ARKET - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min bestilling av en genser
Jeg er skikkelig skuffet over opplevelsen jeg hadde hos dere. Personalet virket ikke engasjert i å prøve å løse problemene mine og helt ignorerte mine forslag. De oppførte seg også uhøflig og avsluttet samtalen brått. Etter å ha ventet i over 3 uker, fikk jeg til slutt ikke engang levert varen min. Og for å gjøre alt enda verre, måtte jeg også håndtere personer som klart hadde valgt feil yrke.
Kjøp av klær til en verdi av €400
Jeg er ganske skuffa over dette selskapet. Bestilte noe for nesten 400 euro for seks dager siden, men har ennå ikke mottatt det. Nettsiden sier 4-5 arbeidsdager for levering, men ingenting har skjedd. De kunne i det minste ha sagt at det tar lengre tid å sende varen. Skuffende. Kundeservicen deres er så treg og virker nesten ikke-eksisterende. Trodde ikke jeg skulle få så dårlig service fra et europeisk selskap, spesielt med de prisene de tar. Klærne deres er fine, men servicen er uakseptabel. Kan til og med være en avtalebryter på sitt verste.
Kjøp av dyre frakk
Jeg kjøpte en dyr frakk, men lommene røk hele tida. Kan ikke bruke dem, mister ting stadig vekk. Burde ha valgt billigere klær av bedre kvalitet. Ringte kundeservice og de ba meg dra til butikken, kunne ikke hjelpe online. Har ikke tid til å sløse bort timer på å løse dette. Dårlig kvalitet og service, aldri mer handel der.
Bukse av lin
Jeg skjønner ikke de forrige anmeldelsene i det hele tatt. Jeg bestilte 3 deler og beholder bare en bukse. Returforsendelsen var gratis og jeg fikk tilbake pengene innen 4 dager. Buksen jeg beholdt er virkelig fin, laget av 100% lin. Den krøller litt når jeg bruker den, men ikke altfor mye. Ser veldig godt laget ut, spesielt med tanke på prisen på 59€. Skal definitivt bestille fra dem igjen.
Kjøp onlineopplevelse hos klesmerket
Jeg har virkelig blitt skuffet over min erfaring med denne klesbutikken. Alt har gått galt fra bestilling til levering. Jeg bestilte den samme vesken hele fem ganger på ti dager, men har fortsatt ikke fått noen bekreftelse på at den er på vei. Kundeservicen var heller ikke til stor hjelp, da de ikke kunne finne bestillingen i systemet sitt. Jeg har brukt mye tid på dette og har fortsatt ikke fått produktet jeg ønsker. Aldri har jeg følt meg så frustrert over en netthandelopplevelse før. Jeg vil ikke anbefale dette til noen.
Kjøp av klær
Jeg må si at jeg ble skikkelig skuffet over opplevelsen min med deres treg levering og mangel på evne til å løse problemer. Jeg bestilte 8 forskjellige varer fra ulike butikker, og alle har kommet unntatt deres vare som fortsatt er på lageret deres. Selv om jeg valgte ekspresslevering, så var dette ikke tilgjengelig, og leveringstiden tar altfor lang tid. Kundeservicen kunne heller ikke hjelpe med å få bestillingen raskere frem. Det er virkelig skuffende å se at dere ikke tar rask levering og god kundeservice på alvor.
Skuffende opplevelse
Jeg kjøpte en genser og bukser på nettet, men varene mine kom aldri! Da jeg kontaktet kundeservice, var de helt ubrukelige. Nå har det gått flere måneder, og jeg har verken klærne mine eller pengene mine tilbake. Dette er den verste opplevelsen noensinne!
Kjøp av klær
Jeg må bare si at jeg ble virkelig skuffet over hvor lang tid det tok før bestillingene mine kom fra butikken. Selv om jeg betalte ekstra for rask frakt, tok det mye lengre tid enn jeg forventet. Dette fikk meg virkelig irritert fordi jeg har fått bedre service fra andre butikker. Jeg synes virkelig at butikken må jobbe med leveringslogistikken sin og forbedre leveringstidene for å kunne konkurrere bedre i markedet.
Likte ikke bestillingen
Jeg fikk en pakke fra nettbutikken med ødelagte tallerkener, som skulle være en gave. Dessverre var alt knust og ødelagt da jeg åpnet den. Kundeservice ba meg sende den store og tunge pakken tilbake med ødelagte varer. Jeg har verken bil eller tid til å gjøre det, og synes det er urettferdig. Jeg er skuffet over kundeservicen og mangelen på forståelse. Vær forsiktig med å bestille skjøre varer fra denne butikken og tenk deg godt om før du bestiller!
Mine nyeste kjøp
Bestilte noen varer for en stund siden, men det tar evigheter å få dem levert. Skulle ønske jeg hadde sjekket anmeldelsene før jeg la inn bestillingen.
