Podimo - Total vurdering basert på 28 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (28)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Mine tanker om Podimo
Jeg ble nylig skuffet over å se at det er reklame på Podimo, selv om jeg betaler for et premium-abonnement. Jeg hadde håpet å kunne lytte til podcastene mine uten avbrudd. Hvis reklamen fortsetter, kommer jeg til å vurdere å avslutte abonnementet mitt.
Podcasts, favoritter, anbefale
Jeg har samlet noen av mine favorittpodcaster på Podimo, og jeg vil virkelig anbefale tjenesten. Det er så praktisk å ha alle favorittpodcastene mine samlet på ett sted. Jeg kan lytte til dem når som helst og hvor som helst. Podimo tilbyr et bredt utvalg av podcastsjangere, så det er alltid noe nytt og spennende å oppdage. Gjennom anbefalingene deres har jeg også oppdaget noen nye favorittpodcaster. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med tjenesten og kommer definitivt til å fortsette å bruke den.
Massevis av pods
Jeg bestilte altfor mange pods ved en feil og spurte om å få pengene tilbake. De ordnet det for meg med en gang! Kundebehandlingen var utrolig bra; de var så hjelpsomme og vennlige! Jeg er kjempefornøyd!
Ditt kjøp med Podimo
Jeg ble skuffet over Podimo når prisen plutselig økte med hele 40% til 6,99 euro per måned, og man får fortsatt irriterende reklamer. Synes virkelig det er uprofesjonelt og ikke verdt pengene. Ville ikke anbefale det til noen andre.
Medlemskap oppsagt
Ærlig talt, dette selskapet er virkelig skuffende. Når jeg prøver å nå dem enten via e-post eller sosiale medier, tar det flere dager før jeg får svar – hvis jeg i det hele tatt får det. Nå har jeg bestemt meg for å si opp medlemskapet mitt, så nå er det bare å vente og se hvor lang tid det tar før pengene mine blir refundert. Det virker som om de ikke tar kundehenvendelsene like alvorlig som de burde, og det er rett og slett ikke akseptabelt.
Min erfaring med et godt projekt
Jeg ble virkelig imponert over Podimo og måten de stiller kritiske spørsmål og fremmer forsoning. Dessverre hadde jeg ikke råd til å fortsette abonnementet mitt, men de var veldig forståelsesfulle og hjalp meg med å avbryte det på en god måte.
Abonnement på Podimo
Jeg sa opp prøveperioden min, men ble likevel belastet etter at den var over. Prøvde å kontakte kundeservice gjennom kontaktskjemaet deres, men har ikke fått noe svar i det hele tatt. Sykt skuffende opplevelse, ass.
Uavbrutt trekking av penger
Etter at jeg sa opp abonnementet mitt, har de fortsatt tatt 79 kr fra meg hver måned i flere måneder. Jeg har prøvd å få tak i dem for å be dem stoppe og betale tilbake pengene, men det har vært veldig vanskelig å kommunisere med dem.
Min bestilling var en podcast app.
Jeg hadde seriøst helt glemt å si ifra om at jeg ikke ville ha abonnementet lenger, og plutselig tok de betalt for et helt nytt år. Så jeg bestemte meg for å sende en e-post, forklarte situasjonen, og gjett hva? Jeg fikk hele beløpet tilbake! Kundeservicen deres er virkelig topp!
Oppsigelse av abonnement
Jeg la merke til at det fremdeles ble trukket penger fra kontoen min etter at jeg avsluttet abonnementet. Jeg klarte ikke lenger å logge meg på appen, bare på nettsiden (veldig upraktisk). Etter å ha kontaktet kundeservice og utvekslet mange e-poster, fikk de endelig overført kontoen min til en annen e-postadresse, men nå kan jeg ikke logge meg inn noe sted! Så jeg kan ikke engang si opp abonnementet mitt. Dette systemet er dårlig! Jeg har i dag sendt en e-post til kundeservice og bedt dem om å avslutte abonnementet mitt, så får vi håpe at det fungerer. Hvis ikke, krever jeg pengene tilbake!
Kjøpt abonnement, problemer med tilgang til app
Det var en dårlig opplevelse å måtte betale for et nytt abonnement bare for å få tilgang til appen, og det skjedde hele 2 ganger.
