Lookfantastic - Total vurdering basert på 22 anmeldelser
Erfaring videoer
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (22)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Du vil ikke tro det!
Å nei, det var skikkelig skummelt! Noen brukte kortet mitt og bestilte ting for over 700 kr uten at jeg visste det. Jeg prøvde å kontakte Lookfantastic med en gang, men jeg fikk bare automatiske svar og måtte vente lenge for hjelp. Det var virkelig ikke bra!
IMEDEEN
Jeg har brukt dette produktet i over 10 år, og jeg er helt overveldet av resultatene! Jeg føler meg fantastisk og ser enda bedre ut. Jeg er så glad for enkel bestilling og veldig rask levering!
Kjøp av skjønnhetsprodukter
Det virker som om prisene er greie, men ærlig talt, hvem kjøper noe for over 1000 kr og forventer gratis frakt? Må jo selvfølgelig betale ekstra for det, og det er en skikkelig turn-off for meg. Hadde ikke lyst til å fullføre bestillingen da. Kanskje det er på tide å revurdere prissettingsstrategien litt?
Kjøp av produkter fra reklamer
Jeg synes det var veldig enkelt å finne produktene på nettsiden og bestille dem. Prosessen var grei og det var ikke så mye informasjon å fylle ut, noe jeg satte pris på. Men jeg har dessverre ikke fått pakken min enda, så jeg kan ikke si noe om leveringstiden.
Produkt søkt på nettet
Jeg søkte på nettet etter et produkt og fant det på deres side. Da trykket jeg på bestillingsknappen, betalte og fikk en bekreftelse på at bestillingen var mottatt. Foreløpig har jeg ikke så mye mer å si om dere, men jeg synes kanskje at fraktkostnadene var litt høye.
Tollgebyr
Jeg bestilte en vare til 383 kroner, men da pakken kom, måtte jeg plutselig betale toll. Ingen fortalte meg om dette ekstra gebyret da jeg bestilte, og jeg synes det er skuffende. Kundeservice burde ha vært mer tydelige om denne kostnaden på forhånd.
Jeg bestilte fra Lookfantastic for første gang.
Jeg bestilte nylig fra Lookfantastic for første gang, og jeg må si at jeg ble skuffet. Bestillingen min tok mye lenger tid å komme enn forventet, og det var veldig irriterende. Produktene var heldigvis i god stand da de endelig kom frem, men jeg synes ikke det var verdt den lange ventetiden. Jeg har brukt andre tjenester som har mye raskere leveringstid.
Kjipt at bestillinga ble avlyst
Jeg bestilte noe kult, men de kansellerte det og prøvde likevel å ta betaling. Jeg har aldri mottatt varen, så hvorfor betale ekstra?! Dette var en dårlig opplevelse, og jeg kommer aldri til å handle der igjen!!
Min bestilling av skjønnhetsprodukter
Jeg må si, jeg ble virkelig imponert over min opplevelse med nettsiden. Alt gikk så bra og raskt, det var som en drøm som ble virkelig. Selv da jeg tastet feil avslagskode, fikk jeg en enkel feilmelding og kunne enkelt fortsette uten å måtte gjøre hele bestillingen på nytt. Det er virkelig fantastisk å oppleve en så problemfri kjøpsprosess, det gjør meg virkelig glad!
forsinket leveranse uten forklaring
Jeg har ventet i flere uker på pakken min, men den har fremdeles ikke kommet. Jeg fikk heller ingen skikkelig forklaring på hvorfor. Leveringsselskapet har virkelig skuffet meg, og hvis de ikke kan levere pakker som de skal, burde de vurdere å tilby en annen internasjonal leveringsmetode. I tillegg har jeg ikke fått tilbakebetalt hele beløpet jeg betalte, og det er veldig skuffende.
Sommerfugløyenskygge, ansiktsserum og fuktighetskrem
Jeg bestilte disse varene for en måned siden, men har ennå ikke fått pakken min. Jeg har prøvd å nå kundeservice via e-post, men har ikke fått svar. Det er veldig skuffende, og jeg forventer bedre kommunikasjon fra selskapet.
