Db Equipment - Total vurdering basert på 22 anmeldelser

45% Ville handlet her igjen

Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-16
Min sekk og kundeservicen

Jeg er så fornøyd med kundeservicen hos Db Equipment! Hadde en reklamasjon som det var litt trøbbel med, men de fikset det kjapt og greit for meg. Hjelpen jeg fikk var helt fant... Les merDør: Labadie

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-03
Bestilling ikke mottatt

Jeg bestilte varen min for over to uker siden, men har fortsatt ikke fått noen fraktvarsling. Når jeg tok kontakt fikk jeg sporingsinformasjonen, men den har ikke blitt oppdater... Les merDør: Ethel

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-13
Kjøpet mitt på Db Equipment

Jeg kjøpte en sekk fra Db Equipment for over to år siden, og den har vært med meg på utallige reiser til forskjellige land. Sekken har taklet alt jeg har utsatt den for, og jeg ... Les merDør: Raynor

Anmeldelser (22)

  (7)

 (2)

  (12)

  (1)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Vesker

    Det var kjempetragisk å bestille fra den butikken. Nettsiden var rotete og kundeservicen var dårlig. Da pakken endelig kom, var alt feil! I stedet for vesker fikk jeg en skrue! Og i stedet for å ordne opp, sa de jeg måtte sende tilbake skruen og bestille på nytt. Det er helt uhørt!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Purchased a backpack

    Jeg kjøpte nylig en ryggsekk fra Db Equipment, men dessverre har jeg vært ganske skuffet over kvaliteten på produktet. Etter bare noen få bruk, la jeg merke til slitasje på ryggpanelet og sprukket plast. Jeg kontaktet kundeservice for å gjøre en garantisak, men min første henvendelse ble ignorert. Etter å ha fulgt opp med en påminnelse, fikk jeg endelig svar. Imidlertid ble jeg sjokkert da jeg fikk beskjed om at kravet mitt ble avvist på grunn av "ytterligere påvirkning". Tydeligvis, ifølge selskapet, bør man ikke bruke ryggen på ryggsekken mot ryggen sin. Jeg synes denne begrunnelsen er ganske latterlig og uakseptabel. For å gjøre ting verre har mine etterfølgende meldinger stått ubesvart i tre uker nå. Mangel på effektiv kundeservice er virkelig skuffende.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Jeg kjøpte sekken min for to måneder siden

    Jeg kjøpte sekken min for to måneder siden etter å ha lett på nettet i nesten et år for å finne en ny sekk. Først var jeg veldig fornøyd med den. Det er massevis av plass til alt kamerautstyret mitt, og sekken ser virkelig stilig ut. Men etter bare to måneder, røk tråden på glidelåsen til laptophylsteret på innsiden av sekken. Det skjedde uten at jeg hadde vært uvanlig hardhendt eller brukt sekken aggressivt. Jeg har prøvd å kontakte dem i en uke nå for å få ordnet opp i dette. Som heltidsfotograf er det forferdelig at jeg ikke kan bære med meg laptopen min. Det hadde vært supert om de kunne ta kontakt med meg angående dette.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min sekk og kundeservicen

    Jeg er så fornøyd med kundeservicen hos Db Equipment! Hadde en reklamasjon som det var litt trøbbel med, men de fikset det kjapt og greit for meg. Hjelpen jeg fikk var helt fantastisk, og jeg vil absolutt anbefale alle å handle der. Sekken min er den beste i verden! Den er så behagelig at jeg faktisk glemmer at jeg har den på ryggen. Jeg er veldig glad for at jeg valgte å kjøpe den hos Db Equipment, de leverer virkelig kvalitet og god service.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Utmerket opplevelse

    Jeg ble veldig fornøyd med kjøpet mitt hos dere. Leveringen gikk fort, og produktet ser skikkelig bra ut og virker solid (selv om jeg har ikke fått testet det ennå). Kundeservicen var også veldig bra og svarte raskt på alle mine spørsmål.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling ikke mottatt

    Jeg bestilte varen min for over to uker siden, men har fortsatt ikke fått noen fraktvarsling. Når jeg tok kontakt fikk jeg sporingsinformasjonen, men den har ikke blitt oppdatert på over en uke. Har fulgt opp flere ganger, men får ingen respons. Når jeg åpnet en ny sak, stengte den samme kundeservicerepresentanten fra den første saken min nye sak og sa at han hadde besvart den opprinnelige saken min. Så nå sitter jeg her uten bestillingen min og uten noen hjelp fra selskapet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    "Ramverk Pro Backpack 26L"

    Jeg var veldig fornøyd med ryggsekken min fra Db Equipment, den hadde et flott design og var veldig praktisk i hverdagen min. Dessverre var glidelåsene av dårlig kvalitet og to av dem gikk raskt i stykker. Da jeg kontaktet kundeservice fikk jeg godkjent reklamasjonen min og de sendte meg en kupong for å bestille en ny sekk. Problemet var at kupongen hadde lavere verdi enn sekken og sekken var utsolgt i lang tid. Kundeservice lovet å forlenge kupongen, men de sviktet meg og sluttet å svare på henvendelsene mine. Til tross for mange forsøk på å nå dem, fikk jeg aldri noe svar. Til slutt måtte jeg kjøpe en ny sekk fra et annet merke fordi Db Equipment ikke kunne hjelpe meg. Alt i alt var det en veldig skuffende opplevelse med dårlig kundeservice.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min største kjøp i år

    Jeg bestilte en haug med utstyr til firmaet mitt og betalte med kredittkort. Men, jeg har ikke fått noen bekreftelses-e-post ennå, og det har vært vanskelig å nå kundeservice for å sjekke hvordan det går med ordren min. Dette har bare skapt frustrasjon og forsinkelser i planene mine.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte en bærbar PC

    Jeg bestilte en bærbar PC som kom fort, men da jeg åpnet den, ble jeg skuffet over kvaliteten. Den var rett og slett ikke verdt prisen jeg betalte. Jeg prøvde å returnere den innen en uke, men jeg har fremdeles ikke fått tilbakebetaling, selv om de sa at jeg skulle få pengene tilbake umiddelbart.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av 90L rullebag.

