BigCommerce - Total vurdering basert på 24 anmeldelser
Erfaring videoer
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (24)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Big Commerce review
Æsj, dette gjorde mæ skikkelig skuffa. Æ har brukt Big Commerce-tjenesten i to år, og det har vært greit helt til nå plutselig fikk æ en regning på $1500! Dem sa det var en feil i systemet, men det er ikke greit å bli overraska med en så stor regning. Hvilken seriøs bedrift gjør sånt? Æ trenger ordentlig og rettferdig fakturering for å ha kontroll på pengene mine.<br><br> Det er dårlig av dem å ikke ha merka at de ikke hadde fakturert mæ på to år. Hva slags firma gjør sånt? Æ vil ikke stole på dem lenger, og syns dette var helt dårlig behandling.<br><br> Prisen har vært ok, men når de plutselig krever masse penger uten forvarsel er det ikke bra. Leveringen har heller vært dårlig, fordi æ skjønte ikke hva som skjedde før det var for seint. Dette var rett og slett en mareritt-opplevelse.
Forvirrende praksis
Dette er virkelig irriterende! De sa det var en prøve, men endte opp med å belaste meg med en gang og nekter å gi tilbake pengene mine. Og når jeg prøvde å spørre om det, var de bare veldig uhøflige og respektløse. Skikkelig dårlig opplevelse!
BigCommerce
BigCommerce er så gammeldags og vanskelig å bruke. Jeg hadde brukt Shopify og Wix før, og BigCommerce kunne ikke holde tritt med dem. Jeg synes det var for mye koding, selv for enkle ting som footeren eller nyhetsbrevteksten. Og hva er greia med å måtte kode alt på nytt etter hver oppdatering? Det var så mye feil og problemer at jeg liker ikke å bruke BigCommerce i det hele tatt. Jeg synes heller ikke at de såkalte "store" nyhetene var så store - bare masse dårlige funksjoner og ikke godt implementert.
Bokføringsfeil og manglende tilbakebetaling
BigCommerce har gjort en del feil i faktureringen vår de siste tre årene, og vi har prøvd å komme i kontakt med dem og åpnet saker i over to måneder. Dessverre har ingen vært villig til å hjelpe oss eller gi tilbake pengene som vi har krav på. Det er veldig skuffende at et selskap vi stolte på ikke velger å gjøre det som er rett. Handlingene deres skader en liten familiebedrift og bryter med den kontrakten vi signerte.
Kjøp av e-handelsplattform
Dette må være en av de verste e-handelsplattformene jeg noensinne har prøvd. Programvaren deres er full av feil og mangler, og kundestøtten er helt ubrukelig. Til tross for at jeg har en nettbutikk med over en million i salg, kunne jeg ikke engang lansere en testbutikk på grunn av en feil på baksiden av plattformen deres. Det er umulig å velge hvilke produkter som vises på Google Shopping, enten hele katalogen eller ingenting. Grunnleggende redigeringsfunksjoner burde vært standard, men må legges til som "apper". Det tok meg to hele dager å konfigurere en grunnleggende sporing av konverteringer fra BigCommerce til Google Ads. Zapier-integrasjonen fungerte ikke, og det var ingen dokumentasjon å følge. Ingen av innstillingene er intuitive, og jeg må stadig navigere gjennom menyene for å finne det jeg leter etter. Listen med problemer ser ut til å være uendelig, så mitt råd er å holde deg unna denne plattformen.
BigCommerce-producten
Nylig hadde jeg en dårlig opplevelse med et produkt fra BigCommerce som jeg kjøpte. Kvaliteten var dårlig og det var flere feil, så jeg måtte be om refusjon. Dessverre har kundeservicen vært veldig dårlig, og de virker ikke interessert i å løse problemet. Jeg har prøvd å kontakte dem i flere uker, men ingenting har blitt gjort. Jeg vil sterkt fraråde å handle fra dette selskapet.
