Alle kundeanmeldelser fra Eirik
Review om: TrondelagKraft
Forutsigbar
Grusomt strømselskap
Har vanskelig for å finne ord for hvor jævlig dette selskapet er, og hvor respektløst de behandler kundene sine. Og hvor dyre og dårlige abonnementene deres er, så de bruker svindelaktige metoder for å få kunder.
Det startet med at det ringte en selger som tilbød et abonnement som “kunne spare meg for mye penger”. Etter telefonsamtalen sendte de en e-post med priser og vilkår for avtalen som bekreftet det som var sagt på telefon.
Da fakturaene begynte å komme, viste det seg at de fakturerte gebyrer som ikke var en del av avtalen. Fakturagebyrer, administrasjonsgebyrer og månedlig fastbeløp. Så etter hver faktura måtte jeg kontakte det som trolig er landets verste kundeservice, for å rydde opp i feilene de har gjort.
Etter hvert ble jeg lei av å bruke mye tid på kundeservice, og rydde opp i rotet deres, så jeg sa opp abonnementet.
Da ble jeg oppringt av en selger, som fortalte at å avslutte abonnementet ville koste meg mange tusen kroner. Forklaringen var at abonnementsvilkårene de hadde sendt meg tidligere, ikke var komplette. De komplette vilkårene fantes i en pdf- fil, som de hadde holdt hemmelig.
Jeg kontaktet da kundeservice, og ba om forklaring på de fakturerte gebyrene på over 7 000 kr. Dette er ikke normal kundeservice, det er profesjonelle svindlere som ikke har noen intensjoner om å være ærlige. For det første, bruker de veldig lang tid på å svare. Vanligvis 2-3 uker. Og når svaret kommer, er det vanligvis en generell kommentar, løgn eller totalt usaklig. Konkrete spørsmål svarte de vanligvis ikke på. Da jeg ringte, fikk jeg beskjed om at de ikke kunne svare på telefon, men de ville svare på epost. Noen ganger kom det en e-post, men de fleste ganger ikke.
Etter et år med løgner og kverulering, kom den siste e-posten, der de skriver at de nekter å kreditere gebyrene. De nekter også å gi en forklaring på hvorfor de mener det er riktig at jeg skal betale gebyrene. De nekter også å svare på flere e-poster.Review om: Go To Gate
Flybiletter for 5 til USA
Kjøpte flybilletter 5 januar, for ferie til USA sammen med alle barna. I mars kansellerte flyselskapet returflyet, vi prøvde å få endret tidspunkt for hjemreise, uten å få svar, så vi måtte kansellere billettene. Har siden den gang purret på tilbakebetaling av 58000 kroner, men får bare svada svar at de venter på tilbakebetaling fra flyselskapet. Styr unna! ingen service! Minner om tyveri.