Skytours - Total vurdering basert på 30 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (30)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Betalt, ingen billett
De tok betalt av meg, men billetten jeg betalte for kom aldri. De nektet for å ha mottatt pengene, så jeg måtte kontakte banken for å løse opp i det. Veldig irriterende! De sendte spydige og useriøse e-poster og påsto at de ikke hadde mottatt pengene, selv om jeg hadde bevis på at de hadde trukket pengene fra kontoen min.
Hele reisen betalt
Hele reisen ble betalt, men så ble den avbestilt og jeg hørte ingenting mer. Føler meg lurt. Skal kontakte politiet og rapportere det.
Falske priser
Dårlig opplevelse med uærlige metoder. Etter at jeg kjøpte billetter til en bestemt pris, ble jeg kontaktet og presset til å oppgradere til en dyrere billettype fordi de sa de originale billettene var utsolgt. Etter å ha undersøkt videre, fant jeg ut at de billettene de sa var utsolgt, faktisk var tilgjengelige på nettsiden deres. Dette virker veldig tvilsomt og muligens bedragersk. Veldig skuffende opplevelse.
Booket reise for 4 voksne og 1 barn fra Bergen til Hawaii
Jeg synes det var lett å bestille på nettstedet. Men vi slet litt med å finne den samme lave prisen for alle passasjerene, så vi endte opp med å gjøre flere separate bestillinger. Etter litt bry tid klarte vi til slutt å ordne riktig kombinasjon av passasjerer og flyvninger. Billettene ble sendt uten problemer, og vi er nå klare for turen til Hawaii.
Misfornøyd og lurt
Jeg ville bare si at min erfaring med dette selskapet var helt forferdelig. Etter å ha lest gode anmeldelser, bestemte jeg meg for å bestille en tur, men det endte opp med å være veldig skuffende. Etter å ha prøvd å følge instruksjonene for å avbestille, ble jeg bare blokkert og pengene mine ble holdt tilbake. Jeg føler virkelig at det er svindel, og jeg føler meg lurt av dette selskapet.
Kjøp av flybilletter
Jeg ble skikkelig skuffet over servicen jeg fikk da jeg bestilte flybilletter. Jeg bestilte billettene mine i begynnelsen av april for en reise den 7. april, men jeg fikk verken bekreftelse eller informasjon om dem. Jeg prøvde å kontakte selskapet, men fikk ingen tydelige svar og ble veldig bekymret for den kommende reisen. Det var første gang jeg reiste med dette selskapet, og opplevelsen var virkelig stressende og skuffende.
Mine billetter ble kansellert
Jeg bestilte billetter til Bogota, men så fikk jeg beskjed to dager før avreise om at flyvningen var overbooket. Jeg har fremdeles ikke fått tilbake pengene mine, og selskapet svarer ikke på meldingene mine. Dette er ren svindel, så jeg oppfordrer alle til å anmelde dem til politiet og søke juridisk hjelp.
Bestilling av flybillett
Jeg bestilte en flybillett i desember, men den ble kansellert på grunn av overbooking. Jeg har ennå ikke fått tilbake pengene mine. Helt urimelig!
Bestilling av flybilletter
For litt siden bestilte jeg flybilletter gjennom dette selskapet, og alt virket greit helt til jeg mottok en bekreftelse på e-posten min. Da viste det seg at prisen jeg hadde blitt opplyst om da jeg bestilte billettene var mye lavere enn den faktiske prisen som ble belastet kortet mitt. Etter mange samtaler og e-poster med selskapet, fikk jeg ingen forklaring på hvorfor prisen hadde endret seg, annet enn at det var en ikke-refunderbar valgfri ekstratjeneste som jeg aldri hadde valgt. Jeg føler meg ikke godt behandlet og vil ikke anbefale dette selskapet til andre kunder. Kundeservicen deres håndterte saken dårlig og virket ikke interessert i å løse problemet.
Kjøp av flyreservasjoner med TAP Air Portugal
Jeg kjøpte to flybilletter med TAP Air Portugal gjennom et nettbyrå for en reise fra Lisboa til Recife og deretter videre til João Pessoa. Men så oppsto det problemer med å få tak i byrået etter kjøpet, da kundestøtten deres nettside ikke eksisterte lenger. Jeg ble veldig skuffet og tenker nå å klage til relevante myndigheter for den manglende profesjonaliteten.
