BigCommerce Anmeldelser

: 24

公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。

8% Ville handlet her igjen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-01-02
Eit kjeft lenger
Jeg har brukt Big Commerce i over 10 år nå. Jeg synes nettsidebyggingsverktøyene deres er veldig ...Les mer
Loyce Jacobs

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-26
Big Commerce review
Æsj, dette gjorde mæ skikkelig skuffa. Æ har brukt Big Commerce-tjenesten i to år, og det har vær...Les mer
Lisandro Armstrong

Anmeldelser (24)

  (1)

 (0)

  (18)

  (5)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Eit kjeft lenger

    Jeg har brukt Big Commerce i over 10 år nå. Jeg synes nettsidebyggingsverktøyene deres er veldig enkle å bruke og intuitive. For meg er en av de viktigste tingene når det gjelder e-handelshosting kundeservice. Og Big Commerce leverer virkelig på det området! Kundeservicen deres er fantastisk. Hver gang jeg trenger hjelp eller har et problem, kan jeg ringe dem og faktisk snakke med en ekte person som kan hjelpe meg. Kundesupportrepresentantene deres er både kunnskapsrike og vennlige. Det er tydelig at de tenker og bruker sin intelligens for å finne en løsning for meg. Derfor anbefaler jeg Big Commerce på det sterkeste!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Big Commerce review

    Æsj, dette gjorde mæ skikkelig skuffa. Æ har brukt Big Commerce-tjenesten i to år, og det har vært greit helt til nå plutselig fikk æ en regning på $1500! Dem sa det var en feil i systemet, men det er ikke greit å bli overraska med en så stor regning. Hvilken seriøs bedrift gjør sånt? Æ trenger ordentlig og rettferdig fakturering for å ha kontroll på pengene mine.<br><br> Det er dårlig av dem å ikke ha merka at de ikke hadde fakturert mæ på to år. Hva slags firma gjør sånt? Æ vil ikke stole på dem lenger, og syns dette var helt dårlig behandling.<br><br> Prisen har vært ok, men når de plutselig krever masse penger uten forvarsel er det ikke bra. Leveringen har heller vært dårlig, fordi æ skjønte ikke hva som skjedde før det var for seint. Dette var rett og slett en mareritt-opplevelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Forvirrende praksis

    Dette er virkelig irriterende! De sa det var en prøve, men endte opp med å belaste meg med en gang og nekter å gi tilbake pengene mine. Og når jeg prøvde å spørre om det, var de bare veldig uhøflige og respektløse. Skikkelig dårlig opplevelse!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    BigCommerce

    BigCommerce er så gammeldags og vanskelig å bruke. Jeg hadde brukt Shopify og Wix før, og BigCommerce kunne ikke holde tritt med dem. Jeg synes det var for mye koding, selv for enkle ting som footeren eller nyhetsbrevteksten. Og hva er greia med å måtte kode alt på nytt etter hver oppdatering? Det var så mye feil og problemer at jeg liker ikke å bruke BigCommerce i det hele tatt. Jeg synes heller ikke at de såkalte "store" nyhetene var så store - bare masse dårlige funksjoner og ikke godt implementert.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bokføringsfeil og manglende tilbakebetaling

    BigCommerce har gjort en del feil i faktureringen vår de siste tre årene, og vi har prøvd å komme i kontakt med dem og åpnet saker i over to måneder. Dessverre har ingen vært villig til å hjelpe oss eller gi tilbake pengene som vi har krav på. Det er veldig skuffende at et selskap vi stolte på ikke velger å gjøre det som er rett. Handlingene deres skader en liten familiebedrift og bryter med den kontrakten vi signerte.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av e-handelsplattform

    Dette må være en av de verste e-handelsplattformene jeg noensinne har prøvd. Programvaren deres er full av feil og mangler, og kundestøtten er helt ubrukelig. Til tross for at jeg har en nettbutikk med over en million i salg, kunne jeg ikke engang lansere en testbutikk på grunn av en feil på baksiden av plattformen deres. Det er umulig å velge hvilke produkter som vises på Google Shopping, enten hele katalogen eller ingenting. Grunnleggende redigeringsfunksjoner burde vært standard, men må legges til som "apper". Det tok meg to hele dager å konfigurere en grunnleggende sporing av konverteringer fra BigCommerce til Google Ads. Zapier-integrasjonen fungerte ikke, og det var ingen dokumentasjon å følge. Ingen av innstillingene er intuitive, og jeg må stadig navigere gjennom menyene for å finne det jeg leter etter. Listen med problemer ser ut til å være uendelig, så mitt råd er å holde deg unna denne plattformen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    BigCommerce-producten

