Airbnb Host - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Bestilling av sted uten kundeservice
Jeg fikk to forskjellige priser for det samme stedet innen en times tid. Første gang jeg forsøkte å bestille på Airbnb, måtte jeg laste opp førerkortet mitt, både foran og bak. Men det var ikke nok. De ba meg om å ta et bilde med webkameraet på datamaskinen min, men jeg har ikke en sånn. Deretter var det appen deres, de skulle sende meg en lenke til mobiltelefonen min, men jeg fikk aldri noe. Jeg prøvde å klikke på lenken de ga meg, men ingenting skjedde. Jeg forsøkte flere ganger, men ingen reaksjon.
Jeg prøvde å chatte med kundeservice, siden jeg ikke fant noe telefonnummer. Det ble sagt at ventetiden var 7 minutter, og 3 timer senere hadde jeg fortsatt ikke hørt noe. Spurte verten min om hjelp, men hun hadde ikke noe nummer å tilby. Hun var snill, men kunne ikke hjelpe meg med dette. Airbnb ser ut til å bare kontakte deg for å kreve penger, og så har de ikke mer å si.
Jeg håper bryllupsreisen min blir bedre enn bestillingsprosessen. Jeg var så frustrert at jeg gråt. Teknologien var latterlig vanskelig. Ikke rart jeg ikke drar på ferie så ofte. Vil ikke bruke Airbnb igjen, selv om det ikke er vertens skyld.Anmeldelse av AirBnb overnatting
Jeg ble skikkelig skuffa over opplevelsen min på den AirBnb-eiendommen. Verten brydde seg ikke om sikkerheten min, og når jeg ble angrepet, ble problemet bare ignorert. I stedet for å gi støtte som et offer for overgrep, så ble jeg belasta for kanselleringa av reservasjonen og inntektene mine ble holdt tilbake. Dette er skikkelig uprofesjonelt og ikke akseptabel oppførsel fra verten.
Møkk app
For en dårlig opplevelse! Jeg skulle fikse et sted for bursdagen min, men da jeg skulle betale, nektet de meg fordi jeg brukte ordene "event" og "birthday" i chatten. Så dumt! Støtten var helt ubrukelig og nå har jeg ikke noe sted å feire bursdagen min. Bare tull!
Booked but dates not available
Jeg lette etter en bestemt reisedato for å besøke broren min, fant flere alternativer for datoen jeg ville reise, og booket en 3 netters opphold på noen minutter. Etterpå ringte eieren av eiendommen, og sa at datoene ikke var tilgjengelige, så måtte jeg be om refusjon. Og som om ikke det var nok, prøvde jeg å bestille 2 andre eiendommer som ble oppført som tilgjengelige, men fikk tilbakemelding fra eierne om at de ikke var tilgjengelige. Hvorfor får dette selskapet lov til å drive? Jeg kommer aldri til å bruke dem igjen, og jeg anbefaler alle å unngå dette selskapet!
Opphold på en Airbnb
Ærlig talt, oppholdet mitt på denne Airbnb var skikkelig skuffende. Kommunikasjonen med verten var helt håpløs, de virket ikke interessert i å hjelpe og virket ikke å ha peiling på hva de holdt på med. Det virket også som om de ikke var lokalkjente i det hele tatt. Det var veldig irriterende å kunne booke et opphold ved et uhell uten å kunne bekrefte bestillingen først. Pengene ble trukket rett ut av kontoen, og det virker som om ingen i selskapet bryr seg om det. Helt uakseptabelt!
Mitt opphold på Airbnb
Det er så irriterende og dårlig at de ikke lot meg bekrefte telefonnummeret mitt! Og i tillegg, når jeg prøvde å kontakte kundeservice for å løse problemet, var de heller ikke til hjelp. Jeg prøvde til og med å kontakte verten for å informere dem, men så forsvant hele chatten vår. Jeg er veldig skuffet over denne opplevelsen og kommunikasjonen fra selskapet var virkelig dårlig.
