Staypro Anmeldelser

: 8
50% Ville handlet her igjen

I fokus: Hva sier kundene våre?
Skriv en anmeldelse

B
B Stokmann
Frakt Post N -9Les mer
F
Frank Egil Gaup Eira
Svindel. Kniven jeg bestilte kom aldri fram, fikk heller ingen refusjon fra service.Les mer
J
Jan Inge Nygård
Ikke la deg lure av billige priser! StayPro er en totalt useriøs nettbutikk som ikke har respekt for leveransetider eller den kostnaden påløpende forsinkelser koster kunden! Etter å ha ventet i...Les mer
M
Mats Finne
Bestilte varen den 20. november. Har enda (11/1) ikke fått beskjed om at den er sendt.Les mer
J
Jarle Øvsthus
Vare bestilt under Black Week i november for Julegave. Nå er 1 januar og fortsatt ikke sendt. Virker som svindel hele siden. Anbefaler de overhode ikke til noen. I følge deres hjemmeside, har ...Les mer

Anmeldelser (8)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ventilasjon

    Frakt Post N -9


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kniv

    Svindel. Kniven jeg bestilte kom aldri fram, fikk heller ingen refusjon fra service.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ikke la deg lure av prisene til StayPro!

    Ikke la deg lure av billige priser!
    StayPro er en totalt useriøs nettbutikk som ikke har respekt for leveransetider eller den kostnaden påløpende forsinkelser koster kunden!

    Etter å ha ventet i over halvannen måned på en Dewalt Giraffsliper (DCN800) fikk jeg et defekt produkt, og slipenettene som jeg bestilte sammen med produktet manglet, selv om de stod som leverte på nettsiden.

    Selv etter at jeg har sendt de videodokumentasjon på defekt vare og sporingsnummer på returen, så nekter de å sende en ny vare slik at jeg får kommet i gang med oppussingsarbeidet i kjelleren, hvor leieboer skal flytte inn, noe som gjør at vi taper flere tusen kr per mnd i tapte leieinntekter!

    Kundeservice er noen trassige svensktalene damer som ikke har peiling på noe som har med verktøy å gjøre, tar null eierskap i problemet, og gjør ingenting for å forbedre kjøpsopplevelsen din. "Saken må bare gå sin gang" var beskjeden jeg fikk, snart 2 måneder etter bestilling.

    Anbefaler heller å betale noen tusenlapper ekstra enn å bestille fra denne useriøse bedriften!

    For ordens skyld... varen ble bestilt 29.11.22, ordrenummer ...2457503. Jeg mottok en defekt vare og har enda ikke fått erstatning, per 01.02.2023. Jeg er nå i kontakt med forbrukerombudet ang. denne saken.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    vinkelsliper

    Bestilte varen den 20. november. Har enda (11/1) ikke fått beskjed om at den er sendt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bosh Grensag

    Vare bestilt under Black Week i november for Julegave. Nå er 1 januar og fortsatt ikke sendt.
    Virker som svindel hele siden. Anbefaler de overhode ikke til noen.
    I følge deres hjemmeside, har de til og med varen på lager.

    Fikk kontakt med kundeservice i Sverige. De sa varen skulle sendes 22 desember. Ingen sendingsnr, ingen lyd. Tror ikke Staypro har noe beholdning av noe. Virker som de selv bestiller inn etter hvor mye ordrer de har på nett. Uansett helt elendig


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Styr unna om du vil ha varen raskt

    Gikk 14 dager før jeg fikk melding om at de ikke hadde varen på lager, og at det kom til å gå nye 14 dager før de hadde den på lager og kunne sende den. Når jeg sjekker hjemmesiden står varen fortsatt med en leveringstid på 3-5 dager???
    Staypro kan en tydeligvis ikke stole på.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hårreisende kundeservice og mangel på å ta ansvar.

    Bestilte en dykksag i mai, med levering starten av juni.
    Fortsatt ikke fått sagen over to mnd etter forventet levering.
    Har aldri fått en eneste beskjed om utsatt levering.
    Må hele tiden etterspørre varen.
    Fikk en "goodwill"-rabatt på 350,- etter tredje utsettelse.

    Skjønner at det er leverandører som ikke leverer i tide, men Staypro viser null vilje til å finne løsninger
    Måtte blant annet selv ta initiativ til erstatningsvare. Fikk tilbud om dette, men måtte da betale fullpris for erstatningsvaren som er dyrere...
    Takket selvfølgelig nei til det.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Advsrsel hold dere langt unna!!

    Advarsel hold dere unna dene butikken!!!

    Eg kjøpte helt ny hørselvern og dem fikk eg feil på etter berre 3 uker. Pluss at det eg måtte bestille batteri utenom og der klarte dem å sende meg feil vare.

    Det å kontakte dem på mail er jo helt umulig.

    Nok en gang måtte eg sende ny purre mail idag.

    Dette skrev eg idag:

    Punkt 1: venter fremdeles på mine hørselvern som eg enda ikke har fått tilbake og det e lenge siden dem ble sendt til service. Etter å hatt dem berre i 3 uker.

    Punkt 2: Eg fikk feil lader fra dere og sendte den tilbake. Enda har ikke dere slettet ordren hos klarna finans.


    Så hva I huleste e det som skjer med dere.

    Dere e jo verdens dårligste på kundeservice.....


    Mvh
    Lars Egil Samuelsen Tiihonen




Andre så også på