Homeroom - Total vurdering basert på 38 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (38)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Bestilling av mat
God mat til en rimelig pris! Men det var litt skuffende at kvitteringen ikke viste mva-spesifikasjonen. Etter å ha ringt dem, ordnet de det fort for meg. Så irriterende!
Mine to favoritt-strømpebukser
Bestilte disse strømpebuksene og det tok så lang tid før de endelig kom i posten. Jeg måtte til og med sende en e-post for å spørre hvor de ble av, og så sier de at de hadde rotet dem bort på lageret sitt! Så måtte jeg bestille dem på nytt og betale en gang til! Helt utrolig, de burde bare ha sendt meg nye. Og så måtte jeg vente en hel uke til før de endelig ble sendt igjen! Skikkelig dårlig service og leveringstid!
Salongbord bestilt 29. april
Jeg bestilte et salongbord den 29. april og ble fortalt at det skulle komme om 7-10 dager. Det har nå gått over 22 dager siden jeg bestilte, og jeg har ikke fått noe beskjed om forsinkelse eller om bordet er på vei. Dette har vært veldig frustrerende, så jeg vil gjerne ha mer informasjon om hvor bestillingen min står.
Bestilling av stol
Jeg bestilte en stol som tok altfor lang tid å bli levert, det tok over en måned fra bestillingen. Kundeservicen klarte ikke å fortelle meg nøyaktig når den skulle komme. Det virket som om de ikke hadde kontroll over sendingen i det hele tatt. Når jeg påpekte at de ikke hadde refundert fraktkostnadene slik de sa i sitt svar på en annen anmeldelse, fikk jeg verken en beklagelse eller en forklaring.
Kjøpt tre produkter
Produktene er greie, men leveringstiden er helt forferdelig! Bestilte tre produkter og de ble levert i tre forskjellige pakker på tre ulike dager. Alle produktene var forsinket, og jeg venter fremdeles på 1 av de 2 produktene som skulle ha blitt levert nesten to måneder siden. Kundeservicen er helt håpløs. Har prøvd å kontakte dem tre ganger, men de virker helt uvitende. Jeg anbefaler å handle et annet sted hvis du vil unngå frustrasjon.
Storfornøyd med produktet
Jeg fant akkurat det jeg var på jakt etter med produktet, men ble litt skuffet over prisdifferansen mellom Homeroom og en annen nettbutikk. Det føles nesten som om det er det samme selskapet som driver begge butikkene, så det er litt kjedelig at prisene var så ulike.
Symaskin
Jeg bestilte en symaskin i fjor, og tok kontakt med kundeservice for å sjekke om den var på lager. Ca 8-10 dager senere fikk jeg maskinen. Den var godt pakket, og siden den gang har jeg ikke hatt noen problemer med den. Jeg er veldig fornøyd med kjøpet mitt, maskinen fungerer perfekt. Leveransen med postnord gikk smertefritt, jeg var imponert over hvor fort jeg fikk produktet.
Pidestall med krukke
Jeg bestilte en pidestall med en krukke, men desverre var krukken bulkete og pidestallen skjev. Jeg synes kvaliteten var ikke bra i det hele tatt, og jeg er virkelig skuffet over produktet. Jeg tror ikke jeg kommer til å handle her igjen, det er helt sikkert.
Bra mat, men dyr
Jeg digger maten her! Det er så mye å velge mellom. Men noen av rettene er overpriset og ikke så gode. Synes ikke det er kult når maten er dårlig kvalitet og dyr samtidig.
måltid
Jeg ble veldig skuffet over min opplevelse på Homeroom. Jeg bestilte et måltid og fikk beskjed om at det allerede var sendt ut to dager etter bestilling. Etter flere uker med venting, kontaktet jeg leverandøren, bare for å oppdage at de fortsatt ikke hadde mottatt bestillingen min. Etter fem lange uker har jeg fremdeles ikke mottatt måltidet mitt, og begynner å lure på om det i det hele tatt vil komme. Jeg synes det er helt uakseptabelt å måtte vente så lenge på noe jeg allerede har betalt for.
