vidaXL6 Anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (6)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Jeg var fornøyd med kjøpet mitt
Jeg var fornøyd med kjøpet mitt. Veldig rask service og nydelig produkt.
Kjære kunde,
Vi kan ikke få takket deg nok for de fine ordene om tjenesten vår.
Omtalen din betyr mye for oss og viser oss at vi er på rett spor.
Vi gleder oss til å se deg igjen snart, og takk igjen!
Med vennlig hilsen,
Deisyparaplystativ
Varen ankom raskt. God kvalitet og gode priser. Anbefales.
Kjære kunde,
Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding om opplevelsen din!
Vi setter pris på komplimentet ditt og er glade for å høre om din tilfredshet med tjenestene våre.
Vi ønsker deg en flott dag!
Vennlig hilsen,
JosefinevidaXL Solseil oxfordstoff rektangulær 2,5x4 m gråbrun
Rask og bra service
Rask levering og bra kvalitetKjære kunde,
Vi kan ikke takke deg nok for de gode ordene om tjenesten vår.
Din anmeldelse betyr mye for oss og forteller oss at vi er på rett vei.
Ser frem til å se deg igjen snart og takk igjen!
Vennlig hilsen,
JosefineLøstSengeramme
Jeg er helt misfornøyd og skuffet over servicen.
Jeg bestilte en sengeramme for en måned siden og den kom uten en del som er nødvendig for å montere rammen. I det siste brevet indikerte jeg HVILKEN del som manglet og sendte et BILDE av instruksjonene om hva som manglet.
Hele denne tiden sov jeg på en madrass på gulvet og ventet på delen. OG I DAG HAR JEG FÅTT FEIL DEL!
Kvaliteten på selve sengerammen, selve delene, rett og slett er ekkelt. Platene er undermalte, gjengene på noen skruer er defekte, platene er grovsaget og store splinter stikker ut av dem.
Jeg anbefaler ALDRI å kjøpe noe fra vidaXL, du kan velge hvilken som helst annen butikk som kan spare deg for tid og penger. HELT FORFERDELIG!Hei Mykyta,
Takk for kjøpet og tilbakemeldingen du ga oss.
Jeg beklager dypt å lese at du er skuffet over din kjøpte sengeramme. Vi vil gjerne tilby deg ytterligere hjelp. Derfor, hvis du har spørsmål om bestillingen din, ikke nøl med å kontakte oss på e-post:customerservice@vidaxl.com
For å sikre at vår spesialiserte avdeling overtar budskapet ditt, vennligst spesifiser i emnelinjen på e-posten: NorskeAnmeldelser.no + Ditt ordrenummer.
Vi ønsker deg en fin dag!
Lavinia, vidaXL teamTv benk
Den verste kvaliteten jeg har sett på et møbel noengang! Jeg kunne laget finere finish med slegge og øks. Produktet var skittent og esken full i spon da den ankom. Hull til skruer var skjevt boret ut og låseskruer slapp rett etter montering.
Benken løsner i alle hjørner, er skjev og har et elendig oppheng. Denne tv-benken blir røsket ned av veggen og kastet rett på dyngen i morgen (blir en enkel jobb å demontere, trenger ikke bruke verktøy...)
Ikke verdt å bruke et sekund på å tenke på å bestille noe herfra, dette er det verste jeg har sett.
Fullstendig krise!Kjære kunde,
Takk for din tilbakemelding.
Vi beklager uleiligheten.
Vi forsikrer deg om at vi gjør alt vi kan for å tilfredsstille våre kunder og ha et godt samarbeid med dem.
Dessverre er det andre situasjoner der ubehagelige hendelser kan oppstå, men for å løse disse situasjonene står vi til din disposisjon hvis du kontakter oss på e-postadressen webcare_global@vidaxl.com. For å sikre at vår spesialiserte avdeling tar over meldingen din, vennligst spesifiser i emnet på e-posten: norskeanmeldelser.no + Ditt ordrenummer.
Vi vil sette pris på om du vil sende en e-post med mer informasjon om bestillingen din, for å løse disse ulempene.
Vi ser frem til din e-post.
Takk for tålmodigheten og vi ønsker deg alt godt!