Min erfaring med BigCommerce
Jeg har brukt BigCommerce i flere år nå, men nylig bestemte jeg meg for å avslutte abonnementet mitt etter en plutselig økning i pris. Regningen min gikk fra £200 til nesten £700 uten noen god forklaring. De fortsatte å feilbelaste meg i flere måneder, og til tross for løfter om refusjon, så skjedde det aldri. Da vi til slutt bestemte oss for å avslutte kontoen, fjernet de tilgangen vår som administrator helt, selv om det var to uker igjen av den betalte måneden. Dette har skapt store problemer for oss, fordi vi ikke kan logge inn for å stenge app-kontoer eller gi kundene tilbake pengene deres. Kommunikasjonen med faktureringsavdelingen har vært dårlig, vi har ikke hørt noe på e-postene våre på 6 dager.
Min erfaring med BigCommerce
- Med Pro-abonnementet har du bare 12 produktfiltre? Hvem begrenser det til bare 12 produktattributter?
- Det er irriterende at jeg ikke kan bytte språk.
- Produktmassebehandleren er virkelig dårlig.
- Jeg sliter med å finne produkter med det søkeverktøyet.
- Kundeservicen hos BigCommerce er skuffende.
- Markedsføringskanalene fungerer ikke ordentlig.Innkjøp av e-handelstjenester
Jeg var kunde hos en e-handelsleverandør i flere år, og betalte store summer for å annonsere på Google og øke salget mitt. Da salget nådde 192K, ble avgiftene økt fra 70 USD til 399 USD uten forvarsel. Etter å ha klaget, fikk jeg beskjed om at jeg kunne stenge nettsiden min hvis jeg ikke var fornøyd med avgiftene. Så jeg bestemte meg for å bytte til en annen plattform og mistet litt trafikk, men i det minste er avgiftene nå stabile uavhengig av salgsnivået mitt. Jeg vil anbefale å investere i en egen nettside fra starten av for å unngå høye kostnader senere.
Kjøpt produkt til nettbutikken
Jeg har vært her i fire år nå, og ærlig talt, jeg hater det! Jeg føler bare for å dra herfra hver eneste måned. Selskapet endrer meninger om hvordan vi skal bruke plattformen så ofte at jeg ikke klarer å henge med i svingene. Det er ingenting som er intuitivt her, og akkurat når man endelig har blitt vant til endringene, så endrer de alt igjen. Nå må vi til og med skrive om hele butikken for å tilpasse oss de nye endringene, det er helt vilt.
Kjøpte bedriftsløsning
Jeg har hatt en dårlig opplevelse med BigCommerce. Etter bare en måned fant jeg ut at det var et kjent problem med utsjekken - det tok dem seks måneder å fikse feilen som slettet ordrer selv om betalingene var vellykkede. Nå har vi et annet problem der URL-en endres automatisk hver gang et eksisterende produkt legges til i en ny kategori, og det er dårlig for SEO. Nettstedet vårt er fullt av 404-feil nå. BigCommerce er veldig treg med å løse disse problemene og det virker som det ikke er noen fremgang i det hele tatt. Kontolederne bare shrugger og sier det ikke er noe de kan gjøre. Store kunder begynner å bli utålmodige og vurderer å bytte til en annen plattform. Det er virkelig en frustrerende situasjon.
Kjøp av nettbutikkplattform
Jeg har vært kunde hos dere i over seks år, og har hatt en god opplevelse med plattformen deres. Men den siste tiden har det vært mange endringer som har påvirket butikkene våre negativt. Av og til har vi problemer med serverforbindelsen, produkter vises ikke eller det oppstår andre feil. I tillegg blir vi ikke varslet om disse problemene med mindre vi kontakter kundeservice eller ser en nedgang i salget. Det er skuffende at et selskap som deres ikke klarer å drive en nettside/e-handelsplattform skikkelig.
Utilfredsstillende opplevelse
Min erfaring med denne plattformen har rett og slett vært skuffende. Kundeservicen deres er ingenting å skryte av, de er ikke til mye hjelp og virker ikke spesielt vennlige. Jeg har hatt utfordringer med å få svar på spørsmålene mine og finne løsninger på problemene mine. Plattformen er ikke spesielt brukervennlig, og det virker som om det er vanskelig å jobbe med den. Mitt råd er å holde seg unna denne plattformen og heller se etter andre alternativer som kan være bedre egnet.