Produktleveranse mislyktes
Jeg bestilte noe fra Lookfantastic, betalte for det og fikk et annet produkt enn det jeg bestilte. Jeg ringte kundeservice med en gang, men de har fortsatt ikke løst problemet eller innrømmet feilen. Jeg synes det er skuffende at de ikke tar ansvar og viser profesjonalitet i denne situasjonen.
Bestilt pakke med ødelagt emballasje
Bestilte en pakke, og da den endelig kom, var den ødelagt. Produktet inni var også knust og hadde sølt seg ut i esken. Jeg tok kontakt med kundeservice og fikk en ny pakke sendt, men det tok virkelig lang tid før den endelig dukket opp. Til slutt fikk jeg varene mine, men jeg var skuffet over hvor uprofesjonelt hele situasjonen ble håndtert.
Hold produkter
Jeg bestilte noen produkter som skulle gi skikkelig godt hold, men ble dessverre veldig skuffet da de ikke levde opp til forventingene mine. Det virket som om produktene ikke gjorde noe for å holde frisyren på plass, de var rett og slett ineffektive.
20% rabatt ved å melde deg på nyhetsbrevet
Hvorfor gir de egentlig en 20% rabattkupong når man melder seg på nyhetsbrevet, hvis den bare kan brukes på én vare? Hva om jeg ikke engang er interessert i den varen? Jeg vil kunne velge selv hva jeg bruker rabatten på, takk.
Fraktpriser
Jeg synes ikke Lookfantastic er så bra fordi de tar mye betalt for frakten, spesielt når de setter ned prisene på produktene. Jeg synes de bør tilby gratis frakt for kjøp over en viss sum, for eksempel 500-700 kr.
Bestilt produkter for første gang
Jeg har vært kunde hos selskapet i lang tid og har alltid vært veldig fornøyd med produktene jeg har kjøpt. Derfor bestemte jeg meg for å prøve å bestille via nettsiden deres for første gang. Dessverre var ikke opplevelsen like bra denne gangen. Det tok lengre tid enn forventet å få varene mine, og jeg måtte vente over en måned på leveransen. Da varene endelig kom, ble jeg overrasket over å måtte betale toll, noe som ikke ble nevnt da jeg bestilte. Alt i alt ble jeg skuffet over denne opplevelsen og håper det blir bedre neste gang.
Krøllete hår produkter
Jeg synes frakten er altfor dyr for å få produktene raskt, men produktene er bra og de har et godt utvalg. Jeg liker spesielt de svarte hårproduktene deres, spesielt de som er for krøllete hår. Det er en rimelig pris å betale for slike produkter her i Norge.
Uspesifisert avgift
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med å handle fra den nettbutikken. Betalte for frakt og moms, men så dukket det opp en ekstra avgift på 1300kr på bestillingen min. Prøvde å kontakte kundeservice for å finne ut hva denne avgiften var, men fikk ikke noe klart svar. Og som om ikke det var nok, ble bestillingen min delt opp i to sendinger, noe som resulterte i dobbelt fortollingsgebyr og en ekstra kostnad på 2000kr med moms. Totalt sett var det bare forvirrende og skikkelig dyrt.
Fint design, problematisk med poeng
Designet på nettsiden er skikkelig fint og lett å navigere. Men jeg slet litt med å finne ut hvor jeg kunne bruke opp poengene mine. Det hadde vært bedre hvis det var tydeligere markert eller en liten notis på kontoen min som forklarte at poengene blir lagt til på slutten av utsjekken, etter at jeg har lagt inn adressen min.
Mest stemmer anmeldelse
Jason produkter
Handlet der flere ganger, og like skuffet hver gang så nå er det slutt! Som oftest er varene skadet for at de ikke blir pakket ordentlig. Siste ordre mottok jeg aldri og fikk be... Les merDør: Bahar