Claire -- vidaXL TeamLøstPadlebrett
Rask og grei levering. Fikk reklamert på produktet etter mange mailer da det gjekk i stykker. Produktet er sendt i retur etter avtale men tilbakebetaling av oppgjør uteblir. Er nå 44 dager siden VidaXL hevda å har ført tilbake penger og det er 51 dager siden produktet vart returnert. De skylder på at Klarna skal gjøre resten. Har nå rundt 30-40 mailer med selskapet. Ingen penger er kommet. Min dårligste kundeopplevelse noen gang. Anbefales ikke, men om du liker å skrive mailer og vente og svare osv.. så er dette stedet å handle. Hadde et forslag om at de kunne føre penger direkte på min konto, men fikk da til svar at de kunne betale ut to ganger. Tenker at når det ikke er betalt meg noe enda i dag den 3 nov 2022 så kunne de ha ordna opp. Skuffa og lei kunde.
Kjære kunde,
Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss.
Vi vil fortsette å jobbe hardt og gjøre det godt for å gi deg bedre opplevelser hos oss.
Vi ser frem til å se deg neste gang.
Ønsker deg en veldig hyggelig dag.
Vennlig hilsen,
Claire - vidaXL TeamLøstvidaXL sidemarkise 160x 500
Ingenting ved denne sidemarkisen fungerer. Bruksanvisningen manglet flere trinn, så vi måtte demontere markisen to ganger (og vi har montert mye). Stativet som markisen skulle festes i bøyde seg da det ble svak bris. Tilbakespolingsfunksjonen virket ikke, og 1,5 meter av markiseduken ble igjen utenfor rullen. I tillegg måtte man feste den ønskede lengden på markisen ved å skru fast en skrue, som vi så måtte løsne da vi ikke skulle bruke markisen. Som nevnt fungerte tilbakespolingen bare delvis. Selv om det gikk raskt å bestille, betale og få tilsendt markisen, var det rett og slett ubrukelig. Kan muligens brukes som en fast installasjon på et helt vindstille sted.
Kjære gunn,
Jeg håper denne meldingen finner deg godt.
Vi beklager på det sterkeste ulempen, kan du oppgi bestillingsinformasjonen din, for eksempel ordrenummeret eller e-postadressen du brukte for å legge inn bestillingen til webcare_global@vidaxl.com. Vi vil svare deg snart.
Vi ser frem til å motta din e-post.
vidaXLLøstKompostkasse
Elendig kvalitet. Samsvarer ikke med kvaliteten det fremstår av bilder. Kundeservice er håpløs.
Kjære Rune,
Jeg håper denne meldingen finner deg godt.
Vi beklager på det sterkeste ulempen, kan du oppgi bestillingsinformasjonen din, for eksempel ordrenummeret eller e-postadressen du brukte for å legge inn bestillingen til webcare_global@vidaxl.com. Vi vil svare deg snart.
Vi ser frem til å motta din e-post.
vldaXLLøstvidaXL Plantekasse svart heltre furu
Dette skulle være en værbestandig kasse som skulle tåle å stå ute. Det er elendig kvalitet. Det er ikke heltre furu som reklamert. "Malingen" boblet seg etter 2 dager ute.
Har forsøkt å angre kjøpet men det er kamp gjennom kundeservice. Det tar unødvendig lang tid og alternative de kommer med er ikke løsningsbare.
Første og siste gang jeg handler her!Kjære Anne,
Jeg håper denne meldingen finner deg godt.
Dette er Claire, jeg er her for å hjelpe deg.
Vi beklager på det sterkeste ulempen, kan du oppgi bestillingsinformasjonen din, for eksempel ordrenummeret eller e-postadressen du brukte for å legge inn bestillingen til webcare_global@vidaxl.com. Vi vil svare deg snart.
Vi ser frem til å motta din e-post.
