Macy's - Total vurdering basert på 18 anmeldelser
Erfaring videoer
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (18)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Opplevelse med bestilling på stor netthandel
Å herregud, jeg har aldri opplevd så dårlig kundeservice før! Alt virket så hyggelig og profesjonelt i begynnelsen, men når jeg trengte hjelp var det ingen å få tak i! Ikke kast bort tiden din på å bestille fra denne nettsiden hvis du er en internasjonal kunde. Først ble en del av bestillingen kansellert uten varsel - jeg måtte faktisk kontakte dem for å finne ut av det. Null informasjon på nettsiden om dette. Og for ikke å nevne at første del av bestillingen ikke var tollklarert, til tross for at jeg allerede hadde betalt toll og mva. Og når de gjorde en feil med sendingen? Jo da, de tilbød å sende nytt produkt (uten fraktkostnader selvfølgelig). Men du må stå for returkostnadene selv, selv om det ikke var din feil. Og hva med tollen og mva-en du allerede har betalt gjennom dem? Det var ikke snakk om å kompensere for det. Heller ikke informasjon om at du må betale toll og mva på det nye produktet også, til tross for gratis frakt. Så om du faktisk vil motta det du bestilte? Vær forberedt på å godta en defekt vare eller å betale mer enn avtalt. Og om du tenker på å løse problemet i butikken? Vel, lykke til! Forsøkte å forklare at de ikke finnes her, men det virker som om de ikke engang leser meldingene jeg sender. Den verste kundeservicen jeg noensinne har opplevd. Vil virkelig ikke gi en eneste stjerne, men det laveste mulige er en.
Kjøp av klær online
Jeg prøvde å kjøpe klær online fra en butikk, men fikk beskjed om at jeg ikke kunne fullføre kjøpet på grunn av gavekort fra en tredjepart. Jeg ble ikke bare nektet kjøpet, men ble også permanent utestengt fra å handle hos butikken. Som en trofast kunde ble jeg virkelig sjokkert og skuffet over denne behandlingen. Det virker bare urettferdig at kunder kan bli nektet uten mulighet til å bestride det.
Kjøp av sko
Jeg hadde en dårlig opplevelse med å handle sko på Macys nylig. Jeg prøvde å kjøpe noen sko som var på salg med 30% avslag, men da jeg skulle betale, så jeg ikke rabatten. Etter å ha snakket med kundeservice, rettet de prisen, men la til fraktkostnader selv om det sto gratis frakt. De ba meg om å komme tilbake senere. Da jeg kom tilbake for å kjøpe skoene, hadde kampanjen blitt fjernet. Macys driver med falsk reklame!
Kjøpte en genser
Min opplevelse med den butikken har bare vært helt forferdelig! Jeg bestilte en genser på nettet, og kundeservicen var virkelig elendig. Produktet jeg fikk var av dårlig kvalitet, det var skikkelig skuffende. Jeg kommer aldri til å handle der igjen!
Kjøpsopplevelse
Jeg bestilte en vare fra UPS, men de sier de leverte den og ingen var hjemme til å motta den. Etter å ha ringt Macys to ganger for å løse problemet, sa de at jeg må svare på en e-post for å få refundert eller bestilt på nytt. Men da jeg svarte på e-posten, fikk jeg beskjed om at de ikke kunne bekrefte bestillingen min. De ville ha mer informasjon om kontoen min og bestillingen. Jeg synes dette er veldig dårlig kundeservice.
Kjøp av nødvendigheter for garderoben min
Jeg må si, jeg var skikkelig imponert over Macys. De har så mye klær og tilbehør å velge mellom, og jeg fant alt det jeg trengte til garderoben min. Salgene deres er helt fantastiske, jeg fikk virkelig gode tilbud på alt jeg kjøpte. Butikken i nærheten av meg har et stort utvalg, og personalet var både hjelpsomme og vennlige. Parfymelinjene deres imponerte meg spesielt, de hadde så mange herlige dufter å velge blant. Prisene var også veldig rimelige sammenlignet med andre butikker jeg har besøkt. Alt i alt er jeg kjempefornøyd med kjøpet mitt hos Macys.
