Marks & Spencer - Total vurdering basert på 18 anmeldelser

44% Ville handlet her igjen




Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-26
Mistet lommeboken min på Fossv
Jeg mista lommeboken min på Fossvik butikk. Pam, en av de ansatte, var kjempegrei og hjalp meg ve...Les mer
unique

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-04-22
Kjøp av blandet produkter
Ordrer var helt forvirret og verdien på 190 pund var ikke med i pakkene. Jeg klarte ikke å sende ...Les mer
alex

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-10
Betalingskort tilgang
Jeg føler meg så frustrert over at noen har brukt betalingskortet mitt uten lov. Dette har skjedd...Les mer
Moshe

Anmeldelser (18)

  (3)

 (4)

  (8)

  (3)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mistet lommeboken min på Fossvik…

    Jeg mista lommeboken min på Fossvik butikk. Pam, en av de ansatte, var kjempegrei og hjalp meg veldig mye. Ho tok kontaktinfoen min, og til min store overraskelse ble den funnet av nattrenseren også, som virkelig fortjener en nevning. Utrolig bra service!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Gluten free crisp bakes and fishcakes

    Jeg likte de glutenfrie ost- og løk crisp bakesene skikkelig godt. Jeg steker dem i ovnen til de blir sprø. Jeg liker å spise dem alene eller med en søt chilidip. De glutenfrie torsk- og laksefiskekakene smaker også veldig godt. Alle rettene er enkle å lage i ovnen og passer perfekt som en rask snack eller som en del av et større måltid. Jeg anbefaler dem virkelig!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klesplagg

    Jeg ble skikkelig skuffa over det begrensede utvalget av klær. Størrelsesutvalget er altfor lite og trenger å bli oppdatert. Det er viktig å ha et bredere spekter av størrelser for å sikre at alle kundene føler seg inkludert og velkomne.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av blandet produkter

    Ordrer var helt forvirret og verdien på 190 pund var ikke med i pakkene. Jeg klarte ikke å sende dem en e-post. I stedet havnet jeg i samtale med en robot før jeg endelig ble satt over til et ekte menneske. De gjentok de samme frasene om og om igjen. Det var bare bortkastet tid. Jeg har ikke lyst til å bestille fra dem på nytt. Fullstendig kaos!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av bukser

    Jeg ble veldig skuffet over kundeservicen. Jeg måtte avbestille bestillingen min med en gang på grunn av feil i leveringen. De informerte meg aldri om at jeg måtte vente en hel måned før varen ble levert, til tross for at den ble annonsert som tilgjengelig på lager med begrenset tilgjengelighet. I tillegg tar det dem 3-5 dager å refundere pengene mine. Ikke bare feiler de på alle fronter, men de tjener også penger på kundene sine. IKKE HANDLE HER! Sørg for å lese andre anmeldelser før du handler, men hold deg unna dem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling ikke levert

    Jeg ble lovet at varene skulle leveres, men ingenting dukket opp. Jeg fikk ikke engang en beskjed, til tross for det som sto i e-posten fra kundestøtten. Jeg er veldig skuffet over tjenesten. Jeg trengte varene til en bursdag og måtte til og med dra til butikken selv, men fikk ikke tak i det jeg bestilte. Netthandel har virkelig vært en skuffelse denne gangen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    klær til kvinner.

    Bestillingen min hos selskapet var ikke den beste. Jeg bestilte klær til kvinner, og selv om kvaliteten på produktene var bra, var opplevelsen ganske skuffende. Jeg slet med å finne riktig størrelse på nettsiden deres, og det var vanskelig å navigere butikken. Da jeg endelig fant det jeg lette etter og fullførte bestillingen, fikk jeg ikke en bekreftelses-e-post med en gang, så jeg lurte på om alt gikk greit. Det var ikke den enkle opplevelsen jeg hadde håpet på.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Purchased trousers and flowers

    Jeg ble så skuffet over hele greia. Hver gang jeg kjøper bukser, løsner bunnen nesten øyeblikkelig. Når jeg ønsket blomster, fikk jeg inkonsekvente oppdateringer. Har ikke mottatt tilbud fra Sparks på nesten to måneder. Like greit å klippe opp kortet. Det eneste som er verdt å kjøpe er brødet deres, som blir bakt i butikken, men det vises aldri i Sparks-tilbudene deres. Kundeservicen avviste meg helt. Anmeldelsene på Money Saving Expert viser at jeg ikke er den eneste. Det er ikke verdt å fortsette med lojalitetsprogrammet deres - det er en misvisende tittel og bare et kundelojalitets-skjema fra storebror.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjopte klær online

    Jeg bestilte klær på nettet og betalte for levering på en spesifikk dag. Varene skulle egentlig komme i dag, men jeg har ikke klart å spore bestillingen min! Jeg har ventet hele dagen på leveransen uten å vite når den kommer. Jeg synes kundeservicen burde være bedre og at vi burde kunne spore bestillingene våre!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overbelastet i en matsal