ClaireLøstLeveggsidemarkiser
Ikke nok med at det tok lang tid fra jeg bestilte til den ble levert, produktet har elendig kvalitet. Det går nesten ikke an å beskrive hvor dårlig produktet er. Jeg kjøpte det for å hindre innsyn og for å ha litt skjerming fra vinden. Det ble 6 m/s vind og veggen viftet frem og tilbake...fordi det bare er feste på midte. Den ene delen slo mot veggen og hele greien laget så mye lyd at naboen klaget. Naboene mine er ikke av de som klager, men dette var fryktlig irriterende. Den var også håpløs å montere, jeg har motert levegg før, men dette må være noe av det værste. Det er ikke det at det var spesielt vanskelig, men en rar løsning. Leveringen tok sin tid også, ikke selve delen med transporten, men å få pakken ut fra lageret. Jeg kommer aldri noen sinne til å bestille fra VidaXL igjen. Har aldri opplevd et produkt
"Vår sidemarkise for hage, med en stor skjerm, er en effektiv måte å håndtere konstant vind og lav sol, samtidig som den hindrer innsyn." Den virker ikke mot vind, og dermed heller ikke hindrer den innsyn.
"Sidemarkisen har automatisk tilbakeslagsfunksjon og bredden kan justeres" Tilbakeslagsfunksjonen virker ikke skikkelig (bare halve går tilbake). Om en ikke har den helt ute, så blåser den i en bue.
Trenger du levegg/sidemarkise? ALDRI KJØP "vidaXL Uttrekkbar sidemarkise"Kjære Helena,
Jeg håper denne meldingen finner deg godt.
Dette er Claire, jeg er her for å hjelpe deg.
Vi beklager på det sterkeste ulempen, kan du oppgi bestillingsinformasjonen din, for eksempel ordrenummeret eller e-postadressen du brukte for å legge inn bestillingen til webcare_global@vidaxl.com. Vi vil svare deg snart.
Vi ser frem til å motta din e-post.
ClaireLøstVidaxl bokhylle og nattbord
Så tilsynelatende ut som fine varer på bildene. Men for et makkverk av noen varer.
Bokhylla, 40×30×189, satt sammen av 2 deler. Festene imellom de to delene kan knapt kalles fester. Hele hylla er vaglete og materialet ble stygt bare ved det minste berøring. Sponplatene bak er delt på midten loddrett.. ser ikke bra ut.
Nattbordet er dessverre ikke noe bedre. Skuffene står lengre ut en topplata. Tydelig at ferdig hull til fester er boret feil. Midtstilt, noe som gjør det feil uansett hvilken vei topplaten legges. Ulike mellomrom mellom skuffene.
Etter å ha lest anmeldelsene her tror jeg ikke jeg gidder å kontakte kundeservice, og kommer aldri til å bestille fra vidaxl igjen.Kjære Linda,
Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette. Jeg forstår godt at du er så skuffet over at du mottok et skadet produkt. Vi vil undersøke dette for å forbedre tjenestene våre, men du bør vite at det ikke var meningen. Kan du oppgi bestillingsinformasjonen din, for eksempel ordrenummeret?
Vennlig hilsen,
ClaireAlt jeg har bestilt er som forventet
Alt jeg har bestilt er som forventet (perfekt) Også til en hyggelig pris .Det er ikke mange som slår dere om noen.
Alt er blitt levert som avtalt også på døren.
Jeg har handlet en god del fra dere og det blir mere,har anbefalt til venner som igjen har anbefalt til sine venner.Kjære EGIL,
Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding om opplevelsen din!
Vi setter pris på komplimentet ditt og er glade for å høre om din tilfredshet med tjenestene våre.
Vi ønsker deg en flott dag!
Vennlig hilsen,
ClaireLøstKommode
Det er den mest åndsvake kommode jeg har vært borti. På bilde ser det ut som det er gode dype skuffer, er nesten ikke plass til strømpebukser i skuffen engang. Skikkelig skuffende kjøp. Aldri mer handel fra dere
Kjære Trine,
Jeg håper denne meldingen finner deg godt.
Dette er Miranda, jeg er her for å hjelpe deg.
Vi beklager på det sterkeste ulempen, kan du oppgi bestillingsinformasjonen din, for eksempel ordrenummeret eller e-postadressen du brukte for å legge inn bestillingen til webcare_global@vidaxl.com. Vi vil svare deg snart.
Vi ser frem til å motta din e-post.