Feil fakturering - Kundebehandling er ikke bra
Airbnb sin fakturering av tjenester fungerer ikke som den skal. Jeg kan ikke få tilbake bedriftsreiseutgiftene mine fordi fakturaen er feil. Det er ingen bedriftsadresse oppført på fakturaen, til tross for at jeg tydelig ga beskjed om dette fra begynnelsen. For et år siden lovet Airbnb kundestøtte å hjelpe meg med problemet, men nå sender de bare tilfeldige lenker som ikke er til noen nytte. Feilen er fortsatt ikke løst, og kundebehandlingen er blitt verre. Ikke stol på det de sier hvis de ikke faktisk løser problemet ditt. De virker mer opptatt av å lukke saken enn å hjelpe. Jeg har blitt fortalt flere ganger at det tekniske teamet skal se på det og kontakte meg, men to uker har gått og jeg venter fortsatt. Det virker som om jeg vil måtte vente evig.
Oversettelse av dokumenter
Airbnb er virkelig flinke til å sjekke og bekrefte dokumenter på en effektiv måte. Jeg har sendt inn alle nødvendige papirer og bilder, og de har godkjent alt for bruk på plattformen. Hele prosessen gikk veldig smidig og enkelt.
Anmeldelse av serviceopplevelse
Når jeg ser at noen steder har gode anmeldelser, selv om jeg har skrevet veldig negative anmeldelser på grunn av visse omstendigheter, så blir ikke mine anmeldelser vist under stedets rangeringer. Istedenfor vises de under eierens vurderinger, og poengsummen min tas heller ikke med i den totale rangeringen. Det virker som de styrer vurderingene og anmeldelsene på en subtil måte. I tillegg, så pleier kundeservicen deres å gjøre ting som
Kjøp av overnatting
Jeg hadde en dårlig opplevelse med verten min på denne tjenesten. Da det oppsto problemer, virket det som om de var villige til å hjelpe, men det endte bare opp med å være ubrukelig. Hvis verten ikke er enig, nekter de å gjøre noe, selv om du har rett. Aircover-politikken deres er helt ubrukelig, og de gjør ingenting for å løse situasjonen.
Min erfaring med Airbnb-verten
Nylig hadde jeg en skikkelig dårlig erfaring med en Airbnb-vert. Stedet jeg leide hadde masse problemer som skitne tepper, ødelagt møbler og et skikkelig dårlig nabolag. Jeg prøvde å legge igjen en ærlig kommentar om dette, men verten fjernet den og lot meg ikke skrive en ny en gang.
Anmeldelse gjest
Som vert på en utleieplattform har jeg alltid fått gode tilbakemeldinger fra gjestene mine. For litt siden fikk jeg en vurdering på 3 stjerner fra en gjest som bodde hos meg. Vi hadde minimal kommunikasjon under oppholdet, og det eneste problemet som ble nevnt var en dusjlekkasje. Ingen tidligere gjester har påpekt dette som et problem, men jeg handlet raskt for å fikse det, selv om det var søndag og vanskelig å få tak i hjelp. Da jeg spurte gjesten om grunnen til den lave vurderingen, sa de at de mente annonsen min kunne være misvisende og ønsket å advare andre fremtidige gjester. Dette stemmer ikke, da alle andre gjester har vært fornøyde med oppholdet. Jeg kontaktet Airbnb-kundeservice for å be dem fjerne den skadelige anmeldelsen, men dessverre kunne de ikke gjøre det, selv om den ble oppfattet som ærekrenkende. Det er skuffende etter å ha investert i tjenesten.
