Lenovo - Total vurdering basert på 18 anmeldelser

28% Ville handlet her igjen




Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-24
Problemfri laptop
Jeg er så glad for at jeg ikke har hatt noe trøbbel med wifi-en på laptop-en min. Har hatt den i ...Les mer
Curtis

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-16
Problemi con garantioppdaterin
Jeg måtte vente veldig lenge for hjelp med garantioppdateringen. Det tok en evighet, og alle meda...Les mer
Rollin

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-21
Kjøpte en laptop for skolebruk
Jeg kjøpte en bærbar PC for skolebruk, og etter en stund oppdaget jeg en hvit flekk på skjermen. ...Les mer
Lacey Klocko

Anmeldelser (18)

  (3)

 (2)

  (9)

  (4)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Problemfri laptop

    Jeg er så glad for at jeg ikke har hatt noe trøbbel med wifi-en på laptop-en min. Har hatt den i to år allerede, og den fungerer fortsatt helt fint. Batteriet holder godt, skjermen er skarp og reagerer bra, og tastaturet er behagelig å bruke. Alt i alt synes jeg det har vært en god investering for meg.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Problemi con garantioppdatering

    Jeg måtte vente veldig lenge for hjelp med garantioppdateringen. Det tok en evighet, og alle medarbeiderne sa forskjellige ting. Lenovo lovet å ta kontakt med meg innen en arbeidsdag, men det har gått en hel uke uten svar og ingen løsning på problemet. Alt jeg trengte var å trykke på en knapp for å oppdatere garantidatoen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt bærbar PC

    Jeg kjøpte en bærbar PC til en altfor høy pris og den fungerte nesten aldri. Den begynte å krasje hele tiden fra begynnelsen av, og selv etter to forsøk med "reparasjon" fra selskapet, ble problemet aldri løst. Etter garantien utløp, fikk jeg beskjed om at PCen var ubrukelig og at bare Lenovo kunne fikse det. For en skam!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kundeserviceopplevelse

    Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med kundeservicen til selskapet. De sjekket ikke produktet skikkelig, nektet garantitjenesten uten å inspisere produktet og hevdet at det var ødelagt på grunn av feil fra min side, som ikke var sant. Måten jeg ble behandlet på var lite hjelpsom og lite profesjonell. Jeg ville ikke anbefale dette selskapet til andre kunder.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    bærbar PC

    Markedet har virkelig gått nedover når det gjelder kvaliteten på maskinvare og tjenester. Jeg er skuffet over den dårlige ytelsen til produktet mitt. Det virker som om selskapet har mistet fokus på kundene og bare tenker på profitt. Håper virkelig de tar seg sammen og begynner å levere bedre kvalitet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Laptop for forretningsformål

    Etter å ha kjøpt en bærbar PC for jobb, ble jeg veldig skuffet over den dårlig utformede kundeservicen. Det føltes som om selskapet bare ønsket at vi skulle gi opp i stedet for å finne en løsning på problemene våre. Det var så frustrerende å ikke få den nødvendige hjelpen til å bruke produktet jeg hadde betalt for.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av bærbar datamaskin

    Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse da jeg fikk pakken min fra selskapet. Jeg fikk en e-post med bekreftelse om at pakken var levert til adressen min, men jeg fant den aldri verken utenfor døren eller i postkassen. Da jeg kontaktet selskapet via e-post, fikk jeg uklare svar om å hente pakken på en adresse som ikke eksisterte, med et helt annet postnummer enn mitt. Etter flere uker med lite hjelpsom kommunikasjon fra kundeservice, ble jeg til slutt fortalt at pakken hadde blitt returnert fordi den ikke ble hentet, til tross for at jeg ikke hadde fått noen hentekode eller informasjon om hvor jeg kunne hente den. Jeg har fortsatt ikke fått noen bekreftelse eller spor av pakken etter flere forsøk på å få informasjon om en ny sending. Alt i alt var det en veldig skuffende opplevelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min kjop av en nettbrett i september

    Jeg kjøpte et nettbrett på nettsiden deres i september, men UPS klarte å miste leveransen. Etter måneder med telefonsamtaler frem og tilbake, innrømmet UPS til slutt at de hadde mistet den og sendte en klage til selskapet. I desember ringte jeg og fikk et klagenummer. Dumt nok bestemte jeg meg for å be om en annen enhet i stedet for å få tilbakebetaling. Etter mange telefonsamtaler og flere klage-e-poster, er det nå slutten av mai og jeg har fortsatt ikke mottatt noe. Begge selskapene vil aldri få min forretning igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp - Laptop fungerer ikke etter 3 måneder

    Laptopen min ble helt ødelagt etter bare 3 måneder fordi den ikke klarte å holde seg kjølig. Kundeservicen gir bare generiske svar som ikke hjelper meg. Absolutt skuffende kvalitet for prisen jeg betalte.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av bærbar datamaskin