Min bestilling av en ny skjenk
Jeg er kjempefornøyd med den nye skjenken min. Materialkvaliteten imponerte meg virkelig. Å montere dørene var litt krevende, spesielt for meg som ikke har mye erfaring med å sette sammen møbler. Den ene døren er litt skjev, sannsynligvis på grunn av feil med målene fra fabrikken eller monteringen av skruene. Selv om det ikke er veldig tydelig, så bekymrer jeg meg litt over om det kan bli et problem på sikt. Jeg synes jeg burde ha fått litt refusjon for denne feilen, så derfor trekker jeg en stjerne. Uansett er jeg kjempefornøyd med skjenken, den er virkelig stilig. Leveringen var også raskere enn forventet. Jeg forventet at det skulle ta 4-5 uker, men den kom på under 2 uker.
Bestilling av møbler
Jeg er kjempehappy med de fine møblene jeg har bestilt! Kundeservicen var så bra og de svarte kjapt på alle spørsmålene mine. Og når det var noe tull med frakten (som ikke var deres feil), så fikk jeg pengene tilbake for fraktkostnadene. Møblene ser skikkelig kule ut og jeg er kjempefornøyd med dem så langt!
Bestilling av smakfulle retter
Jeg må si at smakene på maten var helt utrolige, og man kunne virkelig kjenne all omsorgen som ble lagt ned i hvert måltid. Dessverre ble opplevelsen ødelagt av den dårlige leveringen. Hvorfor kan de ikke tilby et bedre alternativ for de som trenger det? Det var så skuffende å se skadene på pakken, selv om heldigvis maten var uskadet.
Stoler
Så bra kundeopplevelse! Jeg har faktisk bestilt stoler fra dere to ganger nå, og begge gangene har varene kommet akkurat som de skulle. Leveringen var super rask og stolene var godt innpakket, så de var i topp stand da de kom fram. Jeg er skikkelig fornøyd med kvaliteten på produktene jeg har kjøpt hos dere og ser nå etter enda flere møbler å kjøpe.
Ordrer som ikke har forlatt butikken ennå
Jeg bestilte noen varer fra Homeroom for flere uker siden, og pakken har fremdeles ikke forlatt butikken deres. Da jeg kontaktet dem, sa de at pakken ble sendt for mange uker siden. Jeg viste dem informasjonen på nettsiden deres, men de nektet å kansellere ordren og sa at jeg må vente på pakken før jeg kan returnere den. Dette er veldig frustrerende og jeg synes det er helt uakseptabelt at de svarte meg på denne måten.
Pasta med ostesaus
Utvalget på menyen var veldig imponerende, og pastaen med ostesaus skuffet virkelig ikke. Den var så kremete og smakfull, akkurat som jeg liker den. Dessverre ble jeg litt skuffet over servicen da jeg prøvde å gjøre endringer på bestillingen min. Da jeg ringte for å endre en liten detalj to dager etter at jeg hadde bestilt, fikk jeg beskjed om at det var for sent å gjøre endringer. I tillegg til dette, ble varen levert mye senere enn forventet, noe som virkelig var irriterende.
Feil vare
Jeg bestilte noe på nettet, men da jeg fikk det, så det ikke ut som bildet. Jeg prøvde å ringe selskapet, men det var vanskelig å komme i kontakt med dem. Til slutt endte jeg opp med å returnere varen.
Super digg mat
Maten var så utrolig god, men det tok altfor lang tid før jeg fikk den levert hjem! Ærlig talt, jeg kan ikke vente en hel måned for å få min mac'n'cheese fix! Og de bruker et selskap som alltid rotet til med leveringstider, helt tullete! Jeg kommer ikke til å bestille her igjen på grunn av den lange ventetiden og det dårlige leveringsselskapet.
Kjøp av loungesett
Jeg ble skuffet over opplevelsen min med dette selskapet. Jeg bestilte et loungesett og fikk bekreftelse på kjøpet mitt. Men, tre dager senere fikk jeg beskjed om at varen likevel ikke var på lager. Dette førte til forvirring og frustrasjon for meg som kunde. De burde ha kommunisert bedre om lagerstatusen for å unngå slike situasjoner.
Middagsservice
Kontrabeskjed om utsolgt produkt over en måned etter bestillingsbekreftelsen ble utsendt og mottatt.
Mest stemmer anmeldelse
Umulig for bestilling uten bet
Ønsket å kjøpe et produkt på ca 6 tusen med faktura , men bestillingen ble kansellert og ble bedt om å betale med kort., meldingen blir sendt fra Ellos. Mam vil ikke betale på f... Les merDør: Victoria