Wolt - Total vurdering basert på 23 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (23)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Frisk mat og blomster
God mat og flotte blomster av beste kvalitet! Leveringen er kjapp og produktene er alltid ferske. Jeg har prøvd mange ulike leveringstjenester, men ingen kan matche kvaliteten og utvalget til denne tjenesten. De har alt fra vanlige frukt og grønnsaker til medisiner og nydelige blomster. Sjåførene er alltid vennlige og legger ved små notater på posene som gjør hele handelopplevelsen bedre. Jeg kommer definitivt til å handle mer her!
Bestilte fra Wolt
Jeg er så skuffet over opplevelsen min med Wolt i helgen. Bestilte mat to ganger, og begge gangene var ikke bra i det hele tatt. Første gang tok det over 2 timer før maten endelig kom, og den var kald og smakte ikke godt. Andre gang fikk jeg til og med feil mat, og det var mye mindre enn det jeg betalte for. Jeg er virkelig skuffet over kvaliteten og servicen til Wolt, det var en dårlig opplevelse.
Bestilte levering, fikk take away
Jeg bestilte mat og trodde det ville bli levert, men etter at maten var klar, fant jeg ut at det faktisk var "take away" istedenfor. Jeg tenkte det ikke ville være et problem å be om å endre bestillingen, men Wolt support svarte ikke før det hadde gått nesten 12 timer. Og det eneste de sa var "Håper din neste bestilling blir levert". Helt håpløst.
Matleveranse
Jeg ble skuffet over servicen jeg fikk. Sjåføren kjørte en omvei før han leverte maten, så den ble kald. Kundeservice behandlet klagen min dårlig og tilbød kun 10% rabatt og gratis levering, noe som egentlig er standard tilbud for nye kunder. Dette var første og siste gang jeg brukte denne tjenesten.
Matlevering
Jeg har hatt dårlige erfaringer med leveringstjenesten. Maten kommer alltid enten for sent eller så er bestillingen feil. Kundeservicen svarer heller ikke når jeg trenger hjelp, og når de endelig gjør det tar det lang tid før de svarer. Alt i alt har det vært en veldig skuffende opplevelse for meg.
Bestilling av mat
Nei, jeg er veldig misfornøyd med den siste matleveransen jeg fikk gjennom Wolt! Alt gikk galt hele veien. Først ble maten levert til helt feil adresse, selv om jeg hadde lagt inn den riktige informasjonen. Dette førte til forsinkelser og mye stress med å finne ut hvor maten min faktisk var! Og som om ikke det var nok, var kundeservicen helt håpløs. Responsen var treg, ikke til noen nytte og det virket som om de ikke brydde seg om problemene mine. Det er helt uakseptabelt! Jeg forventer bedre service når jeg betaler for matlevering. Alt i alt en veldig skuffende opplevelse.
Salat
Maten min tok altfor lang tid å bli levert, og appen sa en feil leveringstid. Salaten var helt varm og fikk meg til å lure på om jeg burde hente maten selv neste gang. Skuffende opplevelse!
Bestilling av mat
Dessverre har jeg nylig opplevd igjen en rotete og feilaktig bestilling eller levering. Denne gangen fikk jeg en veldig ufullstendig bestilling, og varene var ikke hva jeg hadde bestilt. Jeg ba om refusjon, men Wolt nekter å tilbakebetale fordi de sier at restauranten har levert riktig mat. Supporten deres er veldig pinlig, med bruk av fargede hjerter, og til og med etter å ha sendt bilder av feilene, legger de skylden på restauranten og nekter å godta refusjonskravet. Jeg ville virkelig råde å unngå denne tjenesten for alt i verden.
Bestilte mat
Jeg bestilte mat for over 1,5 time siden gjennom appen. Restauranten ligger mindre enn 2 km unna, men jeg har fortsatt ikke fått maten. Kundeservicen var dårlig og ga meg ingen klare svar på når jeg kunne forvente levering. Jeg prøvde å avbestille for å bestille fra en annen restaurant, men det var ikke mulig. Jeg føler meg frustrert og ønsker å følge opp for å få bedre forståelse av mine rettigheter som forbruker.
Bestilling av mat via Wolt
Jeg bestilte mat gjennom Wolt, men fikk beskjed om at leveringen var borte. Etter å ha ventet en stund og spurt på chatten om en ny bestilling, endte jeg opp med å bare spise havregryn til middag. Det var virkelig skuffende.
