Fenty Beauty - Total vurdering basert på 23 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (23)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Skjønnhetsprodukter
Dårlig kvalitet på produktene og dårlig kundeservice! Jeg kjøpte noen skjønnhetsprodukter og dagen etter begynte de en salgsperiode med 30% rabatt. Jeg spurte om de kunne gi meg rabatten, men de sa nei fordi salget startet dagen etter jeg bestilte. Derfor tok jeg kontakt med dem. Dessuten kan de ikke kansellere bestillingen etter at den er lagt inn, så du sitter der uten muligheter. Produktene er også av dårlig kvalitet, for flere av beholderne og flaskene var knuste da jeg fikk dem. Unngå å handle her, overpriset og dårlig kundeservice.
Kjøpt ny hudpleieserie
Nylig skaffet jeg meg en ny hudpleieserie med store forventninger til produktene. Dessverre har jeg fet og tykk hud som vanligvis er i god stand og hydrert. Etter bruk av denne serien begynte kinnene mine å bli harde og brent. Det har vært snakk om farlige nye ingredienser i produktene som kan skade huden. Mange kvinner har rapportert lignende problemer, og til og med TikTok-videoer har nevnt spesifikke produkter i serien. Jeg føler meg ikke alene med dette problemet, og smerten er intens mens huden min er ødelagt, til tross for at den vanligvis ikke reagerer slik.
Bestilling av kosmetikkprodukter
Jeg ble skikkelig engstelig etter å ha lest alle de dårlige erfaringene her, men heldigvis gikk alt kjempebra da jeg bestilte. Pakken min kom til Tyskland uten problemer, og det var ingen produkter som manglet, var feil eller ødelagte. Jeg slapp også unna ekstra betalinger eller toll. Alt gikk kjempefint og som forventet, men jeg skjønner hvorfor så mange gir negative tilbakemeldinger. Derfor tenker jeg at jeg kanskje ikke vil bestille igjen, fordi jeg ikke vil ta noen sjanser og er fortsatt litt nervøs.
Bestilte i november
Jeg bestilte noe fra dem i november, men pakken min har ikke beveget seg siden 27. november ifølge sporingen. Har sendt dem flere meldinger, men ikke fått noe svar, så nå har jeg åpnet en sak med PayPal.
Highlighter og lipstick
Jeg bestilte en highlighter og en lipstick fra butikken og jeg gledet meg veldig til å prøve dem ut. Men dessverre, jeg fikk aldri pakken min! Jeg har prøvd å kontakte kundeservice via e-post og Instagram, men de har aldri svart. Jeg føler meg virkelig lurt og skikkelig skuffet.
Kjøp av to produkter ved en feiltakelse
Jeg hadde en dårlig opplevelse med kundeservicen da jeg ved et uhell bestilte to produkter. Jeg tok kontakt samme dag for å endre ordren min, men de sa nei og ba meg heller vente til produktene ankom og deretter returnere dem. Nå som jeg har mottatt varene og ønsker å returnere dem som de ba om, blir jeg bedt om å betale en høy sum for returen. På grunn av min dårlige opplevelse med kundeservicen vil jeg ikke anbefale dette nettstedet til andre kunder.
Dårlig kommunikasjon
Dårlig kommunikasjon, null sporingsmuligheter og ingen svar på e-post fra kundeservice. Jeg har ventet i en uke og vet fortsatt ikke hvor bestillingen min er, selv om jeg allerede har betalt. Jeg kommer ikke til å bruke denne nettsiden igjen, det er bedre å gå til butikken selv. Anbefaler å unngå å bestille fra denne nettsiden i Norge, tjenesten er rett og slett forferdelig!
Store Manager
Som en lojal kunde av denne skjønnhetsbutikken, gjorde jeg nylig et kjøp for en betydelig sum penger. Etter å ha blitt belastet og hatt bevis på betaling, forsvant plutselig bestillingen min fra systemet. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice flere ganger, men alt jeg får er et lite hjelpsomt svar fra representantene. Det har nå gått 5 dager siden dette problemet startet, og jeg står fortsatt uten svar eller løsninger. Dette nivået av dårlig service og mangel på kommunikasjon er uakseptabelt for et anerkjent skjønnhetsmerke. Jeg oppfordrer ledelsen til å håndtere disse problemene raskt og tilby bedre kundestøtte i fremtiden.
Øyenskygge palett
Jeg ble ganske skuffet over øyenskyggepaletten jeg kjøpte. Fargene var ikke så pigmenterte som jeg håpet på, og de smuldret veldig lett. Jeg måtte bruke mye øyenskygge for å få det ønskede utseendet, og det var vanskelig å blande fargene jevnt. Andre øyenskygger jeg har prøvd, som var billigere, har gitt mye bedre resultater. Jeg synes paletten var altfor dyr i forhold til kvaliteten på produktet. Alt i alt, var dette en dårlig investering for meg.
Min eyeliner kjøp
Eyelineren jeg kjøpte i dag var så bra! Den holdt seg på plass hele dagen uten å smitte. Men den eneste nedturen var at lokket på den var litt dårlig, det klikket ikke ordentlig på så den tørket litt ut. Synd, trodde jeg virkelig at jeg hadde funnet den perfekte eyelineren denne gangen. Kanskje den bare hadde en defekt.
