Alle kundeanmeldelser fra Randi Ostrø

  • Review om: Atelier Gyldne Snittet

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klage

    Dere var engang et firma man kunne stole på, men dessverre er det ikke slik lenger. Varer man bestiller kan ikke skaffes, eller feilsendes slik at man ikke mottar dem. Man får allikevel regning. Hvor seriøst er dette ? Når man klager blir man fortalt at saken nå er rettet opp, men så glemmer man det viktigste, nemlig Tyskland. Jeg kan ikke på noen måte anbefale firma AGS mer. Og vær sikker: Jeg kommer ikke til å betale for en vare jeg ikke har mottatt - Og dere kommer ingen vei med flere purringer - dere får legge frem min underskrift på mottatt vare.


  • Review om: Atelier Gyldne Snittet

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Svindelfirma - USERIØST FIRMA - Hold dere unna dette!!!

    Bestilte, dvs forsøkte å bestille, varer (håndklær og putevar) fra dere 4. mai 2021. Fikk bekreftelse på bestilling, men hørte aldri noe mer fra dere. Forsøkte å ringe dere flere ganger uten å få svar, sendte mange epost, men fikk heller ikke respons der. Sendte så KANSELLERING av de tingene jeg forsøke å bestille - selv da uten repons.
    Plutselig i slutten av august 2021 kommer det purring på regning, med denne setningen på faktura: "Håper du er fornøyd med klærne"
    Ingen pakke er mottatt kun denne 2. gangs purring.
    Igjen forsøker jeg å ringe, nå hver dag denne uken og hele tiden får jeg denne beskjeden: "Kundeservice er stengt i dag"
    Har sendt flere eposter uten repons.
    DETTE KALLER JEG ET USERIØST FIRMA OG SLETT KUNDEBEHANDLING !!!!
    Sende ut purring på varer en ikke har mottatt - kommer ikke til å betale. Blir det flere av de blir det politianmeldelse av firmaet!!!

    Bestilt vare ble feilsendt og kom aldri frem til meg. Dette er bekreftet av AGS. Kundebehandler sa at saken ble fjernet fra systemet. Allikevel mottok jeg purring nr 2. Ny telefon - ny forsikring om at alt ble fjernet fra systemet mens vi pratet sammen. Så kom purring nr 3 med trussel om inkasso. En ting kan jeg forsikre dere om - jeg kommer IKKE til å betale en vare jeg ikke har mottatt. Flere purringer nå, så går dere rett ut i media med alt det medfører av negativ omtale.