Kredittkortbelastning uten sporingsinformasjon
Nylig har jeg hatt en kjedelig greie med det siste kjøpet mitt fra Macy's. Etter å ha blitt belastet på kortet mitt, har jeg ikke fått noen sporingsinfo for pakken. Kundeservicen deres er ganske dårlig, det er som om de bare er et call center uten muligheten til å fikse ting. De vet ikke mer om hvor ordren min er enn det jeg gjør, og det har vært ganske frustrerende og forvirrende. Jeg håper på en bedre opplevelse og at de tar en mer aktiv rolle i å løse dette.
Kjøpt to produkter med feil sporingsnummer
Jeg ble så irritert når Macy's ga meg det samme sporingsnummeret for to deler av bestillingen min, og så feilaktig sa at den andre delen var levert når den første var det (på grunn av sporingsnummeret). Jeg satt i over en time og prøvde å kontakte kundeservice, som virket mer som roboter enn mennesker. Jeg har bestemt meg for at jeg aldri skal handle hos dem igjen.
Kredittkortregning
I de siste 3-4 ukene har det vært vanskelig å logge meg inn på kontoen min for å betale kredittkortregningene mine. Dette har aldri skjedd før, selv etter 20 år som kunde. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice og teknisk support, men det har vært vanskelig å få hjelp fra begge avdelingene. Selv butikkpersonalet på Macy's i Broward Mall kunne ikke gi meg noen konkrete svar. Det virker som det er kaos, hva har skjedd med Macy's og den nye ledelsen?
Kjøpte en gaveboks med leppestifter
Wow, for en grusom opplevelse jeg hadde med kundeservicen på Macy's! Jeg bestilte en stor ordre, og en av varene ble forsinket og sendt fra en butikklokasjon. Da pakken endelig ankom, manglet en av leppestiftene i gaveboksen. Etter å ha snakket med to kundebehandlere, ble jeg fortalt at de ikke kunne gjøre noe og at jeg måtte returnere varen. Dette var en morsdagsgave, og nå kunne jeg ikke gi den bort på grunn av skaden og mangelen. Da jeg sendte pakken tilbake, fikk jeg den tilbake en uke senere i enda verre stand, med en håndskrevet lapp som sa at de ikke kunne gi meg kreditt fordi det ikke var et "fullstendig" sett. Hvorfor har de ikke notater i systemet om slike saker? De ba om detaljer og bilder flere ganger, og det endte bare med å være en bortkastet tid og ressurser fra begge sider. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Denne varen kostet $50, og jeg er svært opprørt. Jeg må nå kreve tilbakebetaling gjennom kredittkortselskapet mitt. Jeg føler at det er bortkastet tid å snakke med Macy's "kundeservice" folk. Dette er en forferdelig opplevelse, og jeg vil aldri handle hos dem igjen. Det virker som butikkansatte vet at de kan slippe unna med å sende ut produkter på denne måten, kanskje til og med ved å stjele produktet og sende det videre vel vitende om at ingenting vil skje med dem. Å ja, som en del av morsdagskampanjen tilbød de en gavekosmetikkprøvesett... som jeg heller ikke fikk i pakken min. Det er det minste av mine bekymringer, men fortsatt opprørende å toppe situasjonen!
Macy's American Express-kort
Ikke bruk Macys American Express-kortet deres. Jeg gjorde et kjøp med kortet, betalte regningen som alltid dagen den ble lagt ut. Noen dager senere returnerte jeg noe og fikk en kreditt 28. april. 1. mai ringte jeg for å få tilbakebetaling og fikk en total runddans fra noen veldig ukompetente, dumme og løgnaktige kundeservicerepresentanter og ble henvist til en enda verre "sjef" som lovet å sende meg tilbakebetaling. Liar. I dag er det 8. mai og kreditten er fortsatt på kontoen. Følger overhodet ikke kredittkortloven fra 2009. Tydeligvis kan de beholde kreditten din hvis ingen vet hvordan man skal klippe en sjekk og sende den. Vil ikke bruke dette kortet igjen. Macys burde revurdere bruken av American Express, men igjen er ikke kundeservicen opp til noen forventninger lenger.
