Alle kundeanmeldelser fra doyle
Review om: AliExpress
Kjøpte elektrisk tannbørste
Jeg kjøpte en elektrisk tannbørste, men fikk en billig kopi som sluttet å virke etter bare en uke. Da jeg kontaktet kundeservice for å få refundert eller byttet, ble jeg bare sendt rundt i sirkler uten å få noen løsning. Det var virkelig en skuffende opplevelse, og jeg følte at jeg bare kastet bort tid og penger.
Review om: VetZoo
Kjøp av dyreutstyr
Jeg bestilte dyreutstyr for to uker siden og fikk en pakke etter tre dager, men det var feil innhold i pakken. Det viste seg at jeg hadde fått en annen kundes pakke, og dette var virkelig en dårlig opplevelse. Jeg sendte en e-post, men har ennå ikke fått svar etter åtte arbeidsdager. Jeg har også prøvd å ringe det oppgitte nummeret på nettsiden, men ingen tar telefonen. Jeg synes dette er veldig upraktisk og uprofesjonelt.
Review om: Dustin
Stylus pen purchase
Jeg opplevde flott kundeservice fra Dustin etter at jeg nylig kjøpte en styluspenn. Dessverre oppsto det et problem med pennen kort tid etter bruk. Men da jeg kontaktet kundestøtteteamet deres, ble jeg positivt overrasket over den raske og effektive responsen jeg fikk. Kundestøtteagenten jeg snakket med forsto ikke bare problemet, men sørget også for at en erstatningsstylus ble sendt til meg samme dag, helt gratis. Nivået av assistanse og omsorg jeg mottok under denne prosessen overgikk virkelig mine forventninger og gjorde meg svært fornøyd med den totale opplevelsen.
Review om: Stetson
Hatt i posten
Jeg bestilte en hatt og alt gikk greit med leveringen. Jeg fikk beskjed om tollen, og det var ikke noe problem. Men når jeg fikk hatten og sjekket den nøye, oppdaget jeg at den ikke var laget der den skulle være. Det var veldig skuffende for meg. Jeg er irritert over at merket ikke leverer som de lover. Skam dere!
Review om: Podimo
Misfornøyd kunde
Jeg er skikkelig irritert over den elendige kundeservicen jeg har fått. Har prøvd å nå dem flere ganger for å si opp abonnementet mitt, men de svarer ikke på meldingene mine. Føles som om de bare bryr seg om å ta pengene mine, selv om de sier at abonnementet mitt ikke er aktivt. Jeg nekter å betale mer for en tjeneste som ikke fungerer. Dette er bare ikke greit.
Review om: City Sightseeing
London buss sightseeing
Det var faktisk en helt forferdelig opplevelse på bussen i London. Veier som var stengt gjorde at vi gikk glipp av deler av turen vi ønsket å se, og vi fikk ikke vite om dette før vi kjøpte billetten. Turen varte en hel time lengre enn vi hadde planlagt, og det var farlige forhold om bord med folk som stod oppå bussen og falt over de som satt nede og prøvde å se noe. Sjåføren fortsatte å slippe folk på, selv om trappene var blokkert av folk. Situationen ble så ille at et eldre par fikk panikk og prøvde å komme seg av bussen. Dette var virkelig den verste opplevelsen i mitt liv, jeg vil aldri bruke dette selskapet igjen. Spar heller pengene, og i tillegg fungerte ikke høretelefonene ordentlig heller.