AWeber - Total vurdering basert på 23 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (23)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Abuse report
Jeg er skuffet over at jeg ikke har fått noen respons etter å ha rapportert misbruk av e-postadresser. Det virker som om selskapet bare sender signaler, men ikke tar noen faktiske tiltak.
Raskt svar fra kundeservice
Jeg fikk svar fra kundeservice ganske kjapt, innen en time. De spurte om noen ting for å forstå bedre, og når jeg kunne forklare kjapt, hadde de svarene klare. Jeg synes det var bra at de jobbet så raskt og effektivt hos kundeservice.
Sperret inaktiv konto
Jeg sa opp abonnementet mitt for noen måneder siden og spurte om jeg kunne komme tilbake senere. I dag prøvde jeg å logge inn bare for å oppdage at kontoen min var stengt. Jeg fikk ingen advarsler eller e-post for å informere meg. Det ville vært greit om jeg hadde gjort noe galt mens jeg brukte kontoen, men dette føltes som en sneaky avslutning uten at jeg visste om det.
Trist opplevelse med e-post Autoresponder
Jeg hadde nylig en skuffende opplevelse med e-post Autoresponder, og jeg føler behov for å dele mine bekymringer. Selv om selskapet har en god rykte, levde ikke opp til mine forventninger. Et av de største problemene var brukergrensesnittet. Det var vanskelig å finne fram og ikke særlig intuitivt. Prosessen med å lage og administrere autoresponderserier var altfor komplisert, med mange trinn og bratt læringskurve. Den manglende brukervennligheten hindret meg i å være produktiv og gjorde hele opplevelsen frustrerende. I tillegg opplevde jeg at automatiseringsfunksjonene til Autoresponder var begrenset og mangel på fleksibilitet. Tilpasningsmulighetene var også begrenset, noe som gjorde det vanskelig å tilpasse autoresponderseriene etter spesifikke behov. Dette mangelen på fleksibilitet begrenset evnen min til å lage personlige og engasjerende automatiserte e-postkampanjer. Videre hadde jeg problemer med leveringen av e-postene. Uansett hvor god praksis og kvaliteten på innholdet mitt, endte mange av e-postene i mottakernes søppelpost eller ble ikke levert i det hele tatt. Dette påvirket effektiviteten av e-postkampanjene mine og svekket tilliten og engasjementet med abonnentene mine betydelig. Kundestøtten var heller ikke særlig hjelpsom. Da jeg kontaktet dem for hjelp med problemene mine, var responstiden lang og støtteagentene var ikke spesielt effektive med å løse utfordringene mine. Den dårlige kundestøtten var et stort irritasjonsmoment og bidro til misnøyen min med tjenesten. Alt i alt er jeg skuffet over opplevelsen min med selskapets e-post Autoresponder. Det vanskelige grensesnittet, begrensede automatiseringsmulighetene, leveringsproblemene og dårlige kundestøtten hindret meg i å oppnå ønskede resultater med e-postmarkedsføringen min. Jeg vil råde andre til å vurdere nøye alternative alternativer før de velger selskapet for Autoresponder-behovene sine.
Min erfaring med selskapet har vært skuffende
Jeg har hatt en skuffende opplevelse med selskapet. Tjenesten deres virker veldig robotaktig, og kundestøtten er helt upersonlig. Servicen deres er rett og slett forferdelig.
Email management
De er virkelig store innen denne bransjen og sender e-poster ganske pålitelig, men av og til ender e-postene opp i søppelposten uten noen god grunn i det hele tatt. Jeg antar at det bare er begrenset hvor mye de kan kontrollere der. Til tross for at de er ledende innen dette feltet, finnes det flere rimeligere alternativer for e-posthåndtering som kan gjøre like god eller bedre jobb. Så mitt tips er å ikke la deg lure av store navn, men heller gjøre litt undersøkelser på andre selskaper for å finne den beste og rimeligste løsningen for deg.
Min erfaring med e-postmarkedsføring.
Det var en gang en bra e-postmarkedsføringsplattform, men den har ikke vært så bra i det siste. Jeg har hatt dårlige erfaringer med den de siste ukene, så jeg ville ikke lenger anbefale den. De setter nye kontoer i karantene uten å si ifra eller gi forklaring! Å importere kundelister har vært en skikkelig mareritt! Det finnes bedre alternativer der ute, som Active Campaign og Mailchimp.
Bra service
De har vært pålitelige i år. Jeg synes plattformen har blitt lettere å bruke over tid, men de fortsetter alltid å legge til nye ting. Jeg er veldig fornøyd med tjenestene deres og vil absolutt anbefale dem.
Landingssideoptimalisering
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med en av de ansatte, tjenesten de ga meg var virkelig fantastisk. Personen var veldig hjelpsom og løste problemet mitt med stor dyktighet og tålmodighet. Jeg satte virkelig pris på den personlige oppmerksomheten jeg fikk, og jeg er kjempefornøyd med resultatet.
Kundebehandling som lytter!
Noen ganger kan det være ganske irriterende å måtte ordne problemer med billetter hos forskjellige selskaper på nettet - du vet, å måtte snakke frem og tilbake med en kundebehandler som virker som om de egentlig ikke bryr seg så mye. Men det var ikke tilfellet med dette selskapet! Maria H var så hjelpsom og forklarte alt klart og tydelig. Etter bare én melding hadde jeg all informasjonen jeg trengte. Takk!