MirandaLøstDårlig kvalitet
Enkelt å bestille, kjapp levering.
Produktet svarte verken til beskrivelse eller kvalitet mtp pris.
Refusjon var minimal (retur ikke aktuelt for oss).Vanntett putekasse
Kjøpt vanntett putekasse og putene bader i vann etter regnvær. Dårligste stedet jeg har handlet på og ingen kundeservice. Ikke noe svar med tilbud om nytt trekk inni kassa. Har ikke reservedeler er svaret. IKKE HANDLE DER
HOLD DERE UNNA. Dårligste opplevelsen jeg har hatt på handel over internett. Bestilte to bord som kom raskt og greit. Men problemene startet da vi ville returnere bordene. De skrev hele tiden ut feil etiketter til Bring. Vi har brukt over 1 måned på å få returnert og masse e-post utveksling. Svarene ser ut er automatiserte. STYR UNNA.
LøstFraråder solseng
Solseng i furu, med lite sidebord, ser fin ut på bilde, men treverket er tilnærmet lik en katastrofe. Det har mye kvist, er fuktig og ujevnt smurt inn med tykk grønn trykkimregnering som ligner mugg. Produktet kommer i mange små deler som må forbores før det skrues sammen. Skruene som følger med er for lange til bordet og må klippes med tang. Det trengs en drill, knipetang, sandpapir til å pusse bort store grønne flekker og en god oljebeis til slutt for å få et noenlunde resultat. Det er utrolig at det går an å sende fra seg et slikt produkt. Ikke kjøp!
Fikk rask tilbakemelding på min klage og refundert 450,-. Fordi jeg hadde brukt lang tid på å montere solsengen valgte jeg ikke å returnere den, men takket ja til refusjonen. Rask og god kundeservice i mitt tilfelle.
LøstLevegg
Dårligkvalitet, stolpene som følger med klarer så vidt å holde veggen oppe. Stolpene bøyer seg da veggen blir festet på. Også alt for lite skruer. Hadde jeg visst om dette hadde vi unnlatt å gi over 3000kr for en vegg til sommeren. Jeg vil også benytte anledningen til å si at kundeservicen ikke er på topp. Jeg har bedt om at noen ringer meg, men får bare skrevet på chat, og telefon er da ikke mulig. Hold dere langt unna denne siden
LøstStyr unna denne leverandøren. De snakker ikke med kundene!
Ikke bestill noe som helst fra denne leverandøren
Styr unna denne leverandøren! Det fungerer kun hvis du ikke har behov for annet enn å sende en bestilling og motta varen. Er noe feil, eller det skjer noe som gjør at du må kontakte dem, er det ikke mulig å kommunisere med dem. De har automatisert kundeservice. Du kan kun sende melding til dem ut i fra forhåndsdefinerte saker/setninger. Jeg fant ingenting som passet for mitt tilfelle, for de leverer kanskje aldri feil vare?
Forsøker fortsatt å kommunisere med dem for å få tilbake pengene jeg betalte for feil produkt. Jeg må vise kvittering for at jeg har returnert ( for de sier at de ikke har mottatt noe) Etter tre e-poster forstår de fortsatt ikke at de må klikke på kvitteringslenken i e-postene for å se kvitteringen fra Bring Norway. Dette er helt elendig - ikke bestill noe fra dem. Grunnen til at de fikk en stjerne er at jeg måtte velge det for å skrive denne anmeldelsen.
LøstAutomatisk (fraværende) "kundeservice"
Bestilte en polyrotting putekasse til en grei pris.
Oppdaget ved mottakelse at størrelsen var kun halvparten av det som sto oppgitt i annonsen, og som var oppgitt i faktura. Jeg la ved kopi av faktura som bilde av kassen med mål, men intet svar etter to henvendelser til oppgitt e-post adresse.
