Apollo - Total vurdering basert på 22 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (22)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
hotellopphold på Tenerife
Jeg ble veldig skuffet over opplevelsen min med selskapet. Jeg fikk feil informasjon via SMS, og det virket som om Oslo-kontoret ikke kunne kommunisere med det lokale kontoret på Tenerife. Dette resulterte i at jeg ble lurt til å forlate hotellet tidligere enn nødvendig, så jeg endte opp med å måtte vente i 4 timer på flyplassen. Jeg følte meg virkelig lurt av Apollo.
Min reiseopplevelse
Reisen min gikk greit, bortsett fra den overfylte båtturen fra Kos til Leros. Det var skummelt å være på den lille båten uten nok sitteplasser og redningsutstyr. Vi valgte å finne en annen måte å reise på for å unngå risiko. Kundeservicen til selskapet skuffet også, siden vi ikke fikk hjelp fra representanten på stedet.
Kjøp av reisepakke
Reisen vår med Apollo ble helt forferdelig fordi de plutselig endret hotellrommet vårt uten å si ifra på forhånd. Da vi kom fram, hadde de bare ett rom ledig i stedet for de to vi hadde bestilt. Dette førte til at vi sto der uten sted å sove. Apollo kunne ikke ordne opp på en god måte, så vi måtte betale ekstra for et annet rom. Dårlig service fra både Apollo og hotellet ødela ferien vår, og nå sitter vi igjen med en dårlig opplevelse og mindre penger i lommeboka.
Booking to Egypt in April 2020
Min erfaring med å bestille en tur til Egypt gjennom Apollo var dessverre skuffende. Jeg hadde bestilt en tur til Egypt i april 2020, men uten forvarsel ble turen kansellert, og jeg ble informert om at det ikke ville være noen turer til Egypt etter 29. desember. Mangelen på kommunikasjon og dårlig informasjon var veldig skuffende. Jeg forventer bedre fra et selskap med så mye erfaring og anseelse.
Bagasjeforhandling
Jeg kontaktet kundeservice for å finne ut hvor bagasjen vår var og når den kunne bli levert. Jeg ringte dem tre ganger, og hver gang lovet de å ringe meg tilbake, men ingen undersøkelser ble gjort. Til slutt måtte jeg ringe flyplassen i Chania selv og ta en taxi for å hente bagasjen vår, selv om det var flere transfermuligheter den dagen som kunne ha tatt med bagasjen vår. Jeg fikk ingen unnskyldning for manglende hjelp da jeg sendte en e-post. Jeg vil ikke anbefale å reise med dette selskapet hvis du trenger assistanse. Aldri igjen.
Forsinket fly på Kreta
Dette selskapet er bare helt forferdelig! Jeg satt på Kreta flyplassen i over 16 timer uten bagasje, ikke engang et tilbud om hotellrom. Dette er definitivt en av de verste opplevelsene jeg har hatt med et charter selskap. Apollo tar ingen ansvar, SAS skyver skylden over på charterflyet, og vi stod der bare med to små barn. Det var bare totalt kaos!
Kjøp av pakkereise
Jeg ble skikkelig skuffet over turen min med det selskapet jeg kjøpte pakkereisen fra. Etter ferien min til Gran Canaria, hvor det var en del problemer på hotellet, prøvde jeg å klage til selskapet. Dessverre ble klagen min ikke behandlet på en bra måte, så jeg måtte bruke mye tid og energi på å prøve å få løst situasjonen. Det føltes som om selskapet ikke brydde seg om å hjelpe meg som kunde, og det var skikkelig skuffende. Jeg synes også det var lite informasjon om hotellet og tilbudene der, som gjorde opplevelsen enda verre. Dessverre var min erfaring med selskapet ganske dårlig, så jeg tenker nok å se etter andre alternativer i fremtiden.
Kjøp av feriepakke
Jeg var skikkelig skuffet over opplevelsen min med selskapet. Kundeservicen var helt fraværende og hjelpen var mangelfull. Det som var ekstra ille var at de glemte oss på hotellet uten at det var vår feil, og når jeg tok kontakt fikk jeg ikke tilbud om noen form for hjelp. Dette skuffet meg virkelig, og jeg vil ikke anbefale dette selskapet til noen andre.
Bestilling av en reise
Jeg ble veldig skuffet over opplevelsen med dette selskapet og reisen de tilbød. Alt fra bestilling til gjennomføring har vært skuffende og under mine forventninger. Informasjon og kommunikasjon fra selskapet var dårlig og lite profesjonell. Jeg følte meg ikke godt ivaretatt som kunde, og opplevde at de ikke tok ansvar for eventuelle problemer som oppsto underveis. Dessverre kan jeg ikke anbefale dette selskapet.
Kjøpte klær
Dårlig opplevelse med kundeservice da jeg klaget på klærne mine. De hørte ikke på meg og avsluttet samtalen. Veldig frekt! Nå må jeg ta saken videre for å få rettferdighet. Skuffende opplevelse! Kommer definitivt ikke til å handle der igjen.
Flybillett
Nettsiden deres er virkelig dårlig, det var så vanskelig å få tak i informasjonen jeg trengte og billetten min på mail. Jeg endte opp med å bruke en veldig irriterende app i stedet. Flyene var forsinket både på vei til og fra Hellas, så jeg måtte tilbringe ekstra lang tid på flyplassen der. Og i tillegg var det altfor dyrt!