Kansellert Airbnb-booking
Min opplevelse med Airbnb var helt forferdelig. Da jeg kom frem, var den første leiligheten avbestilt i siste øyeblikk. Erstatterleiligheten hadde blodflekker på veggene og teppene, ingen sengetøy, bildørstikker på badet og hull i taket. Etter mange telefonsamtaler og nesten fire måneder senere fikk jeg bare delvis tilbakebetaling i form av kuponger. Det var også uklart for meg at disse kupongene måtte brukes på en gang, ellers ville restbeløpet gå tapt. Dette førte til at jeg tapte $150. I tillegg ble jeg påtvunget å opprette en Airbnb-vertskonto bare for å motta den andre delen av pengene mine tilbake. Kundeservicen var helt forferdelig med brutte løfter og mange timer bortkastet på telefonen. En total marerittopplevelse.
Overnatting i Norge
Oppholdet mitt var faktisk ganske dårlig. Verten var skikkelig frekk, og rommet var skittent og ufyselig. Jeg følte meg virkelig ikke ønsket der i det hele tatt. Og for den prisen jeg betalte, var kvaliteten på rommet langt under forventningene mine. Jeg kan ikke anbefale dette stedet til noen.
Avbestilling av ferie
Jeg ble skikkelig skuffa da verten kansellerte ferien min ni uker før vi skulle reise. Eg følte meg virkelig krenka fordi grunnen var at de ikke hadde nok folk til å fylle opp stedet i år. Jeg har prøvd å sende meldinger, men bare fått dårlige unnskyldninger og de har til og med ringt meg midt på natta! Heile denne opplevelsen har virkelig ødelagt forventningene mine og tilliten min til tjenesten.
Bestilling av overnatting i Tunisia
Jeg booka en overnatting i Hammam Sousse, Tunisia i august og hadde allerede ordna flybillettene mine, men så kansellerte verten bestillinga mi. Blei skikkelig sur fordi hadde gleda meg skikkelig til ferien og alt bare ble ødelagt. Verten svarte ikke på meldingene mine, så måtte finne ny overnatting i siste liten. Syns det er dårlig service og kommer aldri til å booke hos denne verten igjen.
Min erfaring på Airbnb Host
Jeg bestilte en overnatting på Airbnb hos en vert, og det ble ikke helt som jeg hadde håpet. Verten på Koka leiligheter i Playa del Ingles ga feilinformasjon om fasilitetene, så vær sikker på å sjekke grundig før du bestiller. På grunn av dette vil jeg ikke bruke dette selskapet igjen. Jeg synes prisene deres er for høye og jeg føler meg litt lurt.
Misfornøyd med Airbnb vert som krevde betaling for skader vi ikke forårsaket.
Jeg er skuffet over Airbnb fordi de tillot en vert å belaste oss for skader vi ikke forårsaket. Terrassebordene på leiligheten var ødelagte på grunn av alder og manglende vedlikehold, ikke vår feil. Bildene viser tydelig slitasje over mange år, ikke noe vi gjorde. Tidligere gjester pekte også ut ødelagte terrassebord før vår ankomst. Airbnb har støttet verten og latt dem ta penger fra oss på en urettferdig måte. Dette er svindel, og jeg stoler ikke lenger på Airbnb eller vertene deres. Jeg vil ikke bruke tjenesten igjen.
Avbestilt bestilling
Jeg har kansellert bestillingen min i god tid på grunn av endringer i opplæringsstedet mitt. Jeg venter fortsatt på refusjonen, til tross for flere henvendelser til kundeservice. Selv etter et telefonmøte følte jeg meg ikke helt forstått, det virket som om personen jeg snakket med var en asiatisk dame. Jeg forsøkte flere ganger å forklare hvordan jeg skulle få tilbake pengene mine via en kode fra banken, men uten suksess. Selv etter å ha involvert Paypal, ble det sagt at jeg hadde vært på turen, til tross for dokumentasjon på kansellering. Dette føles rett og slett som svindel.
Mest stemmer anmeldelse
Misfornøyd med Airbnb vert som
Jeg er skuffet over Airbnb fordi de tillot en vert å belaste oss for skader vi ikke forårsaket. Terrassebordene på leiligheten var ødelagte på grunn av alder og manglende vedlik... Les merDør: Jerrell