Fylte deretter ut returskjema og sendte til vedkommende e-post adresse. Detter mengder med e-poster, hvor de hele tiden spør om opplysninger som allerede er oppgitt (ordrenr, adresse, kontaktinfo etc.). Oppgi passende tidspunkt for henting, men hele tiden svar om å vennligst oppgi et tidspunkt. Svarte på ett av to alternativer, ingen kom, svar i ettertid om at det dessverre ikke passet. Nye spørsmål om tidspunkt. Siste svar var ganske kryptisk: "Dessverre beklager vi at vi må informere deg om at den tilgjengelige tidsplanen for henting er 6,7,10,11,12 og kun 13. Velg mellom datoene slik at vi kan arrangere en tidsplan."
Antar at disse e-postene, som alltid kommer i løpet av natten, er automatisk generert. De inneholder bare svada med «....er vår hovedprioritet», «forstår at dette er en ulempe, og at du oppriktig godtar våre unnskyldninger». Svarer ikke på spørsmål jeg stiller, om de har tenkt å levere det jeg faktisk har bestilt?
En kikk på andres vurderinger gjør meg ikke beroliget, og jeg vil nå ikke ta sjansen på å sende fra meg kassen i håp om å få tilbake penger.
FIRMAET VIRKER USERIØST – STYR UNNA!!!customer no: 20004505127
Ang. kjøp av kompostbinge 830 liter for pris kr. 759,-. Kompostbingen ble levert ca. 20. mai 2021. På deleoversikten som fulgte med, er det oppgitt to stenger, som ikke var å finne i pakken. Vi ber om at stengene ettersendes så snart som mulig.
Vennlig hilsen
John Lindebotten
Gosen 14
52553 Sandsli
Tlf 995 23 092LøstWorst quality of product and service, ever!!
I ordered a shelf with drawers, and it looks very nice on picture. The quality i received with "million" pieces was so bad quality that it was almost impossible to mount. When I complained, they offered me a minor refund (of/off customer service chat at they left and returned with different people..) - or return the package. I will return and never order from vidaXL again.
Om vidaXL
Det er ingen tvil at internett har gjort mye for oss, og noe av det største er vel at man kan kjøpe produkter på et og samme sted ved å sitte i godstolen. Før måtte man kjøre hit, før man kjørte dit, og så et annet sted igjen. Men nå er ting samlet på sted, i et lager, noe som gjør det utrolig smidig for oss som kunder. Og det er jo noe som ulike butikker drar nytte av og vidaXL er en av dem. De selger produkter i ulike kategorier som ikke har noenting med hverandre å gjøre, så det er ikke en helhetlig filosofi, utenom at det finnes masse produkter å shoppe. Som de sier selv så har de et overraskende utvalg, som gjør det fristende å sjekke ut hva de selger, og om du finner noe du liker er det vel perfekt?
vidaXL Norge
Dette er et nederlandsk selskap, noe som man ikke får så mye av her i Norge. Det som dog har mer å si er at dette er en nettbutikk som ble etablert helt tilbake i 2006, og med 14 års erfaring så er det vel slik at man har en tillit til dem umiddelbart. De har vokst seg såpass store at de selger over hele verden, og har 31 nettbutikker, med salg blant annet i USA og Australia. Noe som er bra med slike butikker er at de må respondere til veldig mange kunder, og ulike krav og ønsker. Det betyr at de må være bevisste på prisene de har på sine produkter, i tillegg til at produktsortimentet må stadig utvides fordi folk vil hele tiden ha det nye. Noe som man ser resultatet av i deres sortiment og hvor varierte produktkategoriene deres er.
Hva du kan kjøpe hos vidaXL
Noe som er verdt å bemerke med denne butikken er at de ikke er spesialisert i noe. Det betyr at du ikke behøver å bli overrasket at du kan kjøpe leketøy til din lille på samme sted hvor du kan kjøpe møbler eller jernvare. Og masse annet i tillegg også så klart. Har du et kjæledyr så kan du kjøpe utstyr til det, og de selger til og med en hundegård. Dette bør vel gi deg et godt bilde at de har et stort utvalg, og variasjon, noe som gjør det veldig fristende å kjøpe hos dem. Noe annet som gjør det veldig fristende er at de har gratis frakt når du kjøpe noe, i tillegg til rimelige priser generelt sett. Dette er en butikk som kommer til å vise seg som en favoritt ettersom du kommer til å se behovene du har for produktene de selger, og gratis frakt er alltid noe å sette pris på.
