Alle kundeanmeldelser fra Collier
Review om: Revolution Race
Kjøpte klær, feil størrelse
Jeg har faktisk handlet klær hos dem før, og var greit fornøyd, men når det oppstår problemer viser de en helt annen side av seg selv. For eksempel sist gang jeg bestilte to like bukser med ulike farger, passet den ene perfekt mens den andre hadde 6 cm forskjell i livvidden. Kundeservice kunne ikke hjelpe meg fordi merkelappen var tatt av, så nå sitter jeg igjen med en bukse som ikke passer. Jeg er skikkelig misfornøyd!
Review om: Lyko
Innkjøpet mitt var en ekspressplukk med estimert levering dagen etter bestilling.
Jeg opplevde dessverre dårlig hukommelse hos de ansatte på kundeservice. En av dem sa at hun skulle gi meg rabatt dagen etter, men neste dag hadde hun glemt løftet sitt. Jeg betalte til og med ekstra for å få pakken raskere, men ifølge dem var dette feil - jeg hadde visst betalt for ekspressplukking og ikke for raskere levering. De sa at pakken skulle komme dagen etter at jeg bestilte, men da jeg ringte den kvelden, fortalte de meg at pakken enda ikke hadde blitt hentet av posten.
Review om: Db Equipment
Min største kjøp i år
Jeg bestilte en haug med utstyr til firmaet mitt og betalte med kredittkort. Men, jeg har ikke fått noen bekreftelses-e-post ennå, og det har vært vanskelig å nå kundeservice for å sjekke hvordan det går med ordren min. Dette har bare skapt frustrasjon og forsinkelser i planene mine.
Review om: Neatsvor
Smart robot støvsuger
Jeg er virkelig imponert over de mange forskjellige funksjonene til denne smarte robotstøvsugeren. Det er imponerende å se hvordan den kan styres via smarttelefonen og bruke Wi-Fi for å navigere rundt i huset. Ikke bare det, men den har også en imponerende sugeevne som virkelig leverer effektiv rengjøring. Etter at den er ferdig med oppdraget, tømmes den automatisk i ladestasjonen med sugekraft. Batterilevetiden er lang, og den bruker laserscanning for å kartlegge huset og definere rommene. Jeg setter stor pris på muligheten til å planlegge rengjøring på ulike tider og i ulike rom med forskjellige rengjøringsalternativer. Det er til og med mulig å sette opp forbudsområder, noe jeg synes er veldig praktisk.
Review om: INKBOX
Kjøpt problemer med rabattkoder
Jeg hadde problemer med rabattkoder og ble belastet full pris da jeg betalte. Da jeg prøvde igjen, fungerte koden heller ikke. Jeg tok kontakt med selskapet, og de var veldig tålmodige og hjelpsomme. Det kan hende det oppstår problemer med feil i programvare og produktfeil, men for meg er det service og kundeservice som virkelig gjør en forskjell.
Review om: Proteinfabrikken
Storhandel
Jeg måtte kjøpe noen tilskudd, så vanligvis pleier jeg å dra til Sverige for å handle dem. Men denne gangen bestemte jeg meg for å prøve PF. Jeg bestilte en stor mengde og fikk nesten 20 kg i posten noen dager senere. Produktene er kjente for meg, så jeg visste hva jeg fikk.
Review om: Razer
Kjøpte et webkamera
Dette har vært en av de verste opplevelsene noensinne. Teknologiselskapet er absolutt det verste! Kundeservicen deres er helt fraværende og hjelper overhodet ikke. Appene jeg fikk med kjøpet fungerer ikke, og jeg ba dem bare om en enkel måte å laste dem ned på igjen (gratis, som det skal være). Svaret deres var bare en gjentagelse av å be meg om informasjon jeg allerede hadde delt med dem tidligere. Kundeservicen deres er helt ineffektiv, sannsynligvis bare roboter og ubrukelig AI. Anbefaler å unngå dette selskapet for enhver pris. Har vurdert å returnere produktet mitt på grunn av den absurde situasjonen.