Alle kundeanmeldelser fra Koepp

  • Review om: PatPat

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fantastisk kvalitet og utvalg

    Jeg elsket alt jeg kjøpte! Jeg endte sannsynligvis opp med å kjøpe nesten hele garderoben min, mannens garderobe og til og med noe til vår 2 måneder gamle datter. Designene og variasjonen er helt fantastiske, og jeg ble virkelig imponert over kvaliteten på alt. Noen av mannens skjorter var litt store, men de ser flotte ut uansett. Jeg kommer definitivt til å legge inn flere bestillinger i fremtiden.


  • Review om: Adidas

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av hodetelefoner

    Jeg var så fornøyd da jeg kjøpte disse hodetelefonene, men ikke tro på alt det positive i unboxing-videoene. Etter et år er de helt ubrukelige. Etter bare ett år begynte hovedknappen å ikke fungere. Den billige plastknappen klarte ikke å skru på hodetelefonene lenger. Når du plugger dem inn i laderen, hører du batteri-varsellampen, så det betyr at hodetelefonene fungerer, men den billige plastknappen er ødelagt. Mitt første par sluttet å virke lenge før garantien min gikk ut. Jeg sendte dem en e-post, og så sendte de meg et nytt par uten engang å se på det ødelagte paret. Dette problemet skjer veldig ofte, og de sender bare ut et nytt par. Et år og et halvt senere, skjedde akkurat det samme problemet. Da jeg søkte på Google, så jeg mange andre som også hadde samme problem. Når de vet at dette er et stort problem, skulle man tro de ville oppgradere knappen til RPT-2, ikke sant? Men nei. De har nøyaktig samme knappen, og folk klager allerede på at den går i stykker. Disse hodetelefonene fungerer fint i omtrent ett år. Etter det er de rett og slett søppel.


  • Review om: CyberGhost VPN

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Registration for 2-year subscription with 45-day money-back guarantee

    Jeg meldte meg nylig på en 2-års abonnementsavtale med en 45-dagers pengene-tilbake-garanti. Dessverre, bare 3 dager inn i avtalen, ombestemte jeg meg og bestemte meg for å si opp. Men jeg har opplevd gjentatte forsinkelser og lite hjelpsomme svar, til tross for at jeg har fulgt alle instruksjonene jeg har fått. Denne opplevelsen har vært frustrerende og skuffende, siden jeg hadde håpet på en enklere prosess. Jeg kommer ikke til å gi opp kampen for å få refundert pengene mine, da jeg tror på å forsvare forbrukernes rettigheter. Alt i alt anbefaler jeg på det sterkeste å unngå denne tjenesten.


  • Review om: Wuka

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av bomullsperiodetruser

    Jeg har virkelig blitt en stor fan av periodetruser på grunn av denne butikken. Jeg hadde faktisk vurdert å gå over til gjenbrukbare periodprodukter en stund, men jeg klarte ikke å finne det som fungerte best for meg. Så fant jeg denne butikken mens jeg spesifikt lette etter bomullstruser for perioden min. Jeg er veldig følsom og finner elastisk bomull veldig komfortabel og myk, det er nesten som jeg ikke engang merker at jeg har de på. Jeg er virkelig en fornøyd kunde! Takk.


  • Review om: Choppi

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Metall-detektor som 6-årsgave

    Jeg bestilte en metall-detektor i god tid til 6-års-gave til sønnen min, men fikk beskjed rett før bursdagen hans om at de var utsolgt på lager. Det er så frustrerende! Hvorfor sier de at de har det på lager hvis de egentlig ikke har det? Jeg er skikkelig skuffet over Choppi og kommer ikke til å stole på dem igjen.


  • Review om: Colorful Standard

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av klær

    En genser i størrelse M passet bra, men en annen i størrelse M var unødvendig liten. Det som gjør denne nettbutikken annerledes på en negativ måte er måten de håndterer returer på. Istedenfor å dekke kostnaden for returfrakt, må kundene betale dette selv, noe som er veldig upraktisk. Den medfølgende tjenesten (EZI) er heller ikke veldig nyttig.


  • Review om: Hikvision

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Sikkerhetssystem

    Hadde en fantastisk opplevelse med de ansatte i butikken. De visste virkelig mye om sikkerhetssystemer og var veldig fleksible med mine spesielle ønsker. De klarte til og med å skaffe meg et produkt som ikke var direkte tilgjengelig i systemet deres. Og prisen var også veldig god sammenlignet med andre steder på nettet. Svarene på e-post (jeg bestilte fra Østerrike) kom tilbake veldig raskt, noen ganger til og med innen minutter. Vil absolutt anbefale dem.


  • Review om: SwimInn

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling forsvant

    Hva skjer SwimInn? Bestilte jeg en svømmetak eller bare en t-skjorte? Jeg ventet å få pakken min senest 22. mars, men den er fremdeles på vei et sted. Jeg prøvde å kontakte kundeservice for å spørre hvor pakken min er, men jeg får ingen respons. Er dette hvordan dere behandler kundene deres? Jeg forventer bedre service, folkens!


  • Review om: HRK

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av Ghost of Tsushima til rabattert pris

    Jeg har aldri hatt problemer med selskapet før, og denne gangen hadde jeg en kjempefin opplevelse med å kjøpe Ghost of Tsushima til en billigere pris. Takk for den gode servicen!


  • Review om: Emirates

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Flyreise til Sri Lanka

    En i gruppen vår sølte varm te i fanget sitt, men til tross for gjentatte spørsmål ble det ikke gjort noen formell registrering. Da vi kom fram, var det ingen som ventet på oss for å hjelpe med overføringen. Bare ett rom var reservert på hotellet vårt. Vi hadde noen problemer der, men de ble til slutt løst. Vi ba om å bli flyttet til et hotell nærmere flyplassen for én natt, og selv om hotellet var villig til å hjelpe siden det var samme kjede, nektet Emirates. De godtok ikke Booking.com som reisebyrået vårt. De har forsøkt å svare på klagen min, men svarte bare med benektelser og ingen kompensasjonstilbud. Det kostet meg en formue å ringe dem mens vi var bortreist.