CheapOair - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Flyendringer
Jeg hadde en skikkelig god opplevelse med kundeserviceteamet til CheapOair da flyselskapet gjorde store endringer i min flerstegsflytur som jeg ikke klarte å fikse selv. De vennlige og effektive kundeserviceagentene hjalp meg raskt med å finne en annen flytur som fikk meg tilbake på rett spor. Jeg satte virkelig pris på innsatsen og støtten de ga meg!
Kjøp av flybilletter til Australia
Jeg bestilte flybilletter til Australia og planlegde reiser innen landet ved hjelp av en tjeneste. Alt virket veldig profesjonelt og bra. Men da kredittkortregningen kom, fikk jeg en stor overraskelse. Det viste seg at jeg hadde blitt belastet en betydelig avgift for tjenesten. Før jeg booket spurte jeg spesifikt om det var noen ekstra kostnader, og jeg fikk beskjed om at det ikke var det. Jeg ble skuffet og synes det var uakseptabelt at jeg ikke hadde blitt varslet om avgiften på forhånd.
Kjøpet er billigere enn på andre nettsteder.
Jeg fant billetten billigere enn på andre reisenettsteder eller til og med på flyselskapets eget nettsted. Men husk at det kan være ekstra kostnader hvis du trenger å endre eller avbestille flyet ditt ufrivillig på grunn av selskapet.
Dårlig opplevelse
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med tjenesten deres. Kommer garantert aldri til å bruke dem igjen. Jeg er skikkelig skuffa over kundeservicen og opplevelsen generelt.
Mistet flyet mitt
Det var en dårlig kommunikasjon mellom meg og flyselskapet. Jeg ga informasjonen min til billig reiser, men flyselskapet hadde ikke den. Da jeg prøvde å hente boarding passene mine, hadde de ingenting for meg. Jeg ringte billig reiser og de sa at de hadde sendt informasjonen min til flyselskapet. På skranken hadde de fremdeles ikke informasjonen min. Jeg ringte billig reiser igjen og de sa at det ikke var flere seter på mitt fly, så jeg måtte ta Spirit Airlines i stedet. Til slutt endte jeg opp med å betale ekstra for billetter og bagasjeavgift. Dette er helt uakseptabelt!
Airline ticket
Å herregud, jeg var så spent på å dra på tur og bestilte flybilletten min via denne nettsiden. Men da jeg prøvde å velge sete og legge til bagasje, hadde jeg den verste opplevelsen noensinne! Jeg måtte vente helt til en uke før avreise bare for å gjøre disse enkle tingene. Åh, aldri mer!
Booking flyreiser
Jeg er veldig glad for å bestille flyreiser med selskapet. Det gir meg muligheten til å velge mellom ulike alternativer og finne det som passer best for meg. Kundeservicen har vært vennlig og hjelpsom, og jeg har ikke hatt noen problemer med bestillingen min. Jeg setter pris på den enkle og effektive prosessen CheapOair tilbyr, og jeg vil absolutt bruke tjenestene deres igjen i fremtiden.
Bestilte billett til Egypt for 1400+ men...
Jeg bestilte en billett til Egypt for over 1400 kroner, men nå må jeg betale $80 ekstra per sete, så for 1400 kroner får jeg billetten, men ingen sitteplass med mindre jeg betaler mer. Er dere gale? Dette er helt uakseptabelt. Jeg forventet å betale en fast pris og få en billett med en sitteplass inkludert.
Overcoming slow website processing during purchasing
De to personene jeg pratet med var veldig nøye og hjelpsomme. Eneste problemet mitt hadde ingenting å gjøre med hvor flinke de var - nettsiden var veldig treg med å behandle valgene våre og kjøpet via samtalen. Vi måtte ringe to ganger på én time. Vi kommer definitivt tilbake!
Reising med kredittkort
Jeg prøvde å betale for reisen min med kredittkortet, men de aksepterte det ikke! Kortet mitt har bra kreditt, men jeg endte opp med å ringe for å ordne alt. Personen jeg snakket med på telefonen var utrolig hyggelig og hjelpsom.