Pakkereise til Kreta
Jeg bestilte en pakketur til Kreta bare tre dager før avreise, og ble veldig positivt overrasket over hvor bra alt gikk. Fra nyttig informasjon til oppfølging på flyplassen og transport til og fra hotellet, Apollo imponerte på alle områder. SAS flyselskap sikret en trygg og behagelig reise, og hotellet levde opp til beskrivelsen på nettsiden. Selv om det ikke var det dyreste alternativet, kan man ikke forvente all luksus til den prisen. Jeg pleier vanligvis å unngå charterturer og foretrekker å reise privat, men Apollo gjorde virkelig denne turen mye mindre stressende.
Hotell Ninos Grand Beach
Oppholdet på Apollo Mondo hotellet Ninos Grand Beach var veldig skuffende. De fasilitetene jeg hadde betalt for var ikke tilgjengelige, rommene var skitne og det var byggestøv overalt. Selv etter å ha klaget tok det lang tid å få rommet rent. Apollo Norge viste ingen forståelse og beskyldte oss for å lyve. Det var en elendig opplevelse fra start til slutt.
Hotellrommet mitt
Å herregud, dette var virkelig en dårlig opplevelse! Jeg ble fortalt usannheter om hvordan hotellet så ut og hvor det var plassert, og da jeg prøvde å klage fikk jeg bare beskjed om å kontakte personalet, som bare sendte meg videre til hjemmesiden og e-posten deres. Det var helt bortkastet tid og penger, en skikkelig kjedelig opplevelse. Heldigvis finnes det bedre alternativer der ute.
Reisebestilling
Jeg bestilte en reise gjennom selskapet og opplevde en skuffende opplevelse. Etter å ha søkt opp reisen og brukt tid på å velge alternativer, ble jeg sjokkert over økningen i prisen når jeg skulle fullføre bestillingen. Prisen spratt opp med flere tusen kroner, og jeg kunne ikke forstå hvorfor. Det føltes som en form for lureri å oppgi en lavere pris i starten bare for å øke den dramatisk senere. Dette førte til at jeg ikke fullførte bestillingen og følte meg svindlet av selskapet. Det er viktig at selskaper oppgir riktig pris fra starten av for å unngå misforståelser og frustrasjon hos kundene.
Min tur til Kreta
Jeg må si at jeg ble skuffet over opplevelsen min med selskapet. Jeg hadde bestilt en tur til Kreta med en terrasse eller balkong, men endte opp med en uteplass under en trapp. Beskrivelsen var misvisende, og det tok lang tid før kundeservicen fant en løsning. Til slutt måtte jeg selv finne et annet hotell og betale ekstra for det. Jeg synes det er dårlig service og misvisende informasjon.
Masse dårlig opplevelse!
Jeg har kjøpt en tur til Bulgaria med en reisegruppe, men jeg ble så skuffet over behandlingen! Jeg og 219 andre kunder ble behandlet dårlig og mistet all respekt for reiseselskapet. På flyplassen i Burgas sto agenten deres og smilte til oss, men bagasjen vår kom ikke etter at vi hadde vært 13 timer forsinket! Jeg blir så irritert at jeg tror jeg aldri skal bruke dem igjen, nei!
Hotellopphold, Saranda
Dette hotellet er helt fantastisk! Personalet gjør en utrolig god jobb for å sikre at gjestene har et flott opphold. Tjenesten er helt topp, maten er deilig og de som jobber her er alltid smilende og hjelpsomme. Du føler deg virkelig trygg her og trenger ikke bekymre deg for verdisakene dine. Renholdet er eksepsjonelt bra - her er det alltid rent og pent. Det eneste som er litt negativt er den høylytte diskomusikken som kommer fra gaten, men den slutter heldigvis ganske tidlig. Vi pleier å legge oss etter at musikken har sluttet, så det fungerer greit for oss.
Reisebestillinger
Jeg ville gjerne dele min erfaring med å bestille reiser fra dette selskapet. Jeg synes det er viktig å nevne at prisene var veldig høye sammenlignet med andre reisebyråer, spesielt når det gjelder reiser til populære destinasjoner som Cooks Club Alanya og Sunpark Garden. Tidligere har jeg vært på disse stedene gjennom et annet reisebyrå og la merke til en stor prisforskjell da jeg sjekket med Apollo. Jeg føler at Apollo tar mye penger fra kundene sine, og at bare de med mye penger har råd til å reise med dem. Jeg hadde en bedre opplevelse med et annet selskap som tilbød reiser til nesten halvparten av prisen, og hvis ikke for Ving, ville jeg valgt dem igjen. Jeg vil anbefale Ving til alle som ønsker å spare penger på reiser.
Dårlig kundeservice
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med kundeservicen etter at jeg hadde en skuffende handel. Følte at mine spørsmål og bekymringer ikke ble tatt seriøst, og de behandlet meg nedlatende og arrogant. Det virket ikke som de hadde lyst til å hjelpe meg eller løse problemet mitt på en hyggelig måte. Det var skikkelig frustrerende å måtte forholde meg til et selskap som ikke bryr seg om kundene sine.
Mest stemmer anmeldelse
Tur som ble kansellert
Jeg ble virkelig skuffet over opplevelsen min med dette selskapet. De selger turer som de vet allerede er kansellert, og det verste er at de ikke engang gir noen form for kompen... Les merDør: Jeffrey