Alle kundeanmeldelser fra marcellus
Review om: Rentalcars
Advarsel!!!!
Advarsel!!! Ikke bestill bil her. Jeg skulle ha bil i dag, hadde betalt og forhåndsbooket. Men ved en feiltagelse trykket jeg på kansellering, og har prøvd å få det rettet opp uten hell. Nå må jeg bestille en ny bil og betale en gang til. Dette føles som lureri. Dessuten er det dyrere å bestille her enn gjennom ulike rabattavtaler som andre firmaer har med norske selskaper. Hold deg unna, ikke bestill her!!!
Review om: Omio
Kjøpebilletter
Dette selskapet har virkelig elendig kundeservice. Før reisen min tok jeg kontakt med dem for å forsikre meg om at billettene jeg skulle bestille var gyldige, og de forsikret meg om at de var det. Men når kollegaen min reiser, viser det seg at billetten bare er gyldig halvveis, så han må kjøpe en ny billett for over tusen kroner. Når jeg prøver å kontakte kundeservice for å få refundert pengene (både via telefon og e-post), får jeg ingen respons. De sier bare at de vil ta kontakt, men i e-postene deres refererer de til nettsiden, og på nettsiden refererer de til telefonen. Og når jeg ringer, refererer de til e-post. Virkelig dårlig service.
Review om: Surfdome
Returproblem
Jeg leverte tilbake en vare, men fikk aldri tilbake pengene mine. Etter å ha kontaktet dem angående situasjonen, så de at de hadde fått tilbake varen. Men på grunn av eierskapsendringen som pågår, nektet de å gi meg pengene tilbake og foreslo i stedet at jeg skulle løse det med kredittkortleverandøren min. Dette er den verste kundeservicen jeg har opplevd.
Review om: Bluehost
Kjøp av tjeneste
Jeg måtte ringe kundeservice tidligere i dag, og dessverre var opplevelsen min veldig dårlig med en av representantene. Da hun svarte på samtalen, var hun uhøflig og hadde en dårlig holdning, selv om jeg ikke hadde gjort noe for å gjøre henne sint. Hvis samtalen blir tatt opp, vil jeg anbefale å lytte til den for kvalitetssikring. Hun løste ikke problemet mitt og gjorde det verre ved å nekte å avslutte samtalen da jeg bestemte meg for å gi opp løsningen. Jeg ba henne om å avslutte samtalen, men i stedet slo hun lyden av meg og holdt meg på linjen i over 20 minutter, kanskje i håp om at jeg skulle legge på. Til slutt ble jeg overført til en annen avdeling, der jeg ble hjulpet av en veldig hyggelig og hjelpsom representant. Denne andre personen sendte meg lenken til en vurdering og tok seg raskt av bekymringene mine. Jeg er veldig skuffet over servicen jeg fikk fra representanten. Opplevelsen var ubehagelig og uprofesjonell. Jeg har måttet ringe kundeservice flere ganger de siste årene og har aldri opplevd så dårlig oppførsel fra en representant. Jeg håper denne saken blir tatt tak i for å unngå lignende hendelser i fremtiden.
Review om: Importpris
spisebord
Jeg hadde en virkelig fin opplevelse med Importpris! Kundeservicen deres var så hjelpsomme og vennlige. Jeg lurte på noen ting om et spisebord jeg vurderte å kjøpe, og de ga meg virkelig gode råd og delte sin kunnskap om produktet med meg. Etter noen måneder med tankevirksomhet bestemte jeg meg endelig for å bestille spisebordet, og nå gleder jeg meg virkelig til å få det levert hjem til meg.