Etihad - Total vurdering basert på 18 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (18)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøp av flybillett
Jeg kjøpte en flybillett med selskapet og opplevde en dårlig kundeopplevelse. Bagasjen min ble ødelagt under reisen, så jeg måtte bruke mye tid og penger for å få den erstattet.
Lavere standard enn forventet
Jeg ble litt skuffet over opplevelsen med selskapet, spesielt når det gjaldt kvaliteten på tjenesten om bord. Personalet virket ikke så oppmerksomme og vennlige, noe som gjorde flyturen mindre hyggelig enn jeg hadde håpet på. Sammenlignet med andre selskaper i samme prisklasse, synes jeg ikke dette selskapet holdt mål.
Kjøpte flere flybilletter
Flyenes kvalitet var OK. Vi tok totalt 4 flyvninger. Airbus var bedre enn Boeing. Med Boeing hadde vi lite beinplass når personen foran oss la setet tilbake. Underholdningen om bord var bra. En ulempe var at vi opplevde en forsinkelse på 2 timer på en av flyvningene.
Mitt kjøp - flytur
Jeg bestilte en flytur gjennom selskapet, og må si at opplevelsen var skuffende. Kundeservicen var helt forferdelig, enten det var via e-post eller gjennom appen deres. Agentenes reaksjon var rett og slett respektløs, og hjelpen jeg fikk var minimal. Selv om jeg har fløyet med dem i over 10 år og tatt minst 4 flyvninger i året, så var denne siste opplevelsen en total skuffelse. Jeg kommer definitivt aldri til å velge dette selskapet igjen.
Kjøp av flybillett
Jeg bestilte flybilletter fra dette selskapet og ble positivt overrasket. Setene var komfortable, maten var deilig og betjeningen var fantastisk. Hvert sete hadde skjermer med nyeste filmer. I tillegg fikk jeg to gratis netter på hotell i Abu Dhabi på vei til destinasjonen min. Jeg kan virkelig anbefale dette selskapet basert på min egen erfaring.
Venter på belønningen min
Jeg har ventet på at partnerflyselskapene skal kreditere belønningene mine siden midten av mars. Har snakket med kundeservicemedarbeiderne flere ganger, de har vært vennlige, men ingen har løst dette "problemet" ennå. En skuffelse jeg ikke hadde sett komme!
Flyreise Abu Dhabi til München
Jeg hadde en forferdelig opplevelse med flyreisen min med dette flyselskapet. Vi dro midt på natten og måtte vente lenge før vi kunne gå om bord, så vi ble kalde. Setene i økonomiklassen var trange, og atmosfæren om bord var iskald. Vannet de serverte var iskaldt, og maten min var en søt og lun grøt, langt unna det vegetariske måltidet jeg hadde bestilt. Da jeg spurte om vegetarmåltidet mitt, ble jeg fortalt at det var det vegetariske alternativet. Jeg ba om et ekstra teppe på grunn av kulden, men det ble aldri gitt. Å sitte nær toalettene var heller ikke hyggelig, med glatte gulv og ingen rengjøring av flyvertinnene under hele turen. Totalt sett var det en veldig skuffende opplevelse som endte med at jeg ble skikkelig forkjølet.
barnevogn
Ingen bryr seg om å ødelegge barnevognen til sønnen min, ingen kundeservice, bare en standard mal for svar. De virker ikke interesserte i det hele tatt. Det er bedre å reise med anerkjente flyselskaper som Emirates og Singapore.
Flybillettkjøp til Australia
Jeg bestilte billetter til Australia gjennom selskapet, og da jeg kom til skranken, spurte de etter kredittkortet mitt som jeg betalte med. Dessverre hadde jeg ikke kortet med meg, så de nektet meg ombordstigning. Selv om jeg hadde billettene, australsk visum, pass og andre kort, insisterte de på kredittkortet jeg brukte til å kjøpe billettene. Dette førte til en unødvendig forsinkelse på flere timer og en ekstra kostnad på £3000 for en annen flyvning med et annet selskap. Etter å ha klagd på manglende tilbakebetaling av de opprinnelige billettene, har jeg ventet i over 700 dager uten å få refusjonen de lovet. Kommunikasjonen med selskapet har vært vanskelig og ineffektiv, og jeg er skuffet over den dårlige opplevelsen jeg har hatt med dem.
Kjøp av flybillett til reisemål Phuket
Jeg fløy fra München til Phuket og hadde en kjempefin opplevelse! Alt gikk smertefritt, flyene var i rute, personalet var utrolig hyggelig, og jeg hadde god benplass til tross for at jeg satt i vanlige seter. Maten var også veldig god. Transittområdet var fint, med god plass og ventetiden gikk fort. Jeg kommer definitivt til å velge dette selskapet igjen på grunn av de rimelige prisene.
