Weekday - Total vurdering basert på 18 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (18)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Bukser
Jeg bestilte noen bukser på nettet og ble hyggelig overrasket over hvor raskt de ble levert. Kvaliteten på buksene var virkelig bra. Jeg vil absolutt anbefale denne nettbutikken til alle som leter etter fine klær til en god pris. Kundeservicen var også veldig god, de svarte på alle spørsmålene mine på en profesjonell og vennlig måte.
Kjøp uten "kjøp" -knappen
Jeg hadde en morsom opplevelse da jeg prøvde å fullføre kjøpet mitt, men hadde problemer med betalingsmetoden. Ingen av knappene fungerte, så jeg satt fast på siden. Siden jeg bare hadde tilgang til en mobiltelefon og ikke en datamaskin, klarte jeg ikke å fullføre kjøpet mitt. Jeg lurer på om det kanskje fungerer bedre på en datamaskin.
Kjøpt klær, dårlig service
Bestilte klær og fikk dårlig service, de sa rare ting i telefonen og lo "XOXO". Jeg syns det var bortkastet tid å handle her, og jeg vil ikke anbefale det. Jeg syns det er bedre å handle et annet sted hvor de virkelig bryr seg om kundene. Hvis de til og med tar betalt for returporto, blir det en sak for forbrukervernet. Skam dere!
Falskt håp
Jeg bestilte en kul genser, men den kom aldri fram. Jeg ble lurt! Kundeservicen var dårlig og kunne ikke hjelpe meg. Jeg er virkelig skuffet!
Rabatterte klær
Jeg ble skuffet over klærne jeg kjøpte, de var av dårlig kvalitet. Dessuten var det ingen tydelig informasjon om returkostnader. Aldri mer kommer jeg til å handle her igjen!
Min returkostnad
Jeg ble skikkelig irritert når jeg ble nødt til å betale skjulte gebyrer for returen min. Ingen informasjon ble gitt på forhånd, så jeg følte meg virkelig lurt. Det er virkelig dårlig kundeservice, så jeg kommer ikke til å handle her igjen.
Bukse og topp
Jeg gir bare én stjerne fordi man ikke kan gi null stjerner. Hold dere unna! Jeg fikk tilsendt et billig par briller i stedet for bukse og topp. Nå vil de kun refundere meg 32% av det jeg allerede har betalt. Føles som om jeg har betalt skolepenger.
Kjøpte klær
Da jeg var i butikken for å kjøpe klær, ble jeg virkelig imponert over de ansattes vennlighet og kunnskap. De var så hjelpsomme og ga meg gode råd om plaggene jeg var interessert i. Jeg følte meg virkelig tatt vare på og hadde en veldig fin handel. Det var også et bra utvalg av klær, og jeg fant alt jeg trengte uten problemer. Alt i alt var det en kjempepositiv opplevelse, og jeg kommer helt sikkert tilbake en annen gang.
Even om bærekraftige materialer
Jeg kjøpte noe nylig, og selv om kvaliteten var ok, var det irriterende å betale for retur av varen. Men det var bra å se at materialene var mer bærekraftige. Jeg setter pris på fokus på bærekraft, men synes kundeservicen kunne vært bedre.
Kjøpte en jakke
Jeg bestilte en jakke, men den var altfor stor, så jeg sendte den tilbake likevel. Jeg fikk en e-post med bekreftelse, men har ennå ikke mottatt tilbakebetalingen! Måtte også betale 2,90 € selv for returen, så jeg vil ikke anbefale denne siden til noen og kommer aldri til å handle her igjen, det er bare frekt!
Returavgifter
Jeg kjøpte noe på nettet og måtte returnere det til selskapet. Ble overrasket over å måtte betale en høy returgebyr, pluss gebyrer fra Klarna. Så irriterende!
Bestilte flere deler, feil vare mottatt
Jeg bestilte noen deler fra nettsiden, men dessverre ble en av varene sendt feil til meg. Jeg tok kontakt med kundeservice, og de ba meg om å returnere alle varene for å få full refusjon. Selv om det var litt plunder og heft med delvis tilbakebetaling og fraktgebyrer, så ble alt til slutt ordnet opp i.
Bestilling aldri kommet
Bestillingen jeg la inn dukket aldri opp, fikk ikke engang en kvittering, men pengene mine ble trukket uansett. Nå sitter jeg her uten mulighet til å få tilbake pengene mine. Kan ikke engang kontakte dem for å få hjelp. Helt bortkastet!
forsinket levering
Det tok hele 10 dager før bestillingen min endelig ankom, til tross for at jeg betalte ekstra for frakt. På nettsiden lovet de en frakt på 4-5 dager, og jeg hadde virkelig trengt varene mine til en spesiell anledning. Jeg sendte dem en høflig melding for å be om refusjon kun for frakten, ikke mer. De svarte på en grei måte og forklarte at frakten vanligvis tar 6-7 arbeidsdager, så de var fortsatt innenfor tidsrammen, selv om de beklaget forsinkelsen i en e-post. Etter en del frem og tilbake viste jeg dem en skjermdump av hvor det sto 4-5 dager på nettsiden deres. Men de kom tilbake med "Det tar 7-8 arbeidsdager!" Det virket som om de bare fant på tiden etter hvert. Jeg synes det er sjokkerende at et selskap som dem ikke kan refundere £4 i fraktkostnader når de ikke leverer i tide. Jeg kommer ikke til å hente pakken min på postkontoret. La dem håndtere returkostnadene også, så de ikke tjener penger på klærne mine. Jeg skal kjøpe dem et annet sted. Boikottet er i gang, takk!
Forsinket levering
To dager etter leveringsdatoen og jeg har ennå ikke hørt noe fra kundeservice angående bestillingen min. Jeg synes det er veldig skuffende og forventer bedre kommunikasjon fra selskapet.
Kjøpte en genser og måtte returnere den
Jeg kjøpte genseren min, men den passet dessverre ikke som forventet. Derfor bestemte jeg meg for å returnere den. Da jeg kontaktet kundeservice for å få en returetikett, oppsto det en rekke problemer. Til slutt fortalte de meg at returetiketten ikke fungerte, og at jeg måtte betale for returfrakten før jeg kunne få tilbake pengene mine. Jeg endte opp med å betale 21€ for å returnere pakken til Nederland. Etter å ha sendt fakturaen, forsikret de meg om at de skulle refundere pengene mine, men dessverre skjedde det aldri. Jeg har vært i kontakt med den dårlige kundeservicen i over tre måneder nå, og fremdeles har jeg ikke fått tilbake pengene mine.
Mijn super leuke kledingstukken
Jeg liker virkelig klærne de har, men de online systemene deres er så dårlige! Jeg kunne ikke returnere et plagg jeg kjøpte online i butikken fordi det var en feil. Og nettsiden deres er alltid så treg! Hvis de fikk orden på det, ville det vært kjempebra. Jeg håper virkelig at de gjør noe med dette, for jeg vil bare kunne bestille fine klær uten problemer.
Jakke
Ho fant jakka eg ikkje fant etter en lang telefonsamtale med sjefen, tusen takk.
Mest stemmer anmeldelse
Kjøpte en genser og måtte retu
Les mer