Lyko - Total vurdering basert på 21 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Ekspresslevering
Ikke kast bort pengene dine på ekspresslevering hos Lyko. Jeg betalte ekstra for å få varene raskere, men det endte opp med å ta like lang tid som vanlig levering, eller til og med lengre. Kundeservicen sier bare at det er mye trykk om dagen, men de burde virkelig forbedre de estimerte leveringsdatoene når de tar betalt for ekspresslevering.
Lang leveringstid
Jeg bestilte noen produkter for over to uker siden, men har fortsatt ikke mottatt dem. Jeg kontaktet leveringsselskapet for å høre hvor pakken min er, men de har sagt at de ikke har fått den fra butikken enda. Jeg burde ha ventet med å betale til jeg hadde varene, nå vil jeg bare ha pengene mine tilbake så jeg kan kjøpe et annet sted. Jeg er skuffet over at det har tatt så lang tid og at kommunikasjonen har vært dårlig.
Utvalg og priser
Utvalget var helt ok, men prisene var ikke like gode som andre steder. Leveringstiden var virkelig treg, og informasjonen om eventuelle forsinkelser var dårlig. Jeg ville ikke anbefale dette stedet for de som trenger noe raskt.
Produkter og leveranse
Jeg har vært en fast kunde hos dere lenge, og hver gang har jeg hatt gode opplevelser. For litt siden bestilte jeg en pakke som skulle bli levert i postkassen min den 20. februar. Dessverre var jeg ikke hjemme den dagen, og da jeg kom hjem fire dager senere, hadde pakken forsvunnet. Jeg mistenkte at den var stjålet, så jeg kontaktet både dere og leverandøren. Heldigvis fikk jeg god behandling og ble lovet en ny pakke uten ekstra kostnader. Slik kundeservice gjør meg glad for å fortsette å handle hos dere.
Innkjøpet mitt var en ekspressplukk med estimert levering dagen etter bestilling.
Jeg opplevde dessverre dårlig hukommelse hos de ansatte på kundeservice. En av dem sa at hun skulle gi meg rabatt dagen etter, men neste dag hadde hun glemt løftet sitt. Jeg betalte til og med ekstra for å få pakken raskere, men ifølge dem var dette feil - jeg hadde visst betalt for ekspressplukking og ikke for raskere levering. De sa at pakken skulle komme dagen etter at jeg bestilte, men da jeg ringte den kvelden, fortalte de meg at pakken enda ikke hadde blitt hentet av posten.
Rask og effektiv kundeservice
Jeg fikk beskjed om at pakken min var levert i postkassen, men da jeg sjekket, var den borte. Etter å ha ringt selskapet som skulle levere pakken, ble jeg henvist til Lyko. Samme dag fikk jeg en unnskyldning fra Lyko, selv om det egentlig ikke var deres feil, og de fortalte meg at en ny vare var på vei i posten. Det viser virkelig hvor viktig god kundeservice er, selv når det oppstår problemer. Jeg har handlet hos Lyko før, og de har alltid levert raskt og nøyaktig.
Returnerte ikke pengene mine
Jeg sendte inn en retur, men fikk aldri pengene mine tilbake. Da jeg kontaktet kundeservice, var de ikke til særlig hjelp. Hele opplevelsen med denne butikken skuffet meg veldig.
Bestilte to hårpleieprodukter
Jeg bestilte to hårpleieprodukter fra Lyko, en Lanza Keratin Healing Oil Bounce Up Spray og en balsam. Da jeg mottok produktene, var dessverre spray-mekanismen på bounce up sprayen ødelagt. Det kom ingen ting ut når jeg prøvde å bruke den. Jeg tok kontakt med kundeservicen på Lykos nettsider og ble hjulpet av en veldig hyggelig representant som het "Mathilde". Hun ordnet raskt en erstatning for meg og løste problemet på en profesjonell måte. Jeg er veldig fornøyd med den gode kundeservicen jeg fikk, og vil definitivt handle fra Lyko igjen. Jeg synes også de har et stort utvalg av produkter og rimelige priser.
Storebesøk uten tilgjengelige produkter
Jeg gikk inn i butikken for å kjøpe noen produkter som var utsolgt. Da jeg kom dit, ble jeg møtt av en ansatt som ga meg dårlig service og sa at jeg burde ha ringt på forhånd for å sjekke tilgjengeligheten av produktene. Selv om nettsiden deres viste at produktene var på lager, fikk jeg beskjed om å kontakte kundeservice hvis jeg hadde klager. Jeg ble veldig skuffet over denne behandlingen og det gjorde meg virkelig lei meg.