Bestilling av flybilletter til Kuala Lumpur fra 18. juni til 31. juli
Jeg har kjøpt flybilletter til Kuala Lumpur, og betalingen gikk greit med €668,- som ble trukket. Dessverre har jeg ikke mottatt noen e-postbekreftelse på bestillingen min. Jeg ringte kundeservice dagen etterpå, og de var veldig hyggelige og hjelpsomme. Dessverre kunne de ikke løse problemet for meg. Jeg snakket med sjefen, Mohamed, og forklarte situasjonen. Han foreslo å gjøre en ny bestilling, men prisen ble økt til €730,- med avgang den 20. juni.
Kjøp av ekstra benplass
Jeg hadde faktisk bestilt og betalt ekstra for benplassen min på forhånd, og det ble til og med bekreftet før flyturen. Men når jeg skulle gå om bord på flyet ble jeg plutselig fortalt at det hadde vært noen endringer, og jeg ble flyttet til en vanlig økonomiplass i stedet. Til tross for mine bekymringer, fikk jeg ingen hjelp eller alternativer av flypersonalet. De sa bare at jeg skulle få pengene tilbake når vi ankom Manchester.
Avbestilt fly uten erstatning
Jeg hadde nylig en veldig skuffende opplevelse med Etihad. De kansellerte flyreisen min uten å tilby noen form for erstatning. Jeg sendte to e-poster, men fikk ingen svar. Det var ekstra frustrerende at samme flyreise jeg hadde booket, Zürich-Tokyo tur-retur, fortsatt var tilgjengelig, bare til en litt høyere pris. Etter flere uker fikk jeg til slutt tilbakebetalingen for flyreisen, men servicen var langt under forventningene mine for et anerkjent selskap.
Min reiseopplevelse med selskapet
Jeg reiste fra Phuket til Abu Dhabi og deretter til München med familien min den 7. mai. Dessverre var opplevelsen veldig dårlig. Etter flyturen til Abu Dhabi ble maten min nektet fordi jeg byttet plass med et 2,5 år gammelt barn som ønsket å sitte ved siden av faren sin. Jeg fikk verken mat eller drikke før jeg spurte, og til og med da var det ingen unnskyldning, bare kritikk for plassbyttet. Besetningen oppførte seg uprofesjonelt, servicen var dårlig og de virket dårlig opplært. På den andre flyturen opplevde jeg det samme med matserveringen. Alt var allerede ryddet hos andre passasjerer, mens vi ikke hadde fått maten vår ennå. Da jeg endelig ba om en kopp kaffe, ble jeg behandlet som om jeg hadde gjort noe galt. Jeg følte meg virkelig skremt av den uhøflige servicen jeg mottok. Det virket som om passasjerene bare var et nødvendig onde for selskapet. Det føltes som om selskapet ønsket at vi skulle betale og ikke klage. Jeg har aldri opplevd maken til uhøflighet og dårlig ledelse. Jeg vil ikke anbefale dette selskapet til noen. Hvis de må få en karakter, så er det en svak 5-. Å bli trakassert for å bare ønske en kopp kaffe? Hva slags service er det? Sammenlignet med Emirates er det som natt og dag. Jeg kommer aldri til å fly med dette selskapet igjen, det ga meg virkelig skrekk.
Kjøp av komfortable flyseter
Kjøpte to seter med ekstra beinplass på flyvningen, betalte for dem, men de var ikke tilgjengelige som lovet. Selskapet sa det var på grunn av flybytte, men jeg har bevis og bilder som viser at det ikke stemmer. Jeg fikk heller ikke det nummererte setet jeg hadde valgt ved online innsjekking, ble bare satt bakerst i flyet. Har ventet en måned på refusjon, men selskapet svarer bare med at de må gjøre undersøkelser. Veldig uprofesjonelt og upålitelig selskap, synes jeg.
Bestilte billetten min gjennom et tredjeparts selskap
Jeg bestilte billetten min gjennom et tredjepartselskap for en tur til Pakistan, men måtte avbryte returbilletten. Dessverre fikk jeg ingen delvis refusjon, selv om jeg kansellerte i god tid. Kundeservicen fra selskapet og flyselskapet var ikke bra. Jeg syntes Eithads refusjonspolitikk var skuffende, spesielt når jeg sammenlignet med min fars opplevelse der han fikk full refusjon for en lignende situasjon hos et annet flyselskap.
Min bagasje ble ødelagt💔
Jeg fløy med dette flyselskapet og bagasjen min ble ødelagt! Når vi endelig ble enige om kompensasjon, nektet de å betale pengene. Det har gått nesten 4 måneder nå - det verste flyselskapet noensinne!😩👎
Kundeservice sviktet
Etihad er virkelig ikke til å stole på når det gjelder kundeservice, det er det jeg sitter igjen med etter to uker med skuffelser. De lovet meg sist at en leder skulle ringe meg tilbake den 30. april, så jeg ventet fortsatt en uke etter det. Men, ingenting hørte jeg.
Mest stemmer anmeldelse
Kundeservice sviktet
Etihad er virkelig ikke til å stole på når det gjelder kundeservice, det er det jeg sitter igjen med etter to uker med skuffelser. De lovet meg sist at en leder skulle ringe meg... Les merDør: A. Goodwin