Kald mat og manglende hovedrett
Maten jeg bestilte gjennom Wolt ble levert kald, og i tillegg manglet jeg hovedretten jeg hadde bestilt. Da jeg kontaktet kundeservice for å fortelle dem om feilene, følte jeg at de ikke tok meg seriøst. Jeg synes det er skuffende å oppleve dårlig kundeservice som ikke tar ansvar for egne feil og ikke gjør opp for dem. Jeg hadde håpet på bedre oppfølging og at de kunne kompensere for den dårlige opplevelsen, men det skjedde ikke. Derfor velger jeg nå å ikke bruke Wolt igjen, og har slettet kontoen min.
Levering av mat
Jeg har opplevd flere ganger at leveringsbudene ikke klarer å finne riktig adresse for å levere maten. Det har skjedd flere ganger nå, og det er veldig frustrerende. Jeg synes det er deres ansvar å sørge for at maten blir levert til riktig adresse som jeg har oppgitt ved bestilling, så jeg bør ikke måtte betale ekstra for å hente maten selv på grunn av deres feil.
Bestilling av sushi
Jeg ble virkelig imponert over servicen jeg fikk da jeg bestilte sushi gjennom Wolt. Bestillingen min kom veldig raskt, og alt var akkurat slik det skulle være. Jeg anbefaler alle å prøve ut denne tjenesten.
Min bestilling var en sandwich og pommes frites.
Jeg bestilte en sandwich og pommes frites, men dessverre tok det 20 minutter ekstra før maten kom. Når den endelig dukket opp, var den kald og ikke særlig fersk lenger. Jeg ble skuffet over den dårlige leveringstiden og matkvaliteten. Etter å ha kontaktet kundeservice, ble jeg enda mer skuffet over at de bare tilbød en liten refusjon og ingen kompensasjon for den dårlige opplevelsen. Alt i alt, en skuffende opplevelse.
Kebabrull
Jeg fikk en kebabrull som var helt ødelagt og umulig å spise. Jeg fikk ikke tilbake hele beløpet fordi de ansatte mente at maten fortsatt var spiselig. De skjønte ikke at man skal spise en kebabrull i sin helhet, ikke med kniv og gaffel. Maten var til og med kald. Dette selskapet viser mangel på evne til å levere kvalitetsmat. Og forresten, slutt å bruke de blå hjertene i svarene deres - det er irriterende og respektløst. Behandle kundene som voksne mennesker, ikke barn.
Lang leveringstid
Jeg er egentlig ikke så fornøyd med tjenesten fordi jeg har ventet veldig lenge på leveransene mine. Det virker som om kurderne tar imot altfor mange bestillinger samtidig, og det resulterer i ekstra ventetid for meg som kunde.
Matleveranse
For en katastrofe! Jeg bestilte mat som skulle komme til en bestemt tid, men den kom for sent og ble levert til feil adresse. Jeg måtte til slutt kontakte kundeservice, og de endte bare opp med å gi meg pengene tilbake. Så jeg endte opp uten mat etter 1,5 timer og måtte bestille på nytt. Så dårlig service!
Matlevering
Jeg fikk matleveringen min, men dessverre var drikkeposen våt av vann, og det var ikke bra. Jeg synes selskapet bør vurdere å bruke biler i stedet for scootere for å unngå slike problemer i fremtiden. Jeg håper virkelig ikke det samme skjer igjen med den våte drikkeposen, og jeg sier dette som en bekymret kunde.
Leveringsproblem
Hadde problemer med leveransen og følte at ingen tok ansvar. Bestilte mat, men fikk noe helt annet. Både restauranten og WOLT nektet å hjelpe. Ble bare kastet bort penger og mat. Alt i alt en dårlig opplevelse.
Bestilte mat, treg levering og dårlig kundeservice
Jeg bestilte mat via appen, og det tok over en time før maten ble levert fra nærliggende restauranten. Selv om restauranten sa at maten ble hentet på riktig tidspunkt, kunne jeg se i appen at budet kjørte rundt og innom restauranten flere ganger før han endelig kom med maten. Da jeg kontaktet kundeservice for å klage på den dårlige leveringstiden og den uspiselige maten, hevdet de at alt var i orden. Til slutt ga de meg bare 20% avslag, til tross for at maten var kald, blaut og ikke til å spise. Dette er en opplevelse jeg helst vil unngå i fremtiden.
Mest stemmer anmeldelse
Gjelder hele tjenesten
Er du glad i selskaper som ljuger? Er du glad i lang leveringstid? Er du glad i kald mat? Da har du kommet til rett sted, for da er Wolt plassen for deg! Les merDør: Henrik Bjornstad