Alle kundeanmeldelser fra Janne Gran Ølberg

  • Review om: Floryday

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klage

    Mottar en vare med en farge og størrelse som er helt ulik reklamen, pris på vare 325. Må betale 185 for å få returnert, og får i tillegg beskjed fra Klarna om at jeg etter retur må betale 82 nye kroner.
    Sitter altså med 0 varer og betaling på 592 kroner????
    Og hvordan får jeg kontakt med firmaet????
    Det går heller ikke an å sende denne meldingen uten å måtte gi dem stjerner, selv om jeg mener de ikke burde ha det????

    Hei dere,
    De to fine genserne passet dessverre ikke og måtte returneres. Da startet jobben med å finne den riktige siden.
    Jeg opplyste bestillingsnummere mm. og fortalte om hvorfor jeg måtte returnere. Men jeg venter fremdeles på returseddel. Jeg må ha gjort en feil? Vær så snill og hjelp meg og la meg bli ferdig med problemet!

    Har fått varer i dag. Et produkt var ok. Tre andre alt for store. Håpløs retur. Finner ikke ut av det. Ser på alle dere andre som anmelder. Har holdt meg unna Floryday lenge, men nå gikk jeg i fella. Så det ene plagget kostet meg 990.- kr.

    ufff,skulle lest gjennom dette før jeg bestillte da.Bruker ikke å bestille klær på nett..men i coronans kjedsomlighet så jeg 3 bluser jeg likte.Søkte etter plagg kun i bomull.Og målte opp alle 3 etter målene,at de passet meg,str large....blir nesten litt som julaften dette her da ,man vet ikke hva man får tydligvis,,,Men jeg har en god følelse at jeg får det jeg har bestillt.Tilbakemld evnt legges ut her etter mottatte varer....