Kiwi - Total vurdering basert på 31 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (31)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
God hjelp
Jeg er kjempefornøyd med servicen jeg fikk fra dette selskapet. Hele prosessen fra bestilling til levering gikk kjempelett og smidig. Prisene var gode, og varene kom fort og uten problemer. Jeg kommer definitivt til å bruke denne tjenesten igjen i fremtiden.
Pølse og fly fra Frankrike til Norge
Åh, fy søren, de folkene på denne butikken er bare så tøffe! De holder alltid det de lover, og det er så gøy å shoppe her. Jeg tok flyet fra Frankrike til Norge for bare femti kroner, og helt gratis fikk jeg til og med en pølse på toppen av det hele!
Kjøpte flybilletter
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med å kjøpe flybilletter. Alt gikk kjempebra da jeg bestilte, og servicen var helt fantastisk. Leveransen gikk også uten problemer, og jeg fikk til og med refusjonen innen fristen. Jeg vil absolutt anbefale denne tjenesten til alle som trenger å kjøpe flybilletter.
Flybilletter
Mine opplevelser med Kiwi har vært litt blandede. På den ene siden var det enkelt å bestille flybilletter gjennom nettsiden deres, og prisene var ganske greie. Men så opplevde jeg at flyet mitt ble kansellert, og jeg slet med å finne en annen flight. Selv om jeg valgte å betale mer for en raskere reise hjem, ble jeg skuffet da jeg fant ut at også den flyvningen var fullbooket. Kiwi ville ikke gi meg pengene tilbake, så jeg endte opp med å ta en dårligere flyvning uten kompensasjon. Det var frustrerende å føle meg så hjelpeløs i en sånn situasjon, spesielt etter alt arbeidet og pengene jeg hadde brukt på å planlegge turen min.
Kjøpte ny billett etter kansellert fly
Jeg satte pris på all hjelpen jeg fikk da flyet mitt ble kansellert. De ordnet en ny billett for meg, men jeg måtte betale full pris for den. Kundeservice forklarte at jeg mest sannsynlig har rett på refusjon, siden kanselleringen ikke var vår skyld. Jeg håper virkelig at vi får tilbake pengene, for flyproblemer er virkelig stressende. Kundeservicen var veldig bra i denne situasjonen.
dårlig kundeservice og mangel på refusjon
Min erfaring med denne tjenesten har vært veldig skuffende. Jeg har prøvd i flere dager å få tilbake pengene mine, men selskapet har ikke kommet med noen løsning. De sier de tar saken min på alvor, men det virker ikke sånn. Jeg har tapt AUD 900 på grunn av deres feil, og det er helt uakseptabelt. Jeg mener selskapet burde refundere meg umiddelbart, men det virker som de prøver å unngå det. Kundeservicen har vært dårlig, og jeg er veldig misfornøyd med opplevelsen.
Kjøp av fersk frukt og grønnsaker
Jeg var veldig imponert over den fantastiske servicen jeg fikk på dette stedet. De som jobbet der var utrolig flinke og hyggelige, og de tok seg tid til å forklare meg forskjellene mellom produktene jeg var interessert i. Jeg satte pris på at de viste meg så mye profesjonell tålmodighet, og jeg følte meg virkelig vel ivaretatt. Produktene jeg kjøpte var av virkelig høy kvalitet, så jeg følte meg trygg på at jeg fikk det beste av det beste. Alt i alt var det en utrolig god opplevelse!
Enkel og effektiv
Den personen jeg snakket med var kjempeflink og veldig hyggelig gjennom hele opplevelsen. Jeg kommer absolutt til å komme tilbake hit takket være henne. Tusen takk!
Bestilling av flybilletter
Da jeg bestilte flybilletter online, synes jeg det var veldig enkelt og greit. Etter at jeg hadde betalt, fikk jeg billetten med en gang. Jeg satte pris på at det var enkelt å finne kontaktinformasjon til kundeservice hvis det skulle være behov. En annen gang flyet ble kansellert, fikk jeg raskt beskjed på e-post om muligheten for ombooking eller refusjon. Jeg valgte refusjon, og pengene kom tilbake like kjapt som jeg betalte. Kiwi har også en super praktisk app som gjør alt veldig enkelt og greit å bruke.
Kjøpte flybillett
Jeg ble skikkelig skuffet over kundeservicen, de gir alltid de samme svarene og virker ikke interessert i å hjelpe i det hele tatt. Det er så rotete å sjekke inn, oppgi passinformasjon og verifisere ID-en din. Det virker som om de ikke har peiling på hva de driver med!
Til tross for den katastrofale kundeservicen, var oppfølgingen etter reisen veldig bra. De sørgte for at alt var i orden, og det var virkelig betryggende. Kanskje jeg gir det en ny sjanse i fremtiden, men jeg håper virkelig de forbedrer kundeservicen sin før den tid.Reiste uten bagasje, sparte penger
Jeg bestemte meg for å ta sjansen og bestille fra en venn som har fått dårlig kritikk tidligere. Heldigvis gikk alt smertefritt, og jeg fikk til og med en god rabatt på billetten. Alt gikk kjapt og greit. Jeg vil absolutt anbefale det!
