TUI - Total vurdering basert på 23 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (23)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Chartertur, fly og hotell
TUI kansellerte hele turen som skulle gått 1.desember ut av det blå. Kunne ikke gi et akseptabelt alternativ. Fra nå er ordner vi det selv slik at TUI ikke får anledning til å torpedere valgt fly og hotell😤
TUI erfaring
Jeg sparte penger ved å bestille tidlig, men ble skuffet over standarden på hotellet. Kundeservicen var dårlig og klarte ikke å løse problemene mine.
Reisebestilling til Kreta
Jeg bestilte en reise til Kreta med TUI, men da de endret avgangsdatoen fra lørdag 17. juni til tirsdag 20. juni, ble alt bare kaos. Vi måtte gjøre store endringer i ferieplanene våre, parkeringen, leiebilen, og alt det der. Det var virkelig en uheldig opplevelse som får oss til å vurdere å bruke selskapet igjen. I tillegg virket appen deres og nettsiden rotete og lite brukervennlige.
Reisebestilling
Jeg har hatt gode erfaringer med dette selskapet tidligere, men denne gangen skuffet de meg dessverre. Prisene som ble annonsert stemte ikke overens med det faktiske beløpet når jeg skulle bestille. Da jeg skulle betale ved utsjekk, ble prisen mye høyere enn forventet, og det var veldig skuffende. Vanligvis har jeg vurdert å bestille flere turer med dem, men etter denne opplevelsen vil jeg nok se etter andre muligheter.
Kjøpt reise til Rhodos
Kjøpte en reise til Rhodos gjennom selskapet, og nå som jeg er her, må jeg si at hotellet er helt greit, men barnas fasiliteter stemmer ikke overens med det de annonserte på nettsidene sine. Aktivitetene for barn er ikke som lovet og virker ikke helt realistiske. Det verste er den dårlige kundeservicen de gir. Hvis jeg kunne, ville jeg gitt en kvart stjerne med en gang. Søppelselskap!
Kansellering av reise
Vi forsøkte å avbestille reisen vår, men det var så vanskelig å komme i kontakt med kundeservice! Vi ringte, ble satt over uten å få svar, forsøkte å sende e-post, men fant ingen kontaktinfo, og chatten ble også avsluttet. Til slutt klarte vi å snakke med en hyggelig person som hjalp oss med å avbestille. Vi fikk tilbake mer penger enn vi hadde forventet, så det var verdt all strevet!
Min ferie i Gran Canaria
Jeg hadde en skikkelig fin ferie på Gran Canaria med gjengen min. Alt i alt var det en positiv opplevelse, selv om det var noen små ting som ikke var helt perfekt. Jeg synes selskapet gjorde en bra jobb med å organisere turen og tilbudene sine. Det var noen partnere som kanskje kunne vært litt mer oppmerksomme, men jeg skjønner at det kan bli påvirket av kulturelle forskjeller. Heldigvis hadde jeg ingen store problemer under turen, så jeg kan ikke si så mye om hvor effektivt selskapet er med å løse problemer. Alt i alt, en bra opplevelse, og jeg vil definitivt vurdere å reise med dem igjen.
Reise til Majorca, Spania
Oppholdet på Suneo Lagomonte hotellet på Mallorca, Spania ble ødelagt av en forferdelig lukt på rommet. Selv etter å ha prøvd å lufte ut rommet flere ganger, så forble lukten forferdelig. Vi klagde til resepsjonen, men dessverre hadde de ingen ledige rom tilgjengelig for bytte. En argentinsk vert fra Tui ble kontaktet, og han gikk med på å undersøke saken. Selv om vi var enige om at lukten var ræva, så foreslo han å legge et vått håndkle eller vått toalettpapir over sluket som en løsning. Den dårlige lukten hang i hele oppholdet og ødela ferien vår.
Flyreise med endrede flytider
Jeg ble skikkelig skuffa over flyreiseopplevelsen min. Selskapet endra flytidene uten å si ifra på forhånd. Vi har små barn, så å måtte fly midt på natta i stedet for til et bedre tidspunkt ødela hele turen. Dette har skjedd flere ganger når vi har reist med dette selskapet, og jeg begynner å lure på om det er verdt pengene vi betaler. Kundeservicen er dårlig, og det virker umulig å få tak i noen for å diskutere problemene. Jeg er lei, og dette er siste gangen jeg bruker tjenestene deres.
Tidlig booking for reise
Jeg bestilte en reise tidlig for å spare penger denne sommeren, men fikk beskjed om at jeg måtte endre eller avbestille reisen på grunn av lav etterspørsel. De tilbød ingen alternative datoer, så jeg måtte begynne planleggingen på nytt. Prisene har steget med over 20 000 kroner overalt, og jeg er veldig misfornøyd med den dårlige servicen jeg har fått. Jeg vil ikke anbefale dette selskapet!
