Bravofly

Alle kundeanmeldelser

Bravofly

29% Ville handlet her igjen

Anmeldelser, klager og kundeerfaringer Skriv en anmeldelse

Les uavhengige anmeldelser, kundeerfaringer, tilbakemeldinger og klager her! Bli kjent med de beste nettbutikkene og tjenesteleverandørene gjennom opplevelsene til andre mennesker. Kunder kan heretter bestemme selv hvilke merker som er verdige og hvilke som ikke er det!

I fokus: Hva sier kundene våre?

K
Kristin
Ingen kundeservice, lurer kundene sine og er frekke på telefonen. Les mer
J
Jaana Tervonen
Y
Yafet Kiflay
H
Høgstøl
Bravofly oversetter norske bokstaver æ, ø, å feil. Bilettene får dermed feil navn ift passet. På utenlandsflygninger vil du ssv bli stående igjen på Gaten. Heldigvis ikke så farlig på innenlandsrei...Les mer
M
Mina Salimi
Bestilte fire biletter i Januar for å sikre meg og familien min en liten ferie i April. I slutten av februar fikk jeg beskjed om at avreisen er omstilt og etter MANGE forsøk på å komme i kontakt m...Les mer

Alle kundeanmeldelser (7)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fly

    Ingen kundeservice, lurer kundene sine og er frekke på telefonen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Flybillet


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    flybilletter


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Innenlands flybiletter

    Bravofly oversetter norske bokstaver æ, ø, å feil. Bilettene får dermed feil navn ift passet. På utenlandsflygninger vil du ssv bli stående igjen på Gaten. Heldigvis ikke så farlig på innenlandsreise, men Bravofly hadde i tillegg gjort elementære skrivefeil. Med ny skrivemåte på eget navn, fant vi heller ikke igjen reisen vår online hos flyselskapene. Måtte derfor bruke Bravefly til å legge til 1 innsjekket bagasje på booking, men det var ingen hjelp å få, selv på telefon. Last-minute-support betyr minst 24 timer før avgang ifølge Bravofly help-desk!!!

    hs=161814dee97f95e367ef257355a943e4<div style="display:none;">


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Flybiletter

    Bestilte fire biletter i Januar for å sikre meg og familien min en liten ferie i April.
    I slutten av februar fikk jeg beskjed om at avreisen er omstilt og etter MANGE forsøk på å komme i kontakt med Bravofly, ble vi enige om at de skulle ta kontakt med oss i løpet av 1uke for å gi oss en tidligere hjemmereise.
    1mnd senere har jeg fortsatt ikke hørt noe fra dem og når jeg kontakter de, er det ingen hjelp å få! Og opp i ALT dette brått er håndbagasjene jeg hadde lagt til i bestillingen var på magiskvis borte og det kunne de heller IKKE hjelpe til! Fikk beskjed om at det var flyselskapet som hadde skylda og når jeg kontaktet de, skjønte de ikke noe av!!
    Er det mulig!!? Hele prosessen er tidskrevende, stressende og irriterende.
    Er så forbannet at jeg kommer ALDRI til å bestille noen biletter fra de igjen.

    hs=161814dee97f95e367ef257355a943e4<div style="display:none;">


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Flybilletter

    Trengte hjelp til endring, null service. Arogante og avvisende. Aldri mer

    hs=161814dee97f95e367ef257355a943e4<div style="display:none;">


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    THE WORST BOOKING AGENCY EVER

    This is the WORST booking agency EVER. I was buying premium economy tickets, in order to have flexibility and checked luggage, only to find out AFTER the purchase that I bought ECONOMY tickets, that don't include baggage. When I tried to contact Bravofly in order to buy this baggage, I got informed that they can't do it, and I need to do that manually, and communicate with each company I will fly with. That means two different companies!!! The most expensive tickets ever AND the most inconvenient booking bureau ever. They don't deserve not even one star. COMPLETE LOOSERS.

    Similar experience

    Hei there sad to know how you were cheated by bravo, i also had bad experience with bravo in 2021, when i bought online ticket but soon after airlines stopped their flight to the destination and since bravo is the middle agent i never go my money back all their contacts seems to be fake. i tried to write them but no reply from them so far. i think bravo is the gang of thugs!!

    hs=161814dee97f95e367ef257355a943e4<div style="display:none;">


Andre så også på

Logo Flixbus

Flixbus

1 Anmeldelser

Man blir jo stadig vekk oppfordret til å droppe fly og bruke alternative transportsmuligheter der man kan. Men lenge har det egentlig ikke ek...

Logo TrueStory

TrueStory

1 Anmeldelser

Noen ganger er det absolut nødvendig for oss å slappe av og være på ferie. Først og fremst bør du lete etter...

Logo Trivago

Trivago

1 Anmeldelser

Nå er det endelig ut på tur igjen. Du har fri fra jobben, hotellene er åpne for gjester igjen, og nå kan du fly av gå...

Logo Nordic Choice Hotels

Nordic Choice Hotels

1 Anmeldelser

Vi har alle vært på et hotell en eller annen gang i vårt liv, slik er det bare. Til og med de aller rikeste av oss kan ikke ta me...