vidaXL er vanligvis mest kjent for sine relativt rimelige møbler. Du kan finne stort sett alt for din foretrukne kategori. Dersom du er på utkikk etter tv benk eller barbord eller om du heller er interessert i hagemøbler og til og med drivhus, vil du kunne finne det på nettbutikken.
vidaXL kampanje
vidaXL ser ut til å konstant kjøre forskjellige kampanjer, salg og tilbud. Med tanke på det store utvalget av produkter, er det umulig å forutsi hva som vil være på salg i morgen eller neste uke, men det er alltid en god idé å holde øye med en god deal.
vidaXL kundeservice
For deres kundeservicedel har vidaXL et hjelpesenter. Denne brukerstøtten er laget for å kunne svare på alle spørsmål du måtte ha. Denne siden dekker mange relevante kategorier, alt fra bestillingsprosessen, til levering og retur, selv om du har spørsmål om selve selskapet. På hjelpesentersiden finner du også et utvalg av ofte stilte spørsmål, som kan være nyttige for deg i tilfelle du har spørsmål eller problemer med opplevelsen din på nettstedet.
Det er imidlertid også mulig at hjelpesenteret dessverre ikke er nok til å løse problemet ditt. La oss derfor sammen se på ulike alternativer du vil ha for hvordan du kan kontakte vidaXL direkte og hva du kan forvente.
vidaXL kontakt telefon
Vi vet alle at telefonkontakt er den raskeste og mest effektive måten å løse problemer med kundeservice på. Det er litt annerledes når det kommer til vidaXL siden det ikke er noe faktisk telefonnummer du kan ringe, men det betyr ikke at en samtale ikke er mulig. La oss forklare:
Du kan kontakte kundeserviceagenten på melding, det gjøres ved å fylle ut et skjema på siden. Det tar vanligvis opp til 24 timer for å få svar. Men hvis du heller foretrekker å snakke med en agent over telefon, alt du trenger å gjøre å spesifisere at det i meldingen kalles ?ring tilbake-forespørsel?. Du vil da bli kontaktet på telefonnummeret du oppgir i skjemaet innen 1 virkedag.
vidaXL retur
Lurer du på hvordan retur fungerer, spesielt når det gjelder store og tunge varer som møbler? vidaXL har som mål å gjøre returer enklere for kundene sine. For det første vil du ha fordelen av gratis retur, noe som allerede hjelper. Hjelpesenteret har all relevant informasjon og instruksjoner for å veilede deg om hvordan prosessen vil gå. For å starte prosessen kan du bruke chat-funksjonen eller fylle ut et skjema (i tilfelle du velger skjemaet, bør du forvente en arbeidsdag med ventetid). Etter det tar du det bare derfra.
vidaXL erfaringer
Om du har det vil vi gjerne vite hva ditt inntrykk var og om du har handlet hos dem igjen. Skriv gjerne en anmeldelse her på NorskeAnmeldelser slik at våre andre lesere som ikke har handlet hos vidaXL får så mye informasjon som mulig. Din tilbakemelding er mye viktigere enn du tror.
Er du litt ukjent med vidaXL men vurderer å handle der i fremtiden, kan siden vår være relevent og hjelpsom for det. Ved å lese kundeanmeldelser kan du bli bedre kjent med bedriften, lese om opplevelser og meninger av tidligere kunder slik at du kan gjøre et velinformert kjøp dersom du bestemmer at vidaXL er noe for deg. Det samme gjelder alle andre nettbutikker på våre sider.
Bonus!
📊 Hvordan har vidaXL skint for deg?
Kontaktinformasjon på NorskeAnmeldelser
Kategorier vidaXL
Nettbutikker | Interiør | Kontor, Hobby og Fest
Sidestatistikk
Seite online seit: 11. april 2020
Letzte aktualisierung: 29. november 2024
Mest stemmer anmeldelse
Vanntett putekasse
Kjøpt vanntett putekasse og putene bader i vann etter regnvær. Dårligste stedet jeg har handlet på og ingen kundeservice. Ikke noe svar med tilbud om nytt trekk inni kassa. Har ... Les merDør: Trine Jordgrav