Flyttet fra en annen plattform
Flyttet fra en konkurrent til BigCommerce fordi konkurrenten ser ut til å miste markedsandeler. BigCommerce er helt ubrukelig som en e-handelsplattform. Du kan ikke gjøre noe uten en "APP". Mengder av APPs (hver med ekstra kostnader) kreves for å utføre de mest grunnleggende oppgavene. Hva et mareritt! Har du et problem? Da må du takle APP-selskapet først, "dette er et BC-problem", så tilbake til BC, "nei, dette er et app-problem" --- Tro meg! Unngå dette mareritet. Vi ser allerede etter en ny plattform. Tydeligvis er de "gode" anmeldelsene av BC falske - ELLER - fra veldig ukvalifiserte/urfarne nettbutikk-eiere.
Kjøpte en online butikk
Jeg hadde en virkelig dårlig opplevelse med denne nettbutikkleverandøren. De har ikke inkludert noen funksjoner, alt koster ekstra, og du kan ikke engang sette opp en betalingsløsning uten å måtte betale ekstra. Kundeservicen deres er ekstremt uhøflig og det virker som om de bare er opptatt av å tjene penger. Jeg ender opp med å måtte betale hver måned for hosting av en dårlig nettbutikk, som kanskje fungerer for nybegynnere, men så innser de raskt at de har gjort en stor feil.
nettbutikk
uff, online kundeservice er så dårlig! Jeg prøvde å ta kontakt med dem og det var helt forferdelig opplevelse. Jeg fikk ikke en gang muligheten til å stille spørsmål via chat eller e-post, det var bare rot. Jeg kommer definitivt ikke til å bruke dem igjen, det finnes så mye bedre alternativer der ute.
Kjøpte nettsted
Kjøpte et nettsted her i 2019, og det har vært en skikkelig utfordring! Tekniske problemer tvang meg til å bytte plattform for nettstedet og kasseløsningen min i butikken. Kundeservice åpnet saker for problemene mine, men greide aldri å løse dem. Jeg tilbrakte timevis på chat og i telefonkø uten å få den hjelpen jeg trengte. Butikken min kunne ikke fungere skikkelig uten det riktige systemet. De belastet meg nesten 400 dollar for årsplanen, og nå vil de ikke gi meg pengene tilbake. Helt forferdelig service! Det virker som de overhodet ikke bryr seg om kundene sine. De er bare interessert i å ta pengene dine og la deg stå igjen alene.
Stort nettbutikkkjøp
Vi har butikken vår på plattformen. Opplevelsen er ganske god. Det blir litt dyrt når de begynner å ta betalt for ekstra bestillinger og sånt. Kundeservicen er ok via chat, og ticketsystemet fungerer også greit. Funksjonene er ikke de mest imponerende, Shopify virker å ha flere og bedre apper tilgjengelig. Vi har vurdert å bytte til Shopify og kanskje gjør det senere.
Min erfaring med BigCommerce
Jeg har brukt dem i 2 år nå, og ærlig talt, det har bare vært en dårlig opplevelse. Kundeservicen deres løser ingen problemer. Når jeg spør om noe, sier de bare at de kjenner til noen proffe utviklere som kan hjelpe, men det koster penger. De har heller ikke nok gratisapper. Salgskanalene deres er alltid nede og fungerer ikke skikkelig. Facebook-butikken og Google-tilknytningen har alltid problemer som aldri blir ordnet, noe som gjør at jeg taper penger og kunder.
Dersom det angr et innkjøp i få ord.
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med firmaet. Vi har ikke hatt noen som helst form for kommunikasjon. Nettbutikken vår er dessverre ikke tilgjengelig akkurat nå, og vi tror det kan skyldes en betalingsproblem. Det er så synd at vi ikke har mottatt noen påminnelser, fakturaer eller annen informasjon fra dem. Det har virkelig vært en veldig frustrerende opplevelse å samarbeide med dette firmaet.
Mest stemmer anmeldelse
Kjøp av tjenester
Jeg ble kontaktet av en person som sa de var fra en amerikansk bedrift og ba meg om å skrive positive anmeldelser for produktene deres uten å faktisk kjøpe dem. De lovet meg pro... Les merDør: Spencer