Qatar Airways Anmeldelser
公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。
Anmeldelser (23)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Royal følelse
Opplevelsen fra start til slutt var helt fantastisk. Jeg følte meg utrolig spesiell, verdsatt og elsket gjennom hele reisen. Qatar Airways gjorde alt enestående - fra rebooking av flyruten uten stress, til personalet om bord, maten, servicen, appen deres og hjelpen jeg fikk under transitten. Første gang jeg prøvde å reise med dem ble jeg nektet ombordstigning på grunn av en liten rift i passet mitt. Personen som jobbet der virket litt arrogant og overlegen, og jeg vurderte å ikke fly med selskapet på grunn av oppførselen hans. Men siden prisen var så god og jeg var litt knipe etter en tidligere bomtur, valgte jeg likevel Qatar Airways. Og jeg er så glad for det valget! Turen var fantastisk, selv etter 5 måneder lever jeg på minnene fra den turen. Hvis jeg måtte velge mellom en ny mobil, TV, bil eller en flybillett med Qatar Airways, ville jeg uten tvil valgt Qatar Airways! Tusen takk for en minneverdig reise!
Min flyreise
Dette selskapet er virkelig det aller beste jeg har opplevd å fly med! Jeg har hatt gleden av å fly med dem både i business class og økonomiklasse flere ganger. De har mange nye og moderne fly, som B 787 og A 350, og setene i business class er utrolig komfortable. Servicen er fantastisk i business class og veldig bra i økonomiklasse. Innsjekken går alltid raskt og uten problemer, og loungen i Doha er virkelig flott. Det er noen litt strengere regler og begrenset fleksibilitet hvis det skulle oppstå noe uventet, men det skjer heldigvis sjelden. Samlet sett er dette virkelig det beste selskapet jeg kan tenke meg å reise med!
Kansellert flybillet til Doah
Jeg skulle egentlig ta et fly til Doha, men SAS-streiken ødela alt i siste liten, så jeg kunne ikke fly med Qatar Airways likevel. Kundeservicen deres var utrolig bra, de ga meg gode råd og fikset tilbakebetalingen av billettene mine. De sa det kunne ta opptil 28 dager, men pengene var allerede på kontoen min etter bare 25 dager. Det eneste som manglet var en e-postbekreftelse om at de hadde mottatt kravet mitt. Jeg tror jeg kommer til å bestille med dem neste gang jeg skal til Asia!
Min reiseopplevelse med flyselskapet
Jeg fløy med dette flyselskapet for første gang, og jeg ble positivt overrasket over hvor bra servicen var. Personalet var veldig vennlige og profesjonelle, og setene var ekstremt behagelige. Jeg satte spesielt pris på de små detaljene, som tannbørste med tannkrem, sokker og søvnmaske som ble delt ut på kvelden, alt etter tidspunktet på dagen. Tiden gikk fort takket være det gode utvalget av drikke og mat som ble servert flere ganger under flyreisen.
Bagasjetjeneste
Bagasjetjenesten var helt forferdelig! Bagasjen vår ble to dager forsinket. Å få refundert nødvendige utgifter er en ekte mareritt og gir ingen mening. For eksempel må du spesifisere fargene på alle klærne. Alt virker som det er designet for å gjøre det vanskelig for deg. Det er virkelig skammelig å behandle kunder på denne måten. Jeg kommer aldri til å fly med Qatar Airways igjen!
Kjøp av flybilletter
Opplevelsen min med selskapet var skuffende. Flyet mitt ble flyttet flere timer tidligere, så jeg måtte endre planene mine og kjøpe nye togbilletter. Jeg fikk ingen unnskyldning for dette. Ventetiden min var over ni timer, men de tilbød ikke hotell eller en annen flyreise for å redusere ventetiden, selv om det var ledige seter på et tidligere fly. På returen ble vi bedt om å gå om bord i flyet, men så var det et problem med klimaanlegget. Vi måtte vente over en time i den varme og trange kabinen. Til slutt fikk vi beskjed om å forlate flyet og fikk bare en liten flaske vann som kompensasjon. Det tok nesten fire timer før vi endelig kunne ta av. Den eneste kompensasjonen var vann, og det ble sagt at problemet skyldtes tekniske problemer. Å få tak i kontaktinformasjon var vanskelig, telefonnumrene og e-postadressene fungerte ikke som de skulle. Da jeg endelig fikk kontakt med selskapet, fikk jeg minimal respons og ingen forsøk på å kompensere for den dårlige opplevelsen ble gjort. Jeg vil ikke velge dette selskapet igjen. Maten ombord var middelmådig, snacksene var dårlige, og setene var veldig enkle og grunnleggende. Jeg anbefaler å velge et annet selskap for fremtidige reiser.
flight
Again, hank you for excellent and caring help from your Qatar Oslo office !
I travel several times from Australia to Norway to visit my family/ grandchildren. Your Qatar agent helped me change my ticket and stayed with me on the phone through the whole process until final payment. Being 74 years old and with some hearing problems ,I am very grateful. So happy your kind of people still exists ! My kind regards to you allBeste flyselskap
Fra booking en billett til tjenesten på fly var bra for meg!
