Byggmax - Total vurdering basert på 25 anmeldelser

24% Ville handlet her igjen

Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-25
Godt utvalg til rimelige prise

Jeg er veldig fornøyd med utvalget og prisene hos denne butikken. Jeg pleier alltid å sjekke dem først når jeg skal handle noe, fordi de har så mye å velge mellom til gode prise... Les merDør: J. Marquardt

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-18
Min bod

Jeg kjøpte en bod på nettet for 8000 kroner, og den var så vanskelig å sette sammen! Vi prøvde å returnere den, men det tok evigheter før vi fikk svar. Og da vi endelig hentet d... Les merDør: Florine McDermott

Mest stemmer anmeldelse

  2021-08-18
Venter enda

Vi bestilte en trapp fra byggmax Sandnes for snart 11 uker siden. Vi har hvert i kontakt med kundeservice, som sier att den ligger på lager i Lysekil. Der har den ligget i snar... Les merDør: Morten Hansen

Anmeldelser (25)

  (3)

 (2)

  (12)

  (8)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Godt utvalg til rimelige priser

    Jeg er veldig fornøyd med utvalget og prisene hos denne butikken. Jeg pleier alltid å sjekke dem først når jeg skal handle noe, fordi de har så mye å velge mellom til gode priser. Personalet er alltid vennlige og hjelpsomme, og de svarer på alle spørsmålene mine og gir gode råd. Jeg har aldri hatt problemer med bestilling eller levering. Alt i alt har jeg alltid en positiv opplevelse når jeg handler i denne butikken.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bod

    Jeg kjøpte en bod på nettet for 8000 kroner, og den var så vanskelig å sette sammen! Vi prøvde å returnere den, men det tok evigheter før vi fikk svar. Og da vi endelig hentet den tilbake, fikk vi ikke pengene tilbake! Så trist!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte snøfreser

    Jeg bestilte en snøfreser, men den kom aldri fram. Etter å ha ventet og blitt frustrert i en hel måned, klarte jeg endelig å avbestille den. Jeg måtte true med forbrukerrådet for å få det til. Jeg hadde store forventninger til snøfreseren, så jeg ble skuffet over den dårlige leveringsservicen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    maling og verktøy

    Herregud, dette byggevareutsalget var helt forferdelig! Malingen var tørket ut, verktøyet var ødelagt og trestykkene var bare stygge og sprukne. Når jeg prøvde å si ifra fikk jeg bare beskjed om å finne noe annet, ingen brydde seg om å hjelpe meg. En skikkelig dårlig opplevelse!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling av treverk

    Unngå nettsiden deres, altså. Så irriterende! Produktet var visst på lager, men likevel fikk jeg beskjed om forsinkelse. Kundeservicen deres er helt elendig og svarene virker veldig kunstige. Det virker nesten som om de prøver å skyve ansvaret over på at de har for lite folk på jobb.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Material purchase for a project

    Jeg sendte en e-post og spurte om hjelp til å velge riktige materialer til et prosjekt jeg jobber med. De sa dessverre at de ikke kunne hjelpe meg med det. Uansett prøvde jeg å legge sammen en liste over materialene jeg trengte og trykket på "bestill" knappen. Dessverre oppdaterte ikke handlekurven seg med materialene mine, og det fantes ingen leveringsalternativer tilgjengelig. Jeg kontaktet kundeservice igjen og sa at jeg hadde problemer med å bestille fra hjemmesiden deres, og sendte dem skjermbilder av feilen. Etter å ha ventet en dag, sendte jeg dem en påminnelse via e-post. Fem dager senere sendte jeg dem en ny påminnelse, men fikk til svar at de dessverre ikke kunne hjelpe meg med dette problemet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte vindusvridere på nett

    Bestilte noen nye vindusvridere på nettet, men da de ikke passet, ble jeg skuffet. Hvis de hadde passet, ville jeg sannsynligvis likt dem bedre. Problemet oppsto da jeg ønsket å returnere dem. Det var ingen returfraktetikett i pakken, ingen angrefristskjema, og kundeservicen virket ikke veldig villig til å hjelpe. De samarbeider med en speditør som tar 300 eller 600 for returfrakt, så alt under 300 er liksom bortkastet og penger ut av vinduet hvis du vil returnere det.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min tur til Byggmax

    Jeg dro til Byggmax sammen med familien min for å handle litt ting til huset vårt. Vi trengte maling, planker og noen verktøy. Da vi kom dit, så vi at det satt eldre mennesker rundt kassa som virket veldig sure. Vi spurte om hjelp, men de gidde ikke engang reise seg for å vise oss hvor ting var. Til slutt ropte de "der borte!", men da vi ikke kunne finne det de pekte på, svarte de bare "nei, da vet ikke jeg". Det var så irriterende og dårlig service!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av varer på nett

    Så, jeg bestilte noen produkter på nettet og forventet å motta dem innen 2-5 dager, slik det stod på nettsiden. Men det viste seg å være helt feil! Etter å ha ventet i 3 dager, fikk jeg endelig svar på e-post, men de kunne fortsatt ikke gi meg en god forklaring og bare klandret logistikken. Jeg har bestilt fra dem hele 3 ganger tidligere, og hver gang har jeg opplevd dårlig service. De er virkelig ikke til å stole på!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av produkt

