
Go To Gate
Alle kundeanmeldelserGo To Gate
Alle kundeanmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Refusjon flybilletter pga Flyr konkurs
ADVARSEL :Svindel selskap fra ende til annen, STYR UNNA! Ingen service overhodet! Prøvde å ringe, chatte og sende epost til de men ingen skjønner eller vil skjønne hva man prøver å formidle. Flyr gikk konkurs og jeg måtte da få en bekreftelse fra Go to Gate til mitt kredittkortselskap for å få refundert min billett. Go to Gate sier de ikke har informasjon om kansellering, enda de sendte epost til meg om dette. Helt utrolig at de får være mellomledd for norske eller skandinaviske flyselskaper eller noen i det hele tatt...
Flybiletter for 5 til USA
Kjøpte flybilletter 5 januar, for ferie til USA sammen med alle barna. I mars kansellerte flyselskapet returflyet, vi prøvde å få endret tidspunkt for hjemreise, uten å få svar, så vi måtte kansellere billettene. Har siden den gang purret på tilbakebetaling av 58000 kroner, men får bare svada svar at de venter på tilbakebetaling fra flyselskapet. Styr unna! ingen service! Minner om tyveri.
Flybilett med quotkorrespondansequot
Mistet fly på grunn av feil på billett fra gotogate, gjorde alt som vi fikk beskjed om med "Kundeservice" men ny billett ble på egen regning, og refusjon kan eg se langt etter siden ingen kan hjelpe med det på "kundeservice"
Flybilletter aldri mer!
Dette er ett møkka selskap, mulig du sparer en hundrelapp eller to i forhold til å bestille rett av flyselskapet. Men det faktum at de ikke har en kundeservice slik vi normalt er vant til og når du først får kontakt på tlf etter å stått i kø i over en time er kundeservicen høyst sannsynlig outsourcet til ett Indisk selskap. Det var tilnærmet umulig å forstå den «engelsken» de tilbydde på kundeservicen. Når vi forsto hva de sa, var det at de hadde ikke verktøy les tilgang til systemet der de kunne finne bestillinger slik at vi måtte ringe tilbake etter ett pr tre timer.
Altså på nytt stå over en time i tlf kø for heller ikke da få den hjelpen vi trenger.
Vil aldri bruke disse igjen og håper du ikke vil gjøre det heller. Slik at dette selskapet må legge ned, den servicen de tilbyr bør ikke ha livets rett.Flyreise
Bestilte flyreise fra Verona og hjem etter jobbrelatert tjenestereise. Eneste grunn til at jeg forsøkte med Go To Gate var at andre mer seriøse aktører hadde fått med seg at Verona VRN flyplass var STENGT for vedlikehold på rullebanen aktuelle uke. Fikk så en mail om at min billett var kansellert pga Covid-19 som er en regelrett LØGN (selvsagt). Fikk beskjed om at jeg fortsatt måtte betale for reisen fra Roma til Frankfurt og videre hjem til Oslo noe jeg SELVSAGT ikke aksepterer ettersom Go To Gate har SVINDLET meg slik jeg forklarer over. Har sendt mail på mai på norsk og engelsk, bedt om kansellering og 100% refusjon, men INGEN svar. STYR UNNA! REGELRETT SVINDEL PÅ HØYLYS DAG.. Den ene dagen det indere som ringer fra «Microsoft» den andre dagen blir du SVINDLET av Go To Gate! Som sagt: STYR UNNA OG ALDRI, ALDRI. ALDRI noen gang igjen ha noe som helst med denne KJELTRINGBEDRIFTEN å gjøre. Fy fa.n jeg SPYR!
«OY2ZN8 . REFOUND CLAIMfor booking OY2ZN8 and R8H55T [eTrackNr:51341497]»
Kjeltringer! Bren i he..te!Ikke fått refund og bagasje penger
Jeg bestillet billet fra ho to gate til India med kom og visitara den 27aug 10 september fra Dubai til India vi har betalt kr 1000 for transit av bagasje å fikk ikke lov å fly til India heller
Vi skulle fly tilbake 100921 pga fly canslert vår reise
Med dette jeg ønsker å refundere min penger hilsen SunitaUff
Bare Tull. Anvisninger. Henviser til flyselskap. Løgn og fantasi. Reise bestilt i 2019, medrejsende som ble kanselert i 2020. Ikke refundert slik seriøst selskap gjør.
Styr unna dette selskapet
Venter fremdeles på refundering av penger for reise i juli 2020. Ingen tar ansvar i dette selskapet. Aldri mere Go to gate
STYR UNNA!
Venter i snart 12 mnd på refusjon etter kansellert sommerferie. Ingen svar på mail eller telefon. Det skal aldri bestilles via dette firmaet mer.
GoToGate? Don`t trust them!
This company has a policy that is very hostile to customers. I would strongly warn against GoToGate
Andre så også på

Flixbus
Man blir jo stadig vekk oppfordret til å droppe fly og bruke alternative transportsmuligheter der man kan. Men lenge har det egentlig ikke ek...

Trivago
Nå er det endelig ut på tur igjen. Du har fri fra jobben, hotellene er åpne for gjester igjen, og nå kan du fly av gå...

Nordic Choice Hotels
Vi har alle vært på et hotell en eller annen gang i vårt liv, slik er det bare. Til og med de aller rikeste av oss kan ikke ta me...

Skytours
Det å ta seg en flytur i ny og en er ikke akkurat like spesielt som det var for et par tiår siden. Før fantes det bare et f&arin...
Lytt til kunder med erfaring
Svindel og bedrag. Useriøst Har ventet i 12 mnd på og få penger tilbake.