    Nylig skjedde det at jeg sto i kø på en restaurant og fikk beskjed om at jeg ikke kunne få pengene tilbake for maten jeg hadde kjøpt fordi jeg ikke hadde kvitteringen. I stedet fikk jeg en kreditnota, selv om jeg egentlig ikke ønsket det. Jeg måtte bare godta det siden jeg hadde det travelt. Senere tok jeg kontakt med kundeservice, og det var en skikkelig dårlig opplevelse. Svarene jeg fikk var nedlatende og aggresive. Jeg kommer ikke til å gå tilbake til den butikken igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Telefonsamtale med kundeservice

    Jeg ringte kundeservice fordi jeg ikke har fått en leveranse enda. Personen jeg snakket med hadde virkelig dårlig holdning. Jeg vet at det er leverandørens feil, men likevel, holdningen deres var forferdelig. Kanskje det var min feil for å tro at selskapet ville ha god telefonservice. Åpenbart ikke den verste.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Amazon Fire Stick

    Jeg bestilte en Amazon Fire Stick, og dessverre glemte jeg å endre adressen min i appen. Derfor havnet den ikke på min nye adresse. Etter å ha fulgt leveringen oppdaget jeg at den hadde blitt forsøkt levert til min gamle adresse. Jeg prøvde å kontakte kundeservice og brukte også live chat, men fikk beskjed om at de ikke kunne hjelpe meg. Det verste var at selv sporingsfunksjonen på e-posten deres ikke fungerte! Det var ingen forståelse, unnskyldning eller til og med forslag til hva som kunne gjøres for å hjelpe meg... Jeg er virkelig skuffet. Jeg handler mye fra andre nettsteder, og M&S burde virkelig se på hvordan de behandler kundene og gi bedre støtte.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjope av dress

    I dag dro jeg til butikken for å kjøpe en ny dress til en begravelse. Jeg ble møtt av en ansatt som het Marshall, han var veldig hjelpsom og imponerte meg med kunnskapen og assistansen hans, fra å hjelpe meg med å finne riktig passform til å åpne en kasse for å ta betalingen. Dere har en spesiell ansatt i Marshall, så vær så snill og send mine takk for hjelpen hans i dag.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpe bukser og genser

    Det var så kjedelig da jeg ringte for å spørre om hvor bestillingen min var, og damen jeg snakket med la bare på røret. Hvorfor betaler vi ekstra for levering hvis varene ikke kommer på angitt dag? Hvorfor bruker de Evri som leveringsselskap, og hvorfor er kundeservicemedarbeiderne så uhøflige? Alt jeg vil vite er hvor bestillingen min er.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av matvarer

    Jeg hadde hørt mye om denne butikken, så da jeg var i UK, måtte jeg bare dra og sjekke det ut selv. Matavdelingen var helt fantastisk, så utrolig mye å velge mellom, og alt så friskt og delikat ut. Jeg endte opp med å kjøpe med meg en haug snacks og te tilbake til hotellet, og jeg angrer ikke i det hele tatt!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kvalitet på klær

    Jeg har vært en fast kunde i denne butikken i flere år, men dessverre har jeg lagt merke til at kvaliteten på klærne deres har begynt å bli dårligere. Selv om prisene forblir høye, virker det som om klærne ikke er like holdbare som før. Jeg har opplevd at plaggene begynner å rakne etter bare noen få bruk, og størrelsene virker tilfeldige og følger ikke en standard. I tillegg har jeg hatt dårlige opplevelser med å returnere klær til butikken. Personalet har vært uhøflige og lite hjelpsomme, særlig da jeg forsøkte å returnere et par jeans som begynte å falme ved sømmen, selv om de var løse og bare hadde vært i min eie i over to uker. Til slutt fikk jeg pengene tilbake etter at en leder ble involvert, men jeg synes virkelig at kundeservicen og opplæringen av personalet må forbedres.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte okse bourguignon

    Okse bourguignon var virkelig godt, men ganske dyrt. For £9.50 var den nesten dobbelt så dyr som et lignende produkt fra Asda. Vi endte faktisk opp med å ha okse stroganoff fra Asda til bare £5. Samme størrelse også. Den største forskjellen, bortsett fra prisen, var smaken. Stroganoffen slo bourguignon fra M&S. Så, hvis du ikke har noe imot den alternative, men veldig lik smaken, så er det et tydelig valg. Enda mer deilig og nesten halvparten av prisen. M&S bør virkelig se på å justere prisen på dette elementet. Men bourguignon var likevel deilig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Betalingskort tilgang

    Jeg føler meg så frustrert over at noen har brukt betalingskortet mitt uten lov. Dette har skjedd flere ganger nå, og jeg er virkelig skuffet over det.