Bluehost - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Webhotell
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med kundeservicerepresentanten min. Hun var veldig flink og tålmodig hele veien. Samarbeidet vårt gikk knirkefritt, og jeg følte meg skikkelig godt ivaretatt. Jeg ble imponert over den gode servicen jeg fikk.
Kjøpte webhotellpakke
En fantastisk opplevelse med kundestøtten hos dette selskapet! Jeg slet litt med oppsettet av min webhotellpakke, men kundestøtten var utrolig hjelpsom og viste stor tålmodighet. De forklarte alt veldig tydelig og sørget for at alt til slutt fungerte som det skulle uten problemer. Jeg vil absolutt anbefale dette selskapet til andre som trenger webhotell.
Fantastisk kundestøtte
Jeg har slitt med å løse et problem i flere uker, og til slutt bestemte jeg meg for å bruke chat-funksjonen. Fiza kunne raskt identifisere og hjelpe meg med å feilsøke problemet. Jeg burde ha kontaktet dem tidligere for å spare meg selv masse tid. Jeg er veldig fornøyd med tjenesten deres, og på grunn av den fantastiske kundestøtten har de nå en livslang kunde i meg!
Kjempebra teknisk hjelp for de som ikke er tekniske
Støttepersonen min var utrolig hjelpsom og tålmodig med meg. Jeg var helt forvirret, men hun hjalp meg å forstå hva jeg måtte gjøre ved å gi meg trinnvise instruksjoner.
Rask og effektiv kundeservice.
Jeg slet med DNS-opptegnelsene på domenet mitt, men Pooja hjalp meg kjapt og effektivt med å fikse det. Hun var vennlig og profesjonell hele veien. Jeg er veldig fornøyd med den flotte kundeservicen jeg fikk.
Webhotell
Jeg er skuffet over hvordan selskapet behandlet situasjonen min. De ba om en urettferdig sum for å la meg laste ned en sikkerhetskopi av nettsiden min etter at hostingplanen min var utløpt. Vi kunne ikke engang fornye den for en måned. De sendte ikke engang en e-post for å varsle meg om at domenet hadde utløpt.
Akkurat hva jeg trengte
Jeg har ikke vært den flinkeste når det gjelder teknologi, så har jeg støtt på noen problemer. Men representanten min var virkelig forståelsesfull, hjelpsom og klarte å forklare alt på en enkel måte. Jeg følte meg ikke dum eller inkompetent i det hele tatt, tvert imot, ble jeg veiledet på en skikkelig profesjonell og vennlig måte.
Ting gikk galt med hostingen min
Nettstedet mitt ble angrepet og noen av mappene og filene ble ødelagt. Men heldigvis hjalp Alen meg med å skanne og laste opp en fersk sikkerhetskopi. Så bra service!
Webhotell for WordPress-nettsider
Jeg har hatt så utrolig god kommunikasjon og hjelp fra selskapet jeg valgte å bruke til å hoste mine WordPress-nettsider. Uten dem vet jeg ikke hva jeg skulle ha gjort, spesielt når nettsiden min fikk en kritisk feil. Jeg er så takknemlig for den fantastiske støtten jeg fikk.
Langtidskunde og imponert
Som en kunde som har vært med i lang tid, har jeg hatt behov for hjelp gjennom live chat eller telefon flere ganger. Jeg har alltid blitt imponert over kunnskapen, høfligheten og hvor raskt kundesupport-teamet har hjulpet meg. De er rett og slett de beste jeg noensinne har opplevd!
Fornye tjenester/domene, dyre priser, nektet å fjerne kortdetaljer
Vær forsiktig når du skal fornye tjenester eller domener, for prisene kan plutselig øke drastisk! Jeg fikk en forlengelsespris som var ekstremt høy, men etter å ha snakket med dem på chat ble den heldigvis redusert til det halve. Likevel synes jeg fortsatt det var altfor dyrt. I tillegg nektet de å fjerne kortdetaljene mine, selv etter jeg hadde bedt om å deaktivere forlengelsen av tjenestene.
Kjøp av webtjenester
Opplevelsen min med kundestøtten har virkelig vært en berg-og-dal-bane. Jeg har brukt flere dager på å prøve å løse et problem, og har vært i kontakt med flere forskjellige agenter både via telefon og chat. Det har vært frustrerende å ikke få noen konkrete svar. En av chat-støttepersonene ba meg til og med ringe et annet nummer før han lukket chatten. En representant, Stephen, la til og med på røret midt i forklaringen min, noe som var nytt for meg. Etter flere mislykkede forsøk fikk jeg endelig hjelp av en person ved navn Dixith S R, som var raskt i stand til å peke ut og løse problemet. Det var virkelig en lettelse å endelig finne noen som kunne hjelpe meg.
Hosting services
Jeg har vært kunde hos et hosting-selskap i mange år, og aldri før har jeg opplevd så dårlig kundeservice som det var med chat-supporten deres. De virket helt likegyldige til selskapets omdømme og hvor lenge jeg hadde vært kunde. Det var rett og slett den verste støtten jeg noensinne har fått.
Jeg ble sjokkert over oppførselen til Bluehosts chat-supportteam. De tillot meg ikke en gang å kunne vurdere chatten min. Det er umulig å gi tilbakemelding om hvor bra eller dårlig opplevelsen min var.