Min bestilling ble rotet til. Dårlig kundeservice.
Jeg bestilte noen produkter, men dessverre fikk jeg feil leveranse. To av varene var riktige, men de belastet meg likevel og ga meg tilbake pengene uten å tilby ny levering (siden det var til Storbritannia). De hadde med andre ord ikke mulighet til å sende meg de produktene jeg ønsket til Black Friday-priser. Jeg vil anbefale å ikke handle direkte fra deres nettsted, og heller kjøpe produktene fra Boots eller Sephora hvor kundeservicen er mye bedre.
Bestilte en sminkepakke, fikk bare en leppeolje
Jeg bestilte en sminkepakke for to uker siden, men da jeg endelig fikk pakken min, var det bare en leppeolje i den - som jeg ikke hadde bestilt i det hele tatt. Det jeg betalte for var ikke der. Jeg er veldig skuffet over dette og den dårlige kundeservicen. Dette er svindel! Ikke kjøp noe fra dette selskapet.
Lip Balm
Jeg bestilte en leppepomade, men fikk noe helt annet! Jeg ble så forvirret og måtte sende mange e-poster for å prøve å ordne opp, men fikk ingen hjelp. De sa jeg måtte vente på den riktige varen og deretter returnere den gale. Det var så irriterende! Og det verste var at jeg måtte betale en høy fraktavgift for returen. Alt var så rotete og urettferdig!
Min bestilling ble ikke levert
Jeg er skikkelig skuffa! Elsker å sminke meg, så trodde virkelig Fenty Beauty skulle være topp. Har ventet i flere uker på bestillinga mi, men den har fortsatt ikke kommet. Kundeservicen deres er så dårlig, og de prøvde å skylde på tollen for forsinkelsen, til tross for at pakken ikke engang hadde blitt sendt! Har fått refundert bestillinga mi nå, men fremover kommer jeg til å holde meg til Sephora.
Kjøp av sminke
Jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt hos denne butikken. Selv om jeg hadde hørt noen negative tilbakemeldinger, var min opplevelse helt fantastisk. Bestillingen kom raskt og uten forsinkelser, og leveringsteamet fant veien til adressen min feilfritt. Jeg bor i en kompleks bygning med mange navigasjonsutfordringer, så det var utrolig bra å se at leveringen gikk så problemfritt. Jeg er imponert over hvor nøye de er og hvor mye de bryr seg om kundetilfredshet. Denne butikken har virkelig gjort seg fortjent til tilliten min, og jeg kommer definitivt til å handle her igjen.
Kjøpte en glansfylt leppepomade
Leppepomaden er virkelig super for å gi leppene ekstra fylde, spesielt når du skal ut på ski. Med alt sol og vind i fjellene, blir leppene dine myke og fine i noen dager. Det er som en mini-Maeva Genham effekt, bare uten de kostbare bivirkningene.
parfyme og kremer
Jeg har prøvd å nå dere i to uker nå etter at jeg kjøpte parfyme og kremer den 22. november. Jeg har ikke sett noe til bestillingen min på nesten to hundre pund, det er som å kaste penger rett i søpla. Jeg er virkelig skuffet, jeg har handlet hos dere en stund nå og tenkte aldri at jeg skulle bli behandlet på en så respektløs måte. Selv om et sporingsnummer ble opprettet, har bestillingen min fortsatt ikke blitt sendt.
makeup, foundation, øyenskygge
Jeg hadde dessverre noen problemer med bestillingen min. Pakken min kom ikke frem som den skulle, og sporingssiden virket ikke som den skulle. Da jeg prøvde å kontakte kundeservice, fikk jeg ingen respons. Det var skuffende og en uheldig opplevelse, spesielt når man betaler for en tjeneste. Produktet i seg selv er av god kvalitet, men dessverre var opplevelsen med bestillingsprosessen og kundeservicen ikke helt tilfredsstillende.
Foundation og highlighter
Jeg hadde en dårlig opplevelse med butikken. Kundeservicen deres var så dårlig. De tok aldri telefonen, så jeg kunne ikke få tak i dem. Og e-postsvarene deres var heller ikke til noe hjelp, de bare ga tomme løfter uten å faktisk fikse problemet mitt. Jeg ble virkelig skuffet over hvor lite respons jeg fikk fra dem.
Andre bestilling gikk knirkefritt
Jeg leste anmeldelser etter mitt første kjøp og ble litt nervøs. Da min første pakke endelig kom, hadde det gått 2 uker siden jeg hadde bestilt. Nettsiden ble ikke oppdatert mye fra jeg bestilte til pakken faktisk ble levert. Uansett bestilte jeg på nytt rett etter at jeg fikk min første pakke, og da fungerte alt perfekt. Nettsiden ble jevnlig oppdatert, jeg fikk oppdaterings-e-poster, og pakken min kom nøyaktig om 7 dager. Dette var en internasjonal bestilling.
Mest stemmer anmeldelse
parfyme og kremer
Jeg har prøvd å nå dere i to uker nå etter at jeg kjøpte parfyme og kremer den 22. november. Jeg har ikke sett noe til bestillingen min på nesten to hundre pund, det er som å ka... Les merDør: Betty Krajcik