Boggi - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøp av to klær for helgen
Jeg og mannen min tok en tur til butikken på fredag ettermiddag. Han har vært kunde der i mange år. Vi fikk god hjelp av en vennlig og profesjonell selger som hjalp oss med å finne to plagg som passet perfekt til helgen vår! Vi kommer helt sikkert tilbake for å shoppe igjen og kose oss mens vi venter på flyet vårt. Takk til den hyggelige damen Francesca!
Misleading product description
De solgte meg et produkt som de sa var regular fit, men det viste seg å være slim fit. Da jeg prøvde det på, innså jeg at det var altfor stramt. Jeg prøvde å returnere det, men de nektet å godta returen til tross for at de brøt mine forbrukerrettigheter. Jeg er helt uenig med beskrivelsen av produktet. Jeg viste dem kvitteringen min som bevis, men de avviste den og nektet å gi meg pengene tilbake. For £200 kunne jeg ha funnet bedre service og produkter som følger loven. Skulle virkelig ha sjekket vurderingene deres før jeg handlet hos dem.
Jakke av høy kvalitet
Jeg kjøpte en jakke av høy kvalitet, men ble skuffet over den dårlige kvaliteten på produktet. I tillegg til det, måtte jeg betale for returfrakten selv, noe som jeg synes er ganske latterlig. Jeg hadde forventet bedre service fra et anerkjent selskap som dette.
Ett köp av en skjorta
Jeg bestilte en skjorte for 10 dager siden, men har ikke hørt noe om leveringen enda. Kundeservicen svarer ikke når jeg prøver å ringe dem, og det er veldig irriterende at jeg ikke får noen oppdateringer.
Eit skjerf
Jeg kjøpte et skjerf for en stund siden, og jeg er veldig misfornøyd med kvaliteten. Etter bare noen vasker begynte skjerfet å rakne, og det ser ut til at det ikke vil vare lenge. Jeg prøvde å kontakte kundeservice for å klage, men fikk ingen respons. Jeg er skuffet over hvor dårlig kundeservicen er og hvor lite de bryr seg om kundene sine.
Kvalitetsproblem med ryggsekk
Jeg har vært en trofast kunde hos dere i lang tid og har lagt ned masse kroner på produktene deres. Alt har vært greit helt til glidelåsen på ryggsekken min gikk i stykker etter bare noen måneders bruk. Kundeservicen var først ikke så responsiv og da de svarte virket det som de prøvde å skylde på meg, de sa noe sånt som "Feilen oppsto sannsynligvis på grunn av hvordan du brukte produktet, ikke et produksjonsfeil". Betyr det at jeg ikke skulle ha brukt det i det hele tatt? Det var allerede skuffende å oppdage den dårlige kvaliteten på produktet, men responsen fra kundeservice gjorde meg enda mer irritert.
Dressing suit purchase
Jeg ble skuffet over dressens kvalitet etter at jeg hadde mottatt den. Det viste seg at den var produsert i Tyrkia, ikke Italia slik de hadde hevdet. Kvaliteten sto ikke i stil med prisen på produktet. Det som gjorde situasjonen verre var at jeg måtte betale for retur av bestillingen min, og nå håper jeg å få tilbakebetalingen min. Jeg hadde forventet mer fra dem, så jeg ble skuffet. Pass på og ikke gjør samme feil som jeg gjorde ved å unngå Trustpilot-anmeldelser. Jeg kommer ikke til å handle her igjen.
Kjøpt av sko i størrelse 11
Jeg bestilte tre par sko i størrelse 11 og fikk dem fort. Men da jeg prøvde dem, var de litt trange. Så jeg dro til butikken for å bytte dem i størrelse 12, etter råd fra kundeservice. Da jeg kom til butikken, sa de at de blå og svarte skoene var fra en eldre kolleksjon og ble ikke produsert lengre. Jeg sa til butikksjefen at jeg heller ville beholde de blå og svarte skoene i størrelse 11, hvis de ikke kunne få dem i størrelse 12. Jeg sa tydelig at jeg virkelig ønsket den blå fargen, siden den ikke var tilgjengelig i den nye kolleksjonen. Etter å ha sjekket systemet forsikret butikksjefen meg om at jeg kunne få dem i størrelse 12, så jeg gikk med på å returnere skoene i størrelse 11. Hele greia tok over en time.
Kjøp og retur
Jeg ble skuffet over den dårlige kundeservicen jeg opplevde hos dere. Det var veldig vanskelig å få ordnet en enkel retur og å kommunisere med dere angående bytte og refusjon. Jeg anbefaler virkelig at dere forbedrer kommunikasjonen med kundene deres, spesielt når det gjelder returer og refusjoner. Selv om produktet i seg selv er av høy kvalitet, kan en dårlig kundeopplevelse overskygge dette.