Podkast-abonnement
Podimo er virkelig fantastisk, med masse spennende podkaster å velge mellom. Jeg har virkelig fått mye kunnskap ved å høre på forskjellige emner, og jeg har virkelig blitt hekta på denne plattformen. Siden jeg begynte å bruke Podimo, er det bare denne jeg lytter til nå. Jeg anbefaler det på det sterkeste for de som liker å lære nye ting og utforske forskjellige temaer.
Online abonnement
Dette firmaet er helt uprofesjonelt og jeg vil råde alle til å styre unna. Etter at jeg avsluttet abonnementet mitt, fortsatte de likevel å dra penger fra kontoen min i hele seks måneder. Jeg fant ut av det ved en tilfeldighet, og var virkelig sjokkert over hvor lite ærlige og profesjonelle de er. Da jeg tok kontakt med dem, sa de bare at jeg ville få tilbake pengene for den gjeldende måneden, og resten ble ansett som tapt. Dette er virkelig ikke greit på noen som helst måte, og jeg vil ikke anbefale dette firmaet til noen.
Lytting til podcaster
Det er så irriterende når de bare svarer på e-postene, og aldri tar telefonen. Og det tar jo en evighet å få svar! Og appen deres er så full av feil - helt håpløst! Og det verste er at de fjerner innhold uten å si fra på forhånd, mens man midt i en lydbok! Jeg digger innholdet deres, men kundepleien deres er helt elendig!
Min erfaring med kundeservice
Jeg slet med å spille av podcastene mine og bestemte meg for å kontakte kundeservice. Dessverre fikk jeg bare automatiske svar og måtte gjøre de samme trinnene om og om igjen. Til slutt fikk jeg beskjed om at de ville avslutte chatten min fordi jeg ikke hadde vært aktiv på 72 timer, til tross for at jeg ventet på svar. Det var veldig frustrerende, spesielt når jeg betaler for tjenesten. Derfor valgte jeg å si opp abonnementet mitt, og da fikk jeg en øyeblikkelig automatisert melding uten noe personlig preg.
Feilretting av en misforståelse
Jeg må bare si at jeg støtte på en feil under selve kjøpet, men kundeservicen ordnet opp på en rask og effektiv måte. Til tross for at jeg først trodde feilen var deres skyld, fikk jeg en høflig og vennlig veiledning gjennom hele situasjonen. Jeg lurer på om jeg ville vært like hjelpsom selv! Det var virkelig en lærerik opplevelse, og jeg er takknemlig for den gode kundeservicen jeg fikk.
Købsoplevelse på Podimo
Jeg har hatt en dårlig opplevelse med kundeservice hos Podimo. Jeg har flere ganger spurt dem hvorfor de begrenser hvor lenge man kan høre på innholdet, men de nekter å svare direkte. I stedet får jeg nedlatende svar og til og med tilbud om å avslutte abonnementet. Det er frustrerende å bli ignorert og ikke få en skikkelig forklaring på valgene deres.
Kundeservice og fakturaspørsmål
Jeg hadde en veldig bra opplevelse med kundeservicen når det gjaldt å løse fakturaspørsmål etter prøveperioden. De ansatte var veldig hyggelige og hjelpsomme, og de svarte raskt på spørsmålene mine. Jeg satte virkelig pris på den effektive prosessen og den gode kommunikasjonen.
Abonnement, faktureringsfeil
Jeg er skikkelig skuffet over kundeservicen jeg har fått. Jeg ble feilaktig belastet for to abonnementer, og har prøvd å ta kontakt med kundeservice seks ganger den siste uken uten å få noe svar. Det er veldig irriterende at jeg ikke kan ringe direkte for å ordne opp i problemet. Jeg forventer bedre kommunikasjon og respons fra en tjenesteleverandør.
Abonnement, prøveperiode, manglende informasjon
Jeg bestemte meg for å prøve abonnementet med en prøveperiode, men overraskelsen var stor da jeg ble trukket for de to første månedene som egentlig skulle være gratis. Jeg ble skikkelig skuffet, for jeg hadde egentlig tenkt å teste tjenesten før jeg bestemte meg for å forplikte meg. Å bli belastet uten at jeg visste om det eller hadde sagt ja til det var veldig frustrerende. Etter mye om og men og mange e-poster ble det til slutt ordnet opp i, men det var virkelig unødvendig bryderi.
Mest stemmer anmeldelse
Uventet betaling på sønnens ko
Jeg ble skikkelig overrasket da det ble trukket penger fra sønnens kort til Podimo uten at han visste hva det var. Etter å ha ringt banken og fått null hjelp, prøvde jeg å konta... Les merDør: Willis Effertz