FYNDIQ24 Anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (24)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Hårruller i feil størrelse
Bestilte store hårruller, men fikk små i stedet. Har allerede krøller, så hadde virkelig trengt de store for å få håret under kontroll.
Nydelige hagemøbler
Jeg er kjempefornøyd med kjøpet av de nydelige hagemøblene mine. Kvaliteten er helt topp, og de passet perfekt på uteplassen min. Bestillingen gikk uten problemer, og servicen var helt fantastisk. Jeg satte virkelig pris på den raske responsen og hjelpen jeg fikk fra kundeservice. Prisen var også veldig grei i forhold til kvaliteten på produktet. Leveringen tok litt lengre tid enn forventet, men det var på grunn av postens feil og ikke noe de kunne gjøre noe med. Alt i alt en veldig positiv opplevelse, og jeg kommer definitivt til å handle her igjen.
garageportkontrollere
Dette har vært en skikkelig dårlig opplevelse. Jeg bestilte garasjeportkontrollere i slutten av november, og nå sitter jeg her i januar uten noen informasjon om når pakken kommer. På nettsiden sto det at det ville ta 3-5 dager, men ingenting har kommet enda. Jeg ville ikke anbefale noen å handle her.
Mobildeksel kjøpt, lang leveringstid
Etter at jeg hadde kjøpt et mobildeksel, opplevde jeg at leveringstiden var veldig lang, flere uker faktisk. Selv etter å ha prøvd å kontakte selskapet i Sverige, Norge og Finland, fikk jeg aldri noe svar. Pengene mine ble trukket fra kontoen, men etter en måned hadde ingenting skjedd.
Kjempekjip opplevelse
Jeg bestilte noe kult online, men fikk aldri det jeg hadde bestilt! Kundeservice bare lukket saken min uten å hjelpe meg. Så dårlig service!! Ikke handel her!!
Beskyttelsesglass til mobiltelefonen
Det var veldig enkelt å finne det jeg lette etter, og de hadde et godt utvalg. Prisene var også gode, og leveringen gikk ganske raskt. Men dessverre var kvaliteten på beskyttelsesglasset jeg kjøpte ikke helt topp.
Lett å finne produktene
Jeg syns det var lett å finne nettsiden og jeg hadde god oversikt over produktene som ble tilbudt. Prisene var virkelig gode, og fraktprisene var rimelige. Jeg krysser fingrene for at leveringstiden er rask!
Bamse bestilt til Norge
Jeg bestilte en bamse fra denne nettbutikken, og må si at jeg er ganske skuffet over hvor lang tid det tok å få den levert til Norge. Jeg gledet meg veldig til å se bamsen, men det tok altfor lang tid før den endelig dukket opp. I tillegg var kommunikasjonen om leveringstiden ikke den beste. Jeg setter stor pris på god service og rask levering, men dessverre innfridde ikke denne opp til mine forventninger.
Kjøpte en vekkeklokke med kinesisk display
Fikk en vekkeklokke med kinesisk display og dårlig service. Etter å ha sendt mange e-poster, fikk jeg endelig en engelsk brukermanual, men det sto ingenting om hvordan man bytter språk. Forsøkte å returnere produktet med angrerett, men Fyndiq valgte å ignorere meg. Dette er rett og slett for dårlig, og jeg har også protestert på fakturaen.
Feil leverte produkter
Jeg er veldig skuffet over måten kundeservicen til dette selskapet har behandlet meg. De virker ikke å bry seg når de sender feil eller ufullstendige varer. Det har vært en skikkelig kamp å få tilbake alle pengene mine.
Bestilling av VOEC-registrerte varer
Hva er greia med å være VOEC-registrert hvis dere ikke engang kan bruke det riktig? Jeg ble virkelig overrasket da jeg måtte betale hele 85 kroner til posten for import og toll på bestillingen min.
Bursdagsgave til meg selv
Åh, jeg er skikkelig glad for bursdagsgaven jeg kjøpte fra FYNDIQ! Jeg er så spent på når den kommer, men heldigvis dukket den opp akkurat i tide til bursdagen min den 28. desember. Tusen takk til FYNDIQ for rask levering, og ønsker dere også GOD JUL!
Logoer og merkenavn på billig kinakopi
Produkter som bruker kjente logoer og merkenavn, men egentlig er billige kopier av dårlig kvalitet. Kundeservice sender henvendelser videre til engelsktalende mailkorrespondanse, noe som gjør at man lurer på om produktet faktisk blir sendt.
Teppe med brannsikkerhetsproblemer
Jeg kjøpte et teppe og trodde det var brannsikkert, men når jeg spurte kundeservice om det oppfyller brannsikkerhetskravene for peis, fikk jeg bare rare svar. De virket ikke å forstå spørsmålet mitt.
Enkel og sikker.
Bestillingsprosessen var så enkel og intuitiv. Jeg er egentlig ikke så flink med å handle på nett, men jeg ble positivt overrasket over hvor lett det var å bestille her. Betalingen gikk også kjempebra. Jeg kommer definitivt til å anbefale dette nettstedet til vennene mine. Tusen takk for en flott opplevelse.
3 forskjellige varer
Jeg bestilte tre forskjellige ting og var kjempefornøyd med kjøpet mitt. Alt var i god stand og kom før forventet leveringstid, selv om det sto "lang leveringstid" i annonsen. Produktene var godt pakket inn og kom uten skader.
Kjøp av Øreputer til hodetelefoner
Jeg var litt usikker på om jeg skulle bestille øreputer til hodetelefonene mine til en så lav pris, men ble positivt overrasket da jeg oppdaget at de var de originale putene. Jeg var bekymret for å få dårlige "aftermarket" puter, men det viste seg ikke å være tilfelle i det hele tatt. Kvaliteten er virkelig god, og jeg er veldig fornøyd med kjøpet mitt.
