Emirates - Total vurdering basert på 17 anmeldelser

41% Ville handlet her igjen

Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-03
Min erfaring med flyselskapet

Jeg har hatt gleden av å fly med dette flyselskapet flere ganger, og jeg må si at jeg er imponert over kvaliteten på tjenesten de tilbyr. Til tross for den pågående pandemien, h... Les merDør: Francesca Shields

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-27
Flyging fra Gatwick til Maurit

Flyturen vår fra Gatwick til Dubai den 11.04.24 ble forsinket i over 2 timer på grunn av en motorfeil som førte til at vi gikk glipp av flyet vårt videre til Mauritius. Vi hadde... Les merDør: birdie

Mest stemmer anmeldelse

  2024-01-13
Best flight ever!

Reiste til London fra Sydney i business class den 30. april. Det var helt fantastisk! Alt fra bestilling til landing i London var utrolig bra. Vi følte oss som kongelige, servic... Les merDør: Lolita Hartmann

Anmeldelser (17)

  (6)

 (1)

  (5)

  (5)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Flyging fra Gatwick til Mauritius via Dubai

    Flyturen vår fra Gatwick til Dubai den 11.04.24 ble forsinket i over 2 timer på grunn av en motorfeil som førte til at vi gikk glipp av flyet vårt videre til Mauritius. Vi hadde betalt £112 for oppgraderte seter på den flyvningen Emirates fikk oss til å gå glipp av, men de nekter å refundere oss og sier at vi aksepterte vilkårene deres som om vi hadde noe valg. De hindret oss i å bruke setene, men det var deres feil! Hele feriens forsinkelse endte opp med å bli på 16 timer siden neste flyavgang var 16 timer etter den vi mistet, og vi hadde ingen valg med setene. Som med de fleste store selskaper gjør Emirates det vanskelig å kontakte dem. Det er klart at vi ikke kommer til å fly med Emirates igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Baggage check-in issue

    Jeg var på flyplassen og prøvde å sjekke inn bagasjen min, men den ville ikke gå gjennom den automatiske innsjekkingen. Da måtte jeg snakke med en person, og de sa at jeg bare var 1 kg over grensen, noe som virket veldig urettferdig. Jeg måtte betale ekstra selv om det bare var 1 kg. Så betalte jeg med ApplePay, men de sa at det ikke gikk gjennom, selv om jeg kunne se det på telefonen min. Jeg måtte vente så lenge uten noen forklaring, og så måtte jeg betale igjen. Alle var så uhøflige og jeg måtte gå gjennom sikkerhetskontrollen mens jeg følte meg opprørt. Da jeg kom hjem, var det to beløp på kredittkortet mitt. Jeg sa fra til Emirates om det, men de sa at det ikke var deres problem. Så urettferdig!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med flyselskapet

    Jeg har hatt gleden av å fly med dette flyselskapet flere ganger, og jeg må si at jeg er imponert over kvaliteten på tjenesten de tilbyr. Til tross for den pågående pandemien, har de klart å opprettholde en utmerket service og høye standarder. De har et bredt utvalg av ruter som gjør det enkelt å reise fra et sted til et annet. Opplevelsene mine med dem har alltid vært behagelige og problemfrie, fra bestilling til avreise.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ferie med Emirates

    Vi hadde en utrolig fin ferie med Emirates, men da vi kom tilbake til Birmingham flyplass, oppdaget vi at mobilitetsscooteren min var ødelagt og kunne ikke brukes. Flyplasspersonalet prøvde å fikse den, og jeg fylte ut et skjema for ødelagt utstyr før jeg dro. Fly og service fra Emirates hadde vært flott helt til dette tidspunktet, inkludert assistanse gjennom terminalene. Emirates svarte på kravet mitt og ba om bilder av skaden og kostnadene for reparasjonen, som jeg tok og sendte inn som bevis. Etter å ha diskutert alternativene mine, dekket Emirates kostnaden for erstatningsdelen (1 komplett fremre del) og betalte full reparasjonskostnad som nå har blitt overført til bankkontoen min.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Flyturen min til Dubai fra Manchester

    Jeg tok min første flytur med et flyselskap, og jeg var virkelig spent! Flyturen gikk bra, og de holdt seg til ankomsttidene. Det jeg ble overrasket over var at vi bare fikk drikke to ganger i løpet av den sju timer lange flyturen, og utvalget var ikke bra sammenlignet med andre flyselskaper jeg har reist med tidligere. Måltidet ble servert raskt etter ombordstigning, og senere tilbød de oss en liten boks med iskrem. Jeg forventet en annen type snacks, kanskje en sandwich, før vi landet. Det virket ikke som det var mye underholdning om bord, men det ser ut til at å være flyvertinne er en skikkelig krevende jobb!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min billett kan ikke gjenopprettes

    Dette systemet for å gjenopprette billetter er bare så dumt. Jeg må visst vise billetten min til forsikringen for dekning, men selvfølgelig har jeg ikke lenger billetten. Verken i appen eller på nettsiden har jeg den lagret heller. Kundeserviceteamet sier det er ingen mulighet for å få tilbake billetten. Helt utrolig!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Emirates

    Jeg elsker å fly med Emirates, det gir meg så mye fred i sjelen å vite at hvis noe går galt, så vil de fikse det. De har noen gamle fly med små seter som de bør bytte ut, men ellers er det flott.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Barn satt spredt i flyet

