Alle kundeanmeldelser fra Stamm
Review om: CurrencyFair
Min utvekslede penger tok altfor lang tid å motta
Jeg fikk pengene mine åtte dager etter utvekslingen, og det føltes veldig lenge å vente. Heldigvis var det noen positive ting også. Owen var veldig beroligende da han forklarte hvorfor det tok så lang tid. Likevel, jeg lurer fortsatt på om det er gjort noen store forbedringer. Det er vel greit at kunden får vite hva som faktisk skjedde for å forårsake denne store feilen!
Review om: Trenings partner
Forsinket levering
Bestillingen min har vært forsinket i over 5 uker nå! Etter å ha ventet i hele 3,5 uker, fikk jeg endelig en følgeseddel, men varen har fremdeles ikke kommet. Kundeservicen kunne ikke gi meg noe nyttig informasjon om leveringen. Dette har virkelig vært en skuffende opplevelse med Treningspartner. Jeg kommer ikke til å handle her igjen, og kommer heller ikke til å anbefale dette stedet til noen.
Review om: Cooper's Candy
En pose med diverse godteri
Jeg er en trofast kunde hos Cooper's Candy, men jeg blir stadig skuffet over hvor ofte de er utsolgt for varer. Det virker som om de alltid mangler varer på lager, og det er irriterende å ikke kunne kjøpe favorittgodteriet mitt når jeg ønsker det. Jeg forventer at en godteributikk skal ha et bredt utvalg av varer på lager, men det ser ikke ut til å være tilfellet her.
Review om: Gullbanken
Vurdering av gull
Først fikk jeg et tilbud hvor de hadde vurdert gullet mitt til å være av lavere kvalitet enn det faktisk var, noe som selvfølgelig ikke var tilfredsstillende. Etter å ha gitt beskjed om denne feilen, gjorde de en ekstra sjekk og sendte meg et nytt, korrekt tilbud. Selv om jeg synes det burde vært gjort riktig fra starten av, var jeg fornøyd med den raske responsen og løsningen på feilen. Kundeservicen var vennlig og imøtekommende, noe som er viktig for meg som kunde. Alt i alt en god opplevelse, selv om det var litt startvansker.
Review om: Skytours
Svindel
Jeg kjøpte returbilletter under Black Friday, fikk bekreftelse og faktura, men ingen billetter ble sendt. Ingen svarte på e-postene mine, og klantjenestelenken virket ikke. Etterforskning viste at verken flyselskapet eller navnene på fakturaen hadde noen registrering av vår bestilling. Derfor endte vi opp med å kjøpe nye billetter til dobbel pris.
Review om: Letyshops
cashback-problemer
Jeg forsøker å gi dem flere sjanser, men akkurat nå har de skuffet meg litt. Jeg har fulgt alle rådene som ble gitt og deaktivert alle nettleserutvidelser, men jeg må fortsatt be om cashback manuelt fordi det ikke blir registrert automatisk og vises ikke i systemet. Deretter må jeg vente i opptil 4 måneder for at det skal behandles ... det blir litt kjedelig, spesielt når de sier at jeg har brutt cashback-vilkårene (noe jeg ikke har gjort) og krediterer meg en "bonus" i stedet for det totale cashback-beløpet jeg hadde krav på for den transaksjonen. Jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre enn å følge trinnene riktig og aktivere cashback. Jeg håper det går bedre i fremtiden, og at de ikke bannlyser meg ved å tro at jeg prøver å svindle dem.
Review om: Uniplaces
Ditt kjøp på Uniplaces
Jeg er veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk fra Uniplaces. Teamet var så profesjonelt og vennlig gjennom hele greia. Jeg er virkelig imponert over hvor bra tjenesten var.