HubSpot - Total vurdering basert på 20 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (20)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Overpriset og skuffende
Dette selskapet er bare helt forferdelige. De lar deg importere så mange kontakter du vil, selv om planen din egentlig ikke tillater det (og de gir ingen advarsler mens du importerer), og de trekker pengene dine uten å si fra, selv om du ikke har sendt noen e-poster. Når du prøver å få tilbake pengene, sier de bare at det ikke er mulig i henhold til vilkårene deres.
Kjøp av CRM-programvare
Jeg har vært så frustrert med CRM-programvaren som vi bruker på jobben min. Overgangen til dette programmet har virkelig gått ut over produktiviteten min. Jeg tilbringer mesteparten av dagen min med å rydde opp i koblinger mellom selskaper og kontakter i billetter og e-poster på grunn av all forvirringen som disse koblingene har skapt. Det er så irriterende! En enkelt e-post kan ha flere forskjellige selskaper og kontakter knyttet til seg, og du må grave dypt i trådene bare for å finne ut hvilket selskap som egentlig er relevant fordi avsenderen bruker en personlig e-postadresse. Og så må du gå gjennom hver eneste oppføring for å fjerne alle feilaktige koblinger og tilknytte dem til riktig selskap eller kontakt. Og dette er bare begynnelsen på alle problemene med denne appen, det er rett og slett frustrerende.
Gratis plan og enkel å bruke
Etter seks måneder med bruk, føler vi at verktøyet er ganske enkelt å bruke, selv om det er ganske stort og komplekst i strukturen. Det hadde vært fint med bedre kundestøtte, da dette påvirker vår totalvurdering og derfor får produktet fire stjerner i stedet for fem.
Digital marketing software
Jeg jobber med digital markedsføringsprogramvare daglig, og generelt sett er jeg veldig fornøyd med tjenestene de tilbyr. Dessverre har jeg oppdaget en feil som gjør brukeropplevelsen mindre enn ideell. Det har oppstått en stor feil som gjør at e-poster forsvinner mens jeg skriver, og det er utrolig irriterende når jeg prøver å jobbe med viktig korrespondanse. Jeg har fortsatt ikke funnet en løsning på dette problemet, og det har virkelig påvirket arbeidsflyten min på en negativ måte.
Utmerket CRM-løsning for nyoppstartede bedrifter.
Som en ny bedrift, var det kjempefint at vi kunne bruke HubSpot til å lage et CRM-system som passet perfekt for oss. Og det beste av alt var at det var helt gratis - ingen abonnement nødvendig! Vi vil virkelig anbefale det til andre som også er i oppstartsfasen. HubSpot tilbød oss en kjempebrukervennlig plattform med masse nyttige funksjoner som virkelig har hjulpet oss med å organisere kundekontakter og salgsprosesser på en veldig effektiv måte.
CRM-programvare for veldedighet
Vi bruker dette CRM-programmet for vår veldedighet så vi kan skrive ned notater og opprette oppgaver. Vi er en veldedighet og har alltid begrensede midler. Programmet er lett å bruke og kan tilpasses til alle slags bedrifter og tjenester. HubSpot har virkelig vært til stor hjelp for oss og har gjort administrasjonen av vår veldedighet mye lettere.
Gratis programvare
Pass på å være forsiktig med å bruke gratis programvare, fordi det kan føre til at alt arbeidet ditt går tapt. Jeg ble rett og slett løyet til da de sa at en oppgradering ville løse problemet mitt. Etter å ha presset videre, ble det tydelig at oppgraderingen ikke ville fikse problemet i det hele tatt. Den ansatte jeg snakket med visste allerede dette, selv om hun forsikret meg om det motsatte første gangen. Marina fra kundeservice ser ut til å være mer opptatt av å tjene provisjon enn å følge etiske retningslinjer... Men det sier kanskje mer om selskapet som helhet enn om den ansatte.
Kjøp av salgs-CRM.