Jeans revet etter bare noen få gangers bruk
Jeg ble veldig skuffet over kvaliteten på buksen jeg kjøpte fra dette selskapet. Etter bare noen få ganger med bruk røk jeansen, og da jeg prøvde å kontakte kundeservice for hjelp, fikk jeg beskjed om at garantien ikke gjaldt. Det var skuffende å oppleve at til tross for en tydelig materiell feil, nektet de å tilby verken reparasjon, bytte, refusjon eller kreditt. Jeg hadde forventet bedre kundeservice fra et selskap som selger produkter til høye priser. Jeg føler meg virkelig skuffet over min erfaring med dette selskapet.
Clothes not received
Klærne er fine... hvis de sender dem til deg! Jeg anbefaler å unngå å bestille på nettet når man bor i Storbritannia. Jeg har gjort to bestillinger hos dem, den første kom etter to uker - ikke ideelt, men heller ikke verdens undergang. Så la jeg inn en annen bestilling for klær til ferien om tre uker, nesten fem uker senere og fortsatt ingenting! Har sendt e-post 2 eller 3 ganger og snakket med noen for to uker siden som sa de skulle rette opp i problemet. Ringte kundeservice, men etter å ha ventet i fem minutter ble jeg satt over til en telefonsvarer! BOGGI, hvis dere bryr dere, ordrenummeret er WEBD01048192.
Kjøp av dress
Jeg dro innom butikken for første gang og fikk virkelig god hjelp fra en selger som virkelig tok seg tid til å lytte og være tålmodig. Etter å ha sett rundt og sammenlignet med andre butikker, endte jeg opp med å kjøpe en dress. Jeg er veldig fornøyd med alt så langt og gleder meg til å se hvor lenge kvaliteten holder seg. Det var en veldig positiv opplevelse og en god oppdagelse for meg.
Kjøpt av klær
Jeg ble veldig imponert av den flotte kundeservicen jeg fikk av butikksjefen. Han ga meg gode tips om hvilke klær og materialer jeg burde velge for å se bra ut. Jeg anbefaler virkelig denne butikken til alle som vil ha en personlig serviceopplevelse.
Kjøp av kvalitetsklær
Det er så irriterende å lese alle de negative kommentarene! Vi bor her i Norge og besøker butikken i Oslo ofte. Personalet er så kunnskapsrike og hjelpsomme, og klærne er av skikkelig god kvalitet. Det er virkelig verdt å handle der, jeg skjønner ikke hvordan noen kan være misfornøyde.
Motebutikk erfaring
Jeg kjøpte en dyr dress til nevøen min fra en motebutikk i Cannes, Frankrike. Når nevøen min prøvde dressen, var det tydelig at den ikke passet helt perfekt, så den trengte noen justeringer. Siden han bor i Madrid, måtte jeg ta dressen med dit for å få den tilpasset, selv om det kunne bety ekstra kostnader - noe som ikke var et problem. Dessverre, da jeg prøvde å få justeringene gjort i butikken i Madrid, nektet skredderen å gjøre dem og sa de ville bli for store. Derfor bestemte jeg meg for å returnere dressen til butikken i Cannes etter omtrent 5 uker. Heldigvis tok de dressen tilbake og ga meg full refusjon, selv om de spurte hvorfor jeg valgte å returnere den. Etter å ha lest vurderingene her var jeg engstelig for at det ville være vanskelig å få pengene tilbake, men heldigvis behandlet butikken meg riktig.
Acquisto online di abbigliamento
Jeg kjøpte noen klær online og de ble levert raskt. Dessverre måtte jeg returnere dem og hadde problemer med kundeservicen, de var ikke veldig hyggelige eller seriøse. Til slutt mistet jeg pakken og fikk ikke tilbake pengene mine. Jeg stoler ikke lenger på dem!
Besøkte butikken for å kjøpe en dress
Ikke stress med å bestille ting på nettet her, med mindre du er helt sikker på størrelsen. Kundeservice er dårlig og du må punge ut for dyr returfrakt.
Kjøpte 2 dobbeltspent dressjakker til USA.
Jeg bestilte to dobbeltspent dressjakker som ikke var tilgjengelig på nettet, så ordnet Gianni at de ble sendt fra en av butikkene i London til Florida. Pakken kom raskt frem. Utmerket service!
Gave purchase for my partner
Herreklær er et godt valg når du skal kjøpe gave, spesielt når du får god kundeservice og råd fra de ansatte i butikken.
Mest stemmer anmeldelse
Besøkte butikken for å kjøpe e
Ikke stress med å bestille ting på nettet her, med mindre du er helt sikker på størrelsen. Kundeservice er dårlig og du må punge ut for dyr returfrakt. Les merDør: columbus