    Nylig hadde jeg en dårlig opplevelse med et produkt fra BigCommerce som jeg kjøpte. Kvaliteten var dårlig og det var flere feil, så jeg måtte be om refusjon. Dessverre har kundeservicen vært veldig dårlig, og de virker ikke interessert i å løse problemet. Jeg har prøvd å kontakte dem i flere uker, men ingenting har blitt gjort. Jeg vil sterkt fraråde å handle fra dette selskapet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med BigCommerce

    Jeg har brukt BigCommerce i flere år nå, men nylig bestemte jeg meg for å avslutte abonnementet mitt etter en plutselig økning i pris. Regningen min gikk fra £200 til nesten £700 uten noen god forklaring. De fortsatte å feilbelaste meg i flere måneder, og til tross for løfter om refusjon, så skjedde det aldri. Da vi til slutt bestemte oss for å avslutte kontoen, fjernet de tilgangen vår som administrator helt, selv om det var to uker igjen av den betalte måneden. Dette har skapt store problemer for oss, fordi vi ikke kan logge inn for å stenge app-kontoer eller gi kundene tilbake pengene deres. Kommunikasjonen med faktureringsavdelingen har vært dårlig, vi har ikke hørt noe på e-postene våre på 6 dager.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med BigCommerce

    - Med Pro-abonnementet har du bare 12 produktfiltre? Hvem begrenser det til bare 12 produktattributter?
    - Det er irriterende at jeg ikke kan bytte språk.
    - Produktmassebehandleren er virkelig dårlig.
    - Jeg sliter med å finne produkter med det søkeverktøyet.
    - Kundeservicen hos BigCommerce er skuffende.
    - Markedsføringskanalene fungerer ikke ordentlig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Innkjøp av e-handelstjenester

    Jeg var kunde hos en e-handelsleverandør i flere år, og betalte store summer for å annonsere på Google og øke salget mitt. Da salget nådde 192K, ble avgiftene økt fra 70 USD til 399 USD uten forvarsel. Etter å ha klaget, fikk jeg beskjed om at jeg kunne stenge nettsiden min hvis jeg ikke var fornøyd med avgiftene. Så jeg bestemte meg for å bytte til en annen plattform og mistet litt trafikk, men i det minste er avgiftene nå stabile uavhengig av salgsnivået mitt. Jeg vil anbefale å investere i en egen nettside fra starten av for å unngå høye kostnader senere.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt produkt til nettbutikken

    Jeg har vært her i fire år nå, og ærlig talt, jeg hater det! Jeg føler bare for å dra herfra hver eneste måned. Selskapet endrer meninger om hvordan vi skal bruke plattformen så ofte at jeg ikke klarer å henge med i svingene. Det er ingenting som er intuitivt her, og akkurat når man endelig har blitt vant til endringene, så endrer de alt igjen. Nå må vi til og med skrive om hele butikken for å tilpasse oss de nye endringene, det er helt vilt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte bedriftsløsning

    Jeg har hatt en dårlig opplevelse med BigCommerce. Etter bare en måned fant jeg ut at det var et kjent problem med utsjekken - det tok dem seks måneder å fikse feilen som slettet ordrer selv om betalingene var vellykkede. Nå har vi et annet problem der URL-en endres automatisk hver gang et eksisterende produkt legges til i en ny kategori, og det er dårlig for SEO. Nettstedet vårt er fullt av 404-feil nå. BigCommerce er veldig treg med å løse disse problemene og det virker som det ikke er noen fremgang i det hele tatt. Kontolederne bare shrugger og sier det ikke er noe de kan gjøre. Store kunder begynner å bli utålmodige og vurderer å bytte til en annen plattform. Det er virkelig en frustrerende situasjon.


Andre så også på