Konto stengt uten varsel
Min opplevelse med tjenesten har vært veldig skuffende. Kontoen min ble plutselig stengt uten noen varsel eller undersøkelser på forhånd. Dette resulterte i mye frustrasjon og irritasjon, siden jeg ikke fikk noen forklaring på hvorfor dette skjedde. Kundeservicen var heller ikke til stor hjelp og kunne ikke gi meg klarhet i situasjonen. Alt i alt, en veldig dårlig opplevelse og jeg vil ikke anbefale denne tjenesten til noen andre.
Langvarig bruk til å administrere listen min
Har brukt det i mange år for å administrere listen min. Siden er veldig bra og støtten er flott, enten via artikler eller livechat. I livechat får du snakke med noen som tydeligvis ikke prater med mange andre samtidig, og som virkelig forstår hvordan produktet deres fungerer grundig. Hvis du driver med e-postmarkedsføring og har en liste som har ekte verdi innen din nisje, så er de et veldig godt alternativ. De er ikke billige, egentlig bare egnet for markedsføring av produkter med medium/høy verdi. Men de er godt drevne og profesjonelle.
E-postmarkedsføring
Dette firmaet er helt hysterisk når det gjelder sikkerheten på kontoene deres. Jeg prøver bare å legge til kundene mine (som allerede har samtykket til å motta ordreoppdateringer) og de behandler dem som om de er kriminelle. Det er helt latterlig. Hvis de fortsetter å være så redde for kundenes data, kommer de til å tape konkurransen helt sikkert.
Markedsføringsverktøy
Tjenesten er skikkelig dårlig og tar urettferdige valg. De kan bare plutselig stenge kontoen din, og da mister du alt du har jobbet for. Helt vilt dårlig tjeneste. Hvis jeg skulle gi de karakter, måtte det bli en klar 1 på en skala fra 1 til 5!
Min erfaring med tjenesten
Min erfaring med tjenesten har vært veldig bra. Jeg har virkelig hatt glede av de ulike verktøyene og funksjonene de tilbyr, og det har gjort det enkelt for meg å administrere og planlegge markedsføringskampanjene mine på en effektiv måte. Kundesupporten har også vært vennlig og hjelpsom når jeg har hatt spørsmål eller trengt veiledning.
Bedrageri fra medlem hos tjenesten.
Jeg fikk en e-post fra tjenesten med en video om en bedrift. Jeg klikket på lenken, så videoen og endte opp med å miste pengene mine. Da jeg kontaktet kundeservice, sa de at personen var en av medlemmene våre, og at de ikke kunne gjøre noe hvis jeg hadde blitt lurt, fordi vi beskytter medlemmene våre. Det er skandaløst å tillate medlemmer å svindle folk og se en annen vei, skam dere!
Liten markedsføringsbyråkunde
Disse folka utestenger alle. Tenk deg at du driver ditt eget lille markedsføringsbyrå, og en av kundene dine blir suspendert bare på grunn av mistanke om kjøp av leads. Det er null mulighet for å bli gjenopptatt, du vil måtte vente i uker på svar, og alle de andre kundene dine vil også bli utestengt (hvorfor? Jeg har ingen anelse). Til og med IP-adressen din vil bli blokkert. Jeg antar de ville til og med utestenge hunden min. Kult konsept for e-postmarkedsføring, men veldig dårlige betingelser og leveringsproblemer. Uhumant dårlig kundestøtte.
Kjøp av intuitiv og kraftig e-postmarkedsføringsplattform
Jeg har faktisk vært kunde hos denne e-postmarkedsføringsplattformen i omtrent ett år nå, og må si at jeg er veldig fornøyd. Det var så lett å komme i gang, og jeg synes grensesnittet er veldig brukervennlig. Jeg liker spesielt den kraftige segmenteringen og automatiseringen de tilbyr, pluss de stadige forbedringene med nye AI-funksjoner. Integreringen med nettsiden min og andre verktøy jeg bruker har gått knirkefritt. Prisen er også veldig overkommelig og kostnadseffektiv. Alt i alt er jeg kjempefornøyd med denne plattformen, og ser virkelig frem til å fortsette å bruke den i fremtiden.
epostmarkedsføring, landingssider, oppgradert konto
Jeg oppgraderte kontoen min og var glad for landingssidene og alt. Men sånn to timer etterpå, da jeg sendte en epost, ble kontoen min stengt og jeg fikk ikke tilbake pengene mine. De sier at de tilbyr GRATIS EPOSTMARKEDSFØRINGS-PROGRAMVARE og så stenger de kontoen din for MARKEDSFØRING.
E-postmarkedsføringsverktøy
Jeg har hatt en bra opplevelse med e-postmarkedsføringsverktøyet hittil. Det er lett å bruke, og jeg har sett gode resultater med mine e-postkampanjer. Kundeservicen har vært veldig hjelpsom når jeg har hatt spørsmål. Jeg håper bare at jeg ikke vil oppleve problemer med å bli utestengt uten grunn, som andre har nevnt.
Mest stemmer anmeldelse
E-post markedsføring support
Jeg er virkelig takknemlig for den utrolig gode kunde- og tekniske støtten jeg fikk! Jeg hadde et problem og bare en halv time senere hadde en av de ansatte allerede funnet en l... Les merDør: Beer