Alle kundeanmeldelser fra Ernser

  • Review om: Monosurveys

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min undersøkelse ga 0 poeng

    Jeg ble skikkelig skuffa etter å ha deltatt i den undersøkelsen på Monosurveys. Etter å ha brukt tid på å svare på så mange spørsmål, fikk jeg ikke en eneste poeng som takk. Jeg bestemte meg for å sende en E-post til kundeservice for å klage, men har ikke hørt noe tilbake enda. Nå sitter jeg bare å venter på det siste gavekortet før jeg sier takk og farvel til tjenesten.


  • Review om: Transfer Go

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overføring av penger

    Jeg har hatt problemer med PayPal som nekter å utbetale pengene mine, men Transfer Go har vært en skuffelse.


  • Review om: Boggi

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Jakke av høy kvalitet

    Jeg kjøpte en jakke av høy kvalitet, men ble skuffet over den dårlige kvaliteten på produktet. I tillegg til det, måtte jeg betale for returfrakten selv, noe som jeg synes er ganske latterlig. Jeg hadde forventet bedre service fra et anerkjent selskap som dette.


  • Review om: Ferratum

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Effektivt og god kundeservice

    Renten er litt høy, men totalt sett var det en bra opplevelse. En ulempe er at det ikke er mulig å få vanlig faktura, efaktura eller avtalegiro. På den positive siden kommer årsoppgaven tidlig, utbetalingen skjer raskt og effektivt, og kundeservicen er god. En annen fordel er at regningen kan betales med kort.


  • Review om: Glassoginterior

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Taklampe og spisebord

    Jeg bestilte en taklampe og et spisebord på Glassoginterior, men jeg har dessverre hatt en veldig skuffende opplevelse. Etter over en måned har jeg fortsatt ikke fått varene mine. Kundeservice sier at det er logistikken og forsinkede bestillinger sin skyld, men jeg synes ikke det er greit etter så lang tid. Når jeg kontaktet leverandøren deres, sa de at problemet var hos Glassoginterior og ikke hos dem. Dette har skapt mye forvirring og frustrasjon, og jeg er veldig skuffet over den dårlige oppfølgingen og mangelen på kommunikasjon fra selskapet.


  • Review om: Protein

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Måltidserstatter

    Jeg bestilte en måltidserstatter fra dere, og jeg var veldig fornøyd med produktet. Men nå selger dere ikke lenger min favorittsmak, som var den eneste jeg virkelig likte. Kan dere vennligst vurdere å ta den tilbake i sortimentet?