Kjøp av undertøy og truser
Hva skjer egentlig med leveringstidene deres? Andre nettbutikker har rask levering, men jeg venter fortsatt på undertøyet jeg bestilte for en uke siden! Har Evri bare glemt ordren min et sted? Ærlig talt, i dagens samfunn er det ikke greit. Jeg tror faktisk ikke jeg kommer til å handle der igjen. Nå kommer jeg ikke til å få ordren min i tide før ferien min. Utrolig skuffende service.
Kjøp av kjole
Jeg føler meg skikkelig lurt av dette selskapet. Kjøpte en kjole og av en eller annen grunn endte den opp i Danmark i stedet for Norge. Da jeg oppdaget feilen etter et par dager, tok jeg kontakt med kundeservice for å prøve å fikse dette, men de var ikke til mye hjelp. Uansett hvor mye jeg prøvde, ble pakken sendt til Danmark i stedet for Norge. Virket som om ingen tok ansvar for feilen, og nå aner jeg ikke hvor kjolen befinner seg. Fikk til og med bekreftelse på at den var levert, men adressen som var oppgitt i Danmark eksisterer ikke en gang. Dette er både frustrerende og uakseptabelt.
Beskadiget vare
Jeg fikk en bestilling som var tydelig ødelagt, noe som du kan se på bildene jeg sendte til kundeservice. Til tross for at varen ikke kan selges på nytt, ba de meg om å returnere den for å få pengene tilbake. Jeg synes det er urimelig - de skulle tilby en erstatning eller tilbakebetaling uten å kreve at varen sendes tilbake. Denne opplevelsen var skikkelig dårlig og veldig upraktisk, så jeg kommer ikke til å bestille fra dem igjen.
Bestilte ferieklær på rask levering
Jeg bestilte klær til en ferie med levering innen 3-4 dager, men pakken kom aldri. Etter 13 dager fikk jeg endelig beskjed fra kundeservice om at den ble returnert av leverandøren, men bare etter at jeg tok kontakt med dem. Det er så frustrerende å være uten penger og ingen varer å vise til.
Ekspedition og retur
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse når jeg var i butikken, og det har virkelig ødelagt stemningen min. Det verste er at jeg ikke kan levere tilbake varene mine der, noe som er skikkelig kjipt. Jeg begynner også å bli bekymret for hvor miljøvennlig butikken egentlig er, fordi det å kunne levere tilbake varer enkelt kan jo ha en god effekt på miljøet, ikke sant?
Kjøpte klær online
Bestilte noen klær online, men opplevelsen var skikkelig dårlig. Jeg forsøkte å betale med Visa Infinite, men det gikk ikke. Selv å bruke vennens Revolut-kort fungerte ikke. Prøvde å endre land i innstillingene, men det virket ikke. Måtte legge til varer i handlekurven hele 20 ganger på grunn av cache-problemer. Nettsiden på datamaskinen var veldig treg når jeg la til flere klær, mens mobilversjonen fungerte helt greit. Klarna var virkelig en skuffelse. Forsøkte å fullføre kjøpet fra flere enheter, 3 nettlesere og 2 kort, men bare støtte på problemer hele veien.
Kjøpte skjorte, perfekt størrelse!
Bestilte skjorten på mandag, og hadde den allerede på onsdag. Den er helt perfekt for sommeren og så digg! Pleier vanligvis å bruke XL, men denne i M passer perfekt og er fortsatt stor og løs. Er kjempefornøyd! Bestilte noen skjorter fra en annen butikk for 3 år siden, men de ser fortsatt topp ut selv etter mye bruk og vask.
Høstjakke av dårlig kvalitet
Jeg kjøpte en dyr høstjakke i håp om å få noe av høy kvalitet som ville vare lenge. Dessverre brøt glidelåsen etter veldig få bruksområder, og personalet nektet å gjøre noe med det. Alt jeg fikk var e-poster med unnskyldninger som tydeligvis var kopiert og limt inn. Så skuffende! Kvaliteten til billigere merker som Zara er så mye bedre. Jeg vil anbefale å unngå dette stedet.
Arket
Umulig lang leveringstid 7-10 dager for nettbutikken, når konkurrenter leverer på 2-3 dager. Enda lengre returgodkjenning og penger refunderingstid - lengre enn 14 dager. Kommer ikke til å kjøpe på Arket online igjen. Ikke mulig å kontakte på epost. Kun ringe.
Mest stemmer anmeldelse
Arket
Umulig lang leveringstid 7-10 dager for nettbutikken, når konkurrenter leverer på 2-3 dager. Enda lengre returgodkjenning og penger refunderingstid - lengre enn 14 dager. Kommer... Les merDør: Natalie