
TripX
Alle kundeanmeldelserTripX
Alle kundeanmeldelser (2)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Useriøst selskap!
Ankommer Gardermoen og gleder oss til å reise til gran canaria. Finner så ut at flyreisen ble kansellert for fem mnd siden!!! Tripx bekreftet reisen vår en uke før avreise og har ikke opplyst oss om at flyreisen ned er avlyst! Så må vi ordne oss nye billettter ned med sas til høy pris! ALDRI BRUK TRIPX! TOTALT USERIØSE!!
TripX er et upålitelig selskap
Reisen måtte kanselleres på grunn av korona, og det er greit. Å få refundert pengene fra TripX (Norwegian Holidays) har vist seg vanskelig/umulig. Jeg har kommunisert med dem i tre og en halv måned og gitt dem god tid, ekstra tid, godvilje og enda mer godvilje, men oppfatter nå selskapet som useriøst og helt upålitelig.
Det er lett å få svar, men helst kun uforpliktende svada. Da jeg varslet at jeg vurderte å koble inn Forbrukerrådet, lovte TripX omsider å betale ut etter ti uker. Intet skjedde, En stund etter det svarte de heller ikke på meldinger. Så skulle de betale tilbake pengene jeg har krav på etter tolv uker og beklaget "forsinkelsen". Ingen penger kom. Nye purringer. Nye unnskyldninger fra TripX: Mye å gjøre, ferie, bankforbindelse som ikke har gjort jobben sin, sykdom, store koronaproblemer ... Nye løfter: Pengene er underveis om to dager ... Nå er det gått tre og en halv måned og alle løftene har vist seg å være bløff. TripX ligner nå rett og slett på svindel. Totalt upålitelige. Velg et annet selskap.Venter også på tilbake betaling. Møkka firma. Har vært i kontakt med de flere ganger, å de lover og lover. Men det skjer ikke noe.
Hei.
Jeg har akkurat samme erfaring. Lover og lover men intet skjer. Har akkurat fått nytt løfte etter at jeg truet med rettslig krav mot firmaet. Hvis de ikke betaler nå så skal jeg sjekke hvordan jeg skal sende et krav til dem, har ikke så god greie på dette men hvis de får et krav som de ikke betaler eller kan bestride kan de vel slåes konkurs.Anbefaler å samle all dokumentasjon, ta kontakt med forbrukerrådet (ring 23400500 og velg 1 for utlandet). Klage mot selskapet vil så bli registrert.
Da har vi, etter 5 måneder, fått pengene tilbake.
Andre så også på

Flixbus
Man blir jo stadig vekk oppfordret til å droppe fly og bruke alternative transportsmuligheter der man kan. Men lenge har det egentlig ikke ek...

Lufthansa
Når en skal reise så er det flere ting en må ta med i betraktningen, avhengig på hvor destinasjonen ligger, din prisklasse,...

Lets Deal
Alle er glade i gode tilbud og lave priser, det er rett og slett sånn vi fungerer, og om det finnes sider som spesialiserer i slike ting, s&a...

Qatar Airways
Når du skal på tur med fly så er det jo optimalt å reise så komfortabelt som mulig. I tidligere år var det komf...
Jeg har heller ikke fått noen penger.
Har du hørt noe mer?