    Dårlig kvalitet! Mine små barn satt alene og spredt utover flyet. Dette er ikke akseptabelt eller trygt i tilfelle av en nødsituasjon. Jeg er skuffet over opplevelsen og forventer bedre sikkerhetstiltak for passasjerer, spesielt de som reiser med barn.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pleasant flight experience

    Jeg og tre kompiser tok turen fra Frankfurt til Mauritius via Dubai og tilbake. Reisen gikk knirkefritt, mannskapet var veldig vennlige og maten var deilig. Vi fikk til og med kontinuerlig påfyll av drikke på alle flyvningene. Jeg klarte også å endre setene mine enkelt gjennom appen. Det var virkelig en avslappende flytur, det hadde jeg ikke hatt på lenge.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av flybillett til Thailand

    Jeg hadde en fantastisk opplevelse med selskapet, spesielt når det gjelder kundeservice. Jeg er veldig takknemlig for hjelpen fra Herr Bhalla som hjalp meg og min familie med å skaffe flybillettene våre i siste liten på grunn av togforsinkelser. Tjenesten var virkelig profesjonell og svært imøtekommende, noe som gjorde hele opplevelsen enkel og problemfri. Jeg vil absolutt anbefale dette selskapet til andre som trenger et pålitelig flyselskap.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av flybillett

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med flyselskapet. På flyturen fra CRK til FCO måtte jeg vente i hele 26 timer uten mat, drikke eller et sted å sove. Da jeg prøvde å få kompensasjon fra selskapet, ble jeg bare avvist. Til slutt måtte jeg ut med hele 403 euro ekstra for å kjøpe nye flybilletter på grunn av forsinkelsen. Jeg har bestemt meg for at jeg aldri kommer til å fly med dette selskapet igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjopte reisebilletter

    Opplevelsen min med selskapet var veldig skuffende. Reisen min ble utsatt med hele 6 timer, og det eneste de tilbød som «kompensasjon» var en burger fra Mc Donald's. Det ble ikke gitt noen annen form for kompensasjon eller unnskyldning. Dette var virkelig en dårlig opplevelse, spesielt fra et selskap av denne størrelsen og med den anseelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Tapte bagasje problem med Emirates

    Jeg ble veldig skuffet over hvordan Emirates ikke fulgte opp etter at bagasjen min ble mistet på vei til Bali. Etter å ha blitt dratt rundt i nesten en måned uten noen ordentlig løsning og ingen kompensasjon, føler jeg meg virkelig latt i stikken av selskapet. Det er irriterende å måtte fylle ut skjemaer og så bare få avslag i en enkel e-post. Jeg forventer bedre service fra et så anerkjent luftfartsselskap.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Best flight ever!

    Reiste til London fra Sydney i business class den 30. april. Det var helt fantastisk! Alt fra bestilling til landing i London var utrolig bra. Vi følte oss som kongelige, servicen var førsteklasses både på flyet og i loungene i Sydney og Dubai. Vi vil helt klart anbefale dette flyselskapet for deres fantastiske service. Stor gratulasjon til dem for å gi oss en så fantastisk opplevelse. Gleder meg til vår returflytur.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Reise Krabi-Oslo, 24 timer forsinket

    - Jeg skulle egentlig reise fra Krabi til Oslo, men flyet hadde en feil og derfor ble vi forsinket i 24 timer. Jeg har kontaktet selskapet og bedt om erstatning i henhold til EU-direktiver, men de følger ikke reglene. Til slutt ble jeg tilbudt noen poeng som kompensasjon, men jeg synes det er en skuffende respons fra deres side. Jeg tenker på å velge et flyselskap i EU neste gang for bedre service og at de følger reglene.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Flyreise til Sri Lanka

    En i gruppen vår sølte varm te i fanget sitt, men til tross for gjentatte spørsmål ble det ikke gjort noen formell registrering. Da vi kom fram, var det ingen som ventet på oss for å hjelpe med overføringen. Bare ett rom var reservert på hotellet vårt. Vi hadde noen problemer der, men de ble til slutt løst. Vi ba om å bli flyttet til et hotell nærmere flyplassen for én natt, og selv om hotellet var villig til å hjelpe siden det var samme kjede, nektet Emirates. De godtok ikke Booking.com som reisebyrået vårt. De har forsøkt å svare på klagen min, men svarte bare med benektelser og ingen kompensasjonstilbud. Det kostet meg en formue å ringe dem mens vi var bortreist.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestille flybilletter og oppleve forferdelig service

    Kundeservicen er helt forferdelig. Ingen svarer på e-post, og telefonoppkall er bare bortkastet tid. Under dårlig vær i april var vi sent på Hong Kong. De på bakken sa at flyet ville vente på oss etter å ha hoppet over Dubai-flyplassen. Men da vi kom dit, fikk vi beskjed om at vi ikke kunne gå ombord, selv om flyet fremdeles var der. Vi måtte gå til forbindelsesskranken - det var omg, 1 time senere fikk vi til slutt et nytt fly samme dag. Men først ba de oss vente i 3 dager uten å si noe om hotellbetaling - og dette var business class! Etter 25 dager har jeg fortsatt ikke mottatt bagasjen min. Vil de ta ansvar? Nei, alt de sier er at jeg må bare vente 😡.