    Jeg kjøpte en bærbar datamaskin fra selskapet og ble veldig glad for utvalget og prisene de hadde. Da jeg fullførte bestillingen, gikk alt veldig greit og enkelt, og jeg satte pris på den oppdaterte informasjonen de ga meg om ordren min.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av bærbar PC

    Denne opplevelsen var veldig skuffende. Jeg har sendt min bærbare PC inn til service tre ganger på rad, men den ble aldri fikset ordentlig. Jeg er veldig skuffet over kundeservicen og kvaliteten på produktet. Jeg kommer absolutt aldri til å handle hos dem igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    I purchased a laptop early 2023

    Jeg kjøpte en bærbar PC tidlig i 2023, og dessverre har jeg hatt en veldig skuffende opplevelse med produktet. Bare to måneder etter at jeg kjøpte bærbar PC, sprakk skjermen uten synlig skade eller kraft. Jeg ventet til juleferien for å få den reparert av selskapet. Jeg betalte en betydelig sum for å få skjermen byttet, bare for å få den sprukket igjen innen to uker, til tross for at det ikke var fysisk skade eller kraft på enheten. Ifølge Lenovos egne vilkår og betingelser har de 3 måneders garanti på ekte reparasjoner, men det virker ikke som de står bak løftene sine i dette tilfellet. Til tross for mine gjentatte forsøk på å løse problemet med deres klageavdeling, har jeg bare møtt frustrasjon og forsinkelser.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Velfungerende pc med touch og tablet mode

    Min PC fra dere fungerer supert med både touch- og tabletmodus. Jeg er kjempefornøyd med hvor bra Yoga-modellen fungerer og hvor enkel den er å bruke.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av bærbar lader

    Akkurat når garantiperioden er over, kan noe så smått som en bærbar lader få hele virksomheten din til å stoppe. Men ikke noe å stresse med, feilen ble funnet og en ny lader ble bestilt. Etter 5 dager står det fortsatt "frakt innen 2 dager" på ordren, så det blir totalt 7 dager pluss tid for levering - dette betyr at den ikke kommer før jeg skal reise utenlands. Hva er det egentlig som skjer med logistikken til dette selskapet? En så liten ting burde jo kunne sendes allerede neste arbeidsdag i det verste tilfellet!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt en IdeaPad fra nettsiden deres

    Jeg liker ikke å handle fra Lenovo på grunn av en dårlig opplevelse jeg hadde. Jeg bestilte en IdeaPad på Black Friday-salget deres, men det viste seg at de ikke engang hadde produktet på lager. Etter 5 dager fortalte de meg at de kunne tilby meg noe annet, men til en mye høyere pris. Jeg ble virkelig skuffet og følte meg lurt av salget deres. I tillegg, når du bestiller fra Lenovo, bestiller du egentlig fra Digital River, som kan kansellere bestillingen din når som helst uten at du har noe du skulle sagt. En totalt kaotisk opplevelse!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mobilkjøp uten angrerett

    Jeg bestilte en mobiltelefon fra selskapet, men ble veldig skuffet da jeg ikke fikk med angrerettskjemaet sammen med varen. Jeg prøvde flere ganger å kontakte kundeservice, men ble frustrert hver gang de prøvde å sende meg videre til en annen avdeling som kun snakket engelsk. Etter å ha ventet i over to uker uten å få noen klar veiledning om hvordan jeg kunne returnere varen, endte jeg opp med å oppleve dårlig service på alle nivåer.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av bærbar datamaskin

    Kundeservicen er helt forferdelig. Det er så dårlig organisert at det er latterlig. Kundeservicen ødelegger helt for Lenovo sine produkter. Hvorfor kan de ikke ta ansvar for den dårlige servicen de tilbyr?

    Det er umulig å få kontakt med dem, de sender ikke ut kvitteringer, og de virker totalt uansvarlige. Jeg har aldri opplevd så dårlig service, selv ikke i mindre kjente nettbutikker. Lenovo burde skamme seg for måten de behandler kundene sine på.

    Jeg føler meg rett og slett lurt av å ha handlet direkte fra produsenten uten å sjekke anmeldelser på forhånd. Kundeservicen deres er så dårlig at den er ubrukelig.

    Jeg vil anbefale alle å holde seg unna direktekjøp fra Lenovo og heller handle hos andre forhandlere hvis de virkelig trenger et Lenovo-produkt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte en laptop for skolebruk

    Jeg kjøpte en bærbar PC for skolebruk, og etter en stund oppdaget jeg en hvit flekk på skjermen. Jeg kontaktet kundeservice for hjelp, men de sa at skaden var min feil og ikke dekket av garantien. Jeg følte meg urettferdig behandlet og fikk tilbud om en kostbar løsning for reparasjon. Jeg er veldig skuffet over kundeservicen og vil ikke anbefale andre å handle her.