Salgs-CRM? Nei, det er virkelig ikke bra. Altfor komplisert for ingenting. Ikke brukervennlig i det hele tatt. For mange lag og ikke enkel å tilpasse til hva bedriften trenger.
Dårlig faktureringserfaring
Jeg har brukt HubSpot i noen måneder nå, og nylig prøvde jeg å lage en faktura gjennom systemet deres. Dessverre gjorde jeg en liten feil med nummereringen. Dette skjedde delvis fordi HubSpots fakturapreview ikke viser riktig nummer, bare 'utkast'. Jeg synes systemet deres er veldig rigid, fordi en feilaktig faktura ikke kan endres eller slettes etter at den er 'publisert', selv om den ikke ble sendt. Nå har jeg havnet i situasjonen med to fakturaer med samme nummer, noe som er veldig plagsomt og unødvendig.
iRetail 2.0 og MapleSage partnership
Da jeg bestemte meg for å dra tilbake til India etter mange år med å selge IT-tjenester til bedrifter i USA, hadde jeg virkelig lyst til å vekke min entreprenørånd igjen. I 2007 lanserte jeg iRetail 1.0, en komplett løsning for netthandel som hjalp bedrifter med å øke salget og kundelojaliteten. Jeg var helt klar for å revolusjonere AFL-sektoren (klær, sko og luksusmote) enda mer, så jeg gikk i gang med iRetail 2.0 med MapleSage. Etter å ha prøvd den vanlige salgsstrategien med kaldt oppsøk og masse e-poster, innså jeg fort at det ikke ga de ønskede resultatene. Selv om vi forstod hva målkundene våre trengte, slet vi med å koble dem sammen og få meldingene våre til å treffe riktig. Denne erfaringen lærte meg at salg og markedsføring må jobbe sammen, og vi må tilby verdifullt innhold for å virkelig engasjere målgruppen vår.
Høyt tilpasningsdyktig og komplekst, men dyrt.
HubSpot kan egentlig gjøre alt du vil, og det vil vokse i takt med dine behov. Men det er ganske dyrt, og det er noen vilkår og ekstrakostnader å være obs på. Det er lett å bruke for enkel gratis bruk, men kan også bli veldig avansert om nødvendig.
Verktøyet har mange valgmuligheter
Dette verktøyet har så mange valg å velge mellom, og det er virkelig kjempebra! Det eneste negative er at det kan være litt utfordrende å lære alt, men når du først skjønner det, er det kjempefint å bruke!
Modul Marketing
Modul Marketing er veldig dårlig og unyttig på grunn av problemer med LinkedIn-auditorier som ikke fungerer på grunn av flere feilaktige kriterier. Mye informasjon som CSM Hubspot oppdager. Vi kjenner programvaren bedre enn dem. Vi ble fortalt at det var en onboarding-økt for bruken av modulen Marketing, men det var først etter at vi signerte at de sa at det måtte betales separat. Vi kastet bort titalls tusen euro. Utrolig.
Enkel implementering
Jeg ble positivt overrasket over hvor mye lettere det var å bruke sammenlignet med andre alternativer som Salesforce. Brukergrensesnittet var mye mer intuitivt og salgspersonen kunne svare på spørsmål effektivt. Men det som virkelig imponerte meg var implementeringen. Vi fikk tilgang til noen utrolig talentfulle personer som virkelig kunne HubSpot inne og ute, og de hjalp oss med å komme i gang effektivt. Nå stoler vi veldig mye på det.
