Bravofly - Total vurdering basert på 25 anmeldelser
Erfaring videoer
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (25)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Billett til flyreise
Jeg kjøpte en flybillett på nettet, men angrer nå. Jeg prøvde å få refundert pengene mine, men har ventet i flere uker uten noe svar. Jeg vil anbefale å unngå denne plattformen og heller bestille direkte fra flyselskapet.
Kynisk markedsføring.
Hele greia med dette selskapet virker som en stor lureri for å prøve å få kundene til å betale mer. Det er veldig viktig å være forsiktig så man ikke blir lurt til å bruke penger på ting man egentlig ikke trenger. Det virker som om de prøver å overtale deg til å kjøpe ekstratjenester som egentlig ikke er nødvendige. Jeg føler at det er bedre å velge en litt dyrere leverandør for å unngå å betale for ting man egentlig ikke vil ha eller trenger.
Flybillett til reisemål
Jeg kjøpte flybilletten min på nettet og det gikk ganske greit. Jeg fant enkelt flyforbindelser til reisemålet mitt og jeg kunne også endre hjemreisen min uten problemer. Jeg var fornøyd med løsningen generelt.
Bestilte billetter som ble kansellert
Jeg har prøvd å få refundert en reise som ble kansellert for over to år siden. Reisen ble avlyst en måned før vi skulle dra, og selv om vi kjøpte nye billetter og ble lovet refusjon, har jeg fremdeles ikke fått tilbake pengene. Jeg har kontaktet dem flere ganger, men de sier bare at de jobber med saken. Dette har ført til at jeg har tapt 8000 kroner, og forsikringsselskapet kunne ikke hjelpe på grunn av tidsfristen. Alt i alt har jeg følt at jeg har blitt lurt i denne situasjonen.
Bestilling av "Full Flex" billett hos reisebyrå
Vær forsiktig med pengene dine når du bestiller en "Full Flex" billett hos dette reisebyrået. Jeg ble skuffet over at jeg ikke fikk tilbakebetalt pengene mine da jeg avbestilte, bare fikk en tilgodelapp som må brukes innen en bestemt periode og til en redusert pris. Jeg endte opp med å tape en ganske stor sum penger på grunn av dette.
Kjøp av flybilletter
Kjøpte fire flybilletter fra Bravofly i juni 2021. Etter flere uker med venting, ble flyvningen kansellert og jeg fikk aldri igjen pengene mine. Prøvde å ta kontakt med dem, men det var umulig, og det virket som om de unngikk meg. Fikk en e-post fra flyselskapet som bekreftet at de hadde refundert mine penger til Bravofly, men jeg har fremdeles ikke fått det tilbakebetalt. Virker som en skikkelig svindel.
Kjøpet mitt var en flyreise som ble kansellert på grunn av COVID-19.
Kontakt flyselskapet direkte for å bekrefte kanselleringen. Spør dem om en bekreftelse på tilbakebetalingen, som de kan sende på e-post til enten Bravofly eller en tredjepart. Etter det, ta kontakt med Bravofly eller en tredjepart for å informere dem om at flyselskapet har refundert pengene, og spør når du kan forvente tilbakebetalingen. Gå så videre til refusjonsprosessen. Når du mottar en e-post med en lenke for å fylle ut bank- eller kontodetaljer for tilbakebetaling, svar på den og bekreft at du har mottatt detaljene. Vanligvis tar det 3 dager før du får en bekreftelses-e-post om at tilbakebetalingen er igangsatt. Deretter vil det ta 5-15 virkedager før pengene er på vei til deg. Jeg personlig fikk mine penger tilbake etter 8 virkedager. Jeg vil anbefale alle å være forsiktige og tålmodige i slike situasjoner, følg instruksjonene nøye og gi ikke opp. Selv om det kan virke vanskelig i starten, kan riktig innsats føre til en tilfredsstillende løsning.
Ditt kjøp på en ferie tur
Jeg kjøpte en ferietur til moren min, som aldri hadde fløyet før. Alt gikk supert, og jeg er kjempefornøyd med servicen. Tusen takk til selskapet for et strålende opplegg, det ble virkelig en spesiell reise for henne. Jeg anbefaler det virkelig.
Kjøp av flybilletter
Jeg bestilte flybilletter gjennom BravoFly og var litt skeptisk etter å ha lest andre anmeldelser. Men alt gikk faktisk veldig bra for meg! Selv om jeg fikk gå bak i køen ved ombordstigning på grunn av den billige billetten, så gjorde det egentlig ingenting for meg. Pappa har også reist med BravoFly før, og han hadde ikke noe problem, så jeg ble positivt overrasket over min egen opplevelse. Alt i alt var jeg veldig fornøyd med kjøpet mitt.
Kjøp av nødbilletter til flyavgang
Jeg hadde en helt forferdelig opplevelse med denne leverandøren. Jeg bestilte nødbilletter til et fly som skulle dra samme dag, bare 5 timer før det skulle ta av. Da jeg endelig kom meg til flyplassen, fant jeg ut at billetten min ikke engang var bekreftet. Jeg prøvde å ringe kundeservice for hjelp, men de bare ba meg vente og vente, og til slutt endte jeg opp med å kaste bort over 2 timer og gå glipp av flyet mitt. Jeg ba om refusjon, men måtte vente i hele 2 dager på en e-post som aldri dukket opp. Kundeservicen deres var rett og slett håpløs, og jeg ble til og med sendt til et annet land da jeg prøvde å ringe det norske nummeret. Jeg vil virkelig anbefale dere å ikke bestille herfra.
