Wolt Anmeldelser
公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。
Anmeldelser (23)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Frisk mat og blomster
God mat og flotte blomster av beste kvalitet! Leveringen er kjapp og produktene er alltid ferske. Jeg har prøvd mange ulike leveringstjenester, men ingen kan matche kvaliteten og utvalget til denne tjenesten. De har alt fra vanlige frukt og grønnsaker til medisiner og nydelige blomster. Sjåførene er alltid vennlige og legger ved små notater på posene som gjør hele handelopplevelsen bedre. Jeg kommer definitivt til å handle mer her!
Bestilling av sushi
Jeg ble virkelig imponert over servicen jeg fikk da jeg bestilte sushi gjennom Wolt. Bestillingen min kom veldig raskt, og alt var akkurat slik det skulle være. Jeg anbefaler alle å prøve ut denne tjenesten.
Bestilte fra Wolt
Jeg er så skuffet over opplevelsen min med Wolt i helgen. Bestilte mat to ganger, og begge gangene var ikke bra i det hele tatt. Første gang tok det over 2 timer før maten endelig kom, og den var kald og smakte ikke godt. Andre gang fikk jeg til og med feil mat, og det var mye mindre enn det jeg betalte for. Jeg er virkelig skuffet over kvaliteten og servicen til Wolt, det var en dårlig opplevelse.
Bestilte levering, fikk take away
Jeg bestilte mat og trodde det ville bli levert, men etter at maten var klar, fant jeg ut at det faktisk var "take away" istedenfor. Jeg tenkte det ikke ville være et problem å be om å endre bestillingen, men Wolt support svarte ikke før det hadde gått nesten 12 timer. Og det eneste de sa var "Håper din neste bestilling blir levert". Helt håpløst.
Matleveranse
Jeg ble skuffet over servicen jeg fikk. Sjåføren kjørte en omvei før han leverte maten, så den ble kald. Kundeservice behandlet klagen min dårlig og tilbød kun 10% rabatt og gratis levering, noe som egentlig er standard tilbud for nye kunder. Dette var første og siste gang jeg brukte denne tjenesten.
Matlevering
Jeg har hatt dårlige erfaringer med leveringstjenesten. Maten kommer alltid enten for sent eller så er bestillingen feil. Kundeservicen svarer heller ikke når jeg trenger hjelp, og når de endelig gjør det tar det lang tid før de svarer. Alt i alt har det vært en veldig skuffende opplevelse for meg.
Bestilling av mat
Nei, jeg er veldig misfornøyd med den siste matleveransen jeg fikk gjennom Wolt! Alt gikk galt hele veien. Først ble maten levert til helt feil adresse, selv om jeg hadde lagt inn den riktige informasjonen. Dette førte til forsinkelser og mye stress med å finne ut hvor maten min faktisk var! Og som om ikke det var nok, var kundeservicen helt håpløs. Responsen var treg, ikke til noen nytte og det virket som om de ikke brydde seg om problemene mine. Det er helt uakseptabelt! Jeg forventer bedre service når jeg betaler for matlevering. Alt i alt en veldig skuffende opplevelse.
Salat
Maten min tok altfor lang tid å bli levert, og appen sa en feil leveringstid. Salaten var helt varm og fikk meg til å lure på om jeg burde hente maten selv neste gang. Skuffende opplevelse!
Bestilling av mat
Dessverre har jeg nylig opplevd igjen en rotete og feilaktig bestilling eller levering. Denne gangen fikk jeg en veldig ufullstendig bestilling, og varene var ikke hva jeg hadde bestilt. Jeg ba om refusjon, men Wolt nekter å tilbakebetale fordi de sier at restauranten har levert riktig mat. Supporten deres er veldig pinlig, med bruk av fargede hjerter, og til og med etter å ha sendt bilder av feilene, legger de skylden på restauranten og nekter å godta refusjonskravet. Jeg ville virkelig råde å unngå denne tjenesten for alt i verden.
Bestilte mat
Jeg bestilte mat for over 1,5 time siden gjennom appen. Restauranten ligger mindre enn 2 km unna, men jeg har fortsatt ikke fått maten. Kundeservicen var dårlig og ga meg ingen klare svar på når jeg kunne forvente levering. Jeg prøvde å avbestille for å bestille fra en annen restaurant, men det var ikke mulig. Jeg føler meg frustrert og ønsker å følge opp for å få bedre forståelse av mine rettigheter som forbruker.
Bestilling av mat via Wolt
Jeg bestilte mat gjennom Wolt, men fikk beskjed om at leveringen var borte. Etter å ha ventet en stund og spurt på chatten om en ny bestilling, endte jeg opp med å bare spise havregryn til middag. Det var virkelig skuffende.
Kald mat og manglende hovedrett
Maten jeg bestilte gjennom Wolt ble levert kald, og i tillegg manglet jeg hovedretten jeg hadde bestilt. Da jeg kontaktet kundeservice for å fortelle dem om feilene, følte jeg at de ikke tok meg seriøst. Jeg synes det er skuffende å oppleve dårlig kundeservice som ikke tar ansvar for egne feil og ikke gjør opp for dem. Jeg hadde håpet på bedre oppfølging og at de kunne kompensere for den dårlige opplevelsen, men det skjedde ikke. Derfor velger jeg nå å ikke bruke Wolt igjen, og har slettet kontoen min.
Levering av mat
Jeg har opplevd flere ganger at leveringsbudene ikke klarer å finne riktig adresse for å levere maten. Det har skjedd flere ganger nå, og det er veldig frustrerende. Jeg synes det er deres ansvar å sørge for at maten blir levert til riktig adresse som jeg har oppgitt ved bestilling, så jeg bør ikke måtte betale ekstra for å hente maten selv på grunn av deres feil.
Mest stemmer anmeldelse
Gjelder hele tjenesten
Les mer