Alle kundeanmeldelser fra Lucienne

  • Review om: Birk Sport

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Sykkel

    Jeg er kjempefornøyd med sykkelen jeg kjøpte hos Birk! Den fungerer perfekt og har møtt alle forventningene mine. I tillegg fikk jeg utmerket service fra de ansatte. Anbefaler virkelig alle å handle her hvis de trenger en ny sykkel.


  • Review om: careofcarl

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling i noen få ord:

    Jeg ble virkelig imponert over de fine klærne de hadde på nettbutikken. Det var så enkelt å finne det jeg lette etter, og varene kom raskt i posten. Og hvis jeg trengte å returnere noe, var det også en veldig grei prosess med returlappen som fulgte med pakken. Jeg har handlet mye derfra allerede, og tenker å fortsette med det i fremtiden.


  • Review om: Letyshops

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med cashback

    Jeg prøvde Letyshops for å få cashback på kjøpene mine, og det gikk bra de to første gangene. Men den tredje gangen, da jeg handlet for mer penger, fikk jeg bare tilbake 5€ av 20€ fordi det visstnok "gikk tapt". Kundeservice beskyldte til og med meg for å ikke ha fulgt prosedyrene riktig, selv om jeg hadde alle bevisene mine. Jeg vil ikke anbefale det.


  • Review om: Charlotte Tilbury

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Lipstick order

    Jeg hadde litt trøbbel med ordren min fordi leppestiften jeg hadde bestilt hadde forsvunnet. Heldigvis fikset teamet det fort og sendte meg leppestiften på nytt. Takk så mye for all hjelpen deres.


  • Review om: Airbnb Host

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av overnatting i Tunisia

    Jeg booka en overnatting i Hammam Sousse, Tunisia i august og hadde allerede ordna flybillettene mine, men så kansellerte verten bestillinga mi. Blei skikkelig sur fordi hadde gleda meg skikkelig til ferien og alt bare ble ødelagt. Verten svarte ikke på meldingene mine, så måtte finne ny overnatting i siste liten. Syns det er dårlig service og kommer aldri til å booke hos denne verten igjen.


  • Review om: AWeber

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mine ti ar medeisinde

    Jeg har vært kunde hos Aweber i over ti år, men har nå bestemt meg for å avslutte abonnementet mitt på grunn av de høye kostnadene når listen min vokser. Det som virkelig skuffer meg og får meg til å gi dem bare to stjerner er det som skjedde etter at jeg informerte to kundeservicerepresentanter (Amanda og Chris) om at jeg ønsket å avslutte kontoen min og klikket på "avslutte plan" på dashbordet... DE FORTSATTE Å TA PENGENE MINE. Jeg bekreftet den 7. juli at jeg ikke ønsket kontoen lenger, men de fortsatte å trekke FIR betalinger fra Paypal-kontoen min de neste to månedene. Jeg sendte flere e-poster hvor jeg tydelig ga beskjed om at jeg ikke ønsket tjenesten lenger, til jeg til slutt fikk Paypal til å blokkere autopaymentene deres. De ignorerte meg en stund, men svarte til slutt, hvor Jo tilbød en unnskyldning og bekreftet at de hadde gjort en feil ved ikke å avslutte kontoen min. Men de nektet å refundere meg fullt ut for betalingene de tok uten tillatelse for en tjeneste jeg ikke ønsket og ikke hadde brukt på måneder. Heldigvis fikk jeg pengene tilbake gjennom Paypals tvisteavdeling (som kan være vanskelig å tilfredsstille) ved å gi dem alle e-posttrådene som bekreftet min versjon av historien. Det er helt utrolig for meg at et selskap, på grunn av grådighet og inkompetanse, ville insistere på å svindle en kunde som har vært lojal i over ti år, når det hadde vært så enkelt å gjøre det rette. De får to stjerner fordi... Det er en ganske solid e-postplattform med mange funksjoner for å administrere e-postoppmeldinger og sende nyhetsbrev til abonnenter. Noen ganger har jeg måttet kontakte kundeservice, og de har alltid vært veldig profesjonelle. Men... Jeg anbefaler IKKE å bruke autopayments, da de kan fortsette å forsøke å trekke penger. Også, hvis du ikke betaler regningen din til AWeber for en måned, holder de listen din som gissel til du betaler. Derfor er det smart å jevnlig eksportere og ta sikkerhetskopi av listen din.


  • Review om: OneCall

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kundefordring og fantastisk kundeservice

    Nylig hadde jeg et problem med en uventet faktura som inneholdt samtaler til Nord-Amerika, selv om jeg ikke hadde ringt dit. Kundeservicen var veldig kjapp med å hjelpe meg og slette hele fakturaen, inkludert de rare samtalene. Det var en fantastisk opplevelse med kundeservicen som virkelig overrasket meg positivt. Jeg anbefaler dem på det sterkeste!