Alle kundeanmeldelser fra Sanford
Review om: GetResponse
Kjøp av e-postmarkedsføringstjeneste
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med denne tjenesten. Plattformen fungerer bare halvparten av tiden, og hver gang jeg prøver å integrere noe blir kontoen min suspendert. Det er veldig frustrerende å bruke tjenesten, fordi jeg aldri kan være sikker på at den faktisk fungerer som den skal. Det virker som om de bare er opptatt av å tjene penger, i stedet for å hjelpe kundene med å vokse virksomheten sin. Det virker som om de ikke ønsker at kundene skal lykkes og tjene penger selv, selv om de tjener millioner selv. Jeg ville ikke anbefale denne plattformen til noen som ønsker å bygge opp sitt eget selskap.
Review om: Fenty Beauty
Highlighter og lipstick
Jeg bestilte en highlighter og en lipstick fra butikken og jeg gledet meg veldig til å prøve dem ut. Men dessverre, jeg fikk aldri pakken min! Jeg har prøvd å kontakte kundeservice via e-post og Instagram, men de har aldri svart. Jeg føler meg virkelig lurt og skikkelig skuffet.
Review om: Training365
Treningssko
Jeg pleide å være fornøyd med mine tidligere kjøp hos denne butikken, men denne gangen tok det faktisk 6 uker før jeg fikk mine nye treningssko. Det sto ingen informasjon om at det ville ta så lang tid, og da jeg spurte om kompensasjon, fikk jeg ingen respons (det står at pakken bør komme innen maks 14 dager). Noe positivt er at de svarte raskt på e-post, men svarene var ikke alltid tilfredsstillende. Det har også vært feil med vekt og antall av produktene i forhold til det som var bestilt.
Review om: AndLight
Høy kvalitet lampe
Jeg er veldig glad for kjøpet mitt fra dette selskapet. Lampen jeg kjøpte er av veldig god kvalitet og ser fantastisk ut i hjemmet mitt. Nettsiden hadde mange alternativer å velge mellom, og jeg fant akkurat det jeg trengte. Bestillingen gikk greit, og lampen min kom bare to dager etter jeg bestilte den. Alt i alt var det en veldig positiv opplevelse, og jeg kommer definitivt til å handle her igjen.
Review om: Bravofly
Full Flex billett
Jeg kjøpte en "Full Flex" billett med litt usikkerhet rundt reiseplanene mine, men endte til slutt opp med å avlyse turen på grunn av endringer i avreisetidene og begrensningene på Fleksibiliteten for returreisen.
Review om: Celis
Julegaver i november
Jeg bestilte julegavene mine tidlig i november, men fikk beskjed om forsinkelse så varene ble ikke sendt på lang tid. Til slutt måtte jeg kansellere bestillingen min fordi jeg ville ikke få varene før julaften. Ser ut som jeg må begynne julegavehandelen allerede om sommeren her!
Review om: I amsterdam
Min erfaring med noen skannere på bussene og metrolinjene
Noen av skannerne på bussene og T-banen er litt vanskelige å bruke. Kortet mitt virket ikke alltid som det skulle, noe som var ganske irriterende for oss passasjerer. Det virket som om det var noen tekniske problemer med skannerne, og det førte til forsinkelser og mye rot i systemet. Jeg håper virkelig at de kan fikse dette så fort som mulig, sånn at vi passasjerer kan ha en bedre opplevelse neste gang.