    Jeg bestilte en nødvendig del til prosjektet mitt fra nettbutikken deres. Da jeg bestilte, sto det at varen var på lager, men kort tid etter fikk jeg beskjed om at leveringen ville bli forsinket. Etter det hørte jeg ingenting, og det var umulig å komme i kontakt med kundeservice. Etter 2,5 uker mottok jeg endelig en e-post der de beklaget forsinkelsen på grunn av redusert bemanning. Dette hadde stor innvirkning på prosjektet mitt, og jeg var veldig skuffet over den dårlige kommunikasjonen og den trege responsen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte varer

    Dette var virkelig en dårlig opplevelse! Jeg bestilte noen varer, men har ikke fått noen oppdatering om leveringsstatus. Den eneste gangen jeg hørte fra dem var da de trakk betalingen. Alt i alt, veldig skuffende!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Handles kurv med toalettsaker

    Jeg kjøpte toalettsaker på nettet og det var veldig enkelt. Bestillingen min kom fort og produktene var akkurat som jeg hadde håpet på. Jeg er veldig fornøyd med mine nye toalettsaker og ser frem til å bruke dem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Masse bra byggematerialer

    Jeg digger selvhjelps-prinsippet og syns det er greit å få tak i det jeg trenger. Betjeningen på Gjøvik er også veldig behjelpelig når jeg har spørsmål eller trenger veiledning. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med utvalget, og prisene er ikke så verst heller. Det er et bra sted å handle når man trenger ting til oppussing eller andre prosjekter.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Delmangelen

    Dere har ikke sendt delene vi bestilte, svarer ikke på meldinger og chatten fungerer dårlig. Det er umulig å få tak i kundeservice på telefon også. Vi har ventet i to uker og fremdeles ingenting, til tross for to klager. Dette er skikkelig håpløst og veldig frustrerende.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling

    Jeg bestilte en hel haug med greier på nettet for å få dem levert hjem, sånn at jeg slapp å dra og hente dem selv. Men så fikk jeg plutselig en e-post hvor det sto at noen av varene var kansellert og pengene var refundert, selv om det sto at de var på lager. Jeg ble så skuffet og stresset!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Skadet vare, ingen respons fra bedriften

    Jeg bestilte en vare som dessverre ble levert skadet. Jeg har prøvd å kontakte selskapet flere ganger via e-post, men har dessverre ikke fått noe svar. Det er veldig frustrerende at all kommunikasjon med dem skjer bare elektronisk, og ingen er tilgjengelig på telefonen for å hjelpe meg med problemet. Jeg har brukt mye tid og energi på å prøve å løse saken, men så langt har det vært forgjeves.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    byggeverktøy

    Jeg må si at jeg føler meg ganske skuffet over kundeservicen her. Det virker som om de har kuttet ut den personlige kontakten helt, og bare satser på digitale løsninger. Jeg har prøvd å nå dem via chat og epost, men har ikke fått noe svar i det hele tatt. De lover jo å svare innen 24 timer på epost, men etter en hel uke har jeg fremdeles ikke hørt noe. Det er virkelig frustrerende å bli møtt med null respons når man trenger hjelp eller har spørsmål om produktene deres.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Purchased outdoor decking materials

    Jeg ble veldig misfornøyd med kundeservicen og leveringsprosessen hos den butikken. Jeg bestilte utendørs dekkemateriale i god tid, men de klarte ikke å levere varene til avtalt tid. Kundeservicen var lite hjelpsomme og ga meg feilinformasjon om leveringstiden. Jeg fikk heller ikke tilgang til sporingsinformasjon for bestillingen min, noe som gjorde hele prosessen veldig stressende og frustrerende. I tillegg var det umulig å få kontakt med dem på telefon, jeg ble bare satt på vent og tastet meg gjennom en loop uten å snakke med en ekte person. Alt i alt en kjedelig opplevelse som jeg kunne vært foruten.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Dobbel boddør bestilt på nett

    Jeg bestilte en dobbel boddør på nettet. Nettsiden var veldig enkel å bruke, og betalingen gikk greit ved å bruke faktura etter at jeg hadde mottatt varen. Døren ble levert perfekt i henhold til det forventede tidspunktet for levering. Etter noen få dager mottok jeg en riktig faktura via e-post. Den eneste ulempen var leveringstiden fra Postnord, det tok tre ganger så lang tid å levere fra Langhus til Trondheim sammenlignet med fra Borås i Sverige til Langhus.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpet mitt var en forsinket levering med dårlig kundeservice og inkompetanse.

    Jeg bestilte noen varer med en lovet leveringstid på 2-5 dager, men det tok over 2 uker før jeg faktisk fikk dem. Etter at jeg fikk ordrebekreftelsen, hørte jeg ingenting fra selskapet, men de trakk likevel penger fra kontoen min. Når jeg prøvde å spørre om leveringen ved å svare på ordrebekreftelsen, fikk jeg ingen respons. Etter at jeg ringte kundeservice, fikk jeg til slutt beskjed om at ordren ville bli sendt snart.