Kjøpet mitt var enkelt og rimelig
Min opplevelse med selskapet var veldig bra og behagelig. Jeg er ikke så flink med teknologi, så jeg satte virkelig pris på de gode prisene og hvor lett det var å bruke tjenestene deres. Jeg vil definitivt bruke det igjen.
Flyreise bestilt
Jeg slet med å bestille online, så jeg måtte til slutt ringe. Prisen gikk opp, jeg måtte endre reisemål, og nå har jeg en altfor tidlig flyvning. Jeg er virkelig ikke fornøyd. Personen jeg snakket med gjorde så godt han kunne for meg. Skulle ønske jeg hadde ringt med en gang. Internettet mitt fungerte heller ikke som det skulle, så jeg har virkelig tapt ut. Jeg prøver å ta med barnebarnet mitt til Arlington og Washington DC for å besøke foreldrene mine som er i Arlington. Takk skal du ha.
Kjøpte billig flybillett
Jeg ville egentlig reise en annen dag, men så fant jeg en billig flybillett bare tre dager før. Ble skikkelig overrasket over prisen, men det passet meg egentlig bra siden jeg liker å stå opp tidlig.
Kjop av flybilletter
Jeg har brukt CheapOair i flere år nå, og de har vært utrolig hjelpsomme, profesjonelle og tålmodige. Jeg setter stor pris på denne nettsiden. Agenten Ryland som hjalp meg denne uken var veldig hjelpsom og hyggelig.
Kjøp med en manager som ringte meg tilbake!
En manager hos CheapOair ringte meg tilbake på en vennlig måte og hjalp meg med alle bekymringene mine. Etter den informasjonen jeg fikk, tror jeg problemet mitt bør være løst... Jeg føler meg mye bedre nå angående flyturen min!!!
Bestilling av flybillett, kansellert flyvning
Jeg hadde virkelig en elendig opplevelse med tjenesten. Flyet mitt ble avlyst og selv om jeg fikk refundert pengene, venter jeg fortsatt på tilbakebetalingen for leiebilen. Jeg håper virkelig at jeg får det snart.
Kjøp av flybillett og forsikring
Jeg opplevde at den ansatte gjorde flere feil og sendte meg tre forskjellige bekreftelser på e-post. Nå prøver jeg å finne bekreftelsen på forsikringskjøpet, men den er borte! Jeg håper virkelig at alt går greit med flyturen min!
Kjøp av flybilletter
Etter at jeg hadde kjøpt flybillettene, ringte en agent meg og var ganske bekymret for min korte tilkoblingstid mellom flyene. Agenten overtalte meg til å kjøpe den ultimate supportpakken. Men da flyet vårt ble forsinket ELLER tilknytningsflyet ble kansellert, fikk jeg verken et anrop eller tilbud om hjelp. Da jeg ringte for å be om hjelp, ble jeg fortalt at den ekstra tjenesten kun gjaldt i de første 24 timene etter kjøpet - HVA! Det føltes som penger rett ut av vinduet. Og det er så vanskelig å forstå deres folk gjennom deres aksenter at jeg sannsynligvis går glipp av halvparten av det som prøver å bli formidlet. Jeg vil ikke være uhøflig og si at jeg ikke forstår dem! Derfor har jeg bestemt meg for å ikke bruke tjenesten deres lenger - NOENSINNE. Dette er ikke første gang jeg har hatt frustrerende problemer... men dette er DEFINITIVT den siste gangen.
Billetter uten bagasje på retur
Jeg bestilte billetter til hele familien med bagasje inkludert, men da vi skulle hjem fikk vi ikke med bagasje. Vi måtte kjøpe ekstra på flyplassen, og det endte opp med å bli en veldig dyr tur hjem. Totalt sett ble billettene mye dyrere enn jeg hadde sett for meg.
Mest stemmer anmeldelse
Billetter uten bagasje på retu
Les mer