CurrencyFair Anmeldelser

: 24

公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。

4% Ville handlet her igjen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-02-27
Overføring av midler
Jeg hadde en veldig god opplevelse med pengeoverføringen gjennom plattformen. Alt gikk veldig gre...Les mer
Christina Gusikowski

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-25
Dårlig kundebehandling
Jeg har brukt denne tjenesten i lang tid og det har gått greit frem til nå. I april sendte jeg pe...Les mer
elvera

Mest stemmer anmeldelse

  2024-05-23
Min utvekslede penger tok altf
Jeg fikk pengene mine åtte dager etter utvekslingen, og det føltes veldig lenge å vente. Heldigvi...Les mer
Stamm

Anmeldelser (24)

  (1)

 (0)

  (18)

  (4)

  (1)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overføring av midler

    Jeg hadde en veldig god opplevelse med pengeoverføringen gjennom plattformen. Alt gikk veldig greit og raskt, og jeg fikk pengene mine på en kjapp måte. Kundeservicen var veldig hjelpsom og profesjonell når jeg hadde spørsmål eller bekymringer. Jeg ble positivt overrasket over hvor enkelt det var å gjennomføre transaksjonene gjennom plattformen, og jeg kommer definitivt til å bruke den igjen i fremtiden.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Dårlig kundebehandling

    Jeg har brukt denne tjenesten i lang tid og det har gått greit frem til nå. I april sendte jeg penger som vanlig, og plutselig fikk jeg en e-post som sa at pengene mine var mottatt, men jeg måtte sende samme forespørsel på nytt i appen for å unngå at det blir dobbelt. Dette har skjedd 4 ganger nå, og jeg begynner å bli irritert. Jeg gjorde dette for 4 dager siden, men venter fortsatt på at mine -€4000 skal bli vekslet. Jeg har sendt 4 e-poster, men har ikke fått noe svar. Dette er ikke greit.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ditt kjøp på valutaveksling

    Det har gått over to uker nå, og jeg venter fremdeles på pengene mine. Jeg har tidligere opplevd at det å kontakte selskapet direkte har gitt bedre resultater enn å sende e-post. Kan dere være så snille å returnere pengene mine? Hva har skjedd med dem? Dere har all informasjonen min, så vær så snille å ikke fortelle meg at saken har blitt eskalert igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min utvekslede penger tok altfor lang tid å motta

    Jeg fikk pengene mine åtte dager etter utvekslingen, og det føltes veldig lenge å vente. Heldigvis var det noen positive ting også. Owen var veldig beroligende da han forklarte hvorfor det tok så lang tid. Likevel, jeg lurer fortsatt på om det er gjort noen store forbedringer. Det er vel greit at kunden får vite hva som faktisk skjedde for å forårsake denne store feilen!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overføring av midler

    Jeg har brukt tjenesten flere ganger før og det har alltid gått bra, men denne gangen har vært skikkelig dårlig. Jeg sendte overføringen for 21 dager siden og fikk to e-poster som bekreftet at pengene hadde kommet frem til mellomkontoen i Storbritannia (med riktig CF-ID), men de har ennå ikke dukket opp på kontoen min hos selskapet... og jeg har også en videreoverføring som venter. Jeg har sendt flere e-poster, men har ikke fått noe svar. Jeg begynner virkelig å tvile på om jeg vil bruke tjenesten igjen i fremtiden.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overføring av midler

    Jeg lagde en konto og alt var greit. Jeg satte inn penger og gjorde en overføring. Etter en dag fikk jeg en e-post om at adressen min ikke var riktig. Jeg dobbeltsjekket alt, men alt stemte. Jeg sendte ekstra dokumenter, men har ikke fått svar på en uke. Dette har vært den verste opplevelsen jeg har hatt med dette selskapet, til tross for at jeg har brukt lignende selskaper før. Jeg fulgte anbefalingen fra en ansatt på en børs, men angrer på det nå. Pengene mine er frosset mens jeg venter på at noen sjekker adressen min. Jeg vil ikke anbefale dem til noen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overførsel av penger fra Storbritannia til Spania

    Selv om jeg har hatt gode erfaringer med dette selskapet tidligere, har det dessverre oppstått noen problemer med mine to siste overføringer. Etter at pengene ble sendt fra min britiske bank og bekreftet, ble de dessverre ikke riktig kreditert til kontoen min hos selskapet. Dette voldte mye stress og ubehagelige samtaler før pengene endelig ble mottatt. Dessverre har det samme skjedd igjen med den siste overføringen min, og jeg venter fortsatt på å motta pengene for å betale skattene mine i Spania. Nå har jeg bestemt meg for å finne et annet selskap å bruke i fremtiden, og vil anbefale alle som leser dette til å gjøre det samme når de skal overføre pengene sine.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Penger holdt i en måned

    Etter å ha brukt tjenesten i lang tid og vært veldig fornøyd, opplevde jeg plutselig at selskapet holdt pengene mine uten at jeg kunne få tilgang til kontoen eller kontakte kundeservice. Dette har gjort meg veldig frustrert og usikker på om selskapet vil være stabilt i fremtiden. De gode opplevelsene jeg hadde før, blir nå overskygget av dette negative.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overføring av penger

    I april i år overførte jeg penger til kontoen min hos dem, men nå ser jeg at de har endret kontonummeret sitt i løpet av den tiden. Derfor ble pengene mine overført til den gamle kontoen. Til tross for at jeg har ringt flere ganger, sendt e-poster og bevist reaksjonen med min bank, har de fremdeles ikke returnert pengene mine. Oppførselen deres med å holde tilbake pengene mine er virkelig forferdelig. Selv etter å ha kontaktet dem gjentatte ganger, nekter de å løse problemet. Hvis jeg skulle gi en vurdering for denne opplevelsen, ville det være den laveste negativ vurderingen mulig. Jeg er virkelig misfornøyd med tjenesten deres og hvor lite de hjelper med å løse situasjonen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overføring av penger

    Jeg har brukt denne tjenesten i mange år og har aldri hatt noen problemer tidligere. Men nå har det gått over to uker siden jeg overførte penger fra banken min til tjenesten, og jeg har ikke hørt noe tilbake ennå. Jeg har sendt to e-poster angående dette, men har ikke fått noe svar. Dette er virkelig en forferdelig tjeneste!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Valutaveksling

    Etter mange år med valutaveksling hos selskapet, er jeg nå usikker på om denne siden er sikker. Jeg har sendt 24 e-poster, hovedsakelig automatiserte svar, uten at noen kunne hjelpe meg med å returnere pengene mine. Du må ringe dem direkte hver eneste dag og kontakte banken din, de vil hjelpe deg med å få tilbake pengene dine. Dette tok meg 21 dager og mange telefonsamtaler, og de bekreftet at pengene mine var trygge, men jeg fikk ingen oppdateringer fra dem. Det virker som det er noe galt med selskapet, og det kan være en rettssak i Australia fordi de fortalte meg at de ville opprette en ny kontonummer og IBAN. Dette skjedde aldri. Vær oppmerksom. Mitt råd vil være å unngå selskapet til de har ordnet opp i kundestøtten og nettsiden deres.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Valutabytting.

    Siden selskapet byttet til det 'nye' selskapet de har slått seg sammen med, har de helt klart den dårligste kundeservicen du kan oppleve. Ingen svarer på e-postene til brukerstøtten, som er den eneste måten å komme i kontakt med dem på (og er deres dedikerte brukerstøtte-e-post), ingen virker interessert i å hjelpe eller bry seg om kundene. Etter sammenslåingen tillater de nå bare 3 valutaer, i motsetning til det ubegrensede alternativene de tilbød før. Jeg har personlig sendt 9 e-poster med en henvendelse som fremdeles ikke er besvart over en uke senere. De sitter på midlene mine som jeg har bedt om å få tilbake, men ingen svarer på e-postene mine. Det har nå gått 3 uker siden midlene ble sendt. Før sammenslåingen var kundeservicen topp, e-poster ble besvart på mindre enn en dag, og det var ingen problemer med midlene. Nå virker det umulig å få svar fra dem. Anbefaler å unngå og heller bruke Revolut, som har raskere behandlingstider, flere valutaer å velge mellom og aldri har hatt problemer. CurrencyFair holder fortsatt tilbake £100 av midlene mine uten å gi noen hjelp. Jeg tar saken videre til forbrukerrettigheter, etter å ha blitt lovet at saken ville bli eskalert uten at noe ble gjort. De holder nå mine midler ulovlig tilbake, til tross for at jeg har bedt om å få dem returnert. Totalt har jeg sendt 17 e-poster uten å få svar.


Andre så også på