Brussels Airlines Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Flybilletter
Jeg må si at jeg ikke var imponert av Brussels Airlines. Jeg tok en 5-timers nattflytur og var skikkelig skuffet. Selv om det ble markedsført som et "high-end" flyselskap, føltes det som om jeg fløy med et lavprisflyselskap. Jeg var forventningsfull og gledet meg til en viss kvalitet og service, men det var langt unna. Jeg måtte be om et glass vann, og det var ikke engang inkludert. Da noen spurte om puter og tepper, fikk de bare beskjed om at det heller ikke var inkludert. Jeg har fløyet med flere flyselskaper før, både lavpris og mellomstore, og selv om man vet hva man får med en lavpris, var jeg fortsatt skuffet over Brussels Airlines. De lovet mye, men gjennomførte ikke.
Alt i alt var dette en stor nedtur. Hvis du vurderer å fly med dem, vær forberedt på en tjeneste som virkelig skuffer og ikke holder det de lovet. Spar pengene dine og velg heller et ekte lavprisflyselskap.Kjøp av seter med ekstra beinplass mot et tillegg
Jeg ble veldig skuffet over opplevelsen min med selskapet. Jeg betalte ekstra for seter med ekstra beinplass, men da jeg kom om bord, så jeg at disse "spesialsetene" faktisk var helt vanlige seter uten ekstra beinplass. Etter flyvningen klaget jeg til kundeservice for å få tilbake tillegget, men svaret jeg fikk hadde ingenting med saken å gjøre. De sa at selskapet har rett til å endre seteplassering når som helst av operasjonelle, sikkerhetsmessige, eller force majeure-årsaker. De hevdet at setene jeg fikk var det beste de hadde å tilby etter mine ønsker.
Mistet lommeboken min på et låst fly
Jeg glemte lommeboken min på et fly, men de ansatte hos Brussels Airlines på Brussel lufthavn gjorde alt de kunne for å hjelpe meg. De fikk meg tilbake på flyet, fant lommeboken min med alt av penger og ID-er intakt, og sørget for at jeg og partneren min kom oss på et nytt fly. Tusen takk for all hjelpen!
Bestilling av seter, Chania til Brussel
Jeg hadde bestilt fire seter ved nødutgangene for flyturen fra Chania til Brussel, men vi fikk ikke tilgang til disse setene på grunn av bagasjeproblemer med andre passasjerer. Vi endte opp med seter som egentlig ikke krevde ekstra betaling, mens andre fikk de ønskede setene uten å betale ekstra. Personalet oppførte seg veldig uhøflig og nektet å hjelpe oss med situasjonen. De svarte heller ikke på e-postene våre vedrørende refusjon. Jeg kommer aldri til å fly med dem igjen, de kan ende opp som Sabena.
Flybillett-refusjon
Jeg er veldig skuffet over selskapet og den dårlige tjenesten jeg har fått. Det har gått to måneder, men jeg har fremdeles ikke fått tilbakebetalt for den kansellerte flybilletten min. Kundeservicen har vært en katastrofe med hele tiden unnskyldninger og feil. De ansatte virker ikke godt nok forberedt på situasjonen, og løftene om tilbakebetaling har blitt brutt flere ganger.
Fly med ditt kjæledyr
De ønsket en myk reiseveske som kunne legges under setet (min var ikke veldig myk, men den var veldig liten og passet lett i rommet). Så måtte jeg kjøpe deres veske (50EUR), som 1) ikke passet inn i rommet og 2) knakk på første flyturen (lukkesystemet brøt, for å være mer spesifikk). Da jeg fløy tilbake til Brussel, mindre enn 14 dager senere, ba jeg om refusjon på Brussels Airlines skranke, og de fortalte meg å sende inn klagen via nettsiden. Jeg sendte inn klagen to ganger via nettsiden.
Enveisbillett fra Brussels til Manchester
Jeg er så irritert! Jeg prøvde å sjekke inn online hele dagen, men fikk beskjed om å kontakte kundeservice på flyplassen. Når jeg endelig kom til innsjekkingen, sa de at billetten min var ugyldig, og jeg måtte betale nesten €500 for en ny billett! Hvorfor fikk jeg ikke vite dette på forhånd? Og hvorfor var prisen så høy når flyet bare var halvfullt? Jeg føler meg virkelig lurt og utnyttet!
Reise til Napoli
Dette er noe vi føler er viktig å understreke igjen!
Angrer på flygingen
Jeg bestilte en tur-retur flybillett fra Bujumbura til London via Brussel, men flyet ble kansellert på grunn av streik. Det har gått tre måneder, og jeg har fremdeles ikke fått løst klagen min. Jeg har sendt e-post hver uke og ber om svar, men har ikke hørt noe enda. Dette er virkelig dårlig service.
Reiser med Brussel Airlines i 2021
Jeg kjøpte billetter for en reise med Brussel Airlines neste år på en nettside. De sier de venter på bekreftelse fra flyselskapet. Har prøvd å få tilbake pengene mine etter å ha vært i kontakt med dem flere ganger, men har fremdeles ikke fått dem tilbake. Forsøkte å endre navn på to av billettene, men fikk beskjed om at det ikke var mulig på grunn av selskapets regler.
Kjøpte setereservasjon
Jeg betalte ekstra for å reservere sete, men endte opp langt bak i flyet på andre seter. Når jeg prøvde å få pengene tilbake, sa de at de har rett til å plassere deg hvor som helst. Jeg vil ikke anbefale noen å reservere sete hos dem!
