrolig hjelpsom og gikk langt for å svare på spørsmålene mine. Han var veldig profesjonell, høflig og vennlig. Selv om promo-koden min egentlig ikke gjaldt for snowboard boots, klarte han likevel å få den til å fungere. Nå har jeg blitt en fast kunde, og leveringen var veldig rask.
Kjøp av turstaver og Jetboil
Jeg tror ikke det er mange nok mennesker som tar seg tid til å skrive en positiv anmeldelse her for selskapet. Den negative vurderingen her er ikke en nøyaktig representasjon av virksomheten synes jeg. Jeg hadde en fantastisk opplevelse med selskapet. Jeg bestilte noen turstaver og en Jetboil. Jeg fikk akkurat det jeg betalte for, og de sendte dem ut ekstremt raskt. Jeg rotet med hva jeg bestilte, og ringte for å be om å bytte mine turstaver med et annet par, og de gjorde det uten problemer. Jeg klarte til og med å få tak i noen på telefonen via tekstmelding om problemet nesten umiddelbart. Jeg prøvde det mens jeg ble litt utålmodig og ventet i kø, men noen svarte i telefonen samtidig som de sendte tekstmeldinger. Jeg ventet ikke lenge i kø, hadde bare det travelt. Personen på telefonen var hjelpsom og vennlig, jeg setter stor pris på hjelpen deres. Jeg er fornøyd med kjøpene mine, de ga meg en veldig rettferdig pris og sendte tingene raskt.
Vandringsutstyr
Jeg bestilte noe vandringsutstyr fra nettbutikken og var veldig fornøyd med kvaliteten på produktene og utvalget de hadde. Bestillingen gikk greit, og jeg fikk god informasjon om når varene ville bli levert. Kundeservicen var også veldig hjelpsomme da jeg hadde noen spørsmål. Alt i alt var det en positiv opplevelse.
Dårlig kundestøtte på chat
Kundestøtten på chat er virkelig dårlig, de ser ut til å la deg vente med vilje når du ønsker å returnere noe. Jeg satt på chat i mer enn en time før noen endelig svarte meg, og det var veldig frustrerende.
Bestilling av sko
Jeg bestilte noen flotte turstøvler jeg hadde ønsket en stund. Jeg ble skuffet da jeg åpnet pakken og fant et helt annet produkt enn det jeg hadde bestilt. Jeg bestilte riktig størrelse og farge, men fikk en helt annen type sko og et helt annet merke. Det er så irriterende å bruke tid på å finne det perfekte produktet, for så å motta noe helt annet. Jeg forventer høy kvalitet og nøyaktighet når jeg handler, spesielt når det gjelder sko som er viktige for komfort og ytelse. Jeg håper virkelig at Backcountry kan forbedre kvalitetskontrollen sin for å unngå slike feil i fremtiden.
Min første bestilling
Jeg var i ferd med å legge inn en bestilling, men så tenkte jeg at jeg burde sjekke anmeldelsene først. Hvis de bruker utenlandske kundeservicemedarbeidere, tror jeg ikke jeg vil ta sjansen og bestille fra dem. Jeg har hatt ganske dårlige opplevelser med kundestøtte som er outsourcet. Det jeg virkelig irriterer meg over er når jeg ikke kan forstå hva de prøver å si.
Mest stemmer anmeldelse
Jakke og støvler
Les mer