Sen levering
Jeg ble litt skuffet over hvor lang tid det tok for produktet mitt å bli sendt fra Lyko. Først tok det tre virkedager før det ble sendt, og deretter enda en uke med frakt, som var senere enn det de lovet på nettsiden. Dette er andre gangen jeg bestiller fra Lyko og opplever sen levering, så denne gangen bestemte jeg meg for å skrive en anmeldelse. I tillegg synes jeg det er litt skuffende at Lyko-appen ikke har noen personlige funksjoner utover reklame og tilbud. Som kunde forventer jeg bedre service og kommunikasjon når det kommer til leveringstiden.
dårleg pakking av produkt
Jeg pleide å like å bestille fra Lyko fordi vi ikke har Sephora i Norge. Pakkene kom alltid raskt og var godt pakket. Utvalget har blitt bedre gjennom årene. Men de siste tre, ja tre, bestillingene har vært så dårlig pakket at alle produktene i pakkene ble ødelagt. En av pakkene inneholdt en tom flaske. Hva skjer? Hvordan kan tre bestillinger på rad være så rotete? Har de sparket kontrollpersonalet sitt? Når jeg ba om nye produkter, ignorerte de bare ønsket mitt og sa de ville refundere pengene mine. Produktet var fortsatt på lager, så jeg vet ikke hvorfor de ikke sendte nye? Er det fordi de selv vet at de ansatte deres ikke er i stand til å pakke produktene skikkelig? Det er vanskelig å leve i et land med monopol fordi mange av produktene jeg liker bare finnes hos Lyko. Jeg tror jeg må begynne å betale mer for å importere fra USA, og i det minste da får jeg produktene mine pakket trygt.
Hårpleieprodukter
Jeg trodde virkelig dette selskapet var pålitelig, men det viser seg at det bare er influensere som er betalt for å reklamere. Leveringstiden er helt latterlig lang, det er uhørt at et selskap i 2024 bruker så lang tid på å levere varer. Kundeservicemedarbeiderne virker veldig frekke og virker å være lei av jobben sin. Det gir et dårlig inntrykk og det føles som om de er vant til misfornøyde kunder. Jeg kommer definitivt ikke til å handle herfra igjen!
Varebestilling og levering
Jeg bestilte flere produkter fra nettbutikken, og jeg ble virkelig skuffet over hvor lang tid det tok å få dem og at et av produktene var ødelagt. Bestilte en god del varer og valgte ekspresslevering for å motta dem kjapt. Men det tok hele 5 dager å få dem, 4 dager over den forventede leveringstiden. Samme dag bestilte jeg også varer fra en Kina-butikk, og de kom på kun 2 dager, så ventetiden fra Lyko virket så mye mer skuffende. Og ikke nok med det, det defekte produktet jeg fikk hadde en pumpe som ikke fungerte ordentlig. Sammenlignet med samme produkt fra en annen butikk, virket det som om produktet fra Lyko var av dårligere kvalitet og pumpen virket nesten som den var tom.
stor variasjon av produkter
Jeg likte virkelig det store utvalget av produkter du tilbød. De virket av høy kvalitet.
Bestillingen kansellert uten varsel
Jeg bestilte noen produkter, men fikk plutselig beskjed om at bestillingen min ble kansellert uten at jeg fikk noe varsel på forhånd. Når jeg forsøkte å ta kontakt med kundeservice for å finne ut hva som skjedde, fikk jeg uhøflige svar og samtalen ble til og med brutt. Det var skikkelig irriterende å oppleve at noen av produktene jeg gjerne ville kjøpe plutselig var utsolgt når jeg prøvde å legge inn en ny bestilling.
Dårlig opplevelse
Jeg burde virkelig ha tatt meg tid til å lese omtaler fra andre kunder før jeg bestilte her. Opplevelsen min nylig var rett og slett ikke bra. Leveringen tok mye lengre tid enn jeg hadde forventet, hele to uker! Og kundebehandlingen var heller ikke profesjonell, de var lite hjelpsomme. Jeg følte meg skikkelig frustrert og skuffet over hele greia, og til slutt måtte jeg bare innse at dette var et dårlig valg.
Morsomme ting
Jeg elsker den nettbutikken! Har handlet der flere ganger og alltid fått det jeg har bestilt. Det er så gøy å bestille masse ting på en gang og glede seg til å få de i posten. Appen deres er litt rar, synes jeg. Den er litt vanskelig å bruke, men ellers er jeg kjempefornøyd!
Ødelagt sminke, rask levering av nytt produkt
Jeg bestilte sminke på nettet, men da pakken kom, var produktet faktisk ødelagt. Så jeg klaget, og heldigvis sendte de raskt en erstatning uten noen skader. Leveringen av det nye produktet gikk veldig greit og fort.
Fuktighetskrem og sminke
Jeg er skuffet over fuktighetskremen jeg bestilte, den var ikke slik jeg hadde håpet på. Og sminkeproduktene var heller ikke av god kvalitet. Alt i alt ble jeg skuffet over produktene jeg kjøpte.
Fikk bare én av to produkter jeg bestilte
Jeg ble skikkelig fornøyd med hvor raskt frakten kom, men ble litt skuffet da jeg bare fikk én av de to produktene jeg bestilte. Jeg fikk beskjed om at det manglende produktet skulle sendes i en egen pakke, men den har fortsatt ikke dukket opp etter en hel måned. Det var ikke akkurat så dyrt, så jeg lot det gli denne gangen. Nå krysser jeg fingrene for at det dukker opp snart!
Mest stemmer anmeldelse
Bestilling av pakke
Les mer