Polo-skjorte
Jeg var nettopp i butikken og fikk hjelp av en utrolig hjelpsom dame som het Sharon. Hun var så vennlig og hadde virkelig tålmodighet til å vise meg alle mulige alternativer for den poloskjorten jeg lette etter. Sharon fortjener virkelig en 10 pluss for den fantastiske servicen sin!
Personlig service
Adina var virkelig fantastisk da hun hjalp meg med å finne det jeg trengte og sikret meg en god pris! Hun visste virkelig hva hun snakket om og var veldig hyggelig. Jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!
Kjøpte jakke
Jeg bestilte en jakke fra dette selskapet som ble sendt fra Oregon. Dessverre ble ikke den fulle adressen min inkludert, noe som førte til problemer med leveransen fra OnTrac. Til tross for at jeg snakket med to representanter, fikk jeg ingen hjelp. Jeg ba om å få snakke med en leder, men ble bare avvist. Jeg ble veldig frustrert og til slutt ba jeg OnTrac sende pakken tilbake. Etter denne opplevelsen er jeg ferdig med å bestille fra denne butikken.
Bestilte klær fra butikken
Jeg bestilte noen klær fra butikken og det ble en skikkelig katastrofe! Klærne ble sendt fra en annen stat og de glemte å skrive hele adressen min på pakken. Bare postkassen min var på, ikke gaten min, så posttjenesten kunne ikke levere den. Jeg snakket med tre kundeservicerepresentanter, men ingen kunne hjelpe meg og jeg skjønte nesten ikke hva de sa. Jeg ba om å få snakke med en sjef, men de holdt meg bare på vent og la på. Så irriterende! Til slutt ba jeg posttjenesten om å sende pakken tilbake. Nå bestiller jeg aldri klær fra den butikken igjen!
Jeg kjøpte smykker for over 7.500 kroner i november 2023.
Opplevelsen min på Macy's var virkelig skuffende. Etter å ha returnert alt i butikken med kvittering, har jeg tilbrakt altfor mye tid på å prøve å snakke med representanter som ikke virker å forstå eller høre på det jeg sier. De har holdt tilbake over 3.000 kroner av det jeg skulle få tilbakebetaling for, bare for å opprettholde en god kreditt hos dem. I mars 2024 forsvant plutselig de 3 spesielle transaksjonene fra kvitteringen min, uten at de krediterte kontoen min for det beløpet de allerede hadde mottatt. De forstår ingenting av hva jeg sier, eller til og med enkel matematikk. Det virker som om Macy's har en ny policy med å lure kundene. Jeg kommer aldri til å handle der igjen.
Kjop av klesplagg
Min erfaring med dette selskapet har vært skikkelig skuffende. Jeg bestilte noe på nett til 300 kr, men har aldri fått varene mine. Kundeservicen deres er helt fraværende, og jeg har måttet vente i timesvis for å få hjelp. De sa at de skulle refundere beløpet, men det viste seg å være løgn. Nå må jeg sperre kredittkortet mitt for å unngå å bli lurt. Det er tydelig at selskapet har mistet integriteten sin og viljen til å hjelpe.
dårlig kunde service
Dette er den dårligste kundeservicen jeg har opplevd i en butikk. Man står i kø uten at noen kan hjelpe deg. Det er vanskelig å komme seg ut av AI-systemet, og når man endelig gjør det, er de ansatte heller ikke til stor nytte. Det er feil med returer og kreditter. Man betaler regningen sin og mottar deretter et brev som sier at man skylder penger. Det er både frustrerende og helt uakseptabelt.
Mest stemmer anmeldelse
Kjop av klesplagg
Les mer