Min reisebooking
Jeg ble virkelig imponert over den fantastiske kundeservicen jeg fikk! Så vi glemte å betale for reisen vår og den ble kansellert dagen etter. Vi var helt på bærtur med hvordan vi skulle betale og hva fristen var. Så når vi endelig ringte kundeservice, ble vi møtt av en utrolig hyggelig dame som virkelig strakk seg langt for å hjelpe oss. Hun fikset alt for oss og fikk reisen vår tilbake på plass, til og med til samme pris som vi booket den for, selv om den var utsolgt. Jeg er så takknemlig for alt hun gjorde! Dette er virkelig eksepsjonell kundeservice, og damen fortjener all ære og ros!
Ferdig med TUI
Jeg kunne ikke engang vente til jeg kom hjem for å dele min opplevelse med TUI. Servicen var ikke akkurat den beste, og jeg synes ikke det var særlig bra.
Bestilte uke med barneklubb
Jeg bestilte en uke med barneklubb for mitt to år gamle barn, men da vi kom fram, fant vi ut at klubben egentlig var for barn over fire år. Det var en hel uke med ingen aktiviteter egnet for en to år gammel, og da jeg klaget på mangelen av informasjon før jeg booket turen, fikk jeg bare unnskyldninger og feilinformasjon fra kundeservice. De beholdt til og med et depositum på 4000 kr hvis vi avbestilte. Jeg fikk først informasjonen om hva jeg hadde kjøpt etter at jeg hadde betalt. Hva slags system er dette?
Turen min til Tyrkia
Vi reiste til Tyrkia med fly og bodde på et hotell. Flyturen var litt trang, maten var grei, og underholdningen var mest for unge gutter. Hotellet var ganske rent, men kunne vært bedre på sikkerhet og belysning. Vi nevnte også en ubrukelig app.
Problemer med produkt og dårlig kundeservice.
Jeg hadde en dårlig opplevelse med dårlig kundeservice. Jeg fikk ikke det jeg betalte for og ble skuffet over hvordan de taklet mine problemer. Det virker som om de ikke bryr seg om å løse kundeklager, og deres system for å håndtere klager er ikke bra. Jeg fikk heller ikke noen gode svar på mine klager.
Waiting for a direct flight to Gran Canaria
Jeg bestilte en reise til Gran Canaria og var helt sikker på at jeg ikke ville ha noen mellomlandinger. Jeg sjekket reisetiden på 5 timer og 15 minutter, og trodde jeg kunne fly direkte. Men rett før avreise fikk jeg en tekstmelding som avslørte at det ville være en mellomlanding i Danmark, selv om TUI hadde sagt noe annet. Jeg følte meg lurt!
Bestilte tur til Gran Canaria
Bestilte en tur til Gran Canaria. Hadde litt forvirring i begynnelsen med tidspunktet, men det ordnet seg. Kundeservicen var veldig bra og lett å komme i kontakt med. Turen var omtrent som forventet, bortsett fra at hotellet jeg bestilte var ikke helt det samme som sist gang. Jeg har vært på så mange charterturer at jeg vanligvis ikke bruker servicen på reisemålet, så kan ikke si noe om den, men fikk all informasjon på appen.
Bestilte reise til syden
Tenker bare på penger, bryr seg ikke om hvordan kundene har det. Hotellene er langt fra så fine som de sier på nettsiden, de er rett og slett dårlige. Kundeservice er ikke til mye hjelp, virker som om de er mer interessert i å tjene penger enn å hjelpe kundene. Jeg vil anbefale å se etter bedre alternativer.
All inclusive reise til Mexico
Jeg bestilte en skikkelig fin ferie til Mexico, men så fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne endre datoen min på resorten. Det er ikke rettferdig, jeg betalte mye penger for denne ferien og jeg forventer å kunne gjøre endringer hvis jeg trenger det. De burde ha vært tydeligere på nettsiden sin om dette!
Shopping for a trip for 6 people to Mallorca in July
Jeg skulle reise til Mallorca i juli med familien min, og fant en tur med halvpensjon på nettstedet. I går fikk jeg dessverre en melding fra selskapet om at det hadde vært en feil, og halvpensjon var ikke inkludert i prisen. Dette var veldig skuffende for oss, spesielt fordi vi er en stor gruppe og økonomien var avgjørende for valget vårt. Jeg prøvde å kontakte kundeservice, men fikk ingen hjelpsom løsning. De kunne ikke tilby oss halvpensjon eller kompensasjon, og vi kunne ikke engang kansellere uten å miste depositumet vi allerede hadde betalt. Jeg følte meg virkelig dårlig behandlet av kundeservicen, og ba om å snakke med en leder, men dette ble også nektet meg. Dette har virkelig ødelagt tilliten min til selskapet, og dette blir definitivt siste gangen jeg reiser med dem.
Mest stemmer anmeldelse
Turbestilling til en ferie i S
Les mer