FM-sender "av god kvalitet"
Jeg bestilte en FM-sender fra dette nettstedet i håp om å finne et bra produkt til en god pris. Men da jeg mottok varen, ble jeg virkelig skuffet. Det var tydelig at produktet ikke var så bra som de sa det var. Det var ikke bare annerledes enn beskrevet, men ytelsen var også dårlig. Jeg følte meg lurt og irritert over å ha brukt pengene mine på noe som ikke innfridde forventningene mine.
Bestilling av produkter
Jeg la inn en bestilling på FYNDIQ og dagen etter ble jeg kontaktet av noen fra Kina som prøvde å lure meg med tollsvindel. Jeg ba FYNDIQ om informasjon om hva som hadde skjedd med mine personopplysninger, men de nekter å gi meg den informasjonen og skylder på en butikk i Kina. Selv om det var en butikk i Kina som var involvert, var det jo FYNDIQ som mottok betalingen og informasjonen, så de bør ta ansvar for konsekvensene.
Bra produkter
Jeg var veldig fornøyd med kjøpet mitt, produktene var av god kvalitet og til en rimelig pris. Men jeg hadde litt problemer med kundeservicen. Jeg måtte bestille pakken min to ganger fordi det var en feil på nettsiden. Selv om jeg ga beskjed med en gang, klarte de ikke å fjerne den ekstra bestillingen. Det var ganske frustrerende og skuffende.
Om FYNDIQ
Har du noen gang sittet hjemme og oppdaget at du mangler noe eller at det er noe du trenger? Om dette er tilfellet kan du bare hente mobilen, nettbrettet eller datamaskinen og bestille det du trenger. Tidligere var det ikke slik, da måtte man gå til nærmeste fysiske butikk og da kanskje til og med oppdage at produktet man leter etter ikke er i sortimentet. Nå for tiden kan du spare både tid og krefter ved å handle på nett og det eneste du må vente på er noen få leveringsdager. Nå for tiden kan du også finne det meste på nett, du kan bestille mat, møbler og pynt, barneklær og mye mer. En nettbutikk som selber produkter som dette er FYNDIQ. De selger produkter innen helse og skjønnhet, sport og fritid, mobiltelefoner og nettbrett i tillegg til mye mer.
Om FYNDIQ
I 2009 ble selskapet FYNDIQ stiftet og lansert. Det fungerer som et svensk e-handelsselskap. Selskapets grunnide var å bli en nettkanal hvor svenske handelsmenn kunne kvitte seg med restaksjene sine. Mer enn 1400 butikker selger varene sine via FYNDIQ, noe som betyr at FYNDIQ fungerer både som markedsplass for både forbrukere og butikker. Nettbutikken FYNDIQ har et sortiment med over 2 millioner produkter og over 1,6 millioner kunder har handlet hos selskapet. Inne på nettsiden kan du sjekke ut ulike kategorier og ulike produkter. Du finner også egne kategorier som blant annet heter bestselgere, inspirasjon og kampanjer, for å hjelpe deg finne ut hva du skal kjøpe. Hos FYNDIQ kan du handle hos mange forskjellige leverandører og butikker, men det er fortsatt FYNDIQ som håndterer alle leveranser. Så når du legger inn en bestilling på nettsiden, vil bestillingen bli fikset, pakket og sendt innen 24 timer i helgene. Etter det tar det ca 1-5 virkedager før du får pakken hjem eller kan hente den. Når du har lagt inn bestillingen kan du følge pakken hele veien, og når pakken kommer har du 14 dager på deg til å hente den før den sendes tilbake til butikken.
Tjenester av FYNDIQ
Har du spørsmål og ønsker å kontakte selskapets kundeservice? Dette kan du gjøre ved å gå inn på nettsiden deres og deretter gå til fanen «FAQ», sjansen er stor for at du finner svaret på spørsmålet ditt der. Finner du ikke svar på spørsmålet ditt eller om du fortsatt ønsker å kontakte FYNDIQ, kan du gjøre det ved å fylle ut et skjema som er tilgjengelig på nettsiden. Selskapet vil da svare på alle meldinger så raskt som mulig. Hvis du har mottatt et produkt som på en eller annen måte er ødelagt eller feil, bør du også kontakte kundeservice for å sende inn en klage.
Erfaringer med FYNDIQ
Har du handlet på FYNDIQ før? Vi vil gjerne høre om din erfaring. Mottok du din ordre? Var produktene av god kvalitet? Vil du handle der igjen? Ville du anbefalt tjenesten til en venn? Skriv din egen kundeanmeldelse om selskapet der du forteller hva du synes om dem. Del det du synest potensielle kunder burde vite før de bestemmer seg for om de ønsker å handle hos FYNDIQ. Din tilbakemelding blir satt pris på.
Bonus!
📊 Hvordan har FYNDIQ skint for deg?
Kontaktinformasjon på NorskeAnmeldelser
Kategorier FYNDIQ
Nettbutikker | Interiør | Elektronikk | Mote | Barn og Baby | Sport & Friluftsliv | Kontor, Hobby og Fest
Sidestatistikk
Seite online seit: 14. januar 2022
Letzte aktualisierung: 29. november 2024
Mest stemmer anmeldelse
Bestilling av reservedel og sk
Tollen ba om skatteavgift for en enkel bestilling. Jeg er glad for at FYNDIQ betalte tilbake pengene. Reservedelen ser ut til å ikke fungere som den skal, men håper at de andre ... Les merDør: Raphaelle White