Flytur med selskapet
Hvis jeg fikk sjansen, ville jeg definitivt gitt en dårlig vurdering. Jeg reiste til Doha i Qatar, og da jeg gikk av flyet, måtte jeg gjennom en hel sikkerhetssjekk for min videre flyvning. For å komme til gaten måtte jeg gjennom 4 ekstra sikkerhetssjekker!!! De vil ha alle dokumentene mine, skanne meg og ta bort alt fra røntgen. Og når jeg skulle sjekke inn på gaten (bare 5 meter unna), spurte de meg om alle dokumentene igjen! Helt latterlig! Jeg har TSA, GLOBAL entry og jobbet til og med for FAA som en offentlig ansatt. Da jeg spurte hvorfor, sa portvakten, "slik er reglene". Men det er Qatar Airs regler, ikke verdens sikkerhetsstandarder. Og kundeservicen er helt forferdelig. Dette er det verste flyselskapet jeg noen gang har reist med. Aldri mer!
Comfort economy sete
Aldri igjen! Jeg betalte nesten £3000 for et komfortabelt økonomiklasse-sete som var greit, men alt annet var forferdelig. Maten var ikke god i det hele tatt, og jeg er ikke særlig kresen. Toalettene var skitne, og til og med toalettpapiret var ikke påfylt. Det var ingen alternativ melk til varme drikker, selv om det tydeligvis var tilgjengelig i business class, som jeg ikke kunne få. Jeg fløy fra Storbritannia til Brisbane, så jeg var i luften i over 20 timer og var veldig sulten og desperat etter en varm drikke. Jeg kommer aldri til å bruke dem igjen. Forrige gang fløy jeg business class med dem, og det var greit, så de kan gjøre flyturen hyggelig hvis du er villig til å betale mye ekstra for det. Så det er ingen unnskyldning for den svært dårlige servicen og den forferdelige maten jeg fikk servert.
Bestilling av mors flyreise
I løpet av 10 dager hadde vi ikke mottatt noen e-post om denne endringen. På grunn av dette måtte jeg betale ekstra 490 £, noe som skapte både følelsesmessig og økonomisk stress. Denne negative opplevelsen påvirket til og med min mors blodtrykk. Det er virkelig beklagelig at et anerkjent selskap gir en så dårlig service. Hvis kundeservicen hadde tatt oss på alvor dagen før flyvningen, hadde vi blitt varslet om endringen. Jeg bør ikke bli belastet for dårlig service!
Min feilbestilling av billetter
Jeg og familien min bestilte billetter gjennom dette selskapet, og det ble bare kaos. Alle flyvningene ble rotet til for babyen min. Vi måtte stå i kø på flyplassen i totalt 7 timer med en baby og en liten unge, i tillegg til alt det ekstra tiden vi brukte på telefonen før og under reisen. De sa gang på gang at alt var i orden, men tydeligvis var det ikke det. Vi endte opp med å sitte spredt fra hverandre selv om vi hadde reservert setene sammen. De fortsatte å påstå at babyen vår ikke hadde billett, selv om vi viste dem den. Veldig rotete. De hadde overhodet ingen anelse om hva de gjorde. Det er virkelig ikke å anbefale å reise med dette selskapet hvis du har små barn. De gjorde en allerede stressende opplevelse enda verre.
Forsinket flyvning og dårlig kundeservice
Jeg vil ikke anbefale å benytte dette flyselskapet. Flyet mitt var forsinket i over 10 timer, så jeg måtte dessverre gå glipp av toget jeg hadde forhåndsbestilt. Dette førte til at jeg måtte kjøpe en veldig dyr togbillett, som virkelig satte kjepper i hjulene for arbeidet mitt. Når jeg ba om erstatning, avviste Qatar Airways det med en gang og nektet å godta klagen min.
Kjøpte billetten min direkte gjennom nettsiden
Jeg bestilte billetten min direkte på nettsiden deres, men da jeg var på vei tilbake, endret jeg mening og bestemte meg for å fly tilbake med et annet flyselskap. Jeg føler at servicen ikke er den samme, og det er ikke det jeg betalte for. Når jeg velger å bestille gjennom et spesifikt flyselskap, forventer jeg at returreisen også skal være med det samme selskapet. Denne opplevelsen var den første og siste gangen jeg kommer til å fly med dette flyselskapet.
Flyreise til Doha
Dette selskapet er det verste jeg har opplevd noensinne. Kona mi er strandet i Doha og Qatar Airways gir ingen hjelp i det hele tatt. Det er helt forferdelig og skammelig oppførsel. Kundeservicen deres er helt fraværende og prisene er altfor høye. Jeg anbefaler virkelig å holde seg unna dette selskapet.
Kjøp av flybilletter fra Doha til Bangkok på en 777 Business Class
Opplevelsen min med flyselskapet var skuffende. Først og fremst var ombordstigningen på det gamle Boeing 777-flyet kaotisk, og det virket som om det ikke var nok besetning om bord til å håndtere passasjerene. Under flyturen fungerte ikke underholdningssystemet som det skulle, og jeg måtte gå til toalettet gjennom det travle serveringsområdet. Dette var virkelig en dårlig opplevelse som svekker helhetsinntrykket av turen.
Kjøpet mitt på Business Class-flyvningen fra Oslo til Hamad International Airport
Jeg ble skuffet over at setet mitt i Business Class var skittent, selv etter at jeg hadde byttet sete. Jeg forventer høy kvalitet og renslighet, men det ble ikke oppfylt. Jeg har vedlagt bilder av det skitne setet. Jeg håper virkelig at selskapet tar til seg tilbakemeldingen min og jobber med å forbedre kvaliteten på Business Class-tjenestene.
Mest stemmer anmeldelse
Flybillett
Les mer