Oppsett for markedsføringsplattform
Jeg bestemte meg nylig for å starte med å lage salgstrakter for noen av tjenestene mine, og jeg valgte å bruke markedsføringsplattformen for dette. Da jeg abonnerte og begynte oppsettet, la jeg merke til at plattformens e-postmarkedsføring og andre funksjoner ikke er tilgjengelige for personer med funksjonshemninger. Jeg er blind, og bruker en skjermleser som heter JAWS for å navigere på nettet. Jeg tok kontakt med støtten for å be om tilgjengelighetsfunksjoner slik at jeg kunne bruke plattformen fullt ut, men møtte problemer med den første representanten. Etter å ha snakket i flere dager, lukket representanten billetten uten å gi en løsning. Nå har jeg opprettet en ny billett, men virker som om støttepersonalet ikke forstår problemet mitt. Jeg stiller spørsmål om tilgjengelighet, men får svar om tilgang... med millioner av blinde brukere i verden, er det utrolig at et stort selskap ikke følger ADA-praksis på plattformen sin?<br><br>Det er virkelig frustrerende. Jeg er bundet til plattformen i et år, men kan ikke bruke den ordentlig eller få hjelp via kundeservice.<br><br>Jeg ba om assistanse med å lage e-poster, siden som blind kan jeg ikke gjøre det selv på grunn av manglende tilgjengelighet, men fikk et svar fra støtten som virket irrelevant. Det er frustrerende når fyren jeg kontaktet inkluderte detaljer om blindheten min i henvendelsen. Man skulle tro at personen ville forstå sammenhengen, men tydeligvis er det vanskelig å sette ting sammen der...<br><br>Jeg håper virkelig at noen kan hjelpe meg, for jeg er virkelig frustrert og føler meg maktesløs. Å snakke med noen med sunn fornuft i organisasjonen virker umulig akkurat nå. Det har virkelig vært en reise...
Oppgradering av abonnement
Jeg var skikkelig misfornøyd med tjenesten jeg fikk. Etter å ha snakket med en representant, ble jeg lovet en oppgradering med bestemte funksjoner og en stor rabatt. Men da jeg signerte avtalen, fant jeg ut at ingen av de lovet funksjonene var tilgjengelige, og jeg ble fortalt at jeg måtte oppgradere til en mye dyrere plan. Kundeservicen var dårlig, og jeg følte meg lurt. Jeg anbefaler virkelig ikke dette selskapet til noen.
Min erfaring med selskapet
Jeg hadde en helt forferdelig opplevelse med dette selskapet. De er så utrolig dyre i forhold til andre selskaper, og i tillegg binder de deg til lange kontrakter uten mulighet for å komme deg ut av det. Å bytte til et annet selskap var en skikkelig utfordring, og det virket ikke som de brydde seg det spor om mine bekymringer.
Nettsideverktøy
Jeg er så irritert! Jeg fant nettopp ut at nettsiden jeg bruker for å lage CV-en min, lyver for å lure besøkende. De sier at de har gratis alternativer, men alle de anbefalte nettsidene er betalte! Det er ikke rettferdig!
Online kurs
Jeg synes kurset var virkelig bra! Jeg lærte så mye nyttig informasjon fra kunnskapsbasen deres. Tusen takk for alt det harde arbeidet deres! Når det gjelder tjenestene, vil jeg bare nevne at integrasjonen med plattformen for automatisk hendelsesplanlegging kunne vært litt mer pålitelig. Noen ganger opplever Google Calendar-kontoene problemer med å finne en direkte link til hendelsen som er generert automatisk av klienten.
Kjøp av kundeservice og salgsplattform
I jobben min har vi nylig byttet leverandør for å håndtere salg og kundeservice gjennom WhatsApp-chatter. Men da vi begynte å bruke plattformen, fant vi ut at administrasjonen er nesten helt manuell. Chatter blir ikke automatisk tildelt, det finnes ingen rapporter for WhatsApp, alt handler om støtte-chatter eller billettering, og det krever mye tilpasning eller i noen tilfeller mangelfull informasjon. Det er heller ikke lett å merke en chat. Når det gjelder støtte, sender de ofte lesestoff for at du selv skal løse oppgavene, noe som kan bli veldig dyrt. Selv om HubSpot er et av de største CRM-selskapene, vil jeg ikke anbefale det for håndtering av WhatsApp-chatter.
Mest stemmer anmeldelse
Oppgradering av abonnement
Les mer