Spania til Canada flyvning
Vi hadde en veldig skuffende opplevelse med flyselskapet. Vi var på vei tilbake fra ferie i Spania og skulle fly til Canada da de oppdaget motorproblemer bare 10 minutter før vi skulle ta av fra Madrid. Det tok lang tid før teknikerne kom, og enda lengre tid før de fikset problemet. Derfor gikk vi glipp av neste fly og måtte reise til New York i stedet. Kundeservicen var dårlig, og vi følte oss ikke verdsatt som passasjerer. Alt var kaotisk og uorganisert, og vi endte opp med å måtte betale for ting som egentlig skulle være inkludert.
Flytur fra Zurich til Billund, forsinkelse, ingen refusjon
Jeg ventet på flyet mitt i over 6 timer på vei fra Zurich til Billund. Etter det har jeg prøvd å få refusjon, men jeg fikk aldri svar på e-postene mine eller anropene mine. De skyldte bare på hverandre og ingen hjalp meg i det hele tatt. Skal definitivt unngå disse flyselskapene i fremtiden!
Flytur til Rhodos med Brussels Airlines
Jeg fløy med Brussels Airlines til Rhodos og hadde bestilt seter på første rad sånn at jeg kunne strekke ut de lange bena mine. Uheldigvis var tre av koffertene våre borte da vi kom fram til Rhodos, men de ble heldigvis levert til hotellet sent på torsdag kveld. En av koffertene var til og med våt inni, noe som var veldig skuffende. I tillegg fikk vi beskjed om at setene våre for hjemreisen den 7. mai var endret til andre rad uten ekstra benplass, uten at vi ble spurt først. Dette er ikke greit.
Kjøp av flybillett
Jeg klarer ikke å tro at flyet var overbooket! De sa til oss at vi ikke hadde sjekket inn online, men det stemte ikke. Heldigvis ble vi bedt om å være takknemlige fordi noen ikke kom til gaten i tide, så fikk vi likevel dra med. Takk så mye for at vi fikk ta flyet likevel...
Flygingen min ble kansellert, venter fortsatt på refusjon
Jeg må ærlig si at opplevelsen min med dette selskapet har vært skikkelig dårlig. De kansellerte flygingen min og nå har jeg ventet i flere uker på refusjonen uten hell. Synes det er skikkelig frekt og uprofesjonelt å holde tilbake pengene mine etter at de kansellerte flygingen uten varsel. Kommer definitivt ikke til å bruke dette selskapet igjen, og jeg kommer til å advare alle jeg kjenner om å unngå dem for enhver pris.
Kjøpte flybilletter
Hva kan jeg si om dette flyselskapet? Flyet mitt ble avlyst, og det var ingen samarbeid fordi det var bestilt gjennom en agent. Agenten peker fingre på flyselskapet. Avlysning av flyreiser ser ut til å være vanlig praksis for dem. I tillegg virker det som om kabinpersonalet deres ikke har noen intensjon om å være hjelpsomme. Bagasjehyllene er fulle, og de står bare og ser på mens flyturen allerede er forsinket.
Billett til fly
Finn et annet flyselskap å reise med. Du kommer til å være takknemlig senere 😉
Reise til Belgia med Brussels Airlines
I november fjor organiserte noen venner og jeg en tur til Belgia mot slutten av april. Vi hadde booket flybilletter for 150€ per person, men planene våre endret seg for en måned siden. En venn av meg fikk beskjed om at faren deres, som bor i Brussel, hadde fått bukspyttkjertelkreft. Derfor bestemte vennen min seg for å reise en uke tidligere for å være sammen med faren og familien før vi kom. Problemet begynte her. Verken Brussels Airlines eller Booking.com ønsket å ta ansvar for å endre billetten. Brussels Airlines sa at det var Bookings ansvar, mens Booking sa at retningslinjene deres ikke tillot endringer. Det endte med at vennen min måtte kjøpe en ny flybillett hos et annet selskap for å kunne fly en uke tidligere, til en kostnad av 75€. Problemet stoppet ikke der. På den opprinnelige reisedagen med Brussels Airlines fikk vennen min en e-post mens vi landet i Brussel om at returflyet automatisk ble kansellert siden han ikke hadde tatt utreiseflyet. Han fikk verken refundert billetten eller mulighet til å gjøre endringer. Vi kontaktet Booking, men de sa at det var flyselskapets retningslinjer og kunne bare refundere skatter på billetten. Vi snakket med Brussels Airlines, som sa at Booking måtte håndtere det, og de kunne ordne gjennoppretting av returbilletten gjennom byråstøtten deres. Til slutt måtte vennen min bruke ytterligere 218€ for å få en billett på det kansellerte returflyet. Takk til begge selskapene for å gjøre en allerede tøff måned enda verre med deres dårlige kundeservice og mangel på medmenneskelighet.
Flytur, kansellering, refusjon
Jeg hadde en veldig skuffende opplevelse med selskapet. Jeg bestilte en flytur med Brussels Airlines, men endret planene mine og måtte derfor kansellere den utgående flyturen. Dessverre ble også den tilbakevendende flyturen kansellert av selskapet, og til tross for at jeg forsøkte å forklare situasjonen og be om refusjon, fikk jeg ingen hjelp. Jeg føler meg frustrert og urettferdig behandlet i denne saken. Det virker som selskapet kun bekymrer seg for pengene mine, uten å tenke på kundenes behov og situasjoner.
Mest stemmer anmeldelse
Mistet 5 av 6 kofferter under
Les mer