Omio - Total vurdering basert på 17 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min erfaring med Omio
Jeg er skikkelig misfornøyd med tjenesten fra Omio. Nettsida deres er kaotisk og vanskelig å bruke, og informasjonen er ikke helt nøyaktig. Kundeservicen deres var heller ikke bra, og det tok en evighet å få svar fra dem. Opplevelsen min med Omio har vært skikkelig skuffende.
bestille bussbillett
Jeg prøvde å bestille en bussbillett til familien min som var strandet på flyplassen på grunn av bagasje. Men, jeg klarte å velge feil dato og måtte avbestille. Det var litt vanskelig å få pengene tilbake, så jeg endte opp med å kjøpe en billigere billett direkte fra busselskapets nettsted. Synes Omio burde skjerpe seg litt på dette!
Reise fra Norge til Sverige
Jeg har bestilt en billett for å reise fra Norge til Sverige, men jeg har fremdeles ikke mottatt den. Kan du være så snill å sende den til meg umiddelbart? Hvis ikke, vil jeg gjerne ha pengene tilbake. Takk!
Kommunikasjon og løsningsorientert
Jeg hadde en veldig positiv opplevelse med kundeservicen da det oppsto et problem med bestillingen min. De var veldig hjelpsomme og lyttet til situasjonen min. Etter en god samtale fant vi en fin løsning på utfordringen min. Tusen takk!
Enkelt bytte av dato for billett.
Hadde en enkel opplevelse med å endre datoen for billetten min. Kundeservicen var veldig rask og hjelpsom, og jeg fikk tilbakebetalingen umiddelbart. En virkelig utmerket serviceopplevelse!
Bestilling av tog i England
Jeg har brukt denne nettsiden flere ganger for å bestille tog i England, og det har gått veldig bra. Det jeg setter spesielt pris på er at jeg kan bestille billetter online og bruke dem i appen. Dette har gjort reisen min mye enklere. Det eneste negative er at bonuspoengene mine på Viatrumf ikke legges til automatisk. Jeg må alltid mase for å få dem, og det er ganske irriterende.
Min bestilling
Jeg måtte endre tidspunktet for reisen min, prøvde via appen, men det fungerte ikke så jeg kontaktet kundeservice via chatten. Gabriela var veldig hjelpsom og løste problemet mitt. Tusen takk!
Reisebillett fra Praha til Wien
Jeg hadde dessverre uflaks og mistet flybilletten min fra Praha til Wien med Omio. Den hadde forsvunnet fra nettet. Etter å ha kontaktet dem, ba de om reisedatoer, passasjerinformasjon og betalingsbevis. Samme dag, bare noen timer senere, hadde jeg billetten med kvittering og en QR-kode i e-posten min. Karen, som jeg ble kontaktet av, var veldig hjelpsom og dedikert til å finne en løsning. Veldig profesjonell oppførsel. Tusen takk til dem.
Utrolig kundebehandling
Fantastisk kundeservice opplevelse! Jeg måtte endre billetten min, og fikk raskt svar og god kommunikasjon. Tusen takk!
Bestilling av bussbillett til Lusitanie
Jeg tok kontakt med kundeservice for å sjekke bussalternativer til Lusitanie. Jonathan G. var veldig hjelpsom, han gjorde grundige undersøkelser og sendte meg en link for å bestille billetten min. Det gikk så enkelt og effektivt!
Kjøpebilletter
Dette selskapet har virkelig elendig kundeservice. Før reisen min tok jeg kontakt med dem for å forsikre meg om at billettene jeg skulle bestille var gyldige, og de forsikret meg om at de var det. Men når kollegaen min reiser, viser det seg at billetten bare er gyldig halvveis, så han må kjøpe en ny billett for over tusen kroner. Når jeg prøver å kontakte kundeservice for å få refundert pengene (både via telefon og e-post), får jeg ingen respons. De sier bare at de vil ta kontakt, men i e-postene deres refererer de til nettsiden, og på nettsiden refererer de til telefonen. Og når jeg ringer, refererer de til e-post. Virkelig dårlig service.
togreise fra Oslo til Bergen
Det var så hyggelig å snakke med en ekstremt hjelpsom kundeserviceagent da jeg skulle bestille togbillett fra Oslo til Bergen. Rodrigo var bare fantastisk, kunne ikke bedt om bedre hjelp. Han visste virkelig mye og ga meg all den informasjonen jeg trengte for å fullføre bestillingen uten problemer. Jeg satte veldig pris på hvor profesjonell og vennlig han var.
Reisen endret grunnet forsinkelse
Omio gir oss ingen mulighet til å endre reisetidspunktet hvis det blir forsinkelser. Dette førte til at vi måtte kjøpe nye billetter, noe som var veldig frustrerende og skuffende. Etter denne opplevelsen kommer vi definitivt ikke til å bruke Omio igjen.
Kjøp av reisebillett
Jeg fikk en utrolig støtte fra ei jente som het Nicole, og hun var bare fantastisk. Hun forklarte alt for meg på en tålmodig og vennlig måte, løste ting raskt og viste empati. Det er viktig å ta godt vare på henne, uansett hva det koster.
Effektiv kundebehandling
Jeg må bare si at jeg er veldig imponert over den servicen jeg fikk hos dere. Det var så raskt, effektivt og vennlig! Jeg kunne tydelig se at de ansatte virkelig brydde seg om kundene og gjorde alt de kunne for å hjelpe. Det var rett og slett en fin opplevelse å møte sånn omsorgsfull kundebehandling i denne hektiske tiden. Jeg håper virkelig at flere selskaper kan lære av deres eksempel når det gjelder kundebehandling.
Endre avreisetidspunkt
Etter at jeg fikk snakke med en ekte person, var det lett å endre avreisetidspunktet mitt.
Togbillettbooking feil
Jeg hadde et problem med bookingen av togbilletten min, men de hjalp meg raskt med å ordne opp. Kundeservicen var utrolig hjelpsom og kunnskapsrik, og jeg ble imponert over hvor kjapt de løste problemet mitt. Jeg kommer definitivt til å bruke tjenestene deres igjen i fremtiden.
Mest stemmer anmeldelse
Togbillettbooking feil
Jeg hadde et problem med bookingen av togbilletten min, men de hjalp meg raskt med å ordne opp. Kundeservicen var utrolig hjelpsom og kunnskapsrik, og jeg ble imponert over hvor... Les merDør: J. Mohr