Forferdelig jobb, Bluehost chat support team. Jeg ville ha gitt dere 0, men det er ikke en slik mulighet. Det er den dårligste støtten jeg har opplevd.
En annen chat-supportmedarbeider, Pushpa, gjorde akkurat det samme. Hun sa at navnet på forrige person var annerledes. Hvem er det egentlig som sier eller gjør riktig? Heller ikke denne personen hjalp meg i det hele tatt og bare kastet bort 2 timer av tiden min.
For de som er på jakt etter hosting med god støtte, bør dere holde dere langt unna Bluehost. Dårligste støtten noensinne!Kjøp av webhotell
Opplevelsen min med webhotellet har vært skuffende. Jeg prøvde å være vert for en nettside, men det har bare vært frustrerende de siste 3 dagene. Chatten dems er helt ubrukelig, og hver gang jeg prøver å snakke med en ekte person for å løse problemene mine, må jeg betale mer abonnementspenger. Dette er ikke bra!
E-posttjeneste begrenset
E-posttjenesten vår er helt forferdelig. E-poster forsvinner, blir forsinket i timer eller til og med dager når vi prøver å videresende dem. Og det verste er at vi fikk beskjed om at etter all den tiden vi har vært kunde, har de plutselig endret vilkårene for kontoen vår. Nå har vi bare lov til å ha 100 e-postkontoer, men vi har allerede over 150. Vi står nå overfor valget om å enten bytte til en annen leverandør (noe vi ikke har IT-personell til å håndtere) eller betale de ekstra $800 i året for å få tilbake ubegrensede e-postkontoer. Vi er en ideell organisasjon i et utviklingsland, og det er vanskelig for oss å bytte leverandører med begrensede ressurser og personale. Vi sitter virkelig i klemma.
Dårlig serverytelse
Serveren er veldig ustabil og det er vanskelig å gjøre enkle oppgaver som å laste opp nye temaer på Wordpress. Kundeservicen har til og med satt nettsidene offline, selv om de jobbet i Staging-miljøer generert av samme plugin. Generelt sett har kvaliteten falt betydelig og til prisen som betales kan man få mye bedre hostingtjenester.
Erkjendig service
Fantastisk service! Naveen Chandrashekar var utrolig hjelpsom med fornyelsen min i tre år. Prosessen gikk smidig, og støtten var fantastisk. Jeg anbefaler virkelig dette!
Kjøp av tjeneste
Jeg måtte ringe kundeservice tidligere i dag, og dessverre var opplevelsen min veldig dårlig med en av representantene. Da hun svarte på samtalen, var hun uhøflig og hadde en dårlig holdning, selv om jeg ikke hadde gjort noe for å gjøre henne sint. Hvis samtalen blir tatt opp, vil jeg anbefale å lytte til den for kvalitetssikring. Hun løste ikke problemet mitt og gjorde det verre ved å nekte å avslutte samtalen da jeg bestemte meg for å gi opp løsningen. Jeg ba henne om å avslutte samtalen, men i stedet slo hun lyden av meg og holdt meg på linjen i over 20 minutter, kanskje i håp om at jeg skulle legge på. Til slutt ble jeg overført til en annen avdeling, der jeg ble hjulpet av en veldig hyggelig og hjelpsom representant. Denne andre personen sendte meg lenken til en vurdering og tok seg raskt av bekymringene mine. Jeg er veldig skuffet over servicen jeg fikk fra representanten. Opplevelsen var ubehagelig og uprofesjonell. Jeg har måttet ringe kundeservice flere ganger de siste årene og har aldri opplevd så dårlig oppførsel fra en representant. Jeg håper denne saken blir tatt tak i for å unngå lignende hendelser i fremtiden.
Handling av services fornyet
Åh, jeg må si at opplevelsen med NAVEEN CHANDRASHEKAR var virkelig bra da jeg fornyet tjenestene mine. Alt gikk så smidig og enkelt, og han var så hjelpsom og vennlig hele veien. Jeg følte virkelig at han virkelig brydde seg om å gi meg den beste opplevelsen. Jeg er veldig fornøyd med servicen jeg fikk!
Om Bluehost
Bluehost er et selskap som tilbyr webhotell og domenetjenester. Selskapet ble grunnlagt i 2003 og har siden vokst til å bli en av de ledende leverandørene av webhotell globalt. Bluehost er kjent for sine pålitelige og brukervennlige hosting-løsninger, som inkluderer delt hosting, VPS-hosting, dedikerte servere og WordPress-optimalisert hosting. I 2010 ble Bluehost kjøpt opp av Endurance International Group (nå Newfold Digital), noe som bidro til ytterligere ekspansjon og tjenester for sine kunder.
Bonus!
📊 Hvordan har Bluehost skint for deg?
Kontaktinformasjon på NorskeAnmeldelser
5335 Gate Pkwy
32256 Jacksonville, FL
USA
Kategorier Bluehost
Telekommunikasjon | Internett og Hosting
Sidestatistikk
Seite online seit: 28. september 2023
Letzte aktualisierung: 29. november 2024
Mest stemmer anmeldelse
Handling av services fornyet
Åh, jeg må si at opplevelsen med NAVEEN CHANDRASHEKAR var virkelig bra da jeg fornyet tjenestene mine. Alt gikk så smidig og enkelt, og han var så hjelpsom og vennlig hele veien... Les merDør: jeramie