    Jeg hadde en ganske dårlig opplevelse nylig med kundeservicen til dette selskapet. Før pleide de å være veldig flinke når det gjaldt kundeservice, men nå synes ting å ha endret seg litt. Jeg kjøpte en ny 90 liters rullebag fra dem, og når jeg hadde et problem med den og sendte inn en garantisøknad i begynnelsen av august, har jeg fortsatt ikke fått noe svar. Til tross for å ha sendt flere etterfølgende meldinger, har jeg ikke hørt noe tilbake enda. Det er veldig irriterende at de ikke kommuniserer og at det ikke finnes noe telefonnummer å ringe for å få hjelp.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ekspreslevering av sekk

    Jeg betalte litt ekstra for å få sekken min levert raskt. Fikk en e-postbekreftelse på bestillingen min, men dessverre uten sporingsnummer. Jeg måtte kontakte kundeservice for å spørre, og de sa at pakken min allerede var sendt samme dag. Jeg ble veldig imponert over hvor fort de handlet! Det var veldig nyttig at jeg kunne spore bestillingen min direkte fra brukerkontoen min på nettsiden deres.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    en bærbar datamaskin

    Jeg bestilte en bærbar datamaskin fra dette selskapet, og jeg ble virkelig skuffet over opplevelsen. Kundeservicen var helt forferdelig, og det føltes som om de ikke engang brydde seg om å selge meg noe. Jeg hadde faktisk en bedre opplevelse på det lokale Nav-kontoret!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mottok feil størrelse toalettmapper

    Jeg bestilte toalettmapper, men fikk feil størrelse toalettmapper to ganger. Har ikke fått noe svar på meldingene mine, ingen oppdateringer, og kan ikke komme i kontakt med selskapet på noen måte. Helt kaos!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hytta 70L bag

    Jeg er veldig glad for Hytta 70L bagen jeg kjøpte fra dere. Den er så praktisk og funksjonell med to separate rom som gjør det enklere å organisere og holde oversikt over tingene mine. Den rektangulære formen gjør den lett å stappe i bilen, og de myke sidene og store håndtakene gjør den behagelig å bære. En skikkelig genial bag for reiser og utflukter!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av bagasje pakke

    Produktene jeg kjøpte var av virkelig god kvalitet, og kundeservicen var helt topp. Bestilte en bagasjepakke, og ble helt imponert over hjelpen jeg fikk fra teamet da jeg hadde spørsmål. Leveringen var super rask, fikk pakken allerede dagen etter jeg bestilte. Produktet ser og føles fantastisk ut, med et skikkelig solid design og topp kvalitet. Selv om jeg ikke har fått testet det ennå, gleder meg allerede til min neste flytur!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bulkprodukter

    Jeg bestilte en haug med bulkprodukter fra dere, men opplevelsen var skikkelig skuffende. Kundeservicen var helt håpløs, og det tok en evighet å få bekreftelse på retur av et defekt bulkprodukt. Pengene kom tilbake til slutt, men det var en lang og frustrerende prosess.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min returnering av varor

    Jeg hadde en dårlig opplevelse med kundeservicen da jeg skulle returnere noen varer som jeg hadde fått i to pakker. Jeg fikk bare en returetikett til én av pakkene, så jeg måtte vente lenge og sende mange e-poster før jeg til slutt fikk en returetikett til den andre pakken.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Skuffet over deres ryggsekk

    Jeg ble så skuffet av ryggsekken jeg kjøpte fra dette stedet sist gang. Stroppen brøt nesten med en gang, og da måtte jeg ta kontakt for hjelp. Heldigvis kunne de sende meg en video om hvordan jeg kunne fikse det selv, og en link for å bestille en ny ryggsekk med garantien. De var kjappe med å erstatte den, men kvaliteten på produktet var virkelig dårlig. Jeg ville ikke anbefale dette stedet til noen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hytta 50L ryggsekk

    Jeg kjøpte meg en 50L Hytta ryggsekk og er veldig fornøyd med den! Den er perfekt for helgeturer og jeg kunne til og med ha den med meg som håndbagasje på flyet. Selv om den er litt stor for noen flyselskaper, har det gått veldig bra så langt. Sekken er av god kvalitet og har god plass til alt jeg trenger for en kort tur. Jeg er spesielt imponert over hvor komfortabel den er å bære, selv når den er fullastet. Jeg vil absolutt anbefale den!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Sekken røk i sømmene

    Ryggssekken fra Db Equipment gikk i stykker etter bare noen få turer. Den så fin ut, men var dessverre ikke veldig solid. Og kundeservicen var heller ikke bra, for de svarte ikke da jeg klaget.