Dårlig utvalg og service
Jeg hadde en veldig skuffende opplevelse i butikken din. Utvalget var dårlig og servicen var enda verre. Det virket som om de ansatte var opptatt med annet enn å hjelpe kundene. Bare én person var i kassa, mens resten av de ansatte sto og drakk energidrikker ved grønnsakene. Personen i kassa virket uinteressert og gjorde slurvete arbeid. Da jeg påpekte en råtten asparges, ble den bare lagt tilbake uten at det ble gjort noe med det. Alt i alt var det en veldig skuffende opplevelse som endret det positive inntrykket jeg hadde av butikken.
Enkelt, men forvirrende
Jeg synes det var greit å bestille hos Kiwi, men jeg ble litt forvirret av at jeg måtte betale ekstra for å sitte sammen med medpassasjerene mine. Jeg kunne ha ordnet dette gratis direkte med flyselskapet, men Kiwi ga ingen informasjon om hvordan jeg kunne gjøre det.
Flyreise med flere flyselskaper
Jeg følte meg godt tatt vare på og trygg, selv om jeg fløy med ulike flyselskaper. Det var gøy å få en e-post noen dager før avreise med nyttige tips, og jeg syntes det var kult at alle boardingpassene kom på e-posten før avreise. Jeg gikk fra å være skeptisk til å bli litt imponert av hele opplevelsen. I tillegg var prisene veldig bra!
flybillett til gran canaria
veldig dårleg selskap.solgte en billett som ikkje fantest og måtte kjøpe ny billett og fekk ikkje penga tilbake.svindel lang vei
Kjøp av app
Appen fungerer kjempebra når flyturen endres, den gir raske meldinger og er veldig pålitelig og enkel å bruke.
Billettkjøp til utlandet
Kundeservicen var skikkelig hyggelig og hjelpsom. Jeg var litt bekymret da de ikke kunne finne samme flyreise som meg og jeg ville endre den. Jeg vet ikke om de prioriterer tid eller pris, men de fant den til slutt. De sa at de ville kontakte meg for å bekrefte endringen i flyturen.
Fly
Hold dere unna folkens. Jeg bestilte det billigste jeg kunne grunnet dårlig råd, og man får tydligvis (ikke) det man betaler for. De kansellerte flybilletten min i siste liten. Var og er på hostellet i Madrid fortsatt grunnet disse svindlerene. Å kansellere bookingen 6 timer før flyet skulle ta av fra Madrid for å deretter tilby meg refund på kreditt? Er dere helt blåst? Ikke bare "mistet" jeg flyet men og omsorgen for mitt barn grunnet disse svindlerene. Begrunnelse for kansellering: "Technical Issues".
Hadde ingen problemer med travellink, ingen problemer med booking.com og prisene deres forandrer seg med engang anylyserings systemet dems oppdager dette er et fly du vil / må ta.
Har rett og slett ikke ord. Stod heldigvis med dama i skranka på Norges Ambassaden i Madrid mens jeg bestilte og spurte hun om kiwi var en grei plass å bestille. Hun var ikke 100% sikker da hun ikke hadde gjort det selv men hun hadde hørt om dem og dem var "populære".
Tro meg denne saken er ikke over. Tvert imot, om jeg så må dra det til høyeste rett med Norges Ambasseden I madrid + hostellet jeg har bodd på som vitner til dette svindleriet. Banken jeg bestilte med har heldigvis god reiseforsikring. Så lykke til.
Det var bare flaks at jeg tilfeldigvis skulle inn å sjekke eposten. Å dermed fikk vite at Bookingen min var kansellert grunnet tekniske feil.
Strategisk svindel, hold dere unna!Bestille tur - krav på refusjon
Jeg ble veldig skuffet over refusjonspolicyen til dette selskapet. De sier at de vil gi deg tilbake pengene hvis du avbestiller turen din, men når du ser på vilkårene deres, oppdager du at de kun vil refundere 10 € med mindre du har bestilt spesielle tjenester. Dette virker ikke i samsvar med EU forbrukerbeskyttelseslover eller tyske vilkår og betingelser. Det er rett og slett en dårlig brukeropplevelse. Jeg forventet mer profesjonalitet fra et selskap som dette.
Problemløsning
Jeg stod fast i bestillingsprosessen min, men Kiwi hjalp meg ut av knipa på en rask og effektiv måte. Det viste seg at feilen lå hos meg, men kundeservicen var veldig imøtekommende og forståelsesfull. Jeg er utrolig fornøyd med hvordan de løste situasjonen.
Mest stemmer anmeldelse
Flybilletter
Bestilte flybilletter med Ryanair via kiwi.com. Oslo- London- Lanzarote. De ble kansellert i tur og orden, og kiwi foreslo nye ruter, som igjen ble kansellert. De fores... Les merDør: Anne-Marit Berg