Effektivt og raskt
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med denne tjenesten. Bestillingen min gikk helt greit, og jeg fikk umiddelbart beskjed hvis det var noen endringer med flyet mitt. Jeg kommer helt sikkert til å bruke denne tjenesten igjen i fremtiden.
Bestilling av flyreise
Jeg bestilte en flyreise gjennom Bravofly og flyet ble kansellert med kort varsel, noe som ikke var Bravoflys feil. Jeg har rett på refusjon i henhold til EU-loven på grunn av kanselleringsbetingelsene. Dessverre har Bravofly ikke igangsatt refusjonen med flyselskapet til tross for gjentatte telefoner og e-poster. Fire måneder senere har jeg fremdeles ikke mottatt refusjonen. Bravofly nekter også å gi meg bevis for at de har sendt inn refusjonsforespørselen til flyselskapet, noe som får meg til å tro at de lyver for meg. Jeg har nå vært nødt til å åpne en sak hos EU-forbrukerkonfliktnemnda.
Full Flex billett
Jeg kjøpte en "Full Flex" billett med litt usikkerhet rundt reiseplanene mine, men endte til slutt opp med å avlyse turen på grunn av endringer i avreisetidene og begrensningene på Fleksibiliteten for returreisen.
Aldri igjen
Åh, fy, nei, aldri mer dette selskapet! Kundeservice er helt elendig og prisene er altfor høye!
Bestilte reise og fikk den kansellert etter betaling
Jeg booket en tur gjennom dette selskapet og betalte for den. Etter noen dager fikk jeg en e-post om at bestillingen ikke var bekreftet og at pengene ville bli refundert innen kort tid. Men det er nå gått 3 uker og jeg har fortsatt ikke fått tilbake pengene mine. Jeg har ringt kundeservice hver dag og de sier bare at de har kontaktet finansavdelingen og at de jobber med å løse problemet, men ingenting skjer!
Bestilling av fly og hotell
Jeg ble sendt videre fra booking.com til Bravofly for å booke både fly og hotell. Dessverre innså jeg innenfor 10 minutter at flyet gikk i feil retning, så da ville jeg avbestille bestillingen. Etter mye strev og 25 minutter på telefonen, endelig fikk jeg tak i en person. Men dessverre, denne ansatte, Tatjana, virket verken spesielt fleksibel eller kompetent. Det virket som om hun var veldig uinteressert i å hjelpe meg.
Kjøp av flybilletter
Informasjonen på nettsiden var ikke veldig bra, og det var vanskelig for meg å få tilleggstjenester på bestillingen min, spesielt å legge til håndbagasje. Etter å ha prøvd å fikse det selv, bestemte jeg meg for å bruke chatten for hjelp. Personen jeg snakket med var veldig hjelpsom og profesjonell, og det forandret hele opplevelsen min. Han var veldig kunnskapsrik, vennlig og klarte å løse problemet mitt raskt. Jeg ble veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk.
Bestilte 3 turer med billige billetter
Jeg har hatt en veldig dårlig opplevelse med kundeservicen deres, det har tatt veldig lang tid å endre billetter og det har vært problemer med prisforskjeller. Jeg bestemte meg for å få refundert en billett, men det tok hele 6 måneder å få tilbakebetalingen. Og når jeg endelig skulle få pengene tilbake, fikk jeg bare en enkel kupong i stedet for den totale summen.
Kansellert fly, dårlig kommunikasjon
Jeg hadde en veldig frustrerende opplevelse med Bravofly da flyet mitt ble kansellert tre ganger uten at de tok kontakt med meg. Jeg måtte selv kontakte Lufthansa for å finne ut om flyavganger og ombooking. Når jeg til slutt måtte kjøpe nye billetter for å komme meg hjem, sa Bravofly at de ikke kunne hjelpe meg fordi jeg hadde snakket direkte med flyselskapet. Jeg endte opp med å bruke over 8 000 kr på nye billetter. Etter alt dette fikk jeg en e-post fra Bravofly som sa at de bare ville refundere 4 500 kr og holde 800 kr for transaksjonskostnader. Dette er helt uakseptabelt og viser manglende ansvar og kundeservice hos Bravofly. Jeg vil definitivt unngå å bruke dem i fremtiden.
Rasende Kunden
Jeg bestilte en uke online med transport, men reisefølget mitt foreslo å heller leie en bil for å utforske øya. Derfor avbestilte jeg transporten og bestilte en leiebil isteden. Jeg betalte for leiebilen og fikk et gavekort (CHF 224.06), men måtte legge € 1350.00 som sikkerhet med et kredittkort. Siden jeg bare har et forhåndsbetalt kredittkort som ikke ble akseptert, måtte jeg avbestille leiebilen. Det beløpet som allerede var trukket fra kontoen min, blir nå sendt som et gavekort for min neste reise. Jeg kontaktet dem via chat, da jeg ikke fikk tak i dem verken per telefon eller e-post, og ba om å få tilbakebetalt beløpet til kontoen min. Dessverre sa betingelsene deres at det ikke var mulig. Det hadde vært fint om noen kunne ringe meg eller tilbakebetale det beløpet jeg allerede har betalt.
Mest stemmer anmeldelse
Flybiletter
Bestilte fire biletter i Januar for å sikre meg og familien min en liten ferie i April. I slutten av februar fikk jeg beskjed om at avreisen er omstilt og etter MANGE forsøk på... Les merDør: Mina Salimi