Billett til London
Jeg fant en billigere billett til London hos et reiseselskap, enn hva konkurrentene hadde. Jeg var litt skeptisk, men bestemte meg for å booke billetten likevel, fordi tilbudet kom gjennom en pålitelig nettside. Jeg sjekket andre sider for å sammenligne prisene, og de virket omtrent like. Etter at jeg fullførte bestillingen, fikk jeg beskjed om at jeg ville motta en bekreftelses-e-post, men den kom aldri. Pengene ble reservert på kortet mitt, men jeg hadde ikke noe bevis på kjøpet annet enn en kvitteringsliknende side.
Flybilletter med skjult bagasjegebyr
Jeg kjøpte flybilletter og ble veldig overrasket av skjulte bagasjegebyrer. Kundeservicen var skikkelig dårlig og ga meg bare generelle svar uten å faktisk løse problemet mitt. Dette blir definitivt første og siste gangen jeg bruker dette selskapet!
Betaling med kort mislykket
Hvilket slags selskap i dagens digitale verden tillater ikke betaling med kort? Jeg prøvde flere ganger å betale for billettene mine med to forskjellige kort, men det fungerte bare ikke. Etter å ha prøvd en annen nettside, klarte jeg endelig å få kjøpt billettene mine.
Bestilling av billetter til ferie
Jeg bestilte nylig billetter til ferien min gjennom en nettside. Etter å ha fylt ut alle detaljene og betalt, krasjet hele nettsiden. Dessverre har jeg ennå ikke mottatt noen ordrebekreftelse eller billett på e-posten min, selv om pengene allerede er trukket fra kontoen min. Det er svært frustrerende at det virker umulig å komme i kontakt med selskapet for å få hjelp. Jeg har prøvd flere ganger, men har fremdeles ikke klart å få tak i dem.
Reiseforsikring
Sannheten er at dette selskapet har vært en skuffelse hele veien. Jeg har ventet i over fire måneder på tilbakebetaling av reiseforsikringen min etter at flyet mitt ble kansellert på grunn av overbooking. Jeg har sendt flere henvendelser, men har ikke fått noen respons i det hele tatt. Det er helt klart svindel og kundeservicen er helt ubrukelig. Jeg vil anbefale å unngå dette selskapet for enhver pris.
Flyreisevoucher brukt til produktkjøp
Jeg ble fristet av en voucher jeg fikk fra en tidligere kansellert flytur, men når jeg prøvde å bruke den på den nye nettsiden, fant jeg ingen plass å legge inn voucher-koden. Telefonnumrene, e-postene og chatten er helt ubrukelige fordi ingen svarer! Jeg har sendt utallige e-poster uten noen respons, og chatten tar deg med på en evig runddans før den til slutt lukkes av seg selv. Nå har voucher-koden utløpt, og jeg har tapt 1600 dollar. Dette er svindel av verste sort! Ikke gå for dette selskapet, de burde bli stengt ned.
Bestilte flybilletter tur-retur Oslo - Houston
Jeg bestilte nylig noen flybilletter til og fra Oslo og Houston gjennom selskapet. Etter at banken bekreftet at betalingen gikk gjennom, fikk jeg plutselig beskjed dagen etter om at billetten min var blitt kansellert. Det var ingen tydelig grunn gitt for hvorfor dette skjedde, og jeg ble frustrert over den manglende informasjonen.
Purchased flight tickets
Jeg kjøpte flybilletter til en reise jeg hadde planlagt, og fant gode priser på nettsiden deres. Dessverre ble jeg skuffet over opplevelsen. Etter at jeg hadde bekreftet bestillingen, fikk jeg en e-post om at den var blitt kansellert bare noen dager senere. Kundeservicen var ikke til mye hjelp, og jeg endte opp uten de flybillettene jeg hadde betalt for. Alt i alt var det en skuffende opplevelse.
Svindel
Jeg kjøpte returbilletter under Black Friday, fikk bekreftelse og faktura, men ingen billetter ble sendt. Ingen svarte på e-postene mine, og klantjenestelenken virket ikke. Etterforskning viste at verken flyselskapet eller navnene på fakturaen hadde noen registrering av vår bestilling. Derfor endte vi opp med å kjøpe nye billetter til dobbel pris.
Ufullstendig bestilling
Dessverre var ikke min opplevelse hos deg helt slik jeg hadde håpet. Da jeg prøvde å bestille, la jeg merke til at det ikke var mulig å legge til informasjon om at jeg skulle sjekke inn bagasje. Billettene mine viste bare at jeg hadde håndbagasje, så jeg måtte kontakte flyselskapet for å legge til bagasje. Dette gjorde prosessen ganske knotete og tok ekstra tid. Å kontakte Delta Airlines i USA var også mye mer komplisert enn å kontakte SAS her i Norge.
Mest stemmer anmeldelse
Enkel reisebestilling
Les mer