Alle kundeanmeldelser fra Quigley
Review om: Nordicprint
Mine kule navnelapper
Navnelappene er så kule! De sitter skikkelig godt og har aldri falt av. Jeg har brukt dem på klærne mine, lekene mine og til og med på skoene mine. De er virkelig supre, og jeg er kjempefornøyd!
Review om: Marks & Spencer
Min bestilling ikke levert
Jeg ble lovet at varene skulle leveres, men ingenting dukket opp. Jeg fikk ikke engang en beskjed, til tross for det som sto i e-posten fra kundestøtten. Jeg er veldig skuffet over tjenesten. Jeg trengte varene til en bursdag og måtte til og med dra til butikken selv, men fikk ikke tak i det jeg bestilte. Netthandel har virkelig vært en skuffelse denne gangen.
Review om: Wiggle
Kjøp av sykkelsko og briller
Jeg hadde en flott opplevelse med Wiggle tidligere, men det virker som om ting har endret seg. Jeg bestilte noen sykkelsko med cleats som jeg virkelig ønsket, og la til noen briller. De belastet full betaling, men deretter sendte de en e-post og sa at skoene og cleatsene var kansellert. Jeg ville egentlig avbryte hele bestillingen og gå et annet sted eller snakke med noen for råd, men det var ingen måte å kontakte dem på. Jeg kunne returnere brillene, men da ville jeg ikke få tilbake portoen. Beklager, Wiggle, jeg kommer ikke til å bruke dere igjen.
Review om: Lenovo
I purchased a laptop early 2023
Jeg kjøpte en bærbar PC tidlig i 2023, og dessverre har jeg hatt en veldig skuffende opplevelse med produktet. Bare to måneder etter at jeg kjøpte bærbar PC, sprakk skjermen uten synlig skade eller kraft. Jeg ventet til juleferien for å få den reparert av selskapet. Jeg betalte en betydelig sum for å få skjermen byttet, bare for å få den sprukket igjen innen to uker, til tross for at det ikke var fysisk skade eller kraft på enheten. Ifølge Lenovos egne vilkår og betingelser har de 3 måneders garanti på ekte reparasjoner, men det virker ikke som de står bak løftene sine i dette tilfellet. Til tross for mine gjentatte forsøk på å løse problemet med deres klageavdeling, har jeg bare møtt frustrasjon og forsinkelser.
Review om: Bakerovner
Kvalitet på råvarene
Kvaliteten på råvarene jeg bestilte var skikkelig bra. Hadde bestilt en kg spolverina og ble helt overrasket over hvor frisk og god den var. Men da jeg åpnet pakken, så jeg en liten ripe på emballasjen, dessverre. Men det hadde ingen betydning for kvaliteten på produktet inni.
Review om: Booking
Bestilling av hotellopphold
Jeg har hatt noen dårlige erfaringer med å bestille hotellrom gjennom denne tjenesten. Prisene varierer veldig selv når jeg sammenligner med andre som bestiller det samme hotellet og rommet. Det virker som om de prøver å lokke til seg nye kunder med prisdifferansen, men det føles litt som svindel for meg som har vært en lojal kunde. Kundeservicen har heller ikke vært bra, jeg har fått ulike tilbud som virker meningsløse og til slutt sluttet å få svar på mine henvendelser. Jeg ble skuffet over min siste opplevelse med å bestille gjennom denne tjenesten.
Review om: Preply
Språkundervisning
Jeg prøvde å få hjelp fra Instagram fordi læreren min ignorerte meg, og chattestøtten deres fungerer ikke! De fylte automatisk opp kontoen min etter første kjøp uten godkjenning fra meg. Vær forsiktig! De fortalte meg å bruke knappen for kansellering eller flytting av abonnementet mitt, men det var umulig å finne den! Genialt!
Review om: BagBrokers
Manglet vare i pakken
Jeg opplevde å dessverre mangle en vare i pakken min fra dere. Det virket som at det var en feil fra leverandørens side, men ingen ønsket å ta ansvar for den manglende varen. BagBrokers sitt eneste forslag var at jeg skulle kjøpe varen på nytt og eventuelt få en liten rabatt. Jeg synes det var skuffende å ikke få kompensasjon for den manglende varen, så derfor